Italië
Moderator: mods
-
Re: Italië
Milan vind ik ook niks, na hun SL poging.
- Jinne
- Site Admin
Helaas. Napoli verprutst het. Juve toch CL
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Zidane weg bij Real en Conte bij Inter. Benieuwd of 1 van de 2 richting Juventus gaat.
Pirlo out, Allegri in.
- Jinne
- Site Admin
De tombola komt op gang. Zidane gaat dan minimaal een jaartje niks doen denk ik. Ik zie hem niet in stappen bij een kleinere club.
- Jinne
- Site Admin
Gattuso al weer weg bij Fiorentina. Die hadden geen zin om de Italiaanse versie van de Wolves te worden. Gattuso zit namelijk bij Mendes.
Tot nog toe gaat het Wolves best goed af!
Het is nou niet zo dat ze bij Inter iets hebben van 'fijn dat we Dumfries er bij krijgen'....
https://forzainterforums.com/index.php? ... ies.15584/
https://forzainterforums.com/index.php? ... ies.15584/
- Jinne
- Site Admin
Ronaldo naar City? Dan blijft er in de Serie A aanvallend maar weinig over.
Bijna goed, het is die andere club in Manchester geworden
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Jinne
- Site Admin
Vind ik ook netter. Terug bij zijn oude club.
-
Wow Juve staat na 2 speelrondes 5 punten achter op de koplopers.
- Jinne
- Site Admin
Na 3 wedstrijden 8 punten. Ik dacht Allegri het wel weer op de rails zou krijgen. Buiten Napoli ook geen lastige tegenstanders in die 3 potjes.
-
Ze beginnen daar ook financiele problemen te krijgen; BAM verlies van tweehonderd miljoen, jaar ervoor ook al honderd miljoen. Dat was natuurlijk ook van de redenen dat ze C. Ronaldo nog verkochten en dat ze warm bepleiter zijn van de Super League. Zelf kan ik dat voor deze grafclub niet erg vinden.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=393963
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=393963
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
2 jaar op rij verlies is toch niet toegestaan door FFP?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Failliet gaan en helemaal onderin beginnen kan zo ontzettend verfrissend zijn. Ik wens het al dit soort clubs toe.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Is Itaharren geblesseerd of komt ie ook al niet in de plannen van Sampdoria voor?
-
Dacht gelezen te hebben dat hij nog niet fit genoeg was.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik heb dat ook gelezen. Dat zou dan dus betekenen dat meneer doodleuk niet fit aan komt zetten bij zijn nieuwe club. Terwijl je toch zou mogen veronderstellen dat hij fanatiek aan het nieuwe seizoen was begonnen. Ik weet uit m'n hoofd even niet meer op welk moment hij bij PSV uit de selectie is gezet maar dat was volgens mij niet heel vroeg in de voorbereiding.
Nu moet 'ie dus maar hopen dat hij een keer een kans krijgt en die pakt. Volgens mij is er in Italië geen competitie voor reserve elftallen. Lekker begin.
Nu moet 'ie dus maar hopen dat hij een keer een kans krijgt en die pakt. Volgens mij is er in Italië geen competitie voor reserve elftallen. Lekker begin.
Nil volentibus arduum
wees blij dat ajax hem niet heeft opgehaald
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Misschien had Schmidt het dan toch goed gezienMarillion schreef: ↑di okt 05, 2021 2:26 pmIk heb dat ook gelezen. Dat zou dan dus betekenen dat meneer doodleuk niet fit aan komt zetten bij zijn nieuwe club. Terwijl je toch zou mogen veronderstellen dat hij fanatiek aan het nieuwe seizoen was begonnen. Ik weet uit m'n hoofd even niet meer op welk moment hij bij PSV uit de selectie is gezet maar dat was volgens mij niet heel vroeg in de voorbereiding.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ja, daar begint het steeds meer op te lijken. Het is echt ontzettend zonde want die jongen heeft zoveel talent. Daar heb je echter alleen iets aan als je er óók alles aan doet om jezelf te verbeteren en ontwikkelen.
Als het klopt dat hij nu bij Sampdoria weer met een achterstand begint dan lijkt het erop dat hij dat niet ziet. De eerste jaren van een loopbaan bepalen doorgaans ook het vervolg. Hij is nog jong maar in die zin dringt de tijd ook.
Als het klopt dat hij nu bij Sampdoria weer met een achterstand begint dan lijkt het erop dat hij dat niet ziet. De eerste jaren van een loopbaan bepalen doorgaans ook het vervolg. Hij is nog jong maar in die zin dringt de tijd ook.
Nil volentibus arduum
-
Of hij heeft toen het nodig was niet juiste begeleiding/benadering gehad, na het overlijden zijn vader.