Turkije

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Turkije

Bericht door Le T. » di jan 22, 2013 9:46 am

InnerHarbour schreef:Volgens Derksen, daarstraks op de autoradio, is het gewoon een centenkwestie, als Lerby en hij niet zo hoog in de boom waren gaan zitten had hij nu in Engeland gespeeld
Dus Derksen heeft hem toch niet al die jaren beter gemaakt dan hij is, wat natuurlijk braaf wordt nageroepen door al zijn kijkers? Hij is helemaall niet hoog in de boom gaan zitten. Wat hij daar betaald krijgt is helemaal niet zo veel, ik denk dat er wel bijna 50 spelers in de PL zijn die meer verdienen.
Rishi schreef:Klopt. Heel belangrijk. Maar je snapt mijn punt hopelijk wel. Hij hobbelde niet mee.
Nee, maar dat gedweep met 3 lange passes die aankomen en 1 van de 20 schoten die erin vliegt via een verdediger zullen ze in Engeland niet gehad hebben.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 10:05 am

Ik weet wel zeker van niet dat er vijftig spelers zijn in de PL die meer verdienen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Turkije

Bericht door jabu » di jan 22, 2013 11:14 am

Huntelaar verdient blijkbaar in de Bundesliga al meer.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Turkije

Bericht door Jinne » di jan 22, 2013 11:15 am

Huntelaar was 7 M bruto. Sneijder nu 4,3 M netto + 25K per wedstrijd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 11:20 am

Jabu schreef:Huntelaar verdient blijkbaar in de Bundesliga al meer.
Ik had het over de PL. Klaas is een grootverdiener in de Bundesliga.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Turkije

Bericht door InnerHarbour » di jan 22, 2013 11:28 am

Rishi schreef:Ik weet wel zeker van niet dat er vijftig spelers zijn in de PL die meer verdienen.
Of er 50 zijn die meer dan 5 miljoen (4.3 + 30X25) netto verdienen heb ik geen zicht op maar daar gaat het ook niet om. Blijkbaar wilde op dit moment geen van die Engelse clubs hem die 5 miljoen betalen dus kiest hij ervoor om in een derde rangs competitie te gaan spelen. Erg jammer, die gozer kan zoveel beter.
YNWA

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 11:37 am

Klopt. Is het ook. Maar halverwege een seizoen lijkt het me lastig om een speler als Sneijder in te passen. Het gaat niet om je linksback ofzo maar om een sleutelpositie binnen het elftal. Hij is ook nog eens niet zo heel fit, blessures e.d.. Vind het logisch dat er geen club is die nog niet het risico aandurft.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Turkije

Bericht door peter » di jan 22, 2013 11:52 am

wimpey schreef:
Zeux schreef: Of kennen jullie spelers die vanuit daar nog een stap hogerop in Europa hebben gemaakt?
Ribery, Arda Turun. Waren wel jonger dan Sneyder nu.

Hij kiest voor munten en spelen. Niet voor munten en tribune zoals menig ander. Gala speelt wel gewoon CL he.
Ook voor het eerst sinds mensenheugnis. Ze zaten in een poule met louter zwakke broeders en dan kun je een keertje overwinteren. Normaliter spelen ze natuurlijk geen enkele rol van betekenis. De buitenlanders die daar nog zitten zijn in de herfst/winter van hun carriere of overal mislukt.

De Eredivisie staat natuurlijk hoger aangeschreven.

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 11:56 am

Exact. Maar ik was ook eerder naar Gala gegaan voor 5 miljoen netto per jaar en leven in Istanbul. Over vier jaar, 20 miljoen rijker want hij hoeft daar amper iets uit te geven, kan hij altijd nog naar Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Turkije

Bericht door peter » di jan 22, 2013 12:01 pm

Absoluut. Als ik lees dat hij ook nog eens 25k in het handje krijgt per wedstrijd, dan is de keuze niet zo lastig. Het is niet voor niets dat daar jongens als Sow, Riera, Baros, Cris, Meireles en Kuijt zitten. Het is er lekker weer, mooie stad en je verdient er bruto=netto.

Hij is alleen nog wat jong voor deze stap. Dit zijn van die clubs waar je niet voor je 30ste moet zitten.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Turkije

Bericht door Yopi » di jan 22, 2013 12:02 pm

Sneijder zal zich op dit moment geen zorgen maken. Hij is verwaand genoeg om ervan uit te gaan dat hij daar zo weer weg is. Even het geld ophalen, paar mooie vrije trappen erin en hoppa, alsnog naar een Engelse topclub. Zijn idee zal niet zijn om daar jaren te blijven.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Turkije

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jan 22, 2013 12:07 pm

Eigenlijk zeg je dus dat hij een Babeltje 2.0 doet in Turkije?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 12:09 pm

Peter schreef:Absoluut. Als ik lees dat hij ook nog eens 25k in het handje krijgt per wedstrijd, dan is de keuze niet zo lastig. Het is niet voor niets dat daar jongens als Sow, Riera, Baros, Cris, Meireles en Kuijt zitten. Het is er lekker weer, mooie stad en je verdient er bruto=netto.

Hij is alleen nog wat jong voor deze stap. Dit zijn van die clubs waar je niet voor je 30ste moet zitten.
Misschien is hij in de zomer wel weg. Hij helpt Gala voorbij Schalke, die kunnen er ook niet veel van, en met een beetje geluk loot je daarna nog een minder elftal. Hij wordt kampioen met ze en in de zomer gaat hij naar Manchester United.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Turkije

Bericht door Alexander » di jan 22, 2013 12:36 pm

Misschien heeft hij inderdaad een clausule in z'n contract dat hij in de zomer voor een goed bedrag weg mag, maar ik vraag me dat af.

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 12:50 pm

En anders gaat hij het jaar erop weg. Lekker genieten in Istanbul.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 12:50 pm

Ik speel liever bij Galatasaray dan bij clubs als Schalke, Tottenham, Liverpool ofzo. Daar win je nooit iets en het is er kutweer.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Turkije

Bericht door Le T. » di jan 22, 2013 3:06 pm

Jabu schreef:Huntelaar verdient blijkbaar in de Bundesliga al meer.
Huntelaar is nog een stuk briljanter vermarkt dan Sneijder, maar in wezen zijn het allebei spelers wiens naam groter is gemaakt dan hun daden.
Rishi schreef: Misschien is hij in de zomer wel weg. Hij helpt Gala voorbij Schalke, die kunnen er ook niet veel van, en met een beetje geluk loot je daarna nog een minder elftal. Hij wordt kampioen met ze en in de zomer gaat hij naar Manchester United.
De wedstrijd Schalke - Galatasaray zal wel weer afgeschilderd worden als een hele interessante confrontatie tussen twee clubs die nét onder de internationale top zitten. En nee, hij gaat niet naar Man U. Ferguson is niet geinteresseerd in hem en nooit geweest. De transfergeruchten met 'naar verluidt', 'staat op het lijstje', 'bronnen rondom de club', 'een bron', 'bereidt een bod voor' en formuleringen als 'zou' en 'wordt in verband gebracht' zijn allemaal onderdeel van die promotie, en daartoe uit de duim gezogen.

Sowieso is het een nogal raar idee dat hij ineens naar een topclub zou gaan. Hij is op basis van belofte tijdens de doldwaze dagen bij Real gekocht, en daar heeft hij het niet gered, en nu hoeft Inter hem ook niet meer zo nodig. Dan moeten we gewoon constateren dat het geen topspeler is geworden. Gaat hij dat dan alsnog worden? Het zou best kunnen maar dan moet er wel iets bijzonders gebeuren.

Verder vind ik het nogal flauw dat mensen doen alsof hij alles voor het geld doet. Hij levert juist flink in om te kunnen spelen en zo voor het Nederlands elftal in aanmerking te blijven komen. Het is geen competitie van niks, CL erbij, in het licht van zijn huidige marktwaarde is het sportief de beste keuze. Maar nu gaan mensen hun eigen volkomen verkeerde inschatting van die man proberen recht te lullen door hem als geldwolf af te schilderen, voor de hoogte van zijn salaris moet je dan ook goed zoeken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 3:09 pm

Milan had Zlatan zeker ook niet nodig. En Thiago Silva is ook een koekenbakker :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Turkije

Bericht door InnerHarbour » di jan 22, 2013 3:56 pm

Rishi schreef:Ik speel liever bij Galatasaray dan bij clubs als Schalke, Tottenham, Liverpool ofzo. Daar win je nooit iets en het is er kutweer.
Ik raad je aan de historie van Liverpool eens te berkijken Rishi. Liverpool heeft zat gewonnen en speelt bovendien op het legendarische Anfield. Liverpool is een van de grootste clubs te wereld die door slecht aankoopbeleid in een dip zit. Kampioen van Turkije worden in een derde rangs competitie, dat is het maximale voor Snijder. Wel lekker weer en een zak met geld, tis maar waar je, je prioriteiten legt.
YNWA

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 4:04 pm

Tja, met Liverpool ga je de komende 10 jaar geen prijs winnen hoor. En met een beetje pech speel je ook geen CL. Ik zeg niet dat Gala een grotere of betere club is hoor... Maar ik snap de keuze van Sneijder wel.

Een zak met geld, mooi weer en aanbeden worden in Turkije of een 6e plaats in Engeland en misschien een halve finale van de Leaugue Cup.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Turkije

Bericht door InnerHarbour » di jan 22, 2013 4:11 pm

Vorig jaar hebben ze anders nog de LC gewonnen en verder zal het ons leeftijdsverschil wel zijn.

Mooi weer en een zak met geld, alsof je in Liverpool armlastig wordt, boven zo'n geweldige club als Liverpool in de mooiste competitie die er is, moet niet gekker worden. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Turkije

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 4:24 pm

Moet je nagaan... ik weet niet eens welke club die LC heeft gewonnen. Begrijp me niet verkeerd hoor. Liverpool is een mooie club. Maar het is tegenwoordig niet meer dan middenmoot. En dan hebben ze geluk dat ze Suarez hebben gekocht. En dat vind ik echt een geluksaankoop want van hun scouting moeten ze het niet hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22996
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Turkije

Bericht door raymon » di jan 22, 2013 4:25 pm

InnerHarbour schreef:Vorig jaar hebben ze anders nog de LC gewonnen en verder zal het ons leeftijdsverschil wel zijn.

Mooi weer en een zak met geld, alsof je in Liverpool armlastig wordt, boven zo'n geweldige club als Liverpool in de mooiste competitie die er is, moet niet gekker worden. :ajaxsmiley.gif:
Helemaal met je eens hoor alleen zou ik het winnen van de LC nou niet als hoogtepunt van een club zien. De LC wordt voornamelijk gebruikt door de top van Engeland om hun tweede garnituur te laten spelen.

Laat ik het zo zeggen, als je als top 6 club de LC wil winnen dan hoef je alleen maar het sterkste team op te stellen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Turkije

Bericht door InnerHarbour » di jan 22, 2013 4:49 pm

Ik weet wel dat Swansea hem graag wil winnen aangezien je daarmee deelname aan Europa Leaque hebt. :hypocrite.gif:

Nee voor Liverpool is het geen hoofdprijs, daarvoor moeten we terug naar 2006 toen ze de FA cup wonnen.
YNWA

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Turkije

Bericht door Le T. » di jan 22, 2013 5:30 pm

InnerHarbour schreef:Ik raad je aan de historie van Liverpool eens te berkijken Rishi. Liverpool heeft zat gewonnen en speelt bovendien op het legendarische Anfield. Liverpool is een van de grootste clubs te wereld die door slecht aankoopbeleid in een dip zit. Kampioen van Turkije worden in een derde rangs competitie, dat is het maximale voor Snijder. Wel lekker weer en een zak met geld, tis maar waar je, je prioriteiten legt.
Het was echter een kwestie waar Liverpool zijn prioriteiten legt, en dat was niet bij Sneijder.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie