Jan Arie van der Heijden

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Jan Arie van der Heijden

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 19, 2011 5:08 am

Telesport
„Vitesse mooie stap”

Van onze Telesportredactie
ARNHEM – In de ochtenduren stond hij nog op het trainingsveld van Ajax, ’s middags was hij speler van Vitesse. „Het is snel gegaan”, zei Jan-Arie van der Heijden, nadat hij zijn handtekening zette onder een contract voor twee jaar met een optie voor nog twee seizoenen. „Tegen FC Utrecht zit ik al bij de selectie.”

De verkoop van Van der Heijden levert Ajax minimaal 300.000 euro op. Dit kan door een bonussysteem voor het aantal gespeelde wedstrijden oplopen. „Ik verlaat Ajax met pijn in het hart, omdat ik daar vanaf mijn dertiende heb gespeeld”, zegt Van der Heijden. „Maar Vitesse is een mooie nieuwe stap. Ik wilde worden verkocht. Als je al twee keer bent verhuurd en geen uitzicht hebt op speelminuten, moet je verder kijken.”

Ook SC Heerenveen en een rits andere clubs toonden belangstelling, maar de aanwezigheid van John van den Brom gaf de doorslag. „Ik ken hem vanaf de jeugd bij Ajax en dat is een mooie bijkomstigheid."
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Jan Arie van der Heijden

Bericht door Dubbel » zo aug 28, 2011 1:46 pm

Zag deze speler gisteren bij Ajax -Vitesse maar hij zat niet bij ons hoor.

:rules.gif:

Plaats reactie