Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma mar 16, 2015 9:02 am

De Spurs stellen ook niet heel veel voor hoor. Kopen ook veel prut. Hoop voor Eriksen dat hij daar weggaat.

Het niveau in Engeland is sowieso om te huilen. Er wordt echt dramatisch gevoetbald.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma mar 16, 2015 10:03 am

A propos: Koeman pakt een punt op Stamford Bridge he. Als er nou een Nederlandse coach is die uitstekend werk verricht in de UK, dan is hij het wel...

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma mar 16, 2015 10:23 am

Kijk ff een samenvatting. Had 6-1 moeten zijn. Minimaal.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma mar 16, 2015 10:37 am

Lionel schreef:Kijk ff een samenvatting. Had 6-1 moeten zijn. Minimaal.
Zo lust ik er nog wel een. Tegen Man U thuis kreeg ie niets en had zijn ploeg aan het doelsaldo moeten werken. You wine some, you lose some.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » ma mar 16, 2015 10:43 am

You wine... Let's stop at that haha ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » ma mar 16, 2015 10:44 am

Monkey Tonk schreef:Het is jammer dat LVG's Engels zo beperkt is, maar verder gaat hij prima met die moeilijke pers, eigenlijk een extra tegenstander, om. De bondscoach die in NL Kraay jr constant op zijn nummer zette zul je hier niet snel zien.
Het is dan ook een misvatting dat de Britse voetbalpers net zo erg zou zijn als de Nederlandse. Ook zij zijn tendentieus en stemmingmakend, maar qua achterbaksheid en pretentie halen ze het niet bij de Nederlandse. Verschil is dat ze in hoofdlijnen in hun rol blijven, nl. vragen stellen en verslag doen, waar de Nederlandse pers wil discussieren, campagnevoeren en meebeslissen, en dat vermengt met slecht cabaret.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma mar 16, 2015 10:45 am

Raymon schreef:You wine... Let's stop at that haha ;)
:biggrin.gif: Typo. :blush.gif:

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma mar 16, 2015 1:59 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Kijk ff een samenvatting. Had 6-1 moeten zijn. Minimaal.
Zo lust ik er nog wel een. Tegen Man U thuis kreeg ie niets en had zijn ploeg aan het doelsaldo moeten werken. You wine some, you lose some.
Gisteren ook joh. Koeman had al het geluk van de wereld.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » ma mar 16, 2015 4:14 pm

Lionel schreef:
wimpey schreef:
Lionel schreef:Kijk ff een samenvatting. Had 6-1 moeten zijn. Minimaal.
Zo lust ik er nog wel een. Tegen Man U thuis kreeg ie niets en had zijn ploeg aan het doelsaldo moeten werken. You wine some, you lose some.
Gisteren ook joh. Koeman had al het geluk van de wereld.
Die Foster is wel een uitstekende keeper, wat een reflexen. Is hij op voorspraak van Koeman binnengehaald?

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7898
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door elliquido » ma mar 16, 2015 8:27 pm

Straks op bbc1

Reading - bradford fa cup 1/4 finale replay

Come on John stead !!
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wouter » ma mar 16, 2015 10:37 pm

Lionel schreef:De Spurs stellen ook niet heel veel voor hoor. Kopen ook veel prut. Hoop voor Eriksen dat hij daar weggaat.

Het niveau in Engeland is sowieso om te huilen. Er wordt echt dramatisch gevoetbald.
Tja, en dan te bedenken dat ze daar enorme bakken met geld hebben.

Gelukkig hebben Engelsen geen verstand van voetbal.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » ma mar 16, 2015 10:54 pm

'Apetrotse' Dick Advocaat nieuwe trainer Sunderland

Dick Advocaat heeft vanavond een contract getekend als manager van Sunderland. De 67-jarige Hagenaar volgt per direct de ontslagen Gustavo Poyet op. Zaterdag debuteert Advocaat tegen West Ham United. ,,Dit is wat ik altijd nog eens wilde doen, de Premier League.''

Dick Advocaat wordt morgen officieel gepresenteerd als de nieuwe manager van Sunderland. De club uit de Premier League stuurde vandaag Gustavo Poyet weg en hengelde meteen de ervaren Hagenaar binnen. Advocaat blijft tot het einde van het seizoen, beide partijen kijken daarna of er reden is om langer met elkaar door te gaan.

Advocaat moet de club in het restant van het seizoen in de Premier League houden. De Hagenaar, die in november van afgelopen jaar opstapte als bondscoach van Servië, ziet in de herfst van zijn rijke loopbaan nog een langgekoesterde wens uitkomen. Advocaat heeft een grote reputatie in Engeland. Tussen 1998 en 2002 vierde hij bij het Schotse Glasgow Rangers vele successen. ,,Maar de Premier League, dat is en blijft een fenomenale competitie,'' zegt hij. ,,Als coach wil je daar nog wel werken, dat blijft trekken. Zaterdag wacht West Ham United. Dan is er de interlandonderbreking. En dan wacht de derby met Newcastle United. Dat is echt iets om naar uit te kijken, want geloof me. Dit is gewoon een heel grote club.''

Advocaat wil Zjelko Petrovic meenemen als rechterhand. De voormalig middenvelder van PSV was ook bij Servische voetbalbond assistent van de ervaren coach.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » ma mar 16, 2015 11:16 pm

De mannen van Liverpool hebben weer gewonnen, nu uit bij Swansea. Zondag is het Liverpool-United op het prachtige Anfield. De mannen zijn er klaar voor. :hypocrite.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » di mar 17, 2015 1:26 am

Duke schreef: Advocaat wil Zjelko Petrovic meenemen als rechterhand. De voormalig middenvelder van PSV was ook bij Servische voetbalbond assistent van de ervaren coach.
Weet je nog? Als assistent van de niet te benijden Ruud Gullit? Mooie tijden... :neutral.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » di mar 17, 2015 11:01 am

Komkom niet zo doen.

Hai izt goei jongen. Zeljko altaait poostiev.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do mar 19, 2015 9:15 am

YNWA

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » do mar 19, 2015 11:11 am

Maffiaclub ontdekt maffiapraktijken:
Chelsea komt met opzienbarende complottheorie

Chelsea heeft in Engeland opzien gebaard door een uiterst opmerkelijk artikel op de eigen website te publiceren. De Londenaren zetten in een uitgebreid artikel uiteen dat het aantal penalty's dat de ploeg van José Mourinho dit seizoen krijgt 'abnormaal laag lijkt'.


De Londenaren leiden het artikel Penalty Puzzle in met het voorval van afgelopen zondag, toen tegen Southampton met 1-1 gelijkgespeeld werd en Branislav Ivanovic geen strafschop kreeg. In de opsomming verwijst Chelsea ook naar de Champions League-uitschakeling door Paris Saint-Germain. De return onder leiding van Björn Kuipers eindigde in 2-2 en daarin kreeg de ploeg van Mourinho wél een penalty na hands van Thiago Silva, al dacht ook Diego Costa aanspraak te mogen maken op een strafschop. De Nederlandse scheidsrechter bleek evenwel doof voor de Londense claims uit de eerste helft.

Over de scheidsrechters in Europa maakt Chelsea zich echter niet druk. Zo geeft de club zelf al aan dat het in de groepsfase van het kampioenenbal vier keer een penalty meekreeg. In het verhaal stelt Chelsea vast dat het 'abnormaal lijkende aantal' van twee strafschoppen in 28 competitieduels schril afsteekt tegen dat van concurrenten Manchester City en Arsenal (allebei zeven).

Het verhaal wordt bovendien geïllustreerd met onderstaande statistieken; het aantal penalty's per seizoen in de Premier League:
-2014/15 – 2
-2013/14 – 7
-2012/13 – 11
-2011/12 – 5
-2010/11 – 8
-2009/10 - 12

Door de cijfers op een rij te zetten, draagt Chelsea indirect bij aan een voortslepende discussie in de Engelse media. Mourinho liet al herhaaldelijk weten een 'hetze' tegen zijn ploeg te zien. De Portugees meent dat de pers en de arbitrage daarbij de boosdoeners zijn. De statistische opsomming van Chelsea, die tussen de regels door lezend weinig aan duidelijkheid te wensen overlaat, zal in Engeland daarom alleen maar een voedingsbodem zijn voor meer smeuïge verhalen.
VI

Aan Mourinho zit een steekje los.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » do mar 19, 2015 11:18 am

Wat een genante vertoning zeg. Mooi voorbeeld waarom Chelsea nooit een topclub zal worden.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do mar 19, 2015 11:21 am

Ik zou het op papier laten zetten en bij de volgende persco via de press liaison de ladies & gentlemen of the press ter beschikking stellen. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do mar 19, 2015 12:17 pm

Yopi schreef:Aan Mourinho zit een steekje los.
Calimero. :smile-ajax.gif:

Chelsea, het PSV van de UK.
YNWA

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do mar 19, 2015 11:00 pm

Geen mannen-voetbal in Europa :drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » za mar 21, 2015 1:19 pm

Van NU.nl
Wenger vraagt om meer respect voor arbitrage

Arsène Wenger vindt dat trainer en spelers meer respect moeten tonen richting scheidsrechters. De manager van Arsenal is van mening dat er minder geklaagd moet worden na beslissingen van de arbitrage.

De voorzitter van de FA, Greg Dyke, uitte eerder al zijn zorgen over het protesteren van spelers bij scheidsrechters en hun assistenten. Zo werd Björn Kuipers tijdens het Champions League-duel tussen Chelsea en Paris Saint-Germain belaagd door spelers van de Engelse ploeg na een tackle van Zlatan Ibrahimovic. Kuipers stuurde de Zweed met een rode kaart uit het veld.

Wenger vindt dat de hele voetbaltak zich verantwoordelijker moet gedragen. "De spelers van Arsenal worden er nooit van beticht dat we massaal klagen bij de arbitrage, maar bij mijn eigen gedrag zet ik soms wel vraagtekens. Ik ben soms ook te fanatiek."

"We willen dat iedereen gerespecteerd wordt en de arbitrage hoort ook bij die groep. Je wilt dat spelers voor elkaar door het vuur gaan, maar zijn we daarin niet doorgeschoten? Je moet ergens een streep trekken, want je kunt niet tegen elke beslissing van de scheidsrechter protesteren. Je moet stoppen, want je zet de arbitrage onder zware druk."

Wenger accepteert het dat managers zich soms opwinden langs het veld, maar hij vindt dat de vierde man met rust gelaten moet worden.

"Soms helpt het om je frustratie kwijt te raken. Ik doe het ook. Maar soms zie ik beelden van mezelf terug en denk ik: 'kom op, stop daarmee mijn vriend'."

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » za mar 21, 2015 1:48 pm

West-Brom al na 2 minuten met tien man tegen City. En het lijkt er op dat de verkeerde is weggestuurd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » za mar 21, 2015 2:01 pm

zeux schreef:West-Brom al na 2 minuten met tien man tegen City. En het lijkt er op dat de verkeerde is weggestuurd.
Scheidsrechters in de Engelse competitie zijn echt van die Dennis Higlertjes en Kevin Blommetjes geworden. Nagenoeg elke wedstrijd wordt ontsierd door duikpartijen waar de scheids vervolgens intuint. :blush.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » za mar 21, 2015 6:02 pm

Arsenal sleept de overwinning eruit na een moeizame tweede helft. Eerste helft superieur, bij rust 2-0 voor. De ploeg van Wenger voelde de vermoeidheid na de zware CL-wedstrijd tegen Monaco. Zal nu niet veel meer laten liggen, schat ik.

TH en Southampton winnen ook.

Plaats reactie