Jan Vertonghen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Jan Vertonghen

Bericht door raymon » vr mei 04, 2012 8:12 pm

wimpey schreef:
beelzebub schreef: En natuurlijk de man die toonde een echte winnaar te zijn door niet te verzaken toen hij met RKC tegen Ajax voetbalde.
De toenmalige trainer gaf de voorkeur aan waste of space Roger boven Vertonghen. Dan vraag je om problemen.

Ik zou voor Spurs gaan. Wanneer je het daar goed doet, komt Chelsea / Milan / Madrid vanzelf. En Vertonghen lijkt me ook geen type dat in Manchester gaat zitten. Die wil in London wonen.
Door wie was Roger ook alweer warm aanbevolen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Jan Vertonghen

Bericht door wimpey » vr mei 04, 2012 8:17 pm

Als ze jou zeggen dat je in de Thames moet springen.... :hypocrite.gif:

Ome Henk haalde ook nog Urzaiz en Luque. Kan dus maar zo zijn dat hij de eveneens versleten Roger er gewoon graag bij wilde hebben.

Die vogel had er weinig kaas van gegeten. Kan me t.t.v. zijn regime ook nog aankopen als Leonardo, Heijblok, Rommedahl, Ogararu, Kennedy herinneren. :excited.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Banjavi » vr mei 04, 2012 8:36 pm

Als hij zo graag bij ajacied is moet hij blijven en niet lullen dat hij er wil afsluiten. Fulham of ajax. Qua naam is ajax groter. Speelt champions league maar bij fulham verdient hij meer. Het gaat dus om geld. Prima... Groot gelijk maar stop met dat gelul
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Cruijff » zo mei 06, 2012 1:28 pm

Vanavond bij Ivo Niehe in de tv show. Ook die bizarre goal met Jong Ajax tegen Cambuur komt dan weer aan bod. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Marillion » zo mei 06, 2012 2:24 pm

Jan is een prima gozer maar dit sla ik even over. Ivo Niehe vlak voor het slapen gaan trek ik niet.

Dat doelpunt was wel een geweldig moment!
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Cruijff » zo mei 06, 2012 2:28 pm

Marillion schreef:Jan is een prima gozer maar dit sla ik even over. Ivo Niehe vlak voor het slapen gaan trek ik niet.
:smallgrin.gif:

De ijdeltuiterij van die gozer is tenenkrommend inderdaad. Toch met name zijn items met sporters zijn mooi om te zien. Vooral ook toen hij Suárez portretteerde en thuiskwam bij Sofia én bij zijn moeder in Uruguay.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 06, 2012 6:19 pm

Interview NOS met Frank: Spurs hebben 2 weken geleden een bod gedaan, maar dat is niet genoeg. Jan wil graag naar de Spurs.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Jan Vertonghen

Bericht door LucaS » zo mei 06, 2012 6:56 pm

De spurs :excited.gif: , buiten het geld kan je dan toch net zo goed hier blijven!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 06, 2012 7:21 pm

LucaS schreef:De spurs :excited.gif: , buiten het geld kan je dan toch net zo goed hier blijven!
Daar is hij zeker van een basisplaats en speelt in de mooiste competitie van de wereld. Los van wat hij bij Ajax heeft gepresteerd, is hij niet eens een vaste basisspeler bij het nationale elftal van België.

3 jaartjes cashen en dan terug naar Ajax. :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Valerius
Berichten: 170
Lid geworden op: za sep 17, 2011 10:07 am
Locatie: Amsterdam

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Valerius » zo mei 06, 2012 7:42 pm

Ik blijf erbij dat hij beter kan dan de Spurs. Is echt een nogal matige club.

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Jan Vertonghen

Bericht door GangstaRiB » zo mei 06, 2012 8:01 pm

Jan is veeeeuuuuul beter dan Vermaelen. Spurs zou ik een niveau te laag vinden voor Jan. Aan de andere kant: 2 goede jaren bij de Spurs en hij kan naar de absolute top. Je ziet steeds vaker dat toppers in de Eredivisie niet gelijk naar de Reals en United's van deze wereld kunnen. Wellicht zijn die clubs niet overtuigd van het niveau in NL en kijken ze eerst hoe ze zich houden bij subtoppers in grote competities.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Jan Vertonghen

Bericht door gaizka » zo mei 06, 2012 8:04 pm

Valerius schreef:Ik blijf erbij dat hij beter kan dan de Spurs. Is echt een nogal matige club.
Dat is wat overdreven, hebben met van der Vaart, Bale & Modric 3 van de beste spelers uit de Engelse competitie in het elftal.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Cruijff » zo mei 06, 2012 8:34 pm

Wat een grappenmaker die Ivo Niehe, laat vooral beelden zien die Ajax TV al eens uitzond. Nu wel een écht interview met hem.

Edit: al met al wel een mooi verhaal met en opnieuw een mooie inkijk in Jan.

Valerius
Berichten: 170
Lid geworden op: za sep 17, 2011 10:07 am
Locatie: Amsterdam

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Valerius » zo mei 06, 2012 8:53 pm

gaizka schreef:
Valerius schreef:Ik blijf erbij dat hij beter kan dan de Spurs. Is echt een nogal matige club.
Dat is wat overdreven, hebben met van der Vaart, Bale & Modric 3 van de beste spelers uit de Engelse competitie in het elftal.
Dat is waar, "matig" is niet het goede woord. Ze hebben inderdaad die 3 topspelers en staan op een respectable 4e plaats. Ik vind alleen het spel wat ze spelen vaak niet al te best, bovendien is die Harry Redknapp een rare gast. Hij geeft nauwelijks tactische aanwijzingen, het komt er op neer dat 'ie meestal zegt "Doe maar wat".
Dan zie ik Jan liever bij een club als Barcelona of als dat te hoog gegrepen is Arsenal of Man Utd.

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Lionel » zo mei 06, 2012 10:36 pm

Bayern München, Chelsea, Arsenal, Manchester United, Manchester City, Barcelona, Valencia...
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Michael_B » di mei 08, 2012 11:07 am

Wilt graag weg en het spel is op de wagen. Hij verzoekt Ajax om zich 'coulant' op te stellen met betrekking tot de transfersom. Naar verluidt is die 12 mln.

Bron: Telegraaf.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Jan Vertonghen

Bericht door gaizka » di mei 08, 2012 11:10 am

Ik dacht dat hij zo goed als rond was met Arsenal en nu lijkt het Tottenham te worden. Mooie club en de sfeer bij thuiswedstrijden is prachtig. Ben alleen bang dat ze Modric, Bale & Adebayor kwijt gaan raken dus er zullen naast Vertonghen dan nog wel een paar spelers bij moeten.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Jan Vertonghen

Bericht door ferry » di mei 08, 2012 11:10 am

Ad.nl:
'United wil Vertonghen voor neus Spurs wegkapen'

8-5-12 - 11:06
© anp.
UPDATE De strijd om Jan Vertonghen is losgebarsten. Althans, als we het Engelse The Mirror moeten geloven. De aanvoerder van Ajax heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar Tottenham Hotspur, maar wordt - terwijl de Amsterdammers rustig afwachten op een beter bod - mogelijk aan het twijfelen gebracht door Arsenal en/of Manchester United.

Mijn waardering voor de club en supporters is groot. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn afscheid wordt ontsierd door verstoorde verhoudingen, omdat Ajax 'tot op het bot' blijft vasthouden aan de hoofdprijs.

Volgens de tabloid heeft United zich recentelijk gemeld voor de Belg en wil de club van Sir Alex Ferguson de speler voor de neus van Spurs wegkapen. Daily Mail komt met een verhaal van soortgelijke strekking. Arsenal wordt al lange tijd met de linksbenige verdediger uit Sint-Niklaas in verband gebracht.

Hoog bedrag
Vertonghen liet vanochtend in De Telegraaf weten dat hij het bedrag dat Ajax voor hem verlangt te hoog vindt. 'De directie vraagt nu een wel heel behoorlijk bedrag voor een speler die nog maar een jaar vastligt', zegt de Rode Duivel in de ochtendkrant.

12 miljoen
Naar verluidt vraagt Ajax meer dan twaalf miljoen voor Vertonghen.

Water bij de wijn
'In het buitenland wordt vooral naar de resterende contractduur gekeken en ben ik natuurlijk nog niet zo'n grote meneer als in Nederland. Ik reken erop dat zowel Tottenham als Ajax wat water bij de wijn doet en dat ze er snel uitkomen', aldus de beste man in de Eredivisie afgelopen seizoen.

Afscheid ontsierd
'Ik heb veel aan Ajax te danken, maar ik heb ook altijd mijn hele ziel en zaligheid gegeven. Mijn waardering voor de club en supporters is groot. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn afscheid wordt ontsierd door verstoorde verhoudingen, omdat Ajax 'tot op het bot' blijft vasthouden aan de hoofdprijs', waarschuwt Vertonghen in het dagblad.

Redelijkheid
'Natuurlijk wil ik dat Ajax er financieel beter van wordt, maar het bedrag dat Tottenham wil betalen, lijkt me - misschien nog met een klein beetje extra - alleszins redelijk. Over een jaar kan ik voor niets weg.'
Beetje snel om al openlijk zo'n verhaal te houden Jan! Was er al wel 'bang' voor. Die wil per se weg bij Ajax.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jan Vertonghen

Bericht door 999 » di mei 08, 2012 11:27 am

Jan is dus niks anders dan andere spelers .. Geld dat telt ..

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Rooie » di mei 08, 2012 11:29 am

Vrij teleurstellend inderdaad, zeker omdat het pas 8 mei is...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Jan Vertonghen

Bericht door LucaS » di mei 08, 2012 11:31 am

Klinkt nogal dreigend inderdaad. Teleurstellend! Een jaar blijven en niemand kan je iets vertellen, Jan! Als je voor het eind van het contract weg wil, moet iedereen zijn best doen dat zo goed mogelijk voor alle partijen te regelen. Oplossing: Voortaan alleen nog maar 1-jarige contracten tekenen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Ride » di mei 08, 2012 11:43 am

Ferry schreef:Ad.nl:
'United wil Vertonghen voor neus Spurs wegkapen'

Beetje snel om al openlijk zo'n verhaal te houden Jan! Was er al wel 'bang' voor. Die wil per se weg bij Ajax.
Tsja, AD zeg je.. van Nijntjenatten...

hieronder een iets realistischer verhaal.
Vertonghen wil Champions League niet missen Laatste update: 8 mei 2012 10:33 info AMSTERDAM - Hij houdt nog steeds een slag om de arm, maar wie Ajax-aanvoerder Jan Vertonghen afgelopen zondag aanschouwde, zag een man op weg naar de uitgang. Foto: ProShots Het is nu nog een kwestie van de goede club uitkiezen. Dat kan best nog even duren, want Vertonghen wil dolgraag volgend seizoen weer in de Champions League spelen. Dat vertelt hij deze week in NUsport magazine. Vertonghen wordt begeerd door Arsenal, Newcastle United en Tottenham Hotspur. De strijd in Engeland is echter nog niet beslist. “De Champions League wil ik echt niet graag missen. De halve finales bezorgden me kippenvel. Dat weeg je allemaal mee als je besluit over je toekomst.” Tien procent Hij schatte de kans dat hij bij Ajax blijft vorige week op 'meer dan tien procent'. “Ik geloof dat Ajax een aardig bedrag voor me vraagt,” klonk het tussen alle warme woorden voor zijn club door ineens licht geïrriteerd. Inmiddels lijkt er schot in de zaak te zitten. “Ik kan kiezen. Het belangrijkste voor mij is dat ik wekelijks voetbal. En ik zou het ook gaan missen als ik niet meer mag opstomen. Ik heb nog altijd die drang naar voren. Het is één van mijn wapens.” Handtekening Bij Vertonghen overheersen de warme gevoelens voor de Amsterdamse club. “Ik heb Ajax nooit als een tussenstap gezien." "Vijf jaar geleden had ik meteen mijn handtekening gezet als ik voor de rest van mijn carrière had mogen tekenen." "Ik heb alles aan de club te danken, heb bij Ajax de mooiste jaren van mijn leven beleefd. Maar ja, je ontwikkelt je nu eenmaal.”
Vakkie 129

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Jan Vertonghen

Bericht door Baseman » di mei 08, 2012 11:44 am

Hij heeft natuurlijk wel een punt, 12 miljoen is een erg hoog bedrag.
Maar goed, als een transfer dichtbij komt is bijna iedere speler hetzelfde...als de geïnteresseerde club niet zoveel wil betalen, zoekt de speler vanzelf de media op.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Jan Vertonghen

Bericht door ferry » di mei 08, 2012 11:58 am

Ride schreef:
Ferry schreef:Ad.nl:
'United wil Vertonghen voor neus Spurs wegkapen'
Beetje snel om al openlijk zo'n verhaal te houden Jan! Was er al wel 'bang' voor. Die wil per se weg bij Ajax.
Tsja, AD zeg je.. van Nijntjenatten...
De 'dreigende taal' kom uit de Telegraaf. ("Vertonghen liet vanochtend in De Telegraaf weten...")

Twaalf miljoen is ook een behoorlijk bedrag, maar je kunt het Ajax niet kwalijk nemen dat ze hoog inzetten om dan te zien waar het eindigt. Helemaal als er meerdere gegadigden zijn in de Premier League dan is het absoluut niet ondenkbeeldig dat er zo'n bedrag neergelegd wordt.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10435
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Jan Vertonghen

Bericht door mattie » di mei 08, 2012 1:58 pm

Jan heeft in mijn ogen gelijk.. En dat de Telegraaf het "dreigend" laat overkomen.. Dat neem ik niet serieus.

Zorg voor een goede opvolger.. Maak daar je prioriteit van en gun voor een milj. of 8 a 10 milj. Jan zijn transfer naar een mooie topclub.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Plaats reactie