Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ismail Aissati

Bericht door Lionel » wo jun 27, 2012 8:20 am

Maar het mag wel wat anders. Ga om de tafel met Ismael en leg uit wat de reden is.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Ismail Aissati

Bericht door mattie » wo jun 27, 2012 10:19 am

Er is ook nog zoiets als Fatsoen...
Nu komt Ajax weer naar boven als die kille club
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33683
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ismail Aissati

Bericht door zeux » wo jun 27, 2012 10:22 am

mattie schreef:Er is ook nog zoiets als Fatsoen...
Nu komt Ajax weer naar boven als die kille club
Het zal wel 'professioneel' heten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ismail Aissati

Bericht door InnerHarbour » wo jun 27, 2012 10:25 am

mattie schreef:Er is ook nog zoiets als Fatsoen...
Nu komt Ajax weer naar boven als die kille club
LULverhaal, Ajax gaat niet op zijn tegenbod in en bedankt hem voor bewezen diensten.
YNWA

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ismail Aissati

Bericht door Alexander » wo jun 27, 2012 10:30 am

Prima dat ze niet met hem verder gaan. Met het binnenhalen van Schone, het doorstromen van Klaassen en Fisher en de mogelijke komt van Narsingh. Overbodig om die jongen te houden en om heel eerlijk te zijn heeft hij het nou ook niet zo goed bij ons gedaan. Als hij die bal tegen PSV er niet in had geschoten had niemand hem willen houden.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ismail Aissati

Bericht door Duke » wo jun 27, 2012 10:48 am

Lens: 'Gedrag Ajax in zaak-Aissati verbaast me niks'

HOOFDDORP - De wegen van Ismaïl Aissati en Ajax scheiden zich definitief. De 23-jarige middenvelder die in 2008 overkwam van PSV krijgt geen nieuwe aanbieding van de landskampioen.

Een onverwachte ontwikkeling omdat Ajax onlangs nog aangaf door te willen gaan met Aissati en daarom de speler ook een nieuw - weliswaar verlaagd - driejarig contract aanbood.

In het spel van loven en bieden werd nu een tegenbod verwacht van Ajax, maar in plaats daarvan kreeg het management van Aissati via een mailtje te lezen dat er op de aanwezigheid van de middenvelder bij Ajax geen prijs meer werd gesteld.

“Het gedrag van Ajax verbaast me niks, ik loop al een tijdje mee”, aldus zaakwaarnemer Sigi Lens. “Eerst doen ze een aanbod voor drie jaar, dan hoor je een tijd niks en nu mag hij opeens vertrekken. Zo gaan die dingen bij Ajax.''

''Ieder weldenkend mens zou vraagtekens zetten bij deze handelswijze, dat doe ik niet meer. Ik heb bij die club al te vaak m’n neus gestoten. We weten nu in ieder geval waar we aan toe zijn. Ismaïl is transfervrij, we gaan op zoek naar een mooie club voor hem.”
www.nusport.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ismail Aissati

Bericht door InnerHarbour » wo jun 27, 2012 11:03 am

Sigi Lens is dat niet die gozer die 900.000 euro voor zichzelf eiste van Ajax in de transfer van El slappezak naar Fiorentina....... Nuff’ said. :excited.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ismail Aissati

Bericht door Marillion » wo jun 27, 2012 12:24 pm

Eigenlijk zou je met sommige zaakwaarnemers als club gewoon geen zaken meer moeten doen. Maar ja, als je een speler wilt hebben zit dat volk er aan vast.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Ismail Aissati

Bericht door Demosthenes » wo jun 27, 2012 12:32 pm

InnerHarbour schreef:Sigi Lens is dat niet die gozer die 900.000 euro voor zichzelf eiste van Ajax in de transfer van El slappezak naar Fiorentina....... Nuff’ said. :excited.gif:
Hij vroeg volgens de media geld voor de transfer naar Ajax; hij had aan die transfer niets verdiend, omdat hij toen nog niet de zaakwaarnemer was van El H. of vergis me nu?

Lens en Gerards (Is die nog voetbalmakelaar) hebben in het verleden vreemde spelletjes gespeeld, is Lens dat verleerd?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ismail Aissati

Bericht door InnerHarbour » wo jun 27, 2012 2:01 pm

Demosthenes schreef:Hij vroeg volgens de media geld voor de transfer naar Ajax; hij had aan die transfer niets verdiend, omdat hij toen nog niet de zaakwaarnemer was van El H. of vergis me nu?
Klopt hij wilde dat geld omdat hij aan de oorspronkelijke transfer niks verdiend had. Hoe gek kan je zijn.
Demosthenes schreef:Lens en Gerards (Is die nog voetbalmakelaar) hebben in het verleden vreemde spelletjes gespeeld, is Lens dat verleerd?
De vraag stellen is hem beantwoorden.
YNWA

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ismail Aissati

Bericht door wimpey » wo jun 27, 2012 7:17 pm

"Peja" Lens en fatsoen. :excited.gif:

Verschil tussen X en Y was voor Ajax blijkbaar onoverbrugbaar. Dan houdt het op. Ik zie het probleem niet zo. Profs komen nu eenmaal bij - en gaan weer uit elkaar....

Plaats reactie