Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » za feb 28, 2015 5:34 pm

Moeizaam weer.

LVG klaagt dat hij geen speler heeft die er twintig inschopt.

ROONEY, FALCAO... :confused.gif:

wimpey
Berichten: 51900
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » za feb 28, 2015 5:37 pm

Yopi schreef: LVG klaagt dat hij geen speler heeft die er twintig inschopt.
Dat las ik ook. Hij kraakt z'n eigen aankoopbeleid af. Haalde vandaag di Maria er in de rust ook nog eens af.

Lionel
Berichten: 47376
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » za feb 28, 2015 5:42 pm

Yopi schreef:Bergkamp, Henry, Vieira, Van Persie, Pires, Fabregas, ...
Vieira, Fabregas en Pires zijn toch geen spitsen?
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » za feb 28, 2015 5:43 pm

Middenvelders en aanvallers, schreef ik dan ook.

Over MU: misschien een optie spelers op hun beste positie te laten spelen? :confused.gif:

wimpey
Berichten: 51900
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » za feb 28, 2015 5:44 pm

Rooney stond 8 wedstrijden droog. Vandaag ook de 2e.

Lionel
Berichten: 47376
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » za feb 28, 2015 5:47 pm

Yopi schreef:Middenvelders en aanvallers, schreef ik dan ook.

Over MU: misschien een optie spelers op hun beste positie te laten spelen? :confused.gif:
Ik had het over aanvallers. Op Henry, Bergkamp en RVP is het 20 jaar kut bij Arsenal.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51900
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » za feb 28, 2015 5:57 pm

Yopi schreef: Over MU: misschien een optie spelers op hun beste positie te laten spelen? :confused.gif:
Hetzelfde fenomeen als bij Ajax: slecht aankoopbeleid en de pijnpunten niet aanpakken. En dan trial and error om tot de juiste samenstelling te komen.

In de UK lijkt dat sowieso de trend te zijn. Zie Liverpool, Arsenal, City bijv. Ze knipperen niet met de ogen om 50 M neer te kwakken voor een speler (van naam). Of er behoefte is aan dat spelerstype en of ie wat toevoegt en ingepast kan worden lijkt van secundair belang te zijn.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » za feb 28, 2015 7:12 pm

Yopi schreef:Moeizaam weer.

LVG klaagt dat hij geen speler heeft die er twintig inschopt.

ROONEY, FALCAO... :confused.gif:
Rooney scoort veel voor een middenvelder, maar is daarmee geen diepe spits, kijk naar zijn carriere. Falcao is een beetje een gehypete speler, wat zou hij wel niet kunnen doen bij een topclub... niet zoveel dus. De PL is gewoon te zwaar voor hem, te zwak in de aanname, te te weinig kracht voor de duels.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33505
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » za feb 28, 2015 7:38 pm

Prima wedstrijd van United.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » za feb 28, 2015 8:11 pm

Lionel schreef:
Yopi schreef:Middenvelders en aanvallers, schreef ik dan ook.

Over MU: misschien een optie spelers op hun beste positie te laten spelen? :confused.gif:
Ik had het over aanvallers. Op Henry, Bergkamp en RVP is het 20 jaar kut bij Arsenal.
Ian Wright?!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » za feb 28, 2015 8:15 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef:Arsenal onder Wenger heeft steeds een te zwakke verdediging gehad. Met spelers als Thomas Vermaelen kom je er niet. Op middenvelders en met name aanvallers hebben W. en zijn scouts meer kijk.
Sinds 2004 heeft Arsenal 2 keer de FA Cup gewonnen. Nuf said.
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat jarenlang de beste, meestal door hemzelf opgeleide, spelers werden weggekocht door de concurrent omdat Arsenal tot voor kort niet mee kon/wilde in dat financiële geweld. Deze verliezen werden dan vaak weer opgevangen met jonge talenten die later ook weer voor veel geld werden verkocht. o.a. Clichy, Sagna, Fabregas, Nasri & van Persie, en volgens mij vergeet ik er nog een aantal.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » zo mar 01, 2015 9:39 am

Bobby Carlton, wat heeft die nu voor het Engelse voetbal betekend, wat weet die er nu van, krijgt binnenkort waarschijnlijk van Lowietje onder uit de zak.
Clubicoon: Van Gaal verrast door zware klus bij United

Louis van Gaal is waarschijnlijk verrast door de omvang van de klus die hij als manager bij Manchester United moet klaren. Dat schrijft clubicoon Bobby Charlton in een column voor het programmablad van United.

De nieuwe manager had volgens Charlton niet verwacht dat het zo veel werk zou zijn om de ploeg weer op de rails te krijgen. Onder zijn voorganger David Moyes eindigde United buiten de top vier en dat was een van de slechtste prestaties van de afgelopen jaren.

Van Gaal kreeg de opdracht om van United weer een ploeg van betekenis te maken. Charlton denkt dat de zwaarte van die klus de manager flink is tegengevallen.

ad


Lowietje is niet te verrassen Bobby, die weet alles al! :hypocrite.gif:
YNWA

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » zo mar 01, 2015 11:04 am

zeux schreef:Prima wedstrijd van United.
Eerste helft matig, tweede helft redelijk, heb ik me laten vertellen.

Rooney maakte er twee. Hij zou er zomaar twintig kunnen maken in een seizoen. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » zo mar 01, 2015 1:51 pm

Weer een heerlijk voetbalgevecht volle snelheid op het prachtige Anfield, eerste (geweldige)goal kwam van Henderson die aanvoerder is bij afwezigheid van Steven Gerrard. De 1-1 kwam van Dzeko. Wat een walgelijke aansteller is die Silva toch, en maar vallen als er niets aan de hand is, het schoolvoorbeeld van zo’n enge Spanjaard, kutvolk.

Maar goed, rust is 1-1.
YNWA

wimpey
Berichten: 51900
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo mar 01, 2015 2:43 pm

InnerHarbour schreef: Lowietje is niet te verrassen Bobby, die weet alles al! :hypocrite.gif:
Man U neemt een peperdure sabbatical om de manager aan de PL te laten wennen.
Yopi schreef: Rooney maakte er twee. Hij zou er zomaar twintig kunnen maken in een seizoen. :smallgrin.gif:
Zet 'm in de spits neer en je ziet meteen dat ie niet op het middenveld hoort. :smallgrin.gif:

LVG zal komende zomer de randvoorwaarden voor een goed seizoen wel weten te creëren. Beetje laat, hij heeft het zoals Sir Bobby aangeeft natuurlijk onderschat. En van die 200 M gaan die Glazers een heel laag ROI hebben.

Als ik 'm een tip mag geven: 'steel' in de persoon van Mandzukic, Vidal en een top CV. Exit 3-5-2, haal 2 klassebacks in de persoon van Baines en Danilo. Arda Turan naast Vidal en je doet mee om de CL. Mata, Persie, Herrera, Rojo als wisselgeld gebruiken.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » zo mar 01, 2015 2:58 pm

In de Tweede helft een sterker Liverpool, enkele goede kansen en met nog een kwartier te spelen viel de 2-1, een uithaal van het tot dat moment onzichtbare Braziliaantje zeilde de bovenhoek in. De ingevallen Bony liet nog even zien dat hij niets aan City toevoegt en gewoon bij Swansea had moeten blijven.

Kortom een heerlijke middag op Anfield een volkomen verdiende overwinning van de mannen uit Liverpool (op de 4de plaats nu) en wederom reclame voor de sterkste competitie van Europa. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47376
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo mar 01, 2015 4:50 pm

InnerHarbour schreef:In de Tweede helft een sterker Liverpool, enkele goede kansen en met nog een kwartier te spelen viel de 2-1, een uithaal van het tot dat moment onzichtbare Braziliaantje zeilde de bovenhoek in. De ingevallen Bony liet nog even zien dat hij niets aan City toevoegt en gewoon bij Swansea had moeten blijven.

Kortom een heerlijke middag op Anfield een volkomen verdiende overwinning van de mannen uit Liverpool (op de 4de plaats nu) en wederom reclame voor de sterkste competitie van Europa. :biggthumpup.gif:
Scoort nou gewoon een zaalvoetballer? Balen zeker :hypocrite.gif: :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do mar 05, 2015 7:01 am

Rustige overwinning van de mannen van Liverpool die daarmee de druk op United houden. Lowietje ging weer door het oog van de naald en had de hulp van Tim Krul nodig, die nog niet vergeten was wie hem de kans gaf op het WK om een paar pingels te stoppen. Krul schoof vlak voor tijd heel vriendelijk de bal in de voeten van Young die daarmee de 0-1 kon scoren.

Het was weer niet veel Lowietje en dat MPP (MPP betekend niet meer dat Minder Prettig Persoon, ik verklaar het meer even voordat de dictator :smile-ajax.gif: met zijn censuur vingers weer langs komt) was wederom onzichtbaar.
YNWA

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » do mar 05, 2015 8:18 am

De MPP die geblesseerd op de tribune zat? :confused:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 51900
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do mar 05, 2015 8:58 am

LVG mag Krul wel een blommetje sturen. :blush.gif:

Top 7 collectief gewonnen.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » do mar 05, 2015 10:22 am

Of bedoel je MMCHG (Mickey Mouse Club House Gezwel) InnerHarbour? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » vr mar 06, 2015 1:06 pm

Mourinho wint dankzij een duidelijk buitenspelgoal en Pellegrini dankzij minstens twee niet gegeven penalties, maar het is Lucky Louis. Kennelijk heeft Van Gaal ook daar weer veel vijanden gemaakt met zijn openhartige en inhoudelijke aantwoorden. Om respect te krijgen zal hij zich toch wat meer moeten aanpassen aan de lokale fatsoensregels, inhoudslozer reageren op vragen om de heren journalisten niet te ontrieven met iets om over na te denken en wat meer opscheppen over hoe je een speler van de tegenstander tijdens het spel tegen de grond houdt aan de zijlijn, kopstoten aan spelers geven en op de vuist dreigen te gaan met de trainer van de tegenpartij. Zo hoort dat daar.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51900
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » vr mar 06, 2015 1:10 pm

Le T. schreef: Om respect te krijgen zal hij zich toch wat meer moeten aanpassen aan de lokale fatsoensregels,
Z'n team beter laten voetballen en presteren zou ook wel een beetje helpen. Je berijdt je stokpaardje weer eens om af te leiden van de inhoudelijke materie. Erg opzichtig.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » vr mar 06, 2015 1:11 pm

Van Gaal ligt natuurlijk hier onder een vergrootglas omdat het een Nederlander is. En hoewel hij deze wedstrijd veel beter speelde heeft hij wel geluk gehad met het doelpunt. Nog steeds is het verwonderlijk dat een team met zoveel aanvallend talent zo weinig tot scoren komt.

Dat Chelsea en ManCity ook niet altijd geweldig spelen is evident. Maar dat hoeft toch niet altijd benoemd te worden?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 51900
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » vr mar 06, 2015 1:32 pm

Raymon schreef: Nog steeds is het verwonderlijk dat een team met zoveel aanvallend talent zo weinig tot scoren komt.
En zo weinig kansen afdwingt. Al is dat dan weer niet verwonderlijk gezien de spelopvatting.

Ik denk dat LVG dit seizoen 'uit wil zingen'. Minimaal 4e worden. Om dan komende zomer de boel definitief naar zijn hand te zetten middels een volledige voorbereiding en 'zijn' aankopen.

Dan nog resteert de vraag waarom er dit seizoen zo weinig uit komt, want 200 M euro later zit de selectie (nog steeds) schots en scheef in elkaar. Maar het lijkt me onlogisch dat Man U er weer een manager uit pleurt.

Plaats reactie