Verenigde Staten

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Verenigde Staten

Bericht door FlaFlu » do okt 05, 2006 4:36 am

Dempsey Amerikaans Voetballer van het Jaar
04 oktober 2006, 20:37 uur

Clint Dempsey is woensdag uitgeroepen tot Amerikaans Voetballer van het Jaar. In de stemming onder sportjournalisten kreeg de middenvelder van New England Revolution 237 punten. Keeper Kasey Keller, die de prijs vorig jaar won, eindigde met 184 punten op de tweede plek en spits Brian McBride werd met 127 punten derde.

Earnie Stewart, momenteel technisch directeur bij NAC Breda, won de prijs in 2001. In 2002, 2003 en 2004 werd Landon Donovan verkozen tot Amerikaans Voetballer van het Jaar.


voetbal.nl

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo okt 08, 2006 5:26 am

2-1 nederlaag in Pizza Hut Park en geen play off plek voor LA Galaxy. X'C
The Los Angeles Galaxy will not have a chance to defend their MLS Cup title after losing 2-1 to FC Dallas at Pizza Hut Park on Saturday night. Carlos Ruiz and Kenny Cooper each scored for the Hoops, while Landon Donovan pulled one back for the Galaxy.

http://web.mlsnet.com/index.jsp

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo okt 08, 2006 10:09 am

Pizzahut Park? Ik dacht dat het Fujifilm stadion erg qua naam was.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 14, 2006 12:03 pm

Debutant Houston pakt Amerikaanse titel

13/11/2006 9 :55

Houston Dynamo is de nieuwe kampioen van de Verenigde Staten. Penalty's brachten de debutant in de Major League Soccer (MLS) de titel.
Na 113 minuten viel pas de eerste treffer in de finale. Revolution-spits Taylor Twellmann brak de ban. Maar lang liet de gelijkmaker niet op zich wachten. Een minuut na de 1-0 bracht Brian Ching de gelijkmaker op het scorebord.

Omdat geen van beide ploegen nog scoorde, stonden de twee finalisten voor een unicum in het Amerikaanse profvoetbal. Drie jaar geleden is in de MLS een strafschoppenreeks in de plaats gekomen van een shootout. Houston Dynamo en New England Revolution hadden de eer.

Houston Dynamo, dat nieuw is in de MLS, bleek het beste vanaf de strafschopstip. Doelman Pat Onstad, die in de reguliere speeltijd al enkele keren prima had gered, werd held door de strafschop van Jay Heaps te stoppen. De nederlaag was extra zuur voor New England Revolution, dat voor de derde keer in vier jaar als verliezend finalist van het veld stapte.
vi.nl

Ik geloof dat Ching een van die talentjes is die dicht tegen het nationale elftal aan zit.

Is er een tweede divisie in de VS of was Houston eerst een college team?

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » di nov 14, 2006 4:36 pm

In ieder geval geen promotie/degradatie, toch??
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » di nov 14, 2006 4:41 pm

Thomas schreef:
Debutant Houston pakt Amerikaanse titel

13/11/2006 9 :55

Houston Dynamo is de nieuwe kampioen van de Verenigde Staten. Penalty's brachten de debutant in de Major League Soccer (MLS) de titel.
Na 113 minuten viel pas de eerste treffer in de finale. Revolution-spits Taylor Twellmann brak de ban. Maar lang liet de gelijkmaker niet op zich wachten. Een minuut na de 1-0 bracht Brian Ching de gelijkmaker op het scorebord.

Omdat geen van beide ploegen nog scoorde, stonden de twee finalisten voor een unicum in het Amerikaanse profvoetbal. Drie jaar geleden is in de MLS een strafschoppenreeks in de plaats gekomen van een shootout. Houston Dynamo en New England Revolution hadden de eer.

Houston Dynamo, dat nieuw is in de MLS, bleek het beste vanaf de strafschopstip. Doelman Pat Onstad, die in de reguliere speeltijd al enkele keren prima had gered, werd held door de strafschop van Jay Heaps te stoppen. De nederlaag was extra zuur voor New England Revolution, dat voor de derde keer in vier jaar als verliezend finalist van het veld stapte.
vi.nl

Ik geloof dat Ching een van die talentjes is die dicht tegen het nationale elftal aan zit.

Is er een tweede divisie in de VS of was Houston eerst een college team?
Die Ching is al 28. Niet echt een talentje meer.

Houston was eerst San Jose.
Wikipedia.org
The team was created on December 15, 2005 when the San Jose Earthquakes were relocated, allegedly due to San Jose's failure to secure a soccer-specific stadium. Even though all of San Jose's players and coaches moved to Houston, the team's name, logo, history and statistics were not transferred
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » di nov 14, 2006 6:12 pm

De Amerikaanse voetbalcompetitie is een schande voor de complete sport.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 14, 2006 6:15 pm

En waarom vind je dat, Nihad?

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » di nov 14, 2006 11:45 pm

dThomas schreef:En waarom vind je dat, Nihad?
Waarom is jouw naam veranderd, thomas?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo nov 15, 2006 12:07 am

Die vraag is behoorlijk off-topic, Alain.

Zoek (in het Rommelhok) en gij zult vinden.

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » wo nov 15, 2006 10:23 pm

Daar blijf ik (bewust) een beetje uit de buurt....... misschien een linkje om e.e.a. te verduidelijken......? ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo nov 15, 2006 10:58 pm

Don S. schreef:Die vraag is behoorlijk off-topic, Alain.

Zoek (in het Rommelhok) en gij zult vinden.
Alaindebanaan schreef:Daar blijf ik (bewust) een beetje uit de buurt....... misschien een linkje om e.e.a. te verduidelijken......? ;)
Bij deze. Maar hier had je ook wel zelf achter kunnen komen. :eusa_naughty:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » wo nov 15, 2006 11:30 pm

Nihad schreef:De Amerikaanse voetbalcompetitie is een schande voor de complete sport.
Ik ben het met je eens dat het verkopen van hele clubs afbreuk doet aan de sportbeleving zoals wij die (in Europa) kennen.

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » do nov 16, 2006 12:27 pm

Jabukajaja schreef:
Don S. schreef:Die vraag is behoorlijk off-topic, Alain.

Zoek (in het Rommelhok) en gij zult vinden.
Alaindebanaan schreef:Daar blijf ik (bewust) een beetje uit de buurt....... misschien een linkje om e.e.a. te verduidelijken......? ;)
Bij deze. Maar hier had je ook wel zelf achter kunnen komen. :eusa_naughty:
\

Hahahaha......
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do dec 28, 2006 3:07 pm

Onyewu is beste speler van de VS

27 december 2006, 16:15
Door: Andy Vinkenborg

Oguchi Onyewu is uitgeroepen tot de beste speler van de Verenigde Staten. De 24-jarige verdediger maakt de laatste twee jaren faam in België bij Standard Luik. Onyewu speelde afgelopen zomer ook een prima Wereldkampioenschap in Duitsland.

De verkiezing werd gehouden door de Amerikaanse voetbalbond. Onyewu werd door bondleden, supporters en de media uitgeroepen tot 'Beste Speler van de Verenigde Staten'.

Onyewu hoopt dat hij door zijn goede prestaties van de afgelopen maanden een transfer naar het buitenland kan maken. Spanje en Engeland spreken de Amerikaan het meeste aan. Vlak voor het verstrijken van de transferdeadline eind augustus deed Real Madrid al een bod op hem en enkele Engelse clubs toonden de afgelopen weken interesse.
voetbalprimeur.nl

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » do jan 11, 2007 6:45 pm

Beckham to leave Real Madrid for L.A. Galaxy

LONDON -- David Beckham will leave Real Madrid at the end of the season to join the Los Angeles Galaxy of Major League Soccer in a five-year deal believed to be one of the richest in sports history.

The move was announced today following the end of talks on extending the 31-year-old English midfielder's contract with the Spanish club.

"This week, Real Madrid asked me to make a decision regarding my future and the offer to extend my contract by a further two seasons," Beckham said in a statement.

"After discussing several options with my family and advisers to either stay here at Madrid or join other major British and European clubs, I have decided to join the Los Angeles Galaxy and play in the MLS from August this year."

Beckham's agents met with Madrid officials earlier Thursday to try to settle a long-running dispute about two-year contract extension.

"After the meeting, both parties agreed that David will not extend his current contract with the club, which ends on June 30, 2007," Madrid said on its Web site.

The Galaxy, citing industry experts, said the LA deal is worth more than US$250 million in salary and commercial endorsements -- about US$1 million a week -- and is "thought to be the biggest in sporting history."

"David Beckham is a global sports icon who will transcend the sport of soccer in America," MLS commissioner Don Garber said. "His decision to continue his storied career in Major League Soccer is testament to the fact that America is rapidly becoming a true 'Soccer Nation' with Major League Soccer at the core."

Beckham will become the biggest star to play soccer in the United States since Pele and Franz Beckenbauer played in the now-defunct North American Soccer League in the 1970s.

Beckham and his wife are worth 87 million pounds (US$169 million), according to Britain's Rich List. Beckham alone reportedly makes about euro25 million (US$32 million) per year in salary and endorsements.

Beckham's four-year contract with Madrid expires at the end of this season. He joined the team from Manchester United in 2003, where he had had won six league titles, two FA Cups and the Champions League title.

But Beckham, the world's most recognized player, hasn't won a major trophy since joining Madrid.

"I have enjoyed my time in Spain enormously and I am extremely grateful to the club for giving me the opportunity to play for such a great team and their amazing fans," Beckham said.

Beckham has been unhappy this season at Madrid under coach Fabio Capello. He has started only seven of 25 matches and was left off the squad for Thursday's Copa del Rey match against Real Betis.

"For the rest of this season I will continue to give 100 percent to my coach, teammates and fans as I believe Fabio Capello will bring this club and its supporters the success they truly deserve," said Beckham, who trained with Madrid in the Spanish capital Thursday.

Before the season started, Beckham led England to the quarterfinals of the World Cup, scoring from a free kick in the second round to beat Ecuador 1-0.

But he was taken off the field early in the second half against Portugal with ankle and Achilles tendon injuries, and then watched as his team was eliminated in a penalty shootout.

A day after the game, Beckham stepped down as captain of the team -- a post he had held for 58 of his 94 international appearances. Then, on Aug. 11, England coach Steve McClaren dropped Beckham from the team altogether, signaling the end of his international career.

Then came more heartache in Madrid.

He was injured in November when he was allowed to travel to Rome to visit Tom Cruise and Katie Holmes, but Beckham was forced to skip the wedding and return to Madrid to sit on the bench -- another sign that his days in Madrid under Capello were numbered.

Still, the move to Los Angeles won't surprise many people. Beckham has a soccer academy in Carson, California, and his wife Victoria, a former Spice Girl, was recently photographed house-hunting in Los Angeles.

Los Angeles opens its season on April 8 in Houston.

"I'm going out there to hopefully build a club and team that's got a lot of potential," Beckham said. "I think that's what excites me."

MLS recently changed its rules on salary caps, clearing the way for Beckham to sign the lucrative deal and become the first player to be signed under the new rule.

"I don't think it's just about glitz," United States Soccer Federation president Sunil Gulati said. "He wants to play on a winning team and be part of a winning organization and help build the game in the United States."

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » do jan 18, 2007 7:13 pm

Zoek je een baan in het paradijselijke Zuid California? Reageer nu!
LA Galaxy zoekt ploeggenoten Beckham

18/1/2007 8 :55

Altijd al gedroomd van een Amerikaans profavontuur, met als extraatje samenspelen met David Beckham? LA Galaxy geeft je de kans die droom waar te maken.
Door middel van een in Amerika niet onbekend fenomeen van try-outs heeft LA Galaxy de deur geopend naar onbekend talent. Voor 130 dollar - 100 euro - kunnen de belangstellenden een plaats reserveren voor deze zoektocht naar onbekend talent.

Galaxy-coach Frank Yallop maakt in samenspraak met de technische staf na de eerste testdag op 10 februari de eerste schifting. Een dag later wordt duidelijk of de try-outs in The Home Depot Center nieuwe ploeggenoten hebben opgeleverd.

Vóór vrijdag 2 februari moeten de aanmeldingen binnen zijn. Maar het is maar de vraag of de inschrijving niet eerder sluit. 'Het aantal plaatsen is gelimiteerd. De inschrijving gaat op basis van 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Dus meld je snel aan', schrijft LA Galaxy op z'n website.

http://www.vi.nl/vi/show/id=59436/conte ... /sc=10f55d

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » ma feb 12, 2007 4:06 pm

Er zijn twee kandidaten over:
Bierbuiken geen nieuwe collega's van Beckham

12/2/2007 15:11

Twee van de achthonderd enthousiastelingen die kwamen opdagen bij de talentendagen van Los Angeles Galaxy maken nog kans om collega te worden van David Beckham. De Fransman Laurent Merlin (22) en de Portugees Rui Fortes (24) hebben een proefperiode van een week verdiend.
'Merlin en Fortes zijn ongepolijste spelers die wellicht wat in hun mars hebben en daarom verder bij ons mogen', legde Galaxy-voorzitter en algemeen directeur Alexi Lalas uit op de website van de Amerikaanse club.

Lalas zag ook veel minder begaafde spelers afgelopen weekend langskomen. 'Het was genant om te zien dat sommigen met hun bierbuiken al na tien minuten steunden en kreunden. Voor de club en voor henzelf is dat een aanfluiting.'

Lalas neemt de minder talentvolle spelers echter niets kwalijk. 'Het is niet erg als je niet zo goed bent, of niet zo snel, maar het is wel erg als je totaal niet in conditie bent en hier komt opdagen.'

De achthonderd wannabee-profvoetballers betaalden ieder honderd euro om kans te maken op een contract bij de club uit de Major League Soccer.

VI
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma apr 02, 2007 2:20 am

Na Beckham krijgt de MLS er waarschijnlijk nog een buitenlandse ster bij!

Cuauhtémoc Blanco maakt waarschijnlijk de overstap van America CF naar Chicago Fire.

Afbeelding

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo apr 04, 2007 6:02 pm

Blanco schuift in juli aan bij Chicago Fire

4/4/2007 12:01

Chicago Fire heeft zich met het vastleggen van Cuauhtémoc Blanco verzekerd van een aansprekende naam. De Mexicaanse routinier komt over ruim drie maanden.

Door het enthousiasme over Blanco dringt een vergelijking op met de komst van David Beckham, op wie bij LA Galaxy en in Amerika met smart wordt gewacht. De Engelse middenvelder komt eveneens pas komende zomer naar de Major League Soccer.

'Maar ik zou hem niet de Mexicaanse Beckham willen noemen', zei Fire-voorzitter John Guppy. 'Maar ik vond het spandoek wel mooi dat zei: ''Wie heeft Beckham nodig? We hebben Temo". Hij is uniek.'

Blanco, die het seizoen in Mexico nog moet afmaken bij América, begint in Chicago aan zijn tweede buitenlandse avontuur. Zijn verblijf bij het Spaanse Real Valladolid in 2001 was geen doorslaand succes.

Blanco's tot 2009 lopende contract bij Chicago Fire gaat komende zomer in. Naar alle waarschijnlijkheid maakt de Mexicaan op 1 juli tegen Colorado Rapids zijn debuut voor de Amerikaanse club.

vi.nl

Mooi. Dat laat weer wat ruimte over voor de jonge garde.

Overigens staan ook Gaizka Mendieta en Ulises de la Cruz op de nominatie om de overstap naar de MLS te maken.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » wo apr 04, 2007 7:00 pm

Thomas schreef:Mooi. Dat laat weer wat ruimte over voor de jonge garde.
Voor Club America? Volg je die? Ik haat die club. Mijn club in de Mexi league is Chivas Guadalajara. De trots van mijn tuinman!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo apr 04, 2007 7:12 pm

Ik weet niet of jij nu serieus bent (:D), maar ik volg het Mexicaanse voetbal uitvoerig, Dubbel. America is niet mijn club, maar ik vind het wel belangrijk dat geezers als Blanco en Palencia pas op de plaats maken voor jongere spelers.

Guadalajara vind ik ook de mooiste club van Mexico. Het feit dat daar een aantal zeer interessante spelers spelen helpt ook.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » vr jul 06, 2007 7:07 pm

In een ander topic doemde de vraag op hoe de salarissen in Noord en Midden Amerika liggen. Wie interesse heeft in de MLS salarissen raad ik deze link aan. Vergelijken met Mexico is lastig. Ik kan me, met alle respect, niet voorstellen dat er ergens betrouwbare cijfers over de Mexicaanse voetbalsalarissen zijn te vinden. Bebeto verdiende er in 1999 naar verluid $350K p/maand. Over het algemeen geldt dat topspelers uit Mexico bepaald niet voor het geld naar de US hoeven te gaan. Dat komt oa door de salary cap van de MLS. Met de komst van Beckham naar LA mag duidelijk zijn dat die cap niet keihard is dus ik verwacht dat de topsalarissen van de MLS de komende jaren flink zullen stijgen. Er is de clubs hier ook veel aan gelegen om Mexicaanse sterren binnen te halen want het leeuwendeel van de MLS fans komt uit dat land. Daarnaast heb je nog de persoonlijke sponsorcontracten. Bekend is natuurlijk Fred Adu die al op z'n 14e voor $1 milljoen p/jaar voor Nike tekende.
Major League Soccer's Player's Union released a copy of all league salaries on Friday.

MLS newcomer and world superstar David Beckham leads the salary list to no one's surprise with a base salary of $5.5 million, with guaranteed compensation that will see the most recognized soccer player in the world earn roughly $6.5 million.

Beckham will join the L.A. Galaxy from Real Madrid in August.

MLS TOP 10 SALARY LIST 2007
Player (Team) - Guaranteed $
David Beckham (LA) - 6,500,000.04
Cuauhtemoc Blanco (CHI) -2,666,778.00
Juan Pablo Angel (NY) - 1,593,750.00
Claudio Reyna (NY) - 1,250,008.00
Landon Donovan (LA) - 900,000.00
Eddie Johnson (KC) - 875,000.00
Freddy Adu (RSL) - 550,000.00
Carlos Ruiz (DAL) - 435,000.00
Taylor Twellman (NE) - 350,008.00
Carl Robinson (TOR) - 315,000.00

The bottom of the payscale dips all the way down to a yearly salary of $12,900 for players such as New York's Blake Camp, D.C. United's Shawn Crowe and FC Dallas' Tommy Krizanovic.

http://msn.foxsports.com/soccer/story/6775188#

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za jul 07, 2007 7:48 am

Dubbel schreef:The bottom of the payscale dips all the way down to a yearly salary of $12,900 for players such as New York's Blake Camp, D.C. United's Shawn Crowe and FC Dallas' Tommy Krizanovic.

http://msn.foxsports.com/soccer/story/6775188#
Fulltime voetballen voor een nederlandse bijstandsuitkering?

Zijn dat jeugdspelers die bij hun ouders wonen, semiprofs met een bijbaantje, of arme sloebers die na de training teruggaan naar hun trailer park om een blik bruine bonen op te warmen?

Of hangt er nog een vet sponsorcontract aan dat niet in de boeken staat?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di jul 24, 2007 5:36 pm

'Freddy Adu gaat tekenen bij Benfica'

24/7/2007 18:10

Freddy Adu zou op het punt staan te tekenen bij Benfica, meldt CNNSI.com. De Amerikaanse tiener ontbrak zondag tijdens het oefenduel dat zijn Real Salt Lake speelde met Everton.
De zaakwaarnemer van Adu zou druk bezig zijn met het rondmaken van de overgang. De achttienjarige middenvelder annex aanvaller heeft er nooit een geheim van gemaakt te willen voetballen in Europa. Zijn voorkeur gaat uit naar Engeland, maar het verkrijgen van een werkvergunning schijnt voor hem erg lastig te zijn.

Adu debuteerde op veertienjarige leeftijd in de Major League Soccer. Na drie seizoenen bij DC United belandde hij aan het begin van de huidige competitie bij Real Salt Lake, waarvoor hij tot dusver één keer scoorde in elf duels.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie