Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » za sep 19, 2020 7:21 pm

Zit even 5 minuten te kijken maar wat een armoe bij United. Denk dat Beek nog wel eens spijt kan gaan krijgen van zijn beslissing.

Denk ook dat Solksjaer de eerste trainer gaat worden die er uitgegooid wordt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za sep 19, 2020 7:30 pm

Hahaha, spectaculair doelsaldo van Leeds na twee wedstrijden: 7-7

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9366
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Monkey Tonk » za sep 19, 2020 7:33 pm

Van de Beek liep de hele tijd gaten in (zonder aangespeeld te worden), en dacht en speelde veel sneller dan de rest van deze slaapverwekkende ploeg.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za sep 19, 2020 10:08 pm

Zag op het red cafe forum voorbijkomen: “VDB must be thinking WTF have i done!!!“ en “Donny looked decent when he came on, probably wishes he could go back to ajax after that.”

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo sep 20, 2020 12:15 am

De reacties onder facebook berichten zijn ook hilarisch..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10272
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Engeland en Schotland

Bericht door WP_Legend » zo sep 20, 2020 12:27 am

Was funny seeing him moving around, getting on the ball and stopping, seemingly shocked that Man United isn't Ajax level of technique and off the ball movement and general coaching

wimpey
Berichten: 51807
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo sep 20, 2020 12:24 pm

Die Palace aanvallers speelden de verdedigers van United compleet aan gort!

Pogba kostte meer dan 100M, Ajax geeft Donny voor 39M weg. :excited.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14490
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » zo sep 20, 2020 12:45 pm

Monkey Tonk schreef:
za sep 19, 2020 7:33 pm
Van de Beek liep de hele tijd gaten in (zonder aangespeeld te worden), en dacht en speelde veel sneller dan de rest van deze slaapverwekkende ploeg.
Echt he, dat zei ik ook meteen tegen m'n broertje. Hij is veel en veel te slim en goed voor die gasten. Staat zo vaak zo slim vrij, maar tegen de tijd dat die houthakkers dat door hebben is het dan veel te laat. Wat een wereld van verschil ook ten opzichte van Pogba. Bruno Fernandes (die ik wel erg goed vind) als spelverdeler en Donny als voorste middenvelder (en Pogba op de bank), zo zouden ze dat moeten aanpakken.

Viel me trouwens op dat ik oprecht blij was voor hem gisteren. :ajaxscarf.gif: :headbang.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo sep 20, 2020 1:19 pm

wimpey schreef:Die Palace aanvallers speelden de verdedigers van United compleet aan gort!

Pogba kostte meer dan 100M, Ajax geeft Donny voor 39M weg. :excited.gif:
TFM startte in de basis, was niet eens superslecht, maar ook geen slot op de deur. Ik twijfel of hij bij Ajax hoge ogen zou gooien. Als hij geen verleden bij ons had, zouden we op AT nooit bij hem uitgekomen zijn als potential.

Yopii
Berichten: 18385
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopii » zo sep 20, 2020 9:01 pm

Die jongen speelt al jaren amper, hooguit hobbelt hij mij. Als LVG hem niet had opgesteld, was iedereen hem allang vergeten.

Donny is een goede voetballer. Motorisch niet zo vloeiend, maar zo slim. Hij redt zich overal. :biggthumpup.gif:

En nee, vergelijk hem niet met Davy Klaassen. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58847
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » ma sep 21, 2020 4:36 pm

Tottenham wil om de tafel met Weghorst
Hoewel hij tegen Bayer Leverkusen niet tot scoren komt, kan Wout Weghorst (r.) wel blij zijn. Tottenham Hotspur heeft plannen om de spits van VfL Wolfsburg in te lijven.

FOTO BSR AGENCY

Wolfsburg-spits kan mogelijk snel grote droom waarmaken

door Nick Tol

WOLFSBURG Wout Weghorst speelde zondagavond thuis tegen Bayer Leverkusen (0-0) mogelijk zijn laatste wedstrijd voor VfL Wolfsburg. Er is namelijk volop serieuze interesse in de 28-jarige spits, onder meer van Tottenham Hotspur. Vooral manager José Mourinho wil graag nog een targetman als Weghorst aan zijn selectie toevoegen en de club wil spoedig in gesprek met het kamp Weghorst.

Daarmee komt voor de Nederlandse aanvaller mogelijk zijn grote jongensdroom uit. Exact twee jaar geleden, toen Weghorst zijn overstap maakte naar VfL Wolfsburg, liet hij in een interview met De Telegraaf al optekenen dat hij volop geloofde in een stap naar de Engelse top in navolging op zijn avontuur in Duitsland. „Daar droom ik van kleins af aan van”, zei Weghorst. „Als ik vol overgave blijf trainen, dan denk ik dat die kans er komt. Natuurlijk hangt zoiets van meerdere facetten af. Maar los daarvan kun je veel dingen in het leven zelf afdwingen.”

Dat laatste heeft Weghorst ook in Wolfsburg gedaan. Menig expert dacht dat de ijverige voetballer zijn plafond had bereikt, maar de man uit Borne blijft alles en iedereen verbazen. Alleen al in het afgelopen seizoen maakte hij twintig doelpunten in ruim veertig officiële wedstrijden, plus vijf assists. Een jaar eerder leverde hij achttien goals en zeven assists in 36 duels. Medio 2019 tekende Weghorst al een flink verbeterd contract bij Wolfsburg, waardoor hij nu tot medio 2023 vastligt bij de Duitse club. Tottenham zal dus een stevig bedrag moeten neerleggen om Weghorst over te kunnen nemen.

Mocht de transfer rondkomen, en die kans is op dit moment heel reëel, dan wordt Weghorst gehaald als tweede spits achter Harry Kane. Al zal de viervoudig international van Oranje daar ongetwijfeld geen genoegen mee nemen. Weghorst is een typisch voorbeeld van een voetballer die gelooft in het ’onmogelijke’. „Ik bewandel mijn eigen, onafhankelijke weg”, vertelde hij in het eerder genoemde interview. „Ik wil meer doen dan de rest, omdat ik mijn succes behaal door dat stukje extra. De standaard die ik hanteer, is niet de standaard van heel veel mensen. Ik ga vrij ver. Sinds mijn eerste jaar als profvoetballer bij FC Emmen draait mijn leven 24 uur per dag om voetbal. Ik ben en leef heel egoïstisch. Voor mij is er geen middenweg.”

Via FC Emmen kwam hij terecht bij Heracles. Daarna klom hij hogerop naar AZ en via de Alkmaarders belandde hij medio 2018 in de Bundesliga bij Wolfsburg. Bij elke stap hogerop dacht hij: op dit niveau zijn er vast meer mensen zoals ik. Dat gevoel bleek onjuist. Ook bij Wolfsburg staat zijn auto vaak als enige nog op het parkeerterrein. „Daar heb ik me altijd over verbaasd. Dat mensen dus blijkbaar niet alles eruit halen wat erin zit. Ik ga wel voor mijn eigen persoonlijke top. Maar doordat ik niet die uitzonderlijke aanleg heb, weet ik niet hoe hoog die zal zijn.”

Met een eventuele transfer naar het elftal van Mourinho en ex-PSV’er Steven Bergwijn zou Weghorst in ieder geval weer een volgende stap omhoog zetten. Onlangs haalde Tottenham ook al Gareth Bale terug en het presenteerde eveneens verdediger Sergio Reguilón.
De T.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40932
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » ma sep 21, 2020 5:00 pm

Goh, dat zou een mooie transfer zijn voor die jongen. Toch wel één van de grote voorbeelden in het huidige voetbal dat je met inzet en arbeid echt ver kunt komen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33469
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » ma sep 21, 2020 10:59 pm

Abramovich onder vuur.

Kan hij aangepakt worden?

If so, kan dat flinke gevolgen hebben voor Chelsea...
De Russische oligarch en multimiljardair Roman Abramovich heeft voor ruim 1,3 miljard dollar (ruim 1,1 miljard euro) verdachte betalingen gedaan via ING in Amsterdam. Dat blijkt maandag uit analyse van de FinCen Files van Trouw, Het Financieele Dagblad en onderzoekscollectief Investico.

Abramovich heeft via zijn bankrekeningen bij ING veelvuldig geld heen- en weer gesluisd tussen zijn eigen brievenbusfirma's, zo ontdekte Deutsche Bank die voor ING dollartransacties afhandelt.

Door het heen en weer sturen van grote sommen geld op één dag van en naar bedrijfjes in belastingparadijzen als Cyprus en de Britse Maagdeneilanden is het lastig om de oorsprong van dat geld te achterhalen.

In 2016 zou Abramovich op deze manier een vijfde van zijn toenmalige geschatte vermogen via ING hebben verplaatst.

De Deutsche Bank beschouwde de transacties als verdacht omdat de betalingen een rond bedrag vormden, op dezelfde dag over en terug werden geboekt en geen duidelijk economisch doel dienden.

Een Amerikaanse bank stelde in 2016 al vragen aan ING over de transacties, maar tot in 2017 kon Abramovich dit soort betalingen doen.

Abramovich, een vriend van de Russische president Poetin en eigenaar van de Engelse voetbalclub Chelsea, ontkent dat hij betrokken is bij witwassen en dat de transacties onderdeel zijn van een interne herstructurering.

FinCEN Files onthullen witwaspraktijken banken

Ruim 2.500 documenten van de Amerikaanse antiwitwascel FinCEN zijn zondag uitgelekt. De geheime documenten tonen aan hoe banken hun klanten jarenlang hielpen bij het wegsluizen en witwassen van verdacht geld.

Onder meer vermeende misstanden binnen de Britse bank HSBC, ING, Deutsche Bank, JP Morgan en Barclays Bank komen aan het licht.

Uit de documenten blijkt onder meer dat twee Nederlandse bedrijven mogelijk miljarden illegale dollars hebben weggesluisd uit Rusland. Rijke Russen konden zo in het geheim hun geld naar het Westen verplaatsen. Een dochteronderneming van ING in Polen speelde daarbij een belangrijke rol

Meer dan honderd mediaorganisaties in ruim 88 landen, waaronder Trouw, Financieel Dagblad en onderzoekscollectief Investico, publiceerden zondag tegelijkertijd de bevindingen uit de documenten. De documenten waren gelekt aan nieuwssite Buzzfeed en daarna gedeeld met het International Consortium of Investigative Journalists (ICIJ).(nu.nl)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Frank » di sep 22, 2020 5:40 pm

raymon schreef:
ma sep 14, 2020 9:11 pm
Brighton speelt sterk tegen Chelsea maar wel 0-1 achter door een persoonlijke fout. Veltman op de bank. Geen idee of Propper geblesseerd is maar zit niet op de bank.
Beetje laat antwoord, maar Propper heeft een achillespees blessure
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » di sep 22, 2020 5:41 pm

Frank schreef:
di sep 22, 2020 5:40 pm
raymon schreef:
ma sep 14, 2020 9:11 pm
Brighton speelt sterk tegen Chelsea maar wel 0-1 achter door een persoonlijke fout. Veltman op de bank. Geen idee of Propper geblesseerd is maar zit niet op de bank.
Beetje laat antwoord, maar Propper heeft een achillespees blessure
Ah, dank je! :biggthumpup.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mano » wo sep 23, 2020 8:29 am

Donny MOTM bij Manchester Utd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14490
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » za sep 26, 2020 12:10 pm

Donny begint nu weer op de bank. Blinde paard die Solskjaer. Echt een clown.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » za sep 26, 2020 1:20 pm

Ze krijgen voetballes van BHA.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14490
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » za sep 26, 2020 1:35 pm

Wat voegt Pogba toe?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB
Berichten: 16842
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » za sep 26, 2020 2:26 pm

Een penalty voor ManU na einde wedstrijd. Wow.

Mr. Ajax
Berichten: 14490
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » za sep 26, 2020 2:28 pm

Sowieso een knotsgekke wedstrijd. Brighton gaf Utd echt wel voetballes en raakte zo’n 4 keer paal en lat, onder andere. Had zomaar 5-2 voor Brighton kunnen zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za sep 26, 2020 3:45 pm

Heeft Donny zowaar weer een paar minuutjes mee mogen doen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58847
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » za sep 26, 2020 4:44 pm

Wat denken jullie, gaat ie een vaste basis speler worden ?.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Gaizka1985 » za sep 26, 2020 4:50 pm

999 schreef:
za sep 26, 2020 4:44 pm
Wat denken jullie, gaat ie een vaste basis speler worden ?.
Ja!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13396
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Arthur » za sep 26, 2020 4:50 pm

Je moet ook nooit naar een ploeg met een beunhaas als trainer gaan. Dom van hem.

Plaats reactie