Oost-Blok

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo apr 06, 2008 10:45 pm

joey schreef:Je bedoelt dat ik alle 145 pagina's van de topic onbetrouwbaar transfernieuws moet gaan doorlezen? :blush.gif:
Je moet zoeken op posting, niet op topic, tenminste, denk ik.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma apr 07, 2008 8:30 am

joey schreef:Je bedoelt dat ik alle 145 pagina's van de topic onbetrouwbaar transfernieuws moet gaan doorlezen? :blush.gif:
Vooruit dan
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma apr 07, 2008 8:34 am

Aha! Zie je wel! Bedankt, Duke. :headbang.gif: :biggthumpup.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma apr 07, 2008 9:22 am

De naam van deze speler lees ik al jaren terug bij allerlei transfergeruchten in binnen- en buitenland. Maar er is dus nog nooit een club geweest die de gok heeft genomen. Ik ken de speler niet maar dat vind ik toch niet in zijn voordeel spreken. Zouden al die scouts er dan naast zitten?
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14502
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 07, 2008 10:31 pm

Verder is hij ook al 27. Natuurlijk staat kwaliteit voorop, maar ik heb liever iemand die iets jonger is waar we iets mee kunnen opbouwen...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do jun 12, 2008 2:03 pm

Poolse voetballer pleegt zelfmoord

WENEN - De Poolse voetballer Adam Ledwon heeft een einde aan zijn leven gemaakt. Dat heeft zijn club, het Oostenrijkse Austria Kärnten, donderdag bekendgemaakt.

Ledwon, 18-voudig international maar niet behorend tot de EK-selectie van Leo Beenhakker, werd levenloos aangetroffen door een teamgenoot.

Hij had zichzelf opgehangen. Een woordvoerder sprak van een groot verlies voor de club: ,,Hij was een van onze beste spelers en een onvervangbaar mens.’’

De 34-jarige Ledwon, die eerder ook voor het Duitse Bayer Leverkusen uitkwam, laat een vrouw en drie kinderen achter.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do jun 12, 2008 3:12 pm

RIP.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Oost-Blok

Bericht door beelzebub » zo dec 07, 2014 11:48 pm

Het roemruchte Steaua bestaat niet meer. Althans niet de club die we kennen onder die naam:
VoetbalPrimeur.nl VoetbalPrimeur.nl


Bizarre taferelen in Roemenië: Club zonder Naam zegeviert in blessuretijd

Gepubliceerd:
zondag 7 december 2014 om 23:16
De Club Zonder Naam heeft een bizarre week afgesloten met een benauwde zege in de Roemeense competitie. De landskampioen, in het verleden bekend als Steaua Boekarest, won zondag met 1-0 van Iasi door een doelpunt in blessuretijd.

Woensdag raakte Steaua, opgericht in 1947 als legerploeg, zijn naam, kleuren, embleem en registratie kwijt. Het hooggerechtshof besloot daartoe in een juridisch gevecht met Defensie over het merkrecht.

Het Roemeens ministerie kaartte de zaak in 2011 aan bij de rechter met de claim dat de beroemdste voetbalclub van het land zich al sinds 2004 illegaal in het rood-blauwe tenue hulde. Toen Gigi Becali de club dat jaar overnam begonnen de rechtszaken. Becali is een omstreden zakenman en zit momenteel een gevangenisstraf uit wegens machtsmisbruik.

Het besluit van de rechter leidde tot bizarre taferelen in het duel met Iasa. De Europees kampioen van 1986 speelde zondag in gele shirts met een leeg vierkantje als embleem en werd op het scorebord aangeduid als gastheer. De naam Steaua was overal zorgvuldig uitgegumd of afgeplakt en zelfs de fans moedigden hun club aan met 'hup gastheren'. Het is nog onduidelijk hoe de ploeg donderdag voor de dag komt in de Europa League-wedstrijd tegen Dinamo Kiev.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie