Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Marillion » ma nov 22, 2010 9:55 pm

Dit ging inderdaad veel te ver. Kun je als club niet accepteren en ik ben dan ook blij dat de leiding zijn verantwoordelijkheid heeft genomen. Dat komt heel wat beter over dan het goedpraten van Jol direct na de wedstrijd.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Jöhnk » ma nov 22, 2010 10:24 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb nu geen ander waardeoordeel over hem, dan voor "De Beet". Die gozer is een winnaar, kan niet tegen zijn verlies, en gaat soms over de schreef. Dat zie ik eigenlijk veel en veel liever dan dat zwikje ideale schoonzonen.
Hij kan inderdaad niet tegen zijn verlies, maar dat maakt hem nog geen winnaar. Een winnaar draagt bij aan het winnen van wedstrijden en titels. Op het moment dat Suarez volkomen terecht voor 5 wedstrijden geschorst wordt, draagt hij nog maar weinig aan bij aan het winnen van wat dan ook.

Ik vind het inmiddels sowieso overduidelijk dat zijn mentaliteit hem eerder in de weg zit dan dat het hem helpt. Hij is bezig met van alles en nog wat, wat ten koste gaat van zijn eigen spel (--> winnen).

Een winnaarsmentaliteit zit hem niet in een kwade kop, het maken van lompe overtredingen of protesteren. Een winnaar kan zich te allen tijde inhoudelijk focussen op het spel. Op het aannemen van de bal, op de passing, op het positie kiezen, op het maken van acties, op het niet maken van acties. Als het goed gaat, en ook als het slecht gaat. Losers laten zich afleiden door bijzaken, en lopen dan zogenaamd met de ziel onder hun arm waardoor ze ieder seizoen in een lange en diepe vormcrisis terechtkomen.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Scherrer » ma nov 22, 2010 11:18 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb nu geen ander waardeoordeel over hem, dan voor "De Beet". Die gozer is een winnaar, kan niet tegen zijn verlies, en gaat soms over de schreef. Dat zie ik eigenlijk veel en veel liever dan dat zwikje ideale schoonzonen. Winnen doe je met klootzakken. Niet met aardige jongens.
Hahaha, ho nou toch. Laat het even op je inwerken, Weekend Cees: Suarez heeft een tegenstander gebeten. Bijten. Dat heeft helemaal níets, nul komma nul, nada, of hoe je het ook wilt noemen met een 'winnaar' zijn te maken. Dit is echt een heel stuk erger dan 'een klootzak zijn' of 'over de schreef gaan', dit is extreem belachelijk gedrag. Hoeveel spelers ken jij die iemand anders hebben gebeten?
***

Gebruikersavatar
Fregge
Berichten: 237
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 4:27 pm
Locatie: Veghel

Re: Luis Suárez

Bericht door Fregge » ma nov 22, 2010 11:36 pm

Scherrer schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb nu geen ander waardeoordeel over hem, dan voor "De Beet". Die gozer is een winnaar, kan niet tegen zijn verlies, en gaat soms over de schreef. Dat zie ik eigenlijk veel en veel liever dan dat zwikje ideale schoonzonen. Winnen doe je met klootzakken. Niet met aardige jongens.
Hahaha, ho nou toch. Laat het even op je inwerken, Weekend Cees: Suarez heeft een tegenstander gebeten. Bijten. Dat heeft helemaal níets, nul komma nul, nada, of hoe je het ook wilt noemen met een 'winnaar' zijn te maken. Dit is echt een heel stuk erger dan 'een klootzak zijn' of 'over de schreef gaan', dit is extreem belachelijk gedrag. Hoeveel spelers ken jij die iemand anders hebben gebeten?
Sansoni ;)

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Luis Suárez

Bericht door Banjavi » di nov 23, 2010 11:26 am

Fregge schreef:
  • Naar aanleiding van de gebeurtenissen die zaterdagavond tijdens Ajax – PSV plaatsvonden heeft Ajax Luis Suarez een straf opgelegd.
    De directie van de club heeft Suarez geschorst voor de komende twee competitieduels in de Eredivisie. Daarnaast kreeg hij een hoge boete opgelegd, die ten goede komt aan een nader te bepalen goed doel.
Ajax.nl

Eindelijk eens er iets tegen doen! Alhoewel ik denk dat er iets anders achter zit. (iets van: Heb je rust nodig, speel je komende wedstrijden toch niet? Zeggen we dat we je schorsen)
Denkt Ajax hier nou lekkler makkelijk eme weg te komen??
Tegen NEC en VVV je spits schorsen... nou nou... poehpoeh...

Laat hem dan tegen Real ook niet meespelen... maar dat gebeurt dan weer niet.

Flauwekul, deze maatregel... (en dan flauwekul in de zin van: deze maatregel had veel strenger moeten zijn)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door FlaFlu » di nov 23, 2010 12:08 pm

Ik denk trouwens dat Suarez ook na z'n vakantie gefrustreerd zal blijven. Die jongen zal ook wel weten dat hij zichzelf waarschijnlijk een transfer naar een grote club door de neus heeft geboord. Zowel met z'n prestaties (vanwege vermoeidheid) als met z'n gedrag. Ajax had het in de zomer over 35 miljoen, wat natuurlijk al totaal onrealistisch was, maar nu zal men al snel genoegen moeten nemen met 15 miljoen, denk ik.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door 999 » di nov 23, 2010 12:16 pm

Enganche schreef:Ik denk trouwens dat Suarez ook na z'n vakantie gefrustreerd zal blijven. Die jongen zal ook wel weten dat hij zichzelf waarschijnlijk een transfer naar een grote club door de neus heeft geboord. Zowel met z'n prestaties (vanwege vermoeidheid) als met z'n gedrag. Ajax had het in de zomer over 35 miljoen, wat natuurlijk al totaal onrealistisch was, maar nu zal men al snel genoegen moeten nemen met 15 miljoen, denk ik.
Maar, en dat is ook weer de voetballerij, tis natuurlijk altijd wat er de gek voor geeft.Maar goed, zouden het echt de topclubs zijn die Suarez op de korrel hebben ?.Ik betwijfel het ..

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door jabu » di nov 23, 2010 2:13 pm

Enganche schreef:Een mooier voorbeeld van dom, opportunistisch supportersgelul ga je niet vinden. Suarez presteert een paar weken wat minder en hij moet meteen voor 12 miljoen de deur uit gedaan worden. :excited.gif:
:confused.gif:
Enganche schreef:Ik denk trouwens dat Suarez ook na z'n vakantie gefrustreerd zal blijven. Die jongen zal ook wel weten dat hij zichzelf waarschijnlijk een transfer naar een grote club door de neus heeft geboord. Zowel met z'n prestaties (vanwege vermoeidheid) als met z'n gedrag. Ajax had het in de zomer over 35 miljoen, wat natuurlijk al totaal onrealistisch was, maar nu zal men al snel genoegen moeten nemen met 15 miljoen, denk ik.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door FlaFlu » di nov 23, 2010 2:53 pm

Ja, dáááág. Ten eerst zeg ik nergens dat Ajax Suarez moet verkopen. Ten tweede is die eerste quote van voordat er beelden van hem de hele wereld over zijn gegaan, waarop hij een tegenstander bijt (!). Iets wat onvertoond is en wat vele clubs met een net imago af zal schrikken. Leuk geprobeerd dus, Jabu.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Hoeladans » di nov 23, 2010 3:15 pm

:smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Cruijff » wo nov 24, 2010 12:36 am

Waarom neemt Suárez overigens nog steeds circa de helft van onze corners? Ik heb hem er al maanden geen een meer fatsoenlijk voor de goal zien krijgen...

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Toppie » wo nov 24, 2010 9:02 am

KNVB: Suárez zeven wedstrijden aan de kant
- door Jeroen (JJdJ1984) op 24-11-2010 @ 08:52

Het bijten van PSV-speler Otman Bakkal komt Luis Suárez duur te staan. De Uruguyaan zal als het aan de KNVB ligt dit jaar niet meer in actie komen in de Eredivisie. De openbare aanklager heeft de aanvoerder van Ajax een schikkingsvoorstel van 7 wedstrijden gedaan.

Ajax en Suárez hebben tot 15.00 uur de tijd om het voorstel te accepteren
Dag Kampioenschap Ajax is november over en uit

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luis Suárez

Bericht door peter » wo nov 24, 2010 9:05 am

Accepteren. Nog even naar Milaan en dan vroeg op vakantie.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Luis Suárez

Bericht door GangstaRiB » wo nov 24, 2010 9:08 am

Toppie schreef:
KNVB: Suárez zeven wedstrijden aan de kant
- door Jeroen (JJdJ1984) op 24-11-2010 @ 08:52

Het bijten van PSV-speler Otman Bakkal komt Luis Suárez duur te staan. De Uruguyaan zal als het aan de KNVB ligt dit jaar niet meer in actie komen in de Eredivisie. De openbare aanklager heeft de aanvoerder van Ajax een schikkingsvoorstel van 7 wedstrijden gedaan.

Ajax en Suárez hebben tot 15.00 uur de tijd om het voorstel te accepteren
Dag Kampioenschap Ajax is november over en uit
7 wedstrijden?!?!?! Wordt er nu ineens een voorbeeld gesteld?????

Vooropgesteld: Ja, Suarez moet geschorst worden, maar 7 wedstrijden?!?!?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Toppie » wo nov 24, 2010 9:08 am

Bakkal expres op de voeten staan 0 wedstrijden :confused.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » wo nov 24, 2010 9:11 am

Prima, die jongen lekker zijn rust laten nemen en dan hebben we vanaf januari weer een fitte en scherpe Suarez.
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 571
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Neefkens » wo nov 24, 2010 9:13 am

Als het gaat om competitiewedstrijden dan is het pas weer op 20/2 dat hij mag meespelen. Zou hij zo lang willen wachten of gaat ie in op een mogelijk buitenlands aanbod?

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Luis Suárez

Bericht door martijn401 » wo nov 24, 2010 9:17 am

13/2 meen ik ; roda uit kan ie er weer bij zijn. Hoop niet dat ze hem verkopen. Een Suarez in vorm is nog een van de weinige spelers met bovengemiddelde kwaliteiten.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13812
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Luis Suárez

Bericht door Jinne » wo nov 24, 2010 9:23 am

Nu.nl
Bij de strafmaat heeft de aanklager rekening gehouden met de strafkaart van de Uruguayaan.
Hmm, die rode kaart voor de JC was toch pas zijn eerste directe rode kaart?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Toppie » wo nov 24, 2010 9:29 am

Neefkens schreef:Als het gaat om competitiewedstrijden dan is het pas weer op 20/2 dat hij mag meespelen. Zou hij zo lang willen wachten of gaat ie in op een mogelijk buitenlands aanbod?
Neef laat hem maar vertrekken heeft toch geen zin meer, kampioenschap is ook al ver weg.

P.s hebben ze je al gebeld uit de Arena ? :neutral.gif:

Gebruikersavatar
Fregge
Berichten: 237
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 4:27 pm
Locatie: Veghel

Re: Luis Suárez

Bericht door Fregge » wo nov 24, 2010 9:32 am

Gaat de schorsing pas in na de schorsing van Ajax?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » wo nov 24, 2010 9:34 am

Nee. Volgens nu.nl mag Suarez als ze dit accepteren op 4 februari weer meedoen.
VVV
NEC
Vitesse
Feyenoord
AZ (beker)
Utrecht
NAC
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luis Suárez

Bericht door peter » wo nov 24, 2010 9:36 am

Mooi lijstje, Lucas. Wat mij betreft prima, want in deze wedstrijden moet je het zonder Suarez af kunnen. Hopen dat hij daarna zo fit als een hoentje is. Sulejmani krijgt dus opeens veel speelminuten, zo lijkt het. Gisteren vond ik hem overigens de minst slechte van de drie.

Hopen dat er in januari vervolgens een Uruguayaanse opleving komt. Lodeiro en Suarez die Ajax weer aan de hand nemen.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door mattie » wo nov 24, 2010 9:38 am

Fregge schreef:Gaat de schorsing pas in na de schorsing van Ajax?
Zover ik weet niet.. Hoger beroep heeft geen zin, want hij is door zijn eigen club al voor 2 wedstrijden geschorst.
Suarez had nog een voorwaardelijk open staan en daarnaast tijdens de JC schaal ook rood gekregen.
Bij de Knvb zijn ze Suarez dus meer dan zat.
of Calimero gedachten :neutral.gif: Ajax mag onder geen beding kampioen worden...

Ajax moet kijken of het verstandig is om in beroep te gaan.
-kan daarin worden meegenomen dat hij door de club al voor 2 wedstrijden geschorst is
- wat is het programma verder...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » wo nov 24, 2010 9:41 am

Ach, die Vitesse speler kreeg 5 wedtsrijden en dat was minder ernstig dan deze. 7 wedstrijden is wat mij betreft dan ook geen verrassing.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie