Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Italië

Bericht door raymon » ma jul 24, 2006 8:19 pm

Alles over de Italiaanse competities
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 25, 2006 10:47 am

Vanavond wordt de uitspraak verwacht rond een uur of 1930. De verwachting is nu weer dat Lazio en Fiorentina in de Serie A mogen blijven. Juventus gaat akkoord met de terugzetting, maar wil minder punten aftrek (zodat men volgend seizoen weer in A speelt, want ze hebben/krijgen nog wel een leuk team).

Verder zou Roma interesse hebben in Palermo van Boca. Die kerel kan er toch niet al teveel van? Een 2e L. Fabiano voor Roma? Moet zeggen dat Trezegol ook wordt genoemd als mogelijke aankoop.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jul 25, 2006 10:48 am

Palermo is die penaltykiller.

Wat denk jij Peter? Krijgen ze daadwerkelijk vermindering van de straf? Die aanklager wilde toch zwaardere straffen?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » di jul 25, 2006 10:53 am

Peter schreef:Vanavond wordt de uitspraak verwacht rond een uur of 1930. De verwachting is nu weer dat Lazio en Fiorentina in de Serie A mogen blijven. Juventus gaat akkoord met de terugzetting, maar wil minder punten aftrek (zodat men volgend seizoen weer in A speelt, want ze hebben/krijgen nog wel een leuk team).
De advocaat van Juventus vond dat men medelijden moest hebben met de club. :nooo:
De club die al meer dan tien jaar de boel flest. Eerst met doping (en daarmee zijn ze al weggekomen) en nu met dit schandaal. :nooo:
Volgens mij is Juve er nog goed vanaf gekomen. En dan willen ze nog medelijden ook. :nooo:
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 25, 2006 10:53 am

Ik denk dat ze inderdaad lichtere straffen krijgen. De Gazzetta (die het vorige keer ook al bij het juiste einde had) denkt dit overigens ook.
Er komen ook nieuwe getuigen, zoals een scheidsrechter die vooral Lazio kan vrijpleiten. De wedstrijd tegen Siena (meen in) zou zijn omgekocht, maar volgens Laziali werden ze daar juist benadeeld. De scheidsrechter in kwestie zal een verklaring afleggen.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jul 25, 2006 11:13 am

Ja hehe, zijn familie zal wel worden bedreigd. Teringmaffia daar

Als ik hun adres had he.... :D
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di jul 25, 2006 1:04 pm

wat dan Rishi? Dan ging je korting vragen op je drugs? ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 25, 2006 7:57 pm

Eerst 1930 en toen 2030, maar voorlopig dus nog steeds geen uitspraak. A minuti my ass, want ik moet zo weg.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 25, 2006 8:21 pm

En daar is het:
Appello: Juve in B a meno 17
Milan, Fiorentina e Lazio in A
Sconti per tutti, viola e biancoazzurri penalizzati rispettivamente di 19 e 11 punti. Il Milan ripartirà da -8 ma giocherà la Champions
Piero Sandulli, presidente della Corte. AnsaROMA, 25 luglio 2006 - E' fatta: anche la Corte federale presieduta dall'avvocato Piero Sandulli ha partorito la sua sentenza dopo tre giorni di dibattimento e un giorno di camera di consiglio. Ecco i verdetti di secondo grado del maxiprocesso sportivo d'appello per lo scandalo intercettazioni: Juve in serie B con 17 punti di penalizzazione, con tre giornate di squalifica, con la revoca dello scudetto 2004/05 e la non assegnazione dello scudetto 2005/06. Il Milan viene penalizzato di 30 punti per il campionato 2005/06, e nel prossimo torneo partirà da -8. Lazio e Fiorentina vengono riammesse alla serie A: la prima partirà da - 11 (-30 per il 2005/06), i viola da -19 (-30 per il 2005/06).

Intanto la Uefa ha spostato a domani il termine per l'iscrizione delle squadre italiane alle coppe 2006/07, che era stato stabilito dall'Esecutivo per oggi. Il governo europeo del calcio ha spiegato di avere accolto una richiesta della Figc, che in una lettera aveva chiesto il differimento dei termini in attesa della sentenza della Corte Federale. La decisione è stata presa dal comitato d'emergenza. I sorteggi sono in programma venerdì a Nyon per il terzo turno di qualificazione alla Champions League e il secondo turno di qualificazione alla coppa Uefa.
Zoals verwacht dus eigenlijk.
Even op een rijtje:
Juve in B met -17
Fiorentina A met -19
Lazio in A met -11
Milan in A met -8

Het valt dus allemaal wel weer mee. Juventus is volgend jaar gewoon weer in A te bezichtigen.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » di jul 25, 2006 8:28 pm

:pukey: :nooo:

Wat een walgelijk corrupte bananrepubliek is het daar ook.

Deze straffen zijn een absoluut lachertje, frauderen loont dus.
***

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » di jul 25, 2006 8:56 pm

't Ergste vind ik ook nog dat tot twee keer toe de uitspraak van een rechter uitlekt voor dat hij zelf de uitspraak heeft kunnen doen. Dit bewijst maar weer eens dat, en nu moet ik voorzichtig zijn, dat de maffia nog steeds leeft? Dat Italianen onbetrouwbaar zijn...?

Bespottelijk, eigenlijk zou de uefa/fifa hier ook een uitspraak over moeten doen. Straks komen wij nog tegen Milan uit in voorronde en worden we in de laatste minuut uitgeschakeld. :pukey:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jul 26, 2006 8:38 am

Berlusconi heeft er natuurlijk niiiiiiiiiiiks mee te maken..... :whistling:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2130
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » wo jul 26, 2006 8:59 am

Ach ja, de Nederlandse mythe van misplaatste superioriteit komt weer om de hoek kijken.

Zo was Nederland ooit een land van verzetshelden. Achteraf blijkt Nederland het hoogste aantal collaborateurs te hebben, naast de enorme apathische meerderheid die wegkijkt omdat het hun niet aangaat (zie tegenwoordig ook weer).

Zo dacht Nederland zich decenia lang de 'best voetballende voetbalploeg' te kronen, zonder prijzen, dat wel. Wij zouden Europa wel eens vertellen hoe het voetbal gespeeld diende te worden. Maar ook die mythe is doorgeprikt, we spelen tegenwoordig zoals Duitsland in haar slechtste tijd, ook nu zonder prijzen. Maar de brenger van al dit 'moois' wordt door velen verafgood als een ware heiland.

Zo dacht Nederland ooit een tollerant land te zijn. Maar de Nederlander is niet tollerant, slechts politiek correct. In tijden van economische neergang echter, ging dat laagje vernis er wel erg snel vanaf. En kijk, xenofobisme en populisme vieren hoogtij.

De Nederlandse politiek was ooit een moreel voorbeeld voor de wereld (zo dachten we met trots), maar het gekonkel in Nederland is minstens net zo erg als in de meeste andere landen... zie o.a. dit kabinet, waar ministers zelfs de meest verschrikkelijke blunders mogen maken, mogen liegen en nog aanblijven... dat lijkt mij minimaal kiezersbedrog.

En zo zal ook de ballon doorgeprikt worden dat er in Nederland geen corruptie plaatsvindt. Onze Eindhovense vrienden goochelen er lustig op los met hun financiën met goedbevinden van de KNVB, hebben al een pakt gesloten met de duivel. Enkele spelers werden niet zolang geleden al beschuldigd van het verkopen van wedstrijden. Belastingfraude is ons ook niet onbekend, en dat is slechts het topje.

Misschien moeten wij Nederlanders niet te hoog van de toren blazen als het gaat om andere landen. Ik zie de KNVB namelijk niet Psv puntenaftrek geven vanwege een dubieuze begroting, laat staan ooit Ajax of Feyenoord laten degraderen vanwege beïnvloeding van scheidsrechters e.d.

Natuurlijk is het teleurstellend dat de rechters te straffen hebben verlaagd. Maar het afnemen van 2 titels, degradatie naar een lagere klasse en met -17 punten beginnen is een straf die maar weinigen hadden durven dromen tov de machtigste club in Italië.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » wo jul 26, 2006 9:17 am

Het feit dat zoiets bij ons ook zou kunnen gebeuren betekent niet dat ik me niet kan ergeren aan dit gedoe in Italie. Blijft voor mij ook sttaan dat ik het raar vind dat de pers weet wat de uitspraak zal zijn van de tuchtcommissie. Dat maakt eea onbetrouwbaar.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jul 26, 2006 9:47 am

Jansma schreef:Ach ja, de Nederlandse mythe van misplaatste superioriteit komt weer om de hoek kijken.

Zo was Nederland ooit een land van verzetshelden. Achteraf blijkt Nederland het hoogste aantal collaborateurs te hebben, naast de enorme apathische meerderheid die wegkijkt omdat het hun niet aangaat (zie tegenwoordig ook weer).

Zo dacht Nederland zich decenia lang de 'best voetballende voetbalploeg' te kronen, zonder prijzen, dat wel. Wij zouden Europa wel eens vertellen hoe het voetbal gespeeld diende te worden. Maar ook die mythe is doorgeprikt, we spelen tegenwoordig zoals Duitsland in haar slechtste tijd, ook nu zonder prijzen. Maar de brenger van al dit 'moois' wordt door velen verafgood als een ware heiland.

Zo dacht Nederland ooit een tollerant land te zijn. Maar de Nederlander is niet tollerant, slechts politiek correct. In tijden van economische neergang echter, ging dat laagje vernis er wel erg snel vanaf. En kijk, xenofobisme en populisme vieren hoogtij.

De Nederlandse politiek was ooit een moreel voorbeeld voor de wereld (zo dachten we met trots), maar het gekonkel in Nederland is minstens net zo erg als in de meeste andere landen... zie o.a. dit kabinet, waar ministers zelfs de meest verschrikkelijke blunders mogen maken, mogen liegen en nog aanblijven... dat lijkt mij minimaal kiezersbedrog.

En zo zal ook de ballon doorgeprikt worden dat er in Nederland geen corruptie plaatsvindt. Onze Eindhovense vrienden goochelen er lustig op los met hun financiën met goedbevinden van de KNVB, hebben al een pakt gesloten met de duivel. Enkele spelers werden niet zolang geleden al beschuldigd van het verkopen van wedstrijden. Belastingfraude is ons ook niet onbekend, en dat is slechts het topje.

Misschien moeten wij Nederlanders niet te hoog van de toren blazen als het gaat om andere landen. Ik zie de KNVB namelijk niet Psv puntenaftrek geven vanwege een dubieuze begroting, laat staan ooit Ajax of Feyenoord laten degraderen vanwege beïnvloeding van scheidsrechters e.d.

Natuurlijk is het teleurstellend dat de rechters te straffen hebben verlaagd. Maar het afnemen van 2 titels, degradatie naar een lagere klasse en met -17 punten beginnen is een straf die maar weinigen hadden durven dromen tov de machtigste club in Italië.
Dus vanwege onze misplaatste superioriteit mogen wij ons niet verwonderen over de uistpraken in hoger beroep daar in Italie? :confused:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo jul 26, 2006 9:57 am

Maar Cees, heb je de bewijzen gezien? Ik vind de bewijslast tegen clubs als Fiorentina en Lazio (en Milan al helemaal) maar erg mager. Zou jij op basis van de informatie die er op de tafel ligt, andere (zwaardere) straffen meer op zijn plaats vinden? Ik in ieder geval niet.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2130
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » wo jul 26, 2006 11:07 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Jansma schreef:Ach ja, de Nederlandse mythe van misplaatste superioriteit komt weer om de hoek kijken.

Zo was Nederland ooit een land van verzetshelden. Achteraf blijkt Nederland het hoogste aantal collaborateurs te hebben, naast de enorme apathische meerderheid die wegkijkt omdat het hun niet aangaat (zie tegenwoordig ook weer).

Zo dacht Nederland zich decenia lang de 'best voetballende voetbalploeg' te kronen, zonder prijzen, dat wel. Wij zouden Europa wel eens vertellen hoe het voetbal gespeeld diende te worden. Maar ook die mythe is doorgeprikt, we spelen tegenwoordig zoals Duitsland in haar slechtste tijd, ook nu zonder prijzen. Maar de brenger van al dit 'moois' wordt door velen verafgood als een ware heiland.

Zo dacht Nederland ooit een tollerant land te zijn. Maar de Nederlander is niet tollerant, slechts politiek correct. In tijden van economische neergang echter, ging dat laagje vernis er wel erg snel vanaf. En kijk, xenofobisme en populisme vieren hoogtij.

De Nederlandse politiek was ooit een moreel voorbeeld voor de wereld (zo dachten we met trots), maar het gekonkel in Nederland is minstens net zo erg als in de meeste andere landen... zie o.a. dit kabinet, waar ministers zelfs de meest verschrikkelijke blunders mogen maken, mogen liegen en nog aanblijven... dat lijkt mij minimaal kiezersbedrog.

En zo zal ook de ballon doorgeprikt worden dat er in Nederland geen corruptie plaatsvindt. Onze Eindhovense vrienden goochelen er lustig op los met hun financiën met goedbevinden van de KNVB, hebben al een pakt gesloten met de duivel. Enkele spelers werden niet zolang geleden al beschuldigd van het verkopen van wedstrijden. Belastingfraude is ons ook niet onbekend, en dat is slechts het topje.

Misschien moeten wij Nederlanders niet te hoog van de toren blazen als het gaat om andere landen. Ik zie de KNVB namelijk niet Psv puntenaftrek geven vanwege een dubieuze begroting, laat staan ooit Ajax of Feyenoord laten degraderen vanwege beïnvloeding van scheidsrechters e.d.

Natuurlijk is het teleurstellend dat de rechters te straffen hebben verlaagd. Maar het afnemen van 2 titels, degradatie naar een lagere klasse en met -17 punten beginnen is een straf die maar weinigen hadden durven dromen tov de machtigste club in Italië.
Dus vanwege onze misplaatste superioriteit mogen wij ons niet verwonderen over de uistpraken in hoger beroep daar in Italie? :confused:
Je leest slecht voor een advocaat.

Ik zeg nergens dat we ons er niet (en terecht) over mogen verwonderen.
Maar ten eerste lijkt het me slim om de zaken wel in het juiste perspectief te bekijken. En te tweede lijken me uitspraken zoals "Dit bewijst maar weer eens dat, en nu moet ik voorzichtig zijn, dat de maffia nog steeds leeft? Dat Italianen onbetrouwbaar zijn...?" en "Wat een walgelijk corrupte bananrepubliek is het daar ook" behoorlijk huichelachtig uit een Nederlandse mond (zie mijn eerdere stukje).

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo jul 26, 2006 11:22 am

Natuurlijk is het erg vreemd dat de straffen nu ineens zoveel lager uitgevallen zijn, al kan ook ik niet zeggen dat het nu zo verbazend is.
Jansma schreef:Onze Eindhovense vrienden goochelen er lustig op los met hun financiën met goedbevinden van de KNVB, hebben al een pakt gesloten met de duivel.
:drecul2:

PS: Corruptie zit in de Italiaanse cultuur ingebakken, iets dat (nog?) niet het geval is in Nederland. Jouw woorden zijn dan ook redelijk apart, helemaal omdat de eerste alinea's niets te maken hebben met deze topic !

Maar goed, het zal wel de schuld zijn van de toenmalige NSB'ers :eusa_liar:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do jul 27, 2006 6:12 am

Thomvak425 schreef:
Bespottelijk, eigenlijk zou de uefa/fifa hier ook een uitspraak over moeten doen. Straks komen wij nog tegen Milan uit in voorronde en worden we in de laatste minuut uitgeschakeld. :pukey:
misschien krijg je je zin wel Thommyboy

UEFA weigert voorlopig inschrijving Milan in Champions League

NUON, 26 juli 2006 22:32 - Een bliksemschicht bij heldere hemel voor AC Milan. De UEFA heeft bij monde van Lennart Johansson de inschrijving van de roodzwarte club door de Italiaanse bond voor de Champions League geblokkeerd. De Europese Voetbalunie wil zeker zijn dat Milan aan de ethische waarden heeft voldaan om deel te mogen aan het internationale voetbal. Morgenochtend komt de ethische commissie van de UEFA bijeen om een beslissing te nemen.
"De UEFA heeft altijd het laatste woord bij de inschrijving en kan ook een door zijn eigen bond ingeschreven club weigeren", meende Johansson vanavond. Morgen om 12 uur maakt de UEFA zijn standpunt bekend.
voetbalonline
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do jul 27, 2006 6:14 am

En hoppa, daar gaan de goeie bedoelingen :sad:

Bewindvoerder Rossi denkt al aan aftreden

ROME, 26 juli 2006 16:31 - De bewindvoerder Guido Rossi van de Italiaanse voetbalbond lijkt van plan om zijn functie per direct te onderbreken uit protest over de beslissingen van de Italiaanse voetbalrechter. De bewindvoerder, die vooral is aangesteld om het Italiaanse voetbal in goede banen te leiden en nieuwe regels op te stellen, is zeer teleurgesteld dat enkele van zijn voorstellen zijn getorpedeerd door de rechter. Rossi ging net als de aanklager Borrelli uit van zware straffen voor de clubs die bij de systematische manipulatie betrokken waren. Nu AC Milan, een van de hoofdrolspelers, nauwelijks een noemenswaardige straf heeft gekregen, en de ex-bondsvoorzitter Franco Carraro er met slechts een boete van 80.000 euro van af komt, voelt de bejaarde bewindvoerder zich in de steek gelaten. Onder zijn leiding won Italie weliswaar een wereldtitel en werden nieuwe bondscoaches (Donadoni en Casiraghi) benoemd, maar aan de structurele veranderingen (een nieuwe verdeling van de tv-gelden en het samenstellen van nieuwe commissies voor competities en scheidsrechters) is hij nog niet toegekomen omdat hij systematisch wordt tegengewerkt.
Met name de openbare kritiek van Fiorentina-eigenaar Diego della Valle op de
televisie is Rossi gisteravond slecht bevallen.
De openbare aanklager Stefano Palazzi is het niet eens met de besluiten en meent teleurgesteld: "Een leger advocaten heeft de sportieve fraude weggemoffeld." Palazzi noemt vooral het feit dat niet het systeem van manipulatie is onderzocht maar alleen enkele individuele incidenten 'een verkeerde aanpak'. "Het is klaar als een klontje dat er systematisch is gehandeld. Uit de onderzoeken bleek dat er sprake was van een netwerk. Milan behoorde in ieder geval zeker tot de clubs die betrokken waren, en Lazio en Fiorentina deden uit vrije wil mee. Advocaten kunnen de uitgangspunten wel verdraaien, alsof al deze clubs er in geluisd zijn, maar de waarheid is natuurlijk een ander verhaal."
voetbalonline
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » do jul 27, 2006 10:04 am

:pukey:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do jul 27, 2006 10:56 am

Triest. Misschien dat de Uefa nog wat kan doen, maar daar verwacht ik niet veel van. Is er niet nog een hogere rechter die zich hierover kan uitspreken?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » do jul 27, 2006 11:13 am

De burgerrechter, waarschijnlijk.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do jul 27, 2006 11:16 am

en daar is Juve al naartoe gestapt. Ik hoop dat de burgerrechter ze naar de serie C schopt.

Ik snap niet waarom Juve zo schreeuwt, de straf valt erg mee. Zoals het er nu staat betekent het 1 jaartje serie B en dat na zoveel fraude.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » do jul 27, 2006 11:20 am

Precies. Wat willen ze dan als straf? Een aai over de bol? :nooo:

Juventus moet zich schamen (over die andere 3 clubs kan ik weinig zeggen). Jarenlang de boel manipuleren en dan nog denken dat je er met een waarschuwing van af kan komen.
Tijd voor iets nieuws.

Plaats reactie