Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo dec 15, 2021 9:22 am

Daarom graaft iedere ploeg zich in tegen City. Wat was dat genieten.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58898
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » wo dec 15, 2021 11:49 am

Daar staat de achterhoede niet naar elkaar te pingpongen net als bij ons, en als de vrije man er even niet is schuiven ze zelf door zodat de Leicester speler(s) een keuze moet maken , waar door er iemand vrij komt.

En dan te bedenken dat ook dit elftal niet uit extra ordinaire super spelers bestaat ...

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo dec 15, 2021 7:09 pm

Nou dan zijn we eruit, als Ten Hag vertrekt halen we Pep!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do dec 16, 2021 9:23 am

999 schreef:
wo dec 15, 2021 11:49 am
Daar staat de achterhoede niet naar elkaar te pingpongen net als bij ons, en als de vrije man er even niet is schuiven ze zelf door zodat de Leicester speler(s) een keuze moet maken , waar door er iemand vrij komt.

En dan te bedenken dat ook dit elftal niet uit extra ordinaire super spelers bestaat ...
Daar hebben ze 3 middenvelders die kunnen voetballen. Bij ons staat er 1 te diep en de ander kan niet voetballen. We hebben een eenmansmiddenveld.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58898
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » do dec 16, 2021 11:57 am

Lionel schreef:
do dec 16, 2021 9:23 am
999 schreef:
wo dec 15, 2021 11:49 am
Daar staat de achterhoede niet naar elkaar te pingpongen net als bij ons, en als de vrije man er even niet is schuiven ze zelf door zodat de Leicester speler(s) een keuze moet maken , waar door er iemand vrij komt.

En dan te bedenken dat ook dit elftal niet uit extra ordinaire super spelers bestaat ...
Daar hebben ze 3 middenvelders die kunnen voetballen. Bij ons staat er 1 te diep en de ander kan niet voetballen. We hebben een eenmansmiddenveld.
Onzin, maar dat weet jij ook, als wat jij zegt zou kloppen dan zouden we NIET 1 wedstrijd in de CL hebben gewonnen. Dan zouden we in de CL. per wedstrijd net zoveel goals hebben tegen gekregen als Leicester tegen MCI.Maar goed, we houden het dan maar op jou gedroomde middenveld en opstelling dat voor ons alle door jouw genoemde problemen zal oplossen.

Pasveer

Mazraoui - Timber - Martinez - Nico

Gravenberch

Berghuis - Klaassen

Antony - Tadic - Neres

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do dec 16, 2021 2:32 pm

Thuis tegen GAE zou ik zo zeker spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do dec 16, 2021 2:33 pm

En het was City tegen Leeds..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58898
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » do dec 16, 2021 3:11 pm

Ojee, Het was City tegen Leeds. lol ... Nu heb jij helemaal niks te vertellen bij AJAX ..

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » za dec 18, 2021 9:47 pm

Waarom is het nu zo'n Corona bende in Engeland (qua voetbal dan)? Is daar een reden voor? Elders zijn er halve teams besmet.

Arsenal stiekem opeens vierde. Best of the rest.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Iniesta » za dec 18, 2021 11:09 pm

???
Volg je behalve voetbal dan geen enkel ander nieuws?:)

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » zo dec 19, 2021 7:22 pm

Is de omicron variant dus zoveel meer vertegenwoordigd in Engeland ivm andere landen?

Leuk potje nu tussen Spurs en Liverpool.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58898
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » zo dec 19, 2021 7:24 pm

Jinne schreef:
zo dec 19, 2021 7:22 pm
Is de omicron variant dus zoveel meer vertegenwoordigd in Engeland ivm andere landen?

Leuk potje nu tussen Spurs en Liverpool.
Was toch hands bij de 1 - 2 van Salah ?

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Frank » zo dec 19, 2021 7:59 pm

Jinne schreef:
zo dec 19, 2021 7:22 pm
Is de omicron variant dus zoveel meer vertegenwoordigd in Engeland ivm andere landen?

Leuk potje nu tussen Spurs en Liverpool.
Blijkbaar
Het Verenigd Koninkrijk ziet ook een snelle stijging van het aantal omikrongevallen. Inmiddels is de nieuwe mutatie bij 37.101 inwoners vastgesteld, een toename van ruim 12 duizend in een dag tijd. Omikron maakt tweederde uit van de nieuwe besmettingen in Engeland, waar de mutatie tot nog toe verreweg het meest is aangetroffen. In Engeland zijn 104 patiënten bij wie omikron is vastgesteld in het ziekenhuis opgenomen, 12 van hen zijn overleden. Zowel in Ierland als in het VK lopen de besmettingscijfers op, in Ierland nadat er juist enige daling zichtbaar was in de statistieken de afgelopen weken.
Stukje uit de volkskrant
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58898
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » wo dec 22, 2021 6:11 pm

Zevende aanklacht van verkrachting tegen City-verdediger Benjamin Mendy
Door ONZE TELESPORTREDACTIE

Vandaag, 12:46
in VOETBAL

AMSTERDAM - Tegen Manchester City-verdediger Benjamin Mendy is een nieuwe aanklacht wegens verkrachting gedaan. Dit nieuws is naar voren gekomen tijdens een hoorzitting over de eerdere aanklachten, zo melden diverse Britse media.

Benjamin Mendy.
Benjamin Mendy.Ⓒ ANP/HH
Hierdoor lopen er nu zeven aanklachten vanwege verkrachting en een vanwege seksueel misbruik tegen de Fransman. De aanklachten komen van vijf verschillende vrouwen en dateren allemaal van de periode oktober 2020 tot augustus 2021. Mendy en een medeverdachte moeten nog zeker een maand in de cel doorbrengen. Tegen de andere verdachte zijn vier aanklachten ingediend.

Het plan was om de uitspraak op 24 januari te laten plaatsvinden, maar de rechter heeft al aangegeven dat dat een „onrealistisch” streven is.

Manchester City betaalde vier jaar geleden zo’n 60 miljoen euro om Mendy over te nemen van AS Monaco. De linksback werd met City drie keer kampioen van Engeland en maakte deel uit van de Franse selectie die in 2018 het WK in Rusland won. Mendy speelde tien interlands voor Frankrijk.
De T.

wimpey
Berichten: 51831
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do dec 23, 2021 8:49 am

#MeToo 2?

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » vr dec 24, 2021 4:20 pm

Het is overigens niet normaal hoe er in Engeland omgegaan wordt met spelers en het speelschema. Een club als Liverpool heeft tot aan het einde van dit seizoen, op 2 weken na, iedere week een middenweeks programma.
Vervolgens een WK (waar de FIFA die ook om de 2 jaar wil organiseren).

Deze business wordt zo langzamerhand de nek omgedraaid. Meer wedstrijden is meer geld. Maar meer wedstrijden betekent ook meer spelers om het vol te kunnen houden. De huidige scheefgroei lijkt volledig door te slaan. Is dit kapitalisme op z’n best?

columbus
Berichten: 5354
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door columbus » vr dec 24, 2021 4:46 pm

Ik begreep ook net dat als er niet gespeeld gaat worden door Corona dat de FA een giga boete krijgt. Dit omdat de rechten zijn verkocht aan Amazon oid

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » vr dec 24, 2021 10:35 pm

GangstaRiB schreef:
vr dec 24, 2021 4:20 pm
Het is overigens niet normaal hoe er in Engeland omgegaan wordt met spelers en het speelschema. Een club als Liverpool heeft tot aan het einde van dit seizoen, op 2 weken na, iedere week een middenweeks programma.
Vervolgens een WK (waar de FIFA die ook om de 2 jaar wil organiseren).

Deze business wordt zo langzamerhand de nek omgedraaid. Meer wedstrijden is meer geld. Maar meer wedstrijden betekent ook meer spelers om het vol te kunnen houden. De huidige scheefgroei lijkt volledig door te slaan. Is dit kapitalisme op z’n best?
Ik heb geen medelijden met de spelers hoor. Ze willen behandeld worden als sterren en daar naar betaald krijgen, laat ze dan maar lekker werken voor hun geld.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » vr dec 24, 2021 11:39 pm

Lionel schreef:
vr dec 24, 2021 10:35 pm
GangstaRiB schreef:
vr dec 24, 2021 4:20 pm
Het is overigens niet normaal hoe er in Engeland omgegaan wordt met spelers en het speelschema. Een club als Liverpool heeft tot aan het einde van dit seizoen, op 2 weken na, iedere week een middenweeks programma.
Vervolgens een WK (waar de FIFA die ook om de 2 jaar wil organiseren).

Deze business wordt zo langzamerhand de nek omgedraaid. Meer wedstrijden is meer geld. Maar meer wedstrijden betekent ook meer spelers om het vol te kunnen houden. De huidige scheefgroei lijkt volledig door te slaan. Is dit kapitalisme op z’n best?
Ik heb geen medelijden met de spelers hoor. Ze willen behandeld worden als sterren en daar naar betaald krijgen, laat ze dan maar lekker werken voor hun geld.
Het is vraag en aanbod. Maar er is geen limiet. Straks gaat er zoveel geld in de PL om dat ze twee of drie volwaardige teams kunnen opstellen. Andere competities vallen in het niet. Tevens worden wedstrijden steeds plichtmatiger. Geen locals meer maar alleen maar gelukszoekers die snel rijk willen worden. En alleen maar Chinese toeristen op de tribune die de kaartjes kunnen en willen betalen.
Nogmaals het is de mores van de markt. En de markt schijnt altijd gelijk te hebben, ik vind het overkill.
Net zoals dat plan voor de WK’s… dat is toch alleen maar gedreven door geld? Een WK is juist leuk door de voorpret. Straks wordt het een 13 in een dozijn toernooi. Het geld moet er echt helemaal uitgewrongen worden.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » zo dec 26, 2021 10:01 am

Ik ga er alleen maar minder door kijken. Punt van verzadiging is bereikt. Maar kennelijk denken veel mensen daar anders over. Als mensen stoppen met kijken zal het veranderen. Eerder niet.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo dec 26, 2021 12:43 pm

Allemaal de schuld van Haller!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » zo dec 26, 2021 12:51 pm

Marillion schreef:
zo dec 26, 2021 10:01 am
Ik ga er alleen maar minder door kijken. Punt van verzadiging is bereikt. Maar kennelijk denken veel mensen daar anders over. Als mensen stoppen met kijken zal het veranderen. Eerder niet.
Dat punt ben ik geloof ik al voorbij. Een wedstrijd van Ajax kijk ik wanneer ik de gelegenheid heb. Soms een wedstrijd van NL-elftal. Voor de rest eigenlijk heel weinig. En als ik kijk, merk ik dat ik andere dingen ga doen ondertussen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13401
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Arthur » zo dec 26, 2021 1:22 pm

Ik heb precies hetzelfde. Buiten Ajax interesseert het voetbal me eigenlijk al jaren niet meer. Met elke miljardair die een club overneemt interesseert het me weer wat minder, behalve dat ik er even van geniet als zo’n club faalt.
Chelsea, City, PSG, Newcastle, maar eigenlijk ook de rest van de PL zijn puur vergif voor de sport.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jöhnk » ma dec 27, 2021 1:35 pm

Het leuke eraan vind ik dat de traditionele topclubs zoals Real Madrid, Barcelona, Juventus, Manchester United etc. eens worden voorbijgestreefd door voorheen marginale clubs zoals Man City, PSG en Newcastle. De traditionele topclubs reageren er extreem pedant op. “Wacht eens even, wij hebben toch recht op de beste spelers en coaches tot het einde der tijden?” Daar kan ik best van genieten.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58898
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » ma dec 27, 2021 2:15 pm

Ach ik kijk alles wat er te zien is.AJAX is mij " liefde ", maar ik kan best " genieten " van andere clus als MCI , Barcelona ( in goeie tijden ) etc.

Of die clubs nu poenscheppers zijn, of een oliesjeik hebben doet me niet zoveel eigenlijk.Ik denk maar zo die clubs zorgen dat de transfers op gang blijven gaan.Al , maar dat is mijn mening, zou er best eens een grens gesteld mogen worden aan transfer vergoedingen en salarissen ( zal wel nooit gebeuren ).Die vergoedingen slaan nergens meer op ....

Plaats reactie