Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Gaizka1985 » do sep 01, 2022 9:58 pm

Lionel schreef:
do sep 01, 2022 9:07 pm
Ik ben fysiek sterker dan Haaland. Ietsje minder snel alleen.

Martinez met geel nadat Bruno liep te kloten.
Je maakt een grap denk ik / hoop ik? :blush.gif:

Lionel
Berichten: 47251
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do sep 01, 2022 10:09 pm

Nee. Waarom?

Ik denk overigens niet dat ik in de PL tot een doelpunt kom hoor. Maar de goals zien er zo makkelijk uit. En dat is denk ik zijn grootste kwaliteit. Neusje voor de goal. Staat altijd goed.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Engeland en Schotland

Bericht door WP_Legend » vr sep 02, 2022 10:43 am

Ik kom waarschijnlijk ook wel tot een doelpunt hoor (als ik alle pingels zou mogen nemen)

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door columbus » vr sep 02, 2022 10:53 am

Ff meehobbelen op dat niveau en een goal maken als iedere op scherp speelt zal verstomd lastig worden. Maar je doet gewoon niet mee en wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Weet niet op wel niveau jullie spelen of hebben gespeeld maar ff naar de eerste paal sleuren met een verdediger in je nek zal niet te doen zijn.

Er was ooit, jaren geleden een wedstrijd van mijn amateurclubje tegen oud Feijenoord, met Mario Been, Tahamata etc. Wij destijds een middenmoter in de 1e klasse kwamen op 1-0, toen ging de gaskraan open en werden we 40 minuten helemaal zoek gespeeld. Tahamata was echt gruwelijk, Been trouwens ook.

Dit waren oud spelers. Maw als amateur ff meedoen op prof niveau doe je niet zo 1-2-3

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » wo sep 07, 2022 10:23 am

Tschüss, Herr Tuchel.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » wo sep 07, 2022 10:38 am

Zonne Ziyech past toch ook helemaal niet bij Chelsea ...

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door columbus » wo sep 07, 2022 10:52 am

Wat een beleid. Vorig seizoen was al niet heel best. En dan nu na 5 potjes de trainer er uit. Doe dat dan aan het eind van het seizoen

Ziyech ook heel matig. Die heeft overigens al 2 seizoenen geen wedstrijd meer fatsoenlijk gespeeld

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » wo sep 07, 2022 11:27 am

Tuchel zou gelijk weer in Duitsland aan de slag kunnen want Red Bull gaf zijn trainer ook de zak.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

GangstaRiB
Berichten: 16829
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » wo sep 07, 2022 11:41 am

Vond die Tuchel al eng overkomen en volgens mij vinden/vonden zijn spelers em ook een engerd. Die gast kon niet meer normaal doen op het laatst.

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door columbus » wo sep 07, 2022 11:45 am

Klopt. Maar waarom laat je hem dan nog voor een godsvermogen spelers kopen om hem 6 dagen na de sluiting de laan uit te sturen

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » wo sep 07, 2022 11:48 am

Daar zou je nu dan zitten als Alvarez ...

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » do sep 08, 2022 10:12 am

Ze gaan nu voor Potter van Brighton. Die deed het daar heel goed . Benieuwd of ie het ook kan bij Chelsea. Uiteindelijk houdt geen enkele manager het lang uit daar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel
Berichten: 47251
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do sep 08, 2022 2:30 pm

Een jaar/anderhalf werken en 15 miljoen mee krijgen… daar zou Potter het ook wel voor doen denk ik :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18288
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopii » do sep 08, 2022 4:53 pm

columbus schreef:
wo sep 07, 2022 10:52 am
Wat een beleid. Vorig seizoen was al niet heel best. En dan nu na 5 potjes de trainer er uit. Doe dat dan aan het eind van het seizoen

Ziyech ook heel matig. Die heeft overigens al 2 seizoenen geen wedstrijd meer fatsoenlijk gespeeld
Ziyech heeft ritme nodig. Als hij bij Ajax geblesseerd was (altijd kortstondig) dan duurde het een week of twee voor hij weer optimaal presteerde.


Sommige spelers zijn na een blessure meteen weer top, Jari Litmanen bijvoorbeeld. Dat was maar goed ook in zijn geval. :smallgrin.gif:

Die Tuchel lijkt me een griezel, maar de timing van zijn ontslag is wel heel vreemd. Nieuwe eigenaar, nieuwe trainer? Vaak werkt het zo.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Trab » vr sep 09, 2022 11:54 am

Premier league wedstrijden zijn eruit gegooid dit weekend. De uefa schijnt ook mee te werken als de Engelse clubs Europees niet willen spelen. Benieuwd of onze wedstrijd tegen Liverpool doorgaat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » vr sep 09, 2022 11:56 am

Jesus mina, is ze van goud of zo ..

Lionel
Berichten: 47251
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » vr sep 09, 2022 12:06 pm

Trab schreef:
vr sep 09, 2022 11:54 am
Premier league wedstrijden zijn eruit gegooid dit weekend. De uefa schijnt ook mee te werken als de Engelse clubs Europees niet willen spelen. Benieuwd of onze wedstrijd tegen Liverpool doorgaat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Echt? Waar lees je dat? :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr sep 09, 2022 12:08 pm

Werd getweet door Mike Keegan op Twitter. Is kennelijk van Sky Sports.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Engeland en Schotland

Bericht door ferry » vr sep 09, 2022 12:08 pm

Lionel schreef:
vr sep 09, 2022 12:06 pm
Trab schreef:
vr sep 09, 2022 11:54 am
Premier league wedstrijden zijn eruit gegooid dit weekend. De uefa schijnt ook mee te werken als de Engelse clubs Europees niet willen spelen. Benieuwd of onze wedstrijd tegen Liverpool doorgaat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Echt? Waar lees je dat? :excited.gif:
The Guardian, onder andere:
At a meeting this morning, Premier League clubs paid tribute to Her Majesty Queen Elizabeth II. To honour her extraordinary life and contribution to the nation, and as a mark of respect, this weekend’s Premier League match round will be postponed, including Monday evening’s game.

Further updates regarding Premier League fixtures during the period of mourning will be provided in due course.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mano » vr sep 09, 2022 12:10 pm

Ja het schema was namelijk nog niet zo vol vanwege WK,
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47251
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » vr sep 09, 2022 12:35 pm

ferry schreef:
vr sep 09, 2022 12:08 pm
Lionel schreef:
vr sep 09, 2022 12:06 pm
Trab schreef:
vr sep 09, 2022 11:54 am
Premier league wedstrijden zijn eruit gegooid dit weekend. De uefa schijnt ook mee te werken als de Engelse clubs Europees niet willen spelen. Benieuwd of onze wedstrijd tegen Liverpool doorgaat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Echt? Waar lees je dat? :excited.gif:
The Guardian, onder andere:
At a meeting this morning, Premier League clubs paid tribute to Her Majesty Queen Elizabeth II. To honour her extraordinary life and contribution to the nation, and as a mark of respect, this weekend’s Premier League match round will be postponed, including Monday evening’s game.

Further updates regarding Premier League fixtures during the period of mourning will be provided in due course.
Maar niks over de wedstrijd van Ajax toch? Of de Europese wedstrijden in ieder geval.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Engeland en Schotland

Bericht door ferry » vr sep 09, 2022 12:53 pm

Nee, nog niet. Voorlopig weten we alleen dat wedstrijden van dit weekend niet doorgaan.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Trab » vr sep 09, 2022 12:59 pm

Lionel schreef:
ferry schreef:
vr sep 09, 2022 12:08 pm
Lionel schreef:
vr sep 09, 2022 12:06 pm
Echt? Waar lees je dat? :excited.gif:
The Guardian, onder andere:
At a meeting this morning, Premier League clubs paid tribute to Her Majesty Queen Elizabeth II. To honour her extraordinary life and contribution to the nation, and as a mark of respect, this weekend’s Premier League match round will be postponed, including Monday evening’s game.

Further updates regarding Premier League fixtures during the period of mourning will be provided in due course.
Maar niks over de wedstrijd van Ajax toch? Of de Europese wedstrijden in ieder geval.
Dit is wat er staat: ‘Het is nog niet duidelijk wat er gebeurt met de Europese duels van volgende week. Ajax speelt dinsdag in Engeland voor de Champions League tegen Liverpool, PSV neemt het twee dagen later in Londen voor de Europa League op tegen Arsenal. Engelse media melden dat de UEFA van plan is mee te werken aan uitstel van de wedstrijden als clubs daarom vragen.’


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » vr sep 09, 2022 1:19 pm

Britse regering zet geen streep door duels Ajax en PSV; geen Premier League dit weekend
Door ONZE TELESPORTREDACTIE

1 uur geleden
in VOETBAL

Fans van Ajax en PSV die gepland hebben om volgende week naar Engeland af te reizen voor bezoekjes aan Liverpool en Arsenal kunnen naar alle waarschijnlijkheid hun plan gewoon uitvoeren. De Britse regering laat in een statement weten dat sportwedstrijden niet hoeven te wijken vanwege de periode van Nationale Rouw na het overlijden van koningin Elizabeth.


„Er is geen verplichting om evenementen en sportwedstrijden te annuleren of uit te stellen, of uitgaansgelegenheden te sluiten tijdens de periode van Nationale Rouw. Dit is ter beoordeling van individuele organisaties”, zo citeert The Guardian. „Als blijk van respect kunnen organisaties overwegen om evenementen op de dag van de staatsbegrafenis te annuleren of uit te stellen of locaties te sluiten. Zij zijn hiertoe niet verplicht en dit is geheel ter beoordeling van individuele organisaties.”

De enige kanttekening die er wordt geplaatst vanuit de regering is: „Als er sportwedstrijden of evenementen gepland zijn voor de dag van de staatsbegrafenis, willen organisaties misschien de tijdstippen van het evenement aanpassen zodat ze niet botsen met de timing van de uitvaartdienst en de bijbehorende processies.”

Ook worden er suggesties gedaan om de overleden koningin te eren. „Als blijk van respect, en in overeenstemming met de toon van nationale rouw, kunnen organisatoren misschien een periode van stilte houden en/of het volkslied spelen aan het begin van evenementen of sportwedstrijden. Ook kunnen de spelers zwarte armbanden dragen.”

Geen competitievoetbal
De Premier League ligt dit weekend wel stil. Dat hebben de clubs vrijdagochtend in onderling overleg besloten. Dit betekent dat Liverpool en Arsenal meer rust hebben in aanloop naar de wedstrijden tegen Ajax en PSV.

Deze Premier League-speelronde stond onder andere de kraker tussen Manchester City en Tottenham Hotspur op het menu.
dE t.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » za sep 17, 2022 3:14 pm

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie