Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door FlaFlu » zo nov 07, 2010 9:24 pm

Een mooier voorbeeld van dom, opportunistisch supportersgelul ga je niet vinden. Suarez presteert een paar weken wat minder en hij moet meteen voor 12 miljoen de deur uit gedaan worden. :excited.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Luis Suárez

Bericht door Bert » zo nov 07, 2010 9:25 pm

Het niveau op AT is al een tijdje echt onvoorstelbaar dramatisch.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » zo nov 07, 2010 9:31 pm

Gelukkig hebben we jou om het omhoog te halen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door mattie » zo nov 07, 2010 9:38 pm

Enganche schreef:Een mooier voorbeeld van dom, opportunistisch supportersgelul ga je niet vinden. Suarez presteert een paar weken wat minder en hij moet meteen voor 12 miljoen de deur uit gedaan worden. :excited.gif:
Hoezo het is toch zo? hoe vaak gaat hij niet voor eigen succes? en dan bedoel ik niet alleen dit jaar... Verleden jaar ook.
Tel daarbij op dat hij zijn club benadeeld door zijn schwalbes... waardoor hij ze nu dus niet krijgt. Hoeveel kaarten krijgt hij niet voor commentaar op de leiding?

Ach 15 milj. mag ook hoor. Meer ga je er echt niet voor krijgen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luis Suárez

Bericht door peter » zo nov 07, 2010 9:40 pm

In de huidige situatie zul je inderdaad niet veel meer krijgen dan 15-18 miljoen ofzo. Aangezien er geen topclub zal langskomen is hij de komende tijd nog wel Ajacied, denk ik zo. Dat is natuurlijk prima, want bij hem ligt het probleem ook helemaal niet. Al was hij vandaag wel erg slecht, maar wie niet. Suarez heeft heel veel krediet.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Luis Suárez

Bericht door Bert » zo nov 07, 2010 9:40 pm

LucaS schreef:Gelukkig hebben we jou om het omhoog te halen
Zo ben ik. :smallgrin.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

T82
Berichten: 1780
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Luis Suárez

Bericht door T82 » ma nov 15, 2010 11:57 am

Hoop onzin, maar het leest lekker weg.
Bij Suarez is er nu iets heel anders aan de hand

Waar ik graag naar mag kijken: Luis Suarez als hij verloren heeft en de pers te woord moet staan. Je weet dat hij vlak na het interview een glazen deur in elkaar schopt, maar helaas, hij is aanvoerder. Hij moet zich gedragen.

Dat lukt hem met moeite. Suarez is als je zoontje van zes, die met een bal onder zijn arm vlak voor je neus staat. 'En wie zei jou toen dat je die bal bij de buurvrouw in haar gezicht moest schoppen? Wie zei dat? Dat was zeker weer een van die rotvriendjes van je?'

Suarez kan dat als geen ander, zwijgen en je toch het gevoel geven dat hij anderhalf uur manisch op je in staat te lullen. Je ziet het aan kleine dingen, hoe hij tijdens een interview van zijn ene op de andere been gaat staan.

Het naar beneden kijken als er een vraag wordt gesteld. Het angstig opkijken. Het gaat om de lichaamstaal, niet om de tekst. Suarez zegt nooit iets van belang na een wedstrijd.

Laatst kwam hij met de volgende uitleg, waarom Ajax in eigen huis met 1-0 van ADO Den Haag had verloren. 'We kunnen niet altijd winnen.' In zijn ogen las ik een heel ander antwoord. 'Dat we verliezen komt door El Hamdaoui.'

Sinds Ajax El Hamdaoui heeft aangetrokken is Suarez geen schim meer van de man die Ajax vorig jaar in zijn eentje kopje boven hield. Het knaagt, het vreet, het woekert, sinds El Hamdaoui bij Ajax in de rondte loopt. De twee kunnen elkaar niet luchten of zien.

Natuurlijk zullen allebei de spelers zeggen dat dit onzin is. Ik verwacht binnenkort een door Ajax naar buiten gebrachte persfoto van de twee, gezellig aan het steengrillen bij Suarez thuis. De kop boven het artikel: 'Steengrillen, dat doe ik het liefst met mijn beste vrienden.' Wij weten wel beter. Suarez en El Hamdaoui haten elkaar en Ajax is de dupe.

Het is fascinerend om, vanuit je luie stoel, naar deze machtsstrijd te kijken. Ze gunnen elkaar niets. El Hamdaoui is een van de meest egocentrische spelers ter wereld. Niet erg voor een spits. Dat wil je juist graag zien.

Zlatan Ibrahimovic, van mij mag hij anderhalf uur geen bal afgeven. Als hij er maar drie keer per wedstrijd iets geniaals mee doet. Iets wat een ander niet kan.

Hetzelfde geldt voor El Hamdaoui. Hij mag van mij lummelen, verontwaardigd met zijn handen zwaaien, medespelers, die het wagen ook eens op doel te schieten, uitschelden, als hij maar eens in de zoveel tijd met een achteloos stiftje een keeper verbijstert.

El Hamdaoui maakt doelpunten zoals Suarez ze vorig jaar maakte. Hij is los in zijn kop. Niets raakt hem. Hij scoort. Of Ajax wint of verliest, het lijkt hem allemaal weinig uit te maken. Hij gaat zijn eigen gang.

Over een jaar speelt hij bij de volgende club die een vermogen voor hem over heeft. El Hamdaoui doet niet aan clubliefde. Hij scoort gewoon graag en dat doet dat nu toevallig voor Ajax. Bij Suarez is er iets heel anders aan de hand.

Die is aan het draven om gaatjes dicht te lopen. Die zie ik in zijn handen klappen om medespelers te motiveren. In de wedstrijd tegen ADO Den Haag zag ik Suarez meerdere malen fel protesteren tegen tijdrekken. Allemaal dingen die je helemaal niet wilt zien.

Suarez hoort zelfzuchtig op doel te schieten. Suarez hoort de tegenstander het bloed onder de nagels vandaan te halen en niet andersom. Dat hij dit niet meer doet is de schuld van Martin Jol. Die heeft Suarez aanvoerder gemaakt. Een dodelijke beslissing. Suarez kan dat helemaal niet aan, verantwoordelijkheid.

Wat Suarez juist zo goed maakte was zijn infantiele gedrag. Een kind met een bal. Een leven lang gewend dat hij zestien keer beter is dan alle andere mensen met wie hij voetbalt. Suarez was iemand die alleen wilde douchen. De andere moesten maar even wachten.

Zo moet dat zijn gegaan bij Ajax, toen Suarez nog ongenaakbaar was. Tien Ajacieden, slechts gekleed in badslippers, op een rijtje in de kleedkamer, luisterend naar Suarez die 25 minuten lang Uruguayaanse liedjes zingt.

Er is iets vreemd gebeurd in het hoofd van Luis Suarez sinds hij aanvoerder is. Hij wil zijn team op sleeptouw nemen. Hij gedraagt zich als een stokoude vedette die na een schitterende carrière nog een keer bij zijn oude club komt voetballen.

Suarez is door het dragen van de aanvoerdersband opeens veranderd in een oude man, die niet meer kan doen wat hem zo gevaarlijk maakte: de waanzin toelaten. Want, heeft hij geleerd, dat doen aanvoerders niet.

Martin Jol had een wild, ongetemd dier in zijn team. Een scorende panter die zijn directe tegenstander, als de scheidsrechter even niet oplette, hard in de kuit beet. Jol had een speler in zijn team die speelde op instinct.

Iemand die binnen een minuut een heel stadion vol supporters tegen zich had. En daar van genoot. Suarez was een speler die steeds maar beter werd als je hem uitschold. Suarez lachte veel, als hij bijvoorbeeld vanuit zijn ooghoeken loerde of de scheidsrechter in zijn buiteling trapte. Suarez liep heel langzaam naar een bal vlak buiten de lijn en hoopte dan dat zijn tegenstander hem een duw in zijn rug zou geven.

Suarez provoceerde en genoot. En, niet onbelangrijk, scoorde. Tot aan het begin van het seizoen. Nu is Suarez opeens veranderd in het braafste jongetje van de klas. Iemand de de pers te woord moet staan. Een ernstige beoordelingsfout van Martin Jol.

Door Suarez aanvoerder te maken heeft hij zijn beste en gevaarlijkste speler getransformeerd in een voetballende padvinder. Een speler die tandenknarsend moet toekijken hoe El Hamdaoui speelt zoals hij zelf zou willen spelen. Zorgeloos. Zuigend. Zinderend.

Maar ja, hij is aanvoerder. Het wordt tijd voor de echte Suarez. Dit is wat hij wil, daar ben ik van overtuigd. Midden in een wedstrijd de aanvoerdersband afdoen, achter het doel gooien, de bal aannemen, drie man passeren, zich vastlopen in het strafschopgebied, naast zich kijken, El Hamdaoui vrij zien staan en dan expres naast schieten.

Hij wil weer eens op zijn donder krijgen van zijn medespelers. Hij wil op maandag van Jol horen dat voetbal een teamsport is en daar zijn schouders over kunnen ophalen. Dat egomane gedrag maakte Suarez juist tot een bijzondere voetballer. Martin Jol heeft dat er, door hem aanvoerder te maken, vakkundig uit gesloopt.

Nico Dijkshoorn

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Daily Blind » ma nov 15, 2010 1:46 pm

Wat een onzin. Suarez is helemaal opgebrand. Die jongen voetbalt al bijna 2 jaar on afgebroken. En doordat Jol niks met de ploeg doet om het beter tot voetballen te laten komen. Blijft Jol maar gokken op de bevliegingen van Suarez. Van de ene lange bal na de andere. Alles op Suarez in de hoop dat hij nog een beetje energie heeft om er iets mee te doen. Gokken op dat ene doelpuntje en hopen dat we achterin de pot dicht kunnen houden. tegenwoordig is dat laatste er niet meer bij dus wordt de druk op Suarez om minimaal 2 of 3 doelpunten te maken alleen maar opgevoerd.

Roofbouw dat is wat we plegen op Suarez.

En El hamdaoui met Zlatan vergelijken.. wat een onzin. Zlatan speelde zelfs bij Ajax in dienst van de ploeg. Hij was een prima aanspeelpunt om de aanval vervolgens te kunnen verplaatsen naar de onderkomende van der Vaart of Pienaar die vervolgens de bal verplaatste naar de vleugels. Zlatan is niet voor niks nog steeds erg positief over de manier van spelen bij Ajax (TOEN).

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door brigade zuid » ma nov 15, 2010 2:27 pm

Zlatan Son of God schreef:Wat een onzin. Suarez is helemaal opgebrand. Die jongen voetbalt al bijna 2 jaar on afgebroken. En doordat Jol niks met de ploeg doet om het beter tot voetballen te laten komen. Blijft Jol maar gokken op de bevliegingen van Suarez. Van de ene lange bal na de andere. Alles op Suarez in de hoop dat hij nog een beetje energie heeft om er iets mee te doen. Gokken op dat ene doelpuntje en hopen dat we achterin de pot dicht kunnen houden. tegenwoordig is dat laatste er niet meer bij dus wordt de druk op Suarez om minimaal 2 of 3 doelpunten te maken alleen maar opgevoerd.

Roofbouw dat is wat we plegen op Suarez.

Helemaal mee eens. En je ziet het, nu Suarez het even niet kan brengen blijft er weinig tot niets over.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Daily Blind » ma nov 15, 2010 2:37 pm

brigade zuid schreef:
Zlatan Son of God schreef:Wat een onzin. Suarez is helemaal opgebrand. Die jongen voetbalt al bijna 2 jaar on afgebroken. En doordat Jol niks met de ploeg doet om het beter tot voetballen te laten komen. Blijft Jol maar gokken op de bevliegingen van Suarez. Van de ene lange bal na de andere. Alles op Suarez in de hoop dat hij nog een beetje energie heeft om er iets mee te doen. Gokken op dat ene doelpuntje en hopen dat we achterin de pot dicht kunnen houden. tegenwoordig is dat laatste er niet meer bij dus wordt de druk op Suarez om minimaal 2 of 3 doelpunten te maken alleen maar opgevoerd.

Roofbouw dat is wat we plegen op Suarez.

Helemaal mee eens. En je ziet het, nu Suarez het even niet kan brengen blijft er weinig tot niets over.
Omdat de rest niet weet wat te doen. Er zit geen enkele lijn in Ajax en daar is Jol 100% voor verantwoordelijk.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Luis Suárez

Bericht door GangstaRiB » ma nov 15, 2010 2:55 pm

Zlatan Son of God schreef:Wat een onzin. Suarez is helemaal opgebrand. Die jongen voetbalt al bijna 2 jaar on afgebroken. En doordat Jol niks met de ploeg doet om het beter tot voetballen te laten komen. Blijft Jol maar gokken op de bevliegingen van Suarez. Van de ene lange bal na de andere. Alles op Suarez in de hoop dat hij nog een beetje energie heeft om er iets mee te doen. Gokken op dat ene doelpuntje en hopen dat we achterin de pot dicht kunnen houden. tegenwoordig is dat laatste er niet meer bij dus wordt de druk op Suarez om minimaal 2 of 3 doelpunten te maken alleen maar opgevoerd.

Roofbouw dat is wat we plegen op Suarez.

En El hamdaoui met Zlatan vergelijken.. wat een onzin. Zlatan speelde zelfs bij Ajax in dienst van de ploeg. Hij was een prima aanspeelpunt om de aanval vervolgens te kunnen verplaatsen naar de onderkomende van der Vaart of Pienaar die vervolgens de bal verplaatste naar de vleugels. Zlatan is niet voor niks nog steeds erg positief over de manier van spelen bij Ajax (TOEN).
Kijk.. vorig jaar had Jol Pantelic. Die liet Ajax wel veel beter voetballen. Een dergelijke ingreep (1 positie) zou dus al wonderen kunnen doen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Marillion » ma nov 15, 2010 7:23 pm

We doen er verstandig aan om die jongen rond de winterstop alsnog een fatsoenlijke vakantieperiode te geven. Beter hadden we dat eerder gedaan maar daar is het nu te laat voor.
Nil volentibus arduum

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Scherrer » zo nov 21, 2010 12:22 am

Nu de wedstrijd-emoties een beetje zijn verdwenen kan ik niet anders dan concluderen dat het schandalig is Suarez heeft gedaan. Een Ajacied bijt niet. Period. Belachelijke actie van iemand die de laatste paar maanden eigenlijk alleen maar zwaar gefrusteerd over het veld loopt en al weken opzichtig solliciteerde naar een rode kaart of zware schorsing. Ik voorspelde het twee weken geleden al:

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 9#p1026099

Maar ik denk dat iedereen dit wel zag aankomen. Geen idee wat er met Luis aan de hand is de laatste tijd. Hij is bijna onhandelbaar. Doodzonde voor zo'n geweldige voetballer.
***

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door FlaFlu » zo nov 21, 2010 1:01 am

Nou, het lijkt me duidelijk wat er met Suarez aan de hand is. Hij is doodvermoeid, dus lukt er minder en dus is hij nóg meer bezig met tegenstanders en scheidsrechters.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Daily Blind » zo nov 21, 2010 1:04 am

Enganche schreef:Nou, het lijkt me duidelijk wat er met Suarez aan de hand is. Hij is doodvermoeid, dus lukt er minder en dus is hij nóg meer bezig met tegenstanders en scheidsrechters.
Klopt en daarnaast staat hij ook nog naast een Spits die er alleen maar staat voor zich zelf.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door 999 » zo nov 21, 2010 1:26 am

Enganche schreef:Nou, het lijkt me duidelijk wat er met Suarez aan de hand is. Hij is doodvermoeid, dus lukt er minder en dus is hij nóg meer bezig met tegenstanders en scheidsrechters.
Tja, iedereen schrijft dat ..
'Mijn baby is een echte Suarez en maakt lange nachten'

19/11/2010 23:14

Het zit Luis Suarez net als zijn club Ajax niet bepaald mee dit seizoen. De 23-jarige Ajacied raakte al dertien keer paal en lat en mede om die reden staan de Amsterdammers teleurstellend derde.

'Ik moet maar eens praten met de lat', aldus de Uruguayaanse aanvaller in gesprek met NUsport. 'Ik word helemaal gek van dat ding. Misschien moet ik ergens anders op mikken. Pff...'

Mede doordat veel doelpogingen strandden op paal of lat staat de teller in de Eredivisie pas op zeven goals. 'Ik baal daar zelf het meest van. Ik kan niet te veel missen, dan wordt het moeilijk in mijn hoofd. Mijn werk is doelpunten maken en assists geven.'

Dat vermoeidheid de oorzaak zou zijn is onzin. 'Iedereen schrijft dat. Word ik gek van. Ik ben niet moe! Ik slaap gewoon goed, mijn baby is een echte Suarez en maakt lange nachten. Ik dus ook.'
Ik denk eerder dat Suarez zijn manier van spelen bij de betere achterhoedes in dit land nu onderhand wel bekend is ... en als je eerlijk bent dan zie je ook dat zijn kunstjes in zijn manier van spelen beperkt zijn.Tel daarbij op dat het aan hem vreet dat zo'n EL. H. ook nog eens zijn rol opeist en de kansen die er voor het zelfde geld wel in hadden gegaan ....

Afijn, blijkbaar is zo'n type speler als Pantelic dan toch veel belangrijker geweest vorig seizoen voor dit AJAX dan menigeen wilde geloven ..

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Scherrer » zo nov 21, 2010 1:36 am

Enganche schreef:Nou, het lijkt me duidelijk wat er met Suarez aan de hand is. Hij is doodvermoeid, dus lukt er minder en dus is hij nóg meer bezig met tegenstanders en scheidsrechters.
En dus bijt je dan maar?

Goh, wat ben ik blij dat ik jou nooit tegenkom als je moe bent. :smallgrin.gif:
***

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door FlaFlu » zo nov 21, 2010 11:10 am

Dat bedoelde ik natuurlijk niet. Dat Suarez nogal maf is is toch al een tijdje bekend?

Deze beelden gaan volgens mij de hele wereld over. En dus zullen er wel weer een paar clubs afhaken.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Luis Suárez

Bericht door ferry » zo nov 21, 2010 12:20 pm

999 schreef:
Enganche schreef:Nou, het lijkt me duidelijk wat er met Suarez aan de hand is. Hij is doodvermoeid, dus lukt er minder en dus is hij nóg meer bezig met tegenstanders en scheidsrechters.
Tja, iedereen schrijft dat ..
'Mijn baby is een echte Suarez en maakt lange nachten'

19/11/2010 23:14

Het zit Luis Suarez net als zijn club Ajax niet bepaald mee dit seizoen. De 23-jarige Ajacied raakte al dertien keer paal en lat en mede om die reden staan de Amsterdammers teleurstellend derde.

'Ik moet maar eens praten met de lat', aldus de Uruguayaanse aanvaller in gesprek met NUsport. 'Ik word helemaal gek van dat ding. Misschien moet ik ergens anders op mikken. Pff...'

Mede doordat veel doelpogingen strandden op paal of lat staat de teller in de Eredivisie pas op zeven goals. 'Ik baal daar zelf het meest van. Ik kan niet te veel missen, dan wordt het moeilijk in mijn hoofd. Mijn werk is doelpunten maken en assists geven.'

Dat vermoeidheid de oorzaak zou zijn is onzin. 'Iedereen schrijft dat. Word ik gek van. Ik ben niet moe! Ik slaap gewoon goed, mijn baby is een echte Suarez en maakt lange nachten. Ik dus ook.'

hehehe, en dan vandaag in De T:
Aanvaller klaagt over vermoeidheid
Suarez: Dit is slecht voor ons

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Luis Suarez was duidelijk teleurgesteld na de 0-0 tegen PSV. "Dit is slecht voor ons en goed voor PSV", liet de aanvaller van Ajax weten. "We moeten nu zorgen dat we ons hoofd niet laten hangen."

De Uruguayaan liet ook weten vermoeid te zijn door het vele reizen van de afgelopen periode. "Dan vlieg ik weer naar China, dan naar Chili en een maand later naar Indonesië. Het is wat veel geworden", liet de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen weten.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door 999 » zo nov 21, 2010 12:34 pm

Doodvermoeid was ie.Nu ik heb daar niks van terug gezien op het veld.Integendeel hij rende hard genoeg om op tijd te zijn om Bakkal in zijn nek te bijten.

Dat op zich is natuurlijk al te gek voor woorden, een speler van AJAX notabene je aanvoerder die een andere speler bijt.Zoiets verwacht in verweggiestan landen.

Afijn, als het een beetje meezit krijgt ie genoeg tijd om uit te rusten, kwa wat ie al tg weken laat zien zou je hem niet moeten missen in het veld ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Jöhnk » zo nov 21, 2010 12:37 pm

Misschien is hij gewoon niet zo goed? Ik vond hem van januari t/m mei, toen de ploeg wel draaide, ook al zwak.

Sowieso kun je onmogelijk beweren dat Ajax afhankelijk is van Suarez, want met Suarez heeft Ajax nog niets gepresteerd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door 999 » zo nov 21, 2010 12:42 pm

Tja, ik blijf hem de stoorzender vinden om dit AJAX naar de AJAX filosofie te brengen.Maar misschien zit ik er wel helemaal naast.Ik zou het weleens van ene JC willen horen of dit soort spelers in dat plaatje passen ..

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Marillion » zo nov 21, 2010 12:45 pm

Ajax moet van zijn komende schorsing maar gebruik maken om hem een paar weken op vakantie te sturen. Misschien dat hij daarna met een frisse kop nog van waarde kan zijn.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Giacomo Puccini » zo nov 21, 2010 12:59 pm

Wat een gestoorde actie zeg.

Als het een lange schorsing wordt zou ik hem maar eens op vakantie sturen. Ok, een beetje vreemde beloning voor een zware overtreding, voor zover je nog van overtreding kunt spreken als je een hap uit het lichaam van een tegenstander neemt. Maar deze jongen heeft de laatste jaren veel te veel wedstrijden gespeeld. Zijn slechte vorm wijt ik mede aan een overkill aan speeltijd. Deze jongen moet zijn hoofd eens leeg maken op een strand in een warm land.
Ajax!

Gebruikersavatar
Fregge
Berichten: 237
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 4:27 pm
Locatie: Veghel

Re: Luis Suárez

Bericht door Fregge » zo nov 21, 2010 12:59 pm

Suárez is sowieso overschat. Vorig jaar had die zeker 300 doelpogingen nodig voor z'n 50 goals. Voor de beste spits in de Eredivisie is dat toch veel te weinig?

Plaats reactie