Griekenland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51834
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Griekenland

Bericht door wimpey » di nov 03, 2009 8:09 pm

'We willen samen ook nog zakelijk doen', aldus Van der Lem.
Ik wens de heren veel succes in de tweedehands autobranche.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Griekenland

Bericht door 666 » zo nov 08, 2009 11:03 pm

Wimpey, je zal nog even moeten wachten met de aankoop van een nieuw tweedehandsje, want de club van je favoriete autodealer staat weer alleen op kop in de griekse competitie.

Misschien heeft Ludwig nog een ouwe fiets voor je?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Griekenland

Bericht door Duke » ma nov 16, 2009 2:08 pm

Voetballer De Nigris overleden

ATHENE - Voormalig Mexicaans international Antonio de Nigris is overleden. Dat maakte zijn Griekse voetbalclub Larissa maandag bekend. De aanvaller is naar alle waarschijnlijkheid gestorven aan een hartaanval. De Nigris is 31 jaar geworden.

De Nigris, die in augustus tekende bij Larissa, werd maandagochtend met spoed naar het ziekenhuis vervoerd. Bij aankomst was de speler echter al overleden. De Nigris speelde zestien interlands voor Mexico. Hij laat een vrouw en een 5-jarige dochter achter.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Griekenland

Bericht door Jöhnk » zo nov 29, 2009 9:37 pm

FT Olympiakos Piraeus [2 - 0] Panathinaikos

45' [1 - 0] K. Mitroglou

54' [2 - 0] K. Mitroglou


Opmerkelijk, want Olympiakos heeft een matige ploeg. Terwijl Panathinaikos kan beschikken over bijvoorbeeld Gilberto Silva.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Griekenland

Bericht door Vedette-10- » zo nov 29, 2009 9:44 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 51834
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Griekenland

Bericht door wimpey » zo nov 29, 2009 9:51 pm

Die mooie poster van 666 heb ik van de muur gehaald.

Met gekke Henkie wordt dat Pana natuurlijk nog in geen 100 jaar kampioen.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Griekenland

Bericht door 666 » ma nov 30, 2009 5:59 am

Het verschil is maar een schamel puntje en Pana ontvangt Olympiakos nog in eigen huis dus als ik jou was zou ik nog maar even geduldig afwachten voor je die poster op ebay gaat verpatsen. Anders zal Alva langzaam en pijnlijk wraak op je nemen.

Heeft ze je al verteld dat ze uit pure blijdschap over die mooie poster en het bijpassende kamerbrede behang in je woonkamer een contract bij me heeft getekend?

:666.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58899
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Griekenland

Bericht door 999 » di dec 08, 2009 4:26 pm

Wegen Panathinaikos en Ten Cate scheiden per direct

08/12/2009 16:05

Henk ten Cate is niet langer trainer van Panathinaikos. Voorzitter Nicolas Pateras maakte een einde aan de samenwerking met de Amsterdammer.

'Het was een eer om voor Panathinaikos te werken', zei Ten Cate op de website van Panathinaikos. 'Ik respecteer het feit dat sommige mensen niet gelukkig waren met het algemeen beeld, maar ik en mijn collega's hebben er alles aan gedaan successen te boeken. De beslissing van de president zal mijn relatie met de club niet beïnvloeden.'

Ten Cate was bezig aan zijn tweede seizoen bij de Griekse club. Afgelopen seizoen bereikte hij via de play-offs kwalificatie voor de Champions League. Maar in de laatste voorronde sneuvelde Panathiniakos tegen Atlético Madrid. In de Griekse competitie staat de club tweede met één punt achterstand op Olympiakos Piraeus.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Griekenland

Bericht door Duke » di dec 08, 2009 4:31 pm

Goed nieuws voor velen hier. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Griekenland

Bericht door Toppie » di dec 08, 2009 5:17 pm

Gezien de stand wel raar 2e plek competitie 1 punt achter en 1 punt voor plaatsing volgende ronde EL.

Zeker geen Chemie meer met de ouzo cultuur :smallgrin.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Griekenland

Bericht door Banjavi » di dec 08, 2009 5:25 pm

Ten Cate: "Dit is een belachelijk besluit"
Henk ten Cate kreeg dinsdag te horen dat zijn aanwezigheid bij Panathinaikos niet langer op prijs werd gesteld. De Amsterdammer reageerde stomverbaasd op het besluit van de Griekse club om afscheid van hem te nemen.

Tegen Voetbal International licht Ten Cate zijn vertrek toe. "Van de clubleiding kreeg ik te horen dat de aandeelhouders niet tevreden waren. Tja, wat moet ik daar tegenin brengen? Niets. Ik heb het maar geaccepteerd. Als we nou dramatisch voetbal zouden spelen, dan zou ik aangedaan zijn. Maar dat is niet het geval."

Ten Cate had het ontslag ook op basis van de prestaties niet zien aankomen. "We staan tweede in de competitie en tweede in de Europa League met negen punten. Volgende ronde in dat toernooi is nagenoeg een feit. We hebben in de competitie zeven punten meer dan vorig seizoen rond deze tijd en we doen nog mee in het bekertoernooi."

"Als je onze resultaten bekijkt, dan is het een belachelijk besluit", vervolgt de trainer. "Sinds 23 januari hebben we welgeteld één wedstrijd in competitieverband verloren. Thuis zijn we al veertien maanden ongeslagen. Ik heb ook geen ruzie gehad, ik heb juist een goeie relatie met de spelersgroep."

"Als je dat allemaal in ogenschouw neemt, kun je niet zeggen dat er geen stijgende lijn in zit. Maar ik heb het idee dat ze hier wonderen verwachten. Ze vinden het voetbal niet goed. Vorig jaar waren ze razend enthousiast over het voetbal, maar verlangden ze meer punten. Nu hebben we meer punten en ligt het opeens aan het voetbal. Zo vind je altijd wel wat", besluit Ten Cate.
Zou Panatinaikos naar Voetbal International hebben gekeken en naar Hans Kraay hebben geluisterd die de woorden uitsprak: "Ontsla nou eens een keer iemand na een overwinning en goede resultaten Waarom altijd na een slecht resultaat?"
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Griekenland

Bericht door Vedette-10- » di dec 08, 2009 5:29 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Griekenland

Bericht door Banjavi » di dec 08, 2009 5:59 pm

Als AZ nou slim is gaan ze met hem praten voor volgend jaar.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Griekenland

Bericht door Jöhnk » di dec 08, 2009 6:14 pm

Vedette-10- schreef:Hahaha!

Zou trouwens serieus een goed duo vormen met Martin Jol.. Hij het verstand van voetbal, Jol het management en de perspraatjes. Ging goed samen met Rijkaard.
Alleen had Rijkaard het voetbalverstand, en niet Ten Cate.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Griekenland

Bericht door Vedette-10- » di dec 08, 2009 7:51 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 51834
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Griekenland

Bericht door wimpey » di dec 08, 2009 8:25 pm

Trainertje hoor! Gesjeesd bij Ajax, ontslagen bij Pana en Chelsea. Volgende club wordt er een op 's mans niveau: Lleida, Bristol Rovers of toch Doxa Drama?!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Griekenland

Bericht door Duke » di dec 08, 2009 9:00 pm

Volgens mij had ie beloofd zich als volgende met de Eagles bezig te gaan houden.
Van der Lem: "Ten Cate gaat stoppen en wil meer voor Go Ahead gaan doen"

In het programma Sport1 United heeft Gerard van der Lem maandag aangegeven dat hij verwacht dat Henk ten Cate na dit seizoen vertrekt bij Panathinaikos en meer gaat doen voor zijn oude liefde Go Ahead Eagles.
27 okt. 2009 14:27:16

Van der Lem, een goede vriend van de trainer, was tot eind augustus assistent van Ten Cate bij Panathinaikos, maar besloot op te stappen na weer een aanvaring te hebben gehad met de technisch directeur van de club. Volgens Van der Lem probeert de technisch directeur voortdurend zijn invloed uit te oefenen op de trainersstaf van de club.

Ten Cate zal volgens Van der Lem na dit seizoen vertrekken bij Panathinaikos en zich meer gaan inzetten voor Go Ahead Eagles. "Henk ten Cate stopt aan het einde van het seizoen. We willen samen ook nog zaken gaan doen. Maar Henk wil vooral meer doen voor Go Ahead Eagles. Hij is al een van de sponsoren en heeft een erg goed gevoel bij de club", aldus de woorden van Van der Lem.
www.goal.com
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Re: Griekenland

Bericht door Deli » wo dec 16, 2009 2:27 am

..en weg was Henk....
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Griekenland

Bericht door Daily Blind » ma dec 21, 2009 10:47 pm

En toch wil hij nog verder (was te verwachten). Hij heeft als excuus gevonden dat dit geen mooie afsluiting is van een loopbaan.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Griekenland

Bericht door Duke » ma dec 21, 2009 11:02 pm

Zaragoza zou het worden, volgens Johan Derksen. En er zou véél belangstelling voor hem zijn. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Griekenland

Bericht door Jöhnk » ma dec 21, 2009 11:17 pm

Zo voorspelbaar he, die trainers die zogenaamd gaan stoppen. Louis' cirkel was rond, Hiddink is al een keer of drie aan zijn laatste klus begonnen, Beenhakker was 15 jaar geleden al gestopt maar zit over een jaar weer ergens op de bank, en pianospelende Co heeft zichzelf ook alvast beschikbaar verklaard.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Griekenland

Bericht door FlaFlu » di dec 22, 2009 1:14 am

Ik snap prima dat wanneer je je werk geweldig vindt, je ook zo lang mogelijk door wilt gaan. Maar na pakweg zestig jaar ken je jezelf toch wel genoeg om te weten of je er aan toe bent om te stoppen of niet?

wimpey
Berichten: 51834
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Griekenland

Bericht door wimpey » di dec 22, 2009 12:56 pm

Enganche schreef:Ik snap prima dat wanneer je je werk geweldig vindt, je ook zo lang mogelijk door wilt gaan. Maar na pakweg zestig jaar ken je jezelf toch wel genoeg om te weten of je er aan toe bent om te stoppen of niet?
Ten Cate zou na Ajax stoppen, na Chelsea, na Pana. Nu wordt het Zaragoza? Gaat ook weer mis. Die man heeft het gewoon niet.

Hopelijk haalt ie Gabri asap bij ons op. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Griekenland

Bericht door Lionel » di dec 22, 2009 1:46 pm

En Oleguer! Zou voor Zaragoza 2 prima aankopen zijn hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Griekenland

Bericht door Duke » ma jan 18, 2010 9:50 am

Adu gaat nu zijn geluk beproeven in Griekenland
06/01/2010 16:27

Freddy Adu is aan een nieuw avontuur begonnen. De Amerikaanse international gaat op huurbasis spelen voor het Griekse Aris Saloniki.

Adu kwam tijdens de eerste seizoenshelft uit voor Belenenses, maar die club stelde na een trainerswissel geen prijs meer op zijn diensten. Bij Benfica, zijn eigenlijke werkgever, hoeft de twintigjarige aanvaller ook al niet op speeltijd te rekenen.

Adu stond op jonge leeftijd te boek als een van de grootste talenten in de wereld. Na zijn achttiende verjaardag lijfde Benfica de Amerikaan in, maar De nieuwe Pelé kon de verwachtingen niet waarmaken. Aris Saloniki is na AS Monaco en Belenenses al de derde club waarvoor hij op huurbasis gaat spelen.
www.vi.nl

Het vertrek van Ten Cate heeft overigens voor een schokeffect gezorgd...



bij Olympiakos. :smallgrin.gif: Van de laatste 4 wedstrijden hebben ze er 2 verloren (o.a. thuis tegen AEK) en 1 gelijk gespeeld.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie