Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Italië

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo feb 16, 2020 11:19 pm

De Ligt tegen nota bene Brescia op de bank vandaag. Zou ie al een beetje spijt hebben?

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10237
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Italië

Bericht door WP_Legend » zo feb 16, 2020 11:36 pm

Niet als ie naar z'n bankrekening kijkt.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Italië

Bericht door Marillion » ma feb 17, 2020 9:32 am

Blijft toch wel zonde hoor. Als je dan ziet wat wij aan het aanrommelen zijn op de positie van De Ligt.

Ondertussen is Juventus dus wel weer koploper omdat Inter de topper tegen Lazio verloren heeft. Als je gelijk de week na een misstap van Juventus alweer afhaakt ga je natuurlijk geen kampioen worden.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Italië

Bericht door Alexander » ma feb 17, 2020 10:10 am

Het is natuurlijk doodzonde geweest dat Ajax de Ligt en Frenkie niet nog 1 jaartje heeft kunnen binden. Dan hadden ze een historisch jaar kunnen beleven, waarmee ze nog 100 jaar langer herinnerend hadden geworden dan na zo een jaar als ze nu draaien.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Italië

Bericht door Jinne » ma feb 17, 2020 10:45 am

Marillion schreef:
ma feb 17, 2020 9:32 am
Blijft toch wel zonde hoor. Als je dan ziet wat wij aan het aanrommelen zijn op de positie van De Ligt.

Ondertussen is Juventus dus wel weer koploper omdat Inter de topper tegen Lazio verloren heeft. Als je gelijk de week na een misstap van Juventus alweer afhaakt ga je natuurlijk geen kampioen worden.
Lazio is wel het beste in vorm van de top 3. Dus niet vreemd dat Inter daar verloren heeft. Geen titel voor Juventus zal wel gelijk exit Sarri betekenen. Tenzij hij de CL wint.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Italië

Bericht door Mano » di feb 18, 2020 2:41 pm

Alexander schreef:
ma feb 17, 2020 10:10 am
Het is natuurlijk doodzonde geweest dat Ajax de Ligt en Frenkie niet nog 1 jaartje heeft kunnen binden. Dan hadden ze een historisch jaar kunnen beleven, waarmee ze nog 100 jaar langer herinnerend hadden geworden dan na zo een jaar als ze nu draaien.
Of het was een kut jaar geweest en waren ze 20 mio minder waard.
Of één van de twee had zijn kruisband afgescheurd

het is wat het is,
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » wo mar 11, 2020 9:33 am

In Italie gebeurt in de noordelijke regio's nu wel heel weinig meer.

Als dit nog een tijdje zo doorgaat stuurt Juventus Matthijs de Ligt in 2020 weer terug en krijgen we er nog wat geld bij ook.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Italië

Bericht door elliquido » do mar 12, 2020 12:34 am

Rugani vqn juve is besmet. Mathijs mag daar nog ff blijven
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » zo mar 22, 2020 9:41 pm

In Italië zeggen ze dat ze op zijn vroegst in oktober de competitie weer gaan hervatten.

Bij Juventus hebben minimaal 3 spelers corona, Matthijs de Ligt is gisteren negatief getest en die dochter van Keje Molenaar waar ie verkering mee heeft ook.

Olympique Lyon betaalt inmiddels geen salarissen meer uit en in zowel Frankrijk, Engeland als Italië zijn er al clubs in financiële problemen.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Italië

Bericht door elliquido » zo mar 22, 2020 10:12 pm

Goh, zou against modern football hier niet ietsvan vinden
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » zo mar 22, 2020 10:46 pm

https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... r-BB11y2Yd
Het huidige contract van Gravenberch in de Johan Cruijff ArenA loopt af in de zomer van 2021. In december 2019 vertelde hij aan FOX Sports te denken dat hij ervoor zal kiezen een nieuw contract te tekenen. Eerder deze week trad La Gazzetta dello Sport echter met het nieuws naar buiten dat hij wordt gevolgd door Roma. De Italiaanse sportkrant schatte dat de werkgever van Justin Kluivert met tien à twaalf miljoen euro over de brug zou moeten komen voor Gravenberch. Men voegde eraan toe dat Roma dar bedrag enkel kon betalen als Patrik Schick en huidig Feyenoord-huurling Rick Karsdorp definitief worden verkocht.

AS Roma kan een bedrag van 10 à 12 miljoen altijd alleen maar in termijnen betalen. Of als ze net een speler hebben verkocht, maar ook nadat ze net een bedrag van 45 miljoen hebben gecasht komen ze altijd heel erg moeizaam en na heel veel vertraging met bankgaranties aanzetten en vragen de verkopende partij of ze mogen betalen in termijnen.
Net als stadgenoot Lazio staat AS Roma erom bekend ook heel vaak maanden te laat te zijn met het aflossen van die termijnen. Nog steeds onbekend is of Justin Kluivert al afbetaald is.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Italië

Bericht door Dubbel » do mar 26, 2020 12:26 pm

Ik heb een hekel aan Gravenberch. Nog voor ik hem had zien spelen las ik al her en der dat hij bij Ajax weg wil terwijl hij nog niet eens het niveau heeft van Gakpo, Kokcu of Stengs . Nou, pleur maar op naar Rome waar die andere Farizeeër ook al speelt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » za mar 28, 2020 11:48 pm

LucaS schreef:
za mar 28, 2020 1:22 pm
Ajax is dadelijk ewn van de.rijkste voetbalclubs ter wereld. Ik zag dat Messi, dw Jong, de.Ligt en Ronaldo een fiks deel van hun salaris hebben moeten inleveren.
Jep. In Barcelona dus 70% salaris ingeleverd en ook in Turijn gaat er heel wat vanaf:
Juventus bespaart 90 miljoen euro na akkoord spelers over loonsverlaging

De spelers van Juventus en trainer Maurizio Sarri hebben zaterdag ingestemd met het inleveren van een deel van hun salaris. De selectie wil de Italiaanse topclub daarmee tegemoetkomen tijdens de coronacrisis.

De Juventus-spelers staan een deel van hun salaris af in de periode maart tot en met juni. Per individu moeten de gevolgen van de salarisverlaging nog wel worden uitgewerkt omdat de contractvoorwaarden verschillen.

Het besluit van de selectie zorgt ervoor dat Juventus circa 90 miljoen euro aan uitgaven wordt bespaard tijdens dit seizoen. Naar verluidt levert Cristiano Ronaldo zo'n 3,8 miljoen euro in. Mocht het seizoen in de Serie A worden hervat, dan gaat de koploper in de Serie A in onderhandeling met de spelers over hun vergoeding.

Met Paulo Dybala, Daniele Rugani en Blaise Matuidi hebben drie spelers van 'De Oude Dame' het COVID-19-virus opgelopen. Vrijdag werd bekend dat Dybala inmiddels is hersteld.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » za mar 28, 2020 11:50 pm

De gehele selectie van Juventus zit al twee weken uit voorzorg in thuisisolatie, nadat bekend werd dat Rugani positief had getest op het virus. Alle spelers zijn getest, onder wie Matthijs de Ligt. De Oranje-international heeft het virus niet onder de leden.

De Serie A ligt al sinds 9 maart stil. Voorzitter Gabriele Gravina van de Italiaanse voetbalbond FIGC liet eerder deze week weten dat het geen optie is om het seizoen te schrappen.

Waarschijnlijk krijgt de Serie A dan ook bij lange na niet alle tv gelden, als er wedstrijden niet worden gespeeld. Anders valt die enorme stelligheid om het restant van het seizoen niet te schrappen bijna niet te verklaren.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Italië

Bericht door Marillion » wo jun 17, 2020 3:44 pm

Deze gozer heeft wel echt een gigantische ontwikkeling doorgemaakt he? Van spelen bij AGOVV naar een video boodschap van Maradona.

Mertens tekent als clubtopscorer aller tijden een nieuw contract bij Napoli.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Italië

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jun 17, 2020 7:43 pm

Absoluut! En toch.... elke keer als ik over hem hoor of hem zie voetballen, hoor ik dat zinnetje als een repeterend mantra door mijn hoofd dwalen..

“Dit is de kampioensoverwinning!”

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Italië

Bericht door Marillion » wo jun 17, 2020 10:16 pm

:smallgrin.gif:

Ja, dat blijft een mooie.

Vanavond heeft 'ie wel prijs. Napoli wint de Italiaanse beker door Juventus via strafschoppen te verslaan. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » wo jun 17, 2020 10:47 pm

Topaankoop die Ronaldo hoor...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Italië

Bericht door Marillion » do jul 02, 2020 8:22 pm

Het zou mogelijk moeten zijn om een club voor een seizoen uit te laten sluiten vanwege belediging van het eigen shirt:

Afbeelding
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » vr jul 03, 2020 10:00 am

Ja bizar he. Wat een idioten.

Met Hakimi halen ze wel een fantastische speler binnen. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » vr jul 03, 2020 11:17 am

Ik kijk weleens naar Dortmund en ik ben nou niet perse echt onder de indruk van Hakimi. Maar ik denk dat ik het goed mis heb :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Italië

Bericht door Marillion » do jul 09, 2020 9:47 am

Wat zo leuk is aan Zlatan is dat hij altijd zo'n bescheiden jongen is gebleven.
Ibrahimovic: 'Milan had titel gepakt als ik hier heel seizoen was geweest'

Zlatan Ibrahimovic heeft zichzelf dinsdag maar weer eens de hemel ingeprezen na de fraaie comeback van AC Milan in eigen huis tegen Juventus. De Zweedse sterspeler had daarin een groot aandeel met een doelpunt en een assist. "Milan had de titel gepakt in de Serie A als ik hier vanaf het begin van het seizoen was geweest", zei Ibrahimovic in niet mis te verstane woorden tegenover DAZN. Ibrahimovic leidde zelf de comeback van Milan in. Hij maakte na ruim een uur de 1-2 met een rake strafschop en bediende een paar minuten later Franck Kessié voor de 2-2, waarna hij werd gewisseld en op de bank druk bezig was met zijn ploeggenoten.

"Ik ben voorzitter, speler en trainer tegelijkertijd. Het enige minpunt is dat ik alleen betaald krijg voor mijn rol als speler", aldus Ibrahimovic met een knipoog.

Ibrahimovic vertrekt mogelijk bij Milan
De 38-jarige Ibrahimovic is mogelijk bezig aan zijn laatste weken in dienst van Milan, dat hem in de winterstop overnam van LA Galaxy. Hij beschikt over een aflopend contract en de geruchten gaan dat hij terugkeert naar Zweden, waar hij al mede-eigenaar is van Hammarby IF. "We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik heb nog een maand om mezelf hier te vermaken. Ik weet niet of de fans mij voor het laatst in levenden lijve hebben gezien, het zou zomaar kunnen. Waarom? Lees tussen de regels door... Het is vreemd om achter gesloten deuren te spelen."

"Ik heb het heel erg naar mijn zin. Toen ik naar Amerika ging, raakte ik geblesseerd. Ik wilde weer het gevoel hebben dat ik leef. Ik heb niet meer hetzelfde lichaam als vroeger, maar ik ga er slim mee om. Ik vind het niet leuk als ik niet het verschil kan maken. Ik ben hier niet als mascotte." Sinds de komst van Ibrahimovic steeg Milan van de twaalfde naar de vijfde plaats, waardoor de gevallen Italiaanse grootmacht nog volop in de race is voor Europees voetbal. Ibrahimovic was tot dusver goed voor vijf doelpunten en drie assists.

Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Italië

Bericht door Alexander » za jul 11, 2020 11:16 pm

Die penalty's van Juve vandaag :excited.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Italië

Bericht door elliquido » za jul 11, 2020 11:37 pm

Schande gewoon
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Italië

Bericht door Gaizka1985 » zo jul 12, 2020 2:57 pm

Alexander schreef:
za jul 11, 2020 11:16 pm
Die penalty's van Juve vandaag :excited.gif:
Dat zijn de huidige regels nou eenmaal, zag hetzelfde bij Eibar vanmiddag, 2 stuks.

Atalanta heeft wel een leuk elftal, knap wat ze daar presteren!

Plaats reactie