Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do feb 02, 2012 1:54 pm

Le T. schreef:Er is inderdaad in hem geinvesteerd ja. Maar zodra de nieuwe trainer niet met hem blijkt te willen werken dan is die investering daarmee mislukt. Dan boek je die dus af lijkt me.
Tja, jij mag die plaat blijven herhalen Le. T. maar slaat natuurlijk nergens op.Als een ding onderhand wel duidelijk is dat M. de reden is.Of denk jij dat iedereen ( min jou dan ) er naast zit ..
Ik vind dat allemaal niet zo heel interessant. Ik snap best dat Ajax er nog een slaatje uit wil proberen te slaan, maar als het daar stuk op gaat, alweer, dan vind ik het onzin om te gaan zeiken op El Hamdaoui omdat die ook probeert er nog wat uit te halen.
Ik vind dat wel interssant, immers als M. gewoon doet wat ie moet doen krijgt ie al een royale vergoeding .. Tja, dat ie daarvoor minder inspanning moet leveren omdat ie zo'n raar karacter heeft ..

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Le T. » do feb 02, 2012 3:26 pm

999 schreef:
Le T. schreef:Er is inderdaad in hem geinvesteerd ja. Maar zodra de nieuwe trainer niet met hem blijkt te willen werken dan is die investering daarmee mislukt. Dan boek je die dus af lijkt me.
Tja, jij mag die plaat blijven herhalen Le. T. maar slaat natuurlijk nergens op.Als een ding onderhand wel duidelijk is dat M. de reden is.Of denk jij dat iedereen ( min jou dan ) er naast zit ..
Ik ben nooit zo gevoelig voor het kudde-argument. Verder is de schuldvraag niet zo relevant, het gaat erom dat beide partijen van elkaar afwillen. Dan kun je proberen er toch nog wat extra uit te slepen maar moet je het daarop natuurlijk niet stuk laten gaan. Ik vond PSV's standpunt van de zomer heel erg logisch, ik vond hele stukken van het Bosman-arrest ook heel logisch.
Ik vind dat allemaal niet zo heel interessant. Ik snap best dat Ajax er nog een slaatje uit wil proberen te slaan, maar als het daar stuk op gaat, alweer, dan vind ik het onzin om te gaan zeiken op El Hamdaoui omdat die ook probeert er nog wat uit te halen.
Ik vind dat wel interssant, immers als M. gewoon doet wat ie moet doen krijgt ie al een royale vergoeding .. Tja, dat ie daarvoor minder inspanning moet leveren omdat ie zo'n raar karacter heeft ..
Alsof hij liever in het tweede speelt dan in het eerste. Als Ajax als werkgever gewoon normaal had gedaan was er ook niks aan de hand geweest en speelde hij gewoon. En dan was hij wel van waarde en had het contract ook gewoon afgekocht moeten worden als hij toch weg wilde.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door El Clavo » do feb 02, 2012 3:28 pm

Als Mounir gewoon normaal had gedaan hij elke week in de basis gestaan. Kijk eens naar onze voorhoede. Daar had hij absoluut niet misstaan hoor.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » do feb 02, 2012 4:07 pm

De directie van Ajax staat (weer eens) genadeloos voor schut. Amateurisme ten top om niet te weten dat de transfermarkt in Italie op een ander tijdstip sluit dan die in NL.

Ik neem aan dat het gele kaarten van Sturkie zal regenen?! :hypocrite.gif:
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Duke » do feb 02, 2012 4:12 pm

Ah, fijn dat iemand al precies weet wat er gebeurd is. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » do feb 02, 2012 4:13 pm

Raymon schreef: Neemt Blind het risico om een overgang van een dure speler te dwarsbomen? Lijkt me net zo onwaarschijnlijk.
Ik krijg de indruk dat onze TD niet op de hoogte van de Italiaanse deadline van 19.00 was, Ray. Net als de rest van de directie.

En volgens die directie zijn Jonk & Bergkamp onprofessioneel en niet op hun taken berekend. :smallgrin.gif:
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » do feb 02, 2012 4:14 pm

Duke schreef:Ah, fijn dat iemand al precies weet wat er gebeurd is. :biggthumpup.gif:
Leg me dan eens uit waarom de directie pas na het verstrijken van de deadline reageert? :confused.gif:

Ik voet trouwens een column aankomen, a.s. maandag, waarin dit voorval op gaat duiken. Jullie ook? :biggrin.gif:
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door ferry » do feb 02, 2012 4:23 pm

De uitleg van Slop, was hier al eens gepost, maar nog een keer voor Wimpey:
Slop: "El Hamdaoui weer naar Jong Ajax”
Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Jeroen Slop heeft een geheel andere kijk dan Sigi Lens op de gebeurtenissen omtrent de afgeketste transfer van El Hamdaoui. "Laat ik in elk geval zeggen dat Ajax uiteraard op de hoogte was van de transferdeadline in Italië. Ouasim Bouy is naar Juventus gegaan”, zegt de financieel directeur van Ajax.

Hij vindt het flauw dat hij nu om de oren wordt geslagen met het feit dat hij om 19.30 uur een ondertekend contract naar Fiorentina heeft gestuurd. "Dat was nota bene op hun verzoek. Fiorentina zei met de autoriteiten in gesprek te zijn over het uitstellen van de deadline en de transfer alsnog vlot te willen trekken door het transferbedrag in één keer over te maken. Wij snapten ook wel dat ze na het sluiten van de banken geen bankgarantie meer konden overleggen."

Onbespreekbaar
De directeur benadrukt dat de financiële eisen van de spits de transfer hebben geblokkeerd. "Vrijdag vroeg Sigi Lens 1.050.000 euro voor zichzelf en 900.000 voor Mounir. Dat was direct onbespreekbaar, omdat Mounir bij ons nog voor 4 miljoen euro in de boeken stond en we toch al flink verlies leden. Fiorentina wilde 2,2 miljoen betalen. Dan geef je toch geen twee miljoen aan Lens en El Hamdaoui?”

"Later zakten ze naar 900.000 en 600.000 euro. En nadat wij respectievelijk 200.000 en 100.000 euro boden en zij dat weigerden, wilden ze 500.000 en 250.000 euro. Dat gat kon nooit worden overbrugd. Dat El Hamdaoui en Lens daar dinsdag vanaf zagen, is onzin. Om 18.18 uur stuurde hun financiële man Albert van Werkhoven een sms met de tekst ’Je kent de eisen van ons’. Daarmee werd gerefereerd aan die 500.000 en 250.000 euro.”

Verdrietig
„Als ik terugkijk, ben ik teleurgesteld en verdrietig”, aldus Slop. "Mounir meldt zich nu weer bij Jong Ajax. Als hij zich niet aan de regels houdt, zullen we maatregelen nemen. Als hij wil procederen, is dat prima."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Thijs » do feb 02, 2012 4:23 pm

Aangezien Bouy vlak voor de transferdeadline naar Juventus is getransfereerd denk ik dat het wel bekend was bij Ajax.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door El Clavo » do feb 02, 2012 4:27 pm

Tuurlijk is dat bekend, dit is niet de eerste speler die naar Italie vertrekt. Ik zie deze directie (muw van Slop) ook graag verdwijnen, maar ik geloof hun kant toch echt eerder dan die geldwolven.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do feb 02, 2012 4:27 pm

wimpey schreef:De directie van Ajax staat (weer eens) genadeloos voor schut. Amateurisme ten top om niet te weten dat de transfermarkt in Italie op een ander tijdstip sluit dan die in NL.

Ik neem aan dat het gele kaarten van Sturkie zal regenen?! :hypocrite.gif:
Ze transferen enkele uren eerder Bouy omdat ze weten dat de markt daar om 19.00 uur sluit, slimpoot ..

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » do feb 02, 2012 4:28 pm

Ferry schreef:De uitleg van Slop, was hier al eens gepost, maar nog een keer voor Wimpey:
Waarom moet ik Slop wél geloven en Lens niet, Ferry?

Feit: na de deadline verstuurt de directie een overeenkomst.

Laat het maar voor de rechter komen, dan zien we vanzelf waar de schoen wringt.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Le T. » do feb 02, 2012 4:29 pm

El Clavo schreef:Als Mounir gewoon normaal had gedaan hij elke week in de basis gestaan. Kijk eens naar onze voorhoede. Daar had hij absoluut niet misstaan hoor.
De Boer had liever Dost, of toch weer niet, maar een type Dost, of De Jong, of Bulykin. Dan is het gewoon duidelijk dat De Boer het totaal niet in hem zag zitten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do feb 02, 2012 4:37 pm

Le T. schreef:
Ik ben nooit zo gevoelig voor het kudde-argument. Verder is de schuldvraag niet zo relevant, het gaat erom dat beide partijen van elkaar afwillen. Dan kun je proberen er toch nog wat extra uit te slepen maar moet je het daarop natuurlijk niet stuk laten gaan. Ik vond PSV's standpunt van de zomer heel erg logisch, ik vond hele stukken van het Bosman-arrest ook heel logisch.

Alsof hij liever in het tweede speelt dan in het eerste. Als Ajax als werkgever gewoon normaal had gedaan was er ook niks aan de hand geweest en speelde hij gewoon. En dan was hij wel van waarde en had het contract ook gewoon afgekocht moeten worden als hij toch weg wilde.
De schuldvraag is nu opeens weer niet relevant terwijl je bijna deze gehele topic het over de schuld vraag hebt, dat die bij AJAX ligt .. zelfs nu weer .. Verder heeft het Bosman arrest hier toch geen ruk mee te maken.M. ktijgt gewoon zijn centjes, kan zijn contract utdienen, maar ook tussentijds vertrekken natuurlijk .. Als ie niet zo hebberig zou zijn .. Dan had ie zijn kunstjes allang ergens anders kunnen vertonen .. Maar blijkbaar vind ie het wel goed zo ..

Afijn, het zal wel Le T. je veranderd zo veel keer van standpunt, wel ten faveure van M dat wel, dat ik het wel goed vind .. Laat M. maar lekker ballen in Jong AJAX ( als ie natuurlijk weer niet opeens ziek is ), hij en zijn zaakwaarnemer hebben blijkbaar de verkeerde troef getrokken in hun honger naar nog meer geld ..
Laatst gewijzigd door 999 op do feb 02, 2012 4:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door ferry » do feb 02, 2012 4:38 pm

wimpey schreef:
Ferry schreef:De uitleg van Slop, was hier al eens gepost, maar nog een keer voor Wimpey:
Waarom moet ik Slop wél geloven en Lens niet, Ferry?
Je moet uiteraard helemaal niets Wimpey. Slop zegt een overeenkomst opgestuurd te hebben op verzoek van Fiorentina. Zou kunnen. Zou kunnen dat hij het verzint, net zoals het zou kunnen dat Lens niet helemaal de waarheid spreekt.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Duke » do feb 02, 2012 5:02 pm

wimpey schreef:
Ferry schreef:De uitleg van Slop, was hier al eens gepost, maar nog een keer voor Wimpey:
Waarom moet ik Slop wél geloven en Lens niet, Ferry?

Feit: na de deadline verstuurt de directie een overeenkomst.

Laat het maar voor de rechter komen, dan zien we vanzelf waar de schoen wringt.
Dat laatste gaat niet gebeuren, denk je wel?

En als ik qua betrouwbaarheid moet kiezen tussen een Italiaan, een zaakwaarnemer en een directielid van Ajax, dan is dat een lastige keuze, maar uiteindelijk zou ik toch voor Slop kiezen, denk ik. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do feb 02, 2012 6:10 pm

El Ham kan toch helemaal niét dwarsliggen? Als hij heeft getekend bij Fiorentina is het toch gewoon klaar?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » do feb 02, 2012 7:45 pm

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rednose » do feb 02, 2012 7:47 pm

Ik weet echt niet wie ik moet geloven, maar naar mijn idee is er aan de kant van Ajax ongelovelijk amateuristisch gekloot.
Niet dat Lens on mijn ogen betrouwbaar is, zeker niet in dit geval, die vertrouw ik voor geen meter.
En El Ham heeft zich onmogelijk gemaakt.
Maar hoe kan je in godsnaam dit nog naar de klote laten gaan als onderhandelaar van Ajax?
El Ham is volgens mij niet goed bij zijn hoofd, maar ik denk dat hij ook gewoon de dupe is van een louche makelaar en stupide gedrag van Ajax.
Dit hoort toch niet te kunnen?
Natuurlijk is hij zelf ook schuldig in dit verhaal, maar het lijkt er op alsof ze hem (zowel Lens als Ajax) hebben misbruikt in een spelletje blufpoker.
Ik vind het in ieder geval waardeloos dat zo´n goede voetballer -hoe stom en eigenwijs ook- niet kan spelen en het kost Ajax alleen maar geld.
Komt het dan ooit nog goed met die *** club van ons?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do feb 02, 2012 8:47 pm

Rednose schreef:Ik weet echt niet wie ik moet geloven, maar naar mijn idee is er aan de kant van Ajax ongelovelijk amateuristisch gekloot.
Niet dat Lens on mijn ogen betrouwbaar is, zeker niet in dit geval, die vertrouw ik voor geen meter.
En El Ham heeft zich onmogelijk gemaakt.
Maar hoe kan je in godsnaam dit nog naar de klote laten gaan als onderhandelaar van Ajax?
El Ham is volgens mij niet goed bij zijn hoofd, maar ik denk dat hij ook gewoon de dupe is van een louche makelaar en stupide gedrag van Ajax.
Dit hoort toch niet te kunnen?
Natuurlijk is hij zelf ook schuldig in dit verhaal, maar het lijkt er op alsof ze hem (zowel Lens als Ajax) hebben misbruikt in een spelletje blufpoker.
Ik vind het in ieder geval waardeloos dat zo´n goede voetballer -hoe stom en eigenwijs ook- niet kan spelen en het kost Ajax alleen maar geld.
Komt het dan ooit nog goed met die *** club van ons?
Dus als ik het goed begrijp had jij wel die 750.000 ( was eerst totaal het dubbele ) betaald aan M. ?

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 666 » do feb 02, 2012 9:02 pm

Betalen was goedkoper geweest. Die 750.000 euro is minder dan Ajax nu aan salaris kwijt is voor het komende halfjaar.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do feb 02, 2012 9:03 pm

Je vergeet de helft van zijn jaarsaliris wat er al betaald is .. Maar goed, nu moet AJAX zich natuurlijk wel laten chanteren .. zucht ...

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 666 » do feb 02, 2012 9:08 pm

Je vergeet dat de transferwaarde in het komende halfjaar ook weer een eind naar beneden gaat als ie niet speelt. Dat verlies zal meer dan een half jaarsalaris zijn.

Twee tot drie miljoen van Fiorentina en een dure salarispost van de begroting af... zou Ajax zo'n kans in de zomer weer krijgen of mogen we blij zijn als we hem tegen die tijd tegen wat voor prijs dan ook van de loonlijst af kunnen krijgen?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Duke » do feb 02, 2012 9:08 pm

Volgens mij heeft EH nog niet veel gehad aan Lens. Hij heeft hem alleen maar geld gekost.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do feb 02, 2012 9:21 pm

666 schreef:Je vergeet dat de transferwaarde in het komende halfjaar ook weer een eind naar beneden gaat als ie niet speelt. Dat verlies zal meer dan een half jaarsalaris zijn.

Twee tot drie miljoen van Fiorentina en een dure salarispost van de begroting af... zou Ajax zo'n kans in de zomer weer krijgen of mogen we blij zijn als we hem tegen die tijd tegen wat voor prijs dan ook van de loonlijst af kunnen krijgen?
Dat moet dan maar, als ik AJAX zou zijn geweest had ie van mij de middelvinger gekregen.Daarbij AJAX wilde blijkbaar een " redelijk " bedrag betalen, maar nee AJAX moet zich laten chanteren, door een graaiende speler en zijn zaakwaarnemer .. who's next ? die fiscaal persoon wil ook wat uit de ruif mee pikken ?.En wanneer kunnen we de volgende speler verwachten die meent dat hij imageschade heeft geleden, mogen we weer neertikken ?.

Plaats reactie