Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Rachid
Berichten: 381
Lid geworden op: do feb 14, 2008 3:07 pm
Locatie: Hilversum

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rachid » vr aug 19, 2011 11:34 pm

Laten we hopen dat de geruchten mbt Fulham waar zijn :eusa_pray.gif:
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » vr aug 19, 2011 11:50 pm

Dat zegt ie dan ook niet . .

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » za aug 20, 2011 8:46 pm

Demosthenes schreef:Wesley Sneijder ging met champagne op de foto, hij zou bij Ajax blijven. Even later was hij weg.

Ik hoop voor El H. en Aissati op een glanzende carrière in Engeland/Turkije/???
Misselijk was dat toen met Wesley Sneijder, vooral ook omdat alle seizoenkaarthouders die zomer een brief hadden ontvangen met een toelichting op de extra hoge prijsverhoging voor de komende jaargang, omdat Ajax de Europese top weer zou gaan bestormen, want al onze toptalenten zoals Sneijder en Babel waren behouden. Met een misselijke handtekening van onze directeur.

Laat El H. maar lekker een half jaar bij Jong Ajax te ballen, hij lijkt het zelf ook geen ramp te vinden. Hij kan prima overweg met Gery Vink en dat is overigens ook echt een goede trainer! In de winterstop lekker aan PSV verkopen, die staan dan toch al veel punten achter. En het maakt Ajax-PSV in de Arena net ietsjes leuker.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » zo aug 21, 2011 12:01 pm

Face your fears and live your dreams, No Fear

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Demosthenes » zo aug 21, 2011 1:08 pm

Ze zijn daar net zo ongeduldig als bij Ajax :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » ma aug 22, 2011 11:30 am

Opvallend dat er hier nog steeds best veel mensen zijn die het voor El H. opnemen en stellen dat Ajax een groot deel van de titel van afgelopen seizoen aan hem te danken heeft. Ik zag gister nog de beelden van zijn gemiste penalty bij Roda uit waarmee hij op zeer slappe wijze een zekere driepunter naar de maan hielp.

Onvergeeflijk als je het structureel op zulke cruciale momenten laat afweten.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Le T. » ma aug 22, 2011 7:19 pm

Cruijff schreef:Opvallend dat er hier nog steeds best veel mensen zijn die het voor El H. opnemen en stellen dat Ajax een groot deel van de titel van afgelopen seizoen aan hem te danken heeft. Ik zag gister nog de beelden van zijn gemiste penalty bij Roda uit waarmee hij op zeer slappe wijze een zekere driepunter naar de maan hielp.

Onvergeeflijk als je het structureel op zulke cruciale momenten laat afweten.
Gelul natuurlijk. Typerend voor het selectieve van de verontwaardiging. Hij was niet de 1e penaltynemer, hij eiste hem niet op, hij miste gewoon een penalty. Dat heb je met penalties, ze gaan er niet allemaal in. Wordt Suarez nog al zijn gemiste penalties verweten? Hij heeft zelfs een panenka gedaan en verprutst. Of Huntelaar, die bleef ze maar opeisen terwijl hij er zoveel miste, en op cruciale momenten.

Maar goed, El Hamdaoui werd ook verweten dat hij het waagde te onderhandelen over zijn salaris, dat hij een keer tweede gele kaart kreeg, dat hij niet zegt wat de interviewer hem in de mond legt, dat hij Mercedes rijdt, dat hij een sportzaak heeft, dat hij niet naar Udinese wil, dat Suarez weer eens niet in vorm was, dat Eriksen hem niet aanspeelt. Dat het een profsport is, wat mensen voor hun geld doen, zelfs dat wordt hem verweten. Altijd krijgen clubs de schuld van de enorme salarissen, maar in het geval El Hamdaoui is het schandalig dat hij een bedrag vraagt. Zelfs dat hij lui is en overgewicht heeft, pertinente onzin dus, het kan allemaal als iemand eenmaal als pispaal is uitgezocht. Ik vind het sneu, en niet eens zozeer voor hem.

Beginnen we bij zijn eerste wedstrijd voor Ajax, dan moeten we constateren dat zonder zijn inbreng daarin Ajax geen kampioen was geworden, klaar.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » ma aug 22, 2011 7:42 pm

En zonder de inbreng van Stekelenburg in die wedstrijd had Groningen elke bal in een leeg doel kunnen trappen en waren we ook geen kampioen geworden, klaar.

Waterdichte argumentatie.

:excited.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 22, 2011 7:52 pm

Lille wil hem hebben volgens snor (5 miljoen).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Neefkens » ma aug 22, 2011 8:00 pm

Ik pak mijn fiets even, mag ie achterop. :blub.gif:

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rednose » ma aug 22, 2011 8:50 pm

Ajaciedjuh schreef:Lille wil hem hebben volgens snor (5 miljoen).
Het valt allemaal niet meer terug te draaien, dus hopen op een mooi bod, maar ik blijf het jammer vinden dat hij en De Boer niet door één deur kunnen.
Foeballe kan ie wel.......
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » ma aug 22, 2011 9:52 pm

Neefkens schreef:Ik pak mijn fiets even, mag ie achterop. :blub.gif:
Daar gaat Neef dan, in de regen, met El Hamdaoui. Wát een clubman is hij toch. :hypocrite.gif: :biggthumpup.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » ma aug 22, 2011 9:54 pm

Bijna 300 km fietsen naar Rijsel. Ik geef het je te doen.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10435
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door mattie » ma aug 22, 2011 10:45 pm

Jong Ajax verloren... maar Mounir was nergens te bekennen... Misschien toch met Neef aan het fietsen... :hypocrite.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » di aug 23, 2011 10:17 am

Ajax heeft hem volgens Gazzetta dello Sport aangeboden bij Espanyol (waar hij Osvaldo op kan volgen). Ook Udinese zit nog op het vinkentouw.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » di aug 23, 2011 10:32 am

Le T. schreef:
Cruijff schreef:Opvallend dat er hier nog steeds best veel mensen zijn die het voor El H. opnemen en stellen dat Ajax een groot deel van de titel van afgelopen seizoen aan hem te danken heeft. Ik zag gister nog de beelden van zijn gemiste penalty bij Roda uit waarmee hij op zeer slappe wijze een zekere driepunter naar de maan hielp.

Onvergeeflijk als je het structureel op zulke cruciale momenten laat afweten.
Gelul natuurlijk. Typerend voor het selectieve van de verontwaardiging. Hij was niet de 1e penaltynemer, hij eiste hem niet op, hij miste gewoon een penalty. Dat heb je met penalties, ze gaan er niet allemaal in. Wordt Suarez nog al zijn gemiste penalties verweten? Hij heeft zelfs een panenka gedaan en verprutst. Of Huntelaar, die bleef ze maar opeisen terwijl hij er zoveel miste, en op cruciale momenten.
Dat hij geen eerste penaltynemer was en hem niet opeiste is waar (wie is nu eigenlijk de aangewezen man? Tegen Independiente mist Janssen en tegen De Graafschap Siem de Jong...) maar ik vond het gewoon een vreselijk slap optreden. Je zag vantevoren aan zijn kop dat hij het zou gaan verprutsen.

En ja die mislukte Panenka van Suárez tegen AZ vond ik erg kwalijk... net als ik het een flinke flater van hem vind dat hij bij Liverpool-Sunderland ook een penalty mist en De Reds 2 punten verspelen. Anders hadden ze nu een superstart in de competitie gehad met Arsenal uit al achter de kiezen en 6 punten in de tas. Als ze ooit die 19e landstitel eens willen binnenhalen, had dat gewoon gemoeten.

Ik vind voor zowel Ibrahimovic als Suárez gelden "they're not the players they think they are". En voor Mounir geldt dat tot de macht 410 in het kwadraat.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » di aug 23, 2011 10:54 am

Sulejmani staat nu weer op 1 Cruijff. Als hij mist wordt Janssen het weer.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » di aug 23, 2011 11:18 am

Dat vind ik ook vrij opportunistisch om na 1 misser weer te switchen naar iemand anders. Overigens heb ik altijd een heel slecht gevoel bij de aanloop die Sulejmani neemt bij een penalty. Vind het er belachelijk uitzien en heb telkens het idee dat hij dan een slap rollertje gaat produceren dat door een beetje keeper zo klemvast wordt gepakt. Degenen met die ik voetbal kijk beweren dan dat de manier waarop hij zijn standbeen plaatst de keeper juist voor de verkeerde hoek laat kiezen...

...In ieder geval trapte de keeper van RKC Waalwijk daar afgelopen voorjaar niet in. Die stopte zijn penalty in de halve finale van de beker simpel. Maargoed, we dwalen af.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » di aug 23, 2011 11:22 am

Desondanks mogen degenen die zich geroepen voelen hier best op reageren. Een discussie over te nemen penalties is in mijn ogen wel interessant. Toch één van de details wie aan het einde van het seizoen doorslaggevend kunnen zijn.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » di aug 23, 2011 11:31 am

Een woordvoerder van Ajax (neem aan Brinkhuis) heeft verklaard dat hetgeen Johan Derksen gisteren riep (Lille serieus geinteresseerd in Hamdaoui) niet waar is.

Wat ik me afvraag: waarom reageert Ajax constant op de geruchten rondom Hamdaoui? Dat doen ze normaal toch ook niet?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Le T. » di aug 23, 2011 1:13 pm

Cruijff schreef:Desondanks mogen degenen die zich geroepen voelen hier best op reageren. Een discussie over te nemen penalties is in mijn ogen wel interessant. Toch één van de details wie aan het einde van het seizoen doorslaggevend kunnen zijn.
Ik roep al tijden dat de penaltynemer een of andere verdediger moet zijn met een houten been en stalen zenuwen. Een goede penaltynemer schiet er 9 van de 10 in, dus als je die hebt en die mist dan laat je hem staan als penaltynemer.

Penalties worden meegerekend voor de topscorersstatistiek, en die is belangrijk voor het geld, zowel voor transferwaarde en salaris als in marketing. Daarom zien we steeds meer dat spitsen penalties gaan opeisen, ook al missen ze er 3 uit 5. Dat kan echt niet natuurlijk, kost je gewoon punten. Ter verdediging van spitsen, ik snap het heel goed als ze het ook als hun verantwoordelijkheid zien, maar het is een vak apart en het enige wat telt is dat de bal erin gaat. Trainers moeten zich daar niks van aantrekken, als je er van de laatste 10 twee hebt gemist ben je daarmee gewoon geen goede penaltynemer, dus zoek je een ander.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door beelzebub » di aug 23, 2011 1:28 pm

Le T. schreef:
Cruijff schreef:Desondanks mogen degenen die zich geroepen voelen hier best op reageren. Een discussie over te nemen penalties is in mijn ogen wel interessant. Toch één van de details wie aan het einde van het seizoen doorslaggevend kunnen zijn.
Ik roep al tijden dat de penaltynemer een of andere verdediger moet zijn met een houten been en stalen zenuwen. Een goede penaltynemer schiet er 9 van de 10 in, dus als je die hebt en die mist dan laat je hem staan als penaltynemer.
(...)
Ik denk dan aan onze klusjesman: Andre Bergdolmo :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Le T. » di aug 23, 2011 2:08 pm

beelzebub schreef:
Le T. schreef:
Cruijff schreef:Desondanks mogen degenen die zich geroepen voelen hier best op reageren. Een discussie over te nemen penalties is in mijn ogen wel interessant. Toch één van de details wie aan het einde van het seizoen doorslaggevend kunnen zijn.
Ik roep al tijden dat de penaltynemer een of andere verdediger moet zijn met een houten been en stalen zenuwen. Een goede penaltynemer schiet er 9 van de 10 in, dus als je die hebt en die mist dan laat je hem staan als penaltynemer.
(...)
Ik denk dan aan onze klusjesman: Andre Bergdolmo :ajaxsmiley.gif:
Galasek was er volgens mij ook zo een, op het houten been na. Penalty gefloten en het was klaar, niet interessant meer, je kon hem al tellen. Niks geen gespeculeer wie hem neemt of overleg, niks geen commentaar wat betreft het topscorersklassement, gewoon oersaai, jammer dat het geen echte goal werd door die overtreding.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door gaizka » di aug 23, 2011 5:52 pm

Toch denk ik dat onze huidige spits, Kolbein, een prima penalty kan nemen. Is onverstoorbaar en heeft een goed schot.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » di aug 23, 2011 5:53 pm

Wat te denken van Toby? Goed hard, strak schot. Het hoeft niet bijzonder, als hij maar hard en goed in de hoek gaat. Beetje a la Galasek.

Plaats reactie