Kenneth Vermeer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » di mei 01, 2012 7:32 am

Bij Swansea mag alles, moet niks. Niks meevoetballen.. En bij hoge ballen staan er wat lompe boeren. Wezenlijk verschil dan in de top keepen als je het mij vraagt.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Baseman » di mei 01, 2012 8:21 am

Ze moeten in de PL blijven en ze draaien in de middenmoot mee, erg knap dus.
Meevoetballen is alleen in Nederland belangrijk, in alle andere landen hechten ze veel meer waarde aan het tegenhouden van ballen. En dat doet Vorm erg goed bij Swansea.

PS: Hoge ballen zijn in de PL veel en veel moeilijker voor een keeper dan in de Eredivisie en op dat gebied valt Vorm niet tegen.

Het enige waarin Vermeer beter is is zijn reactievermogen, op alle andere gebieden is Vorm beter.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » di mei 01, 2012 8:28 am

Meevoetballen, niét onbelangrijk in Oranje, kan Vermeer weer beter. Vorm doet het goed hoor. Maar ook hij heeft fouten gemaakt. Niemand die het wat boeit.
IK GELOOF!!!!!!

Valerius
Berichten: 169
Lid geworden op: za sep 17, 2011 10:07 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Valerius » di mei 01, 2012 9:01 am

Volgens mij moet je bij Swansea ook redelijk mee kunnen voetballen. Die gasten spelen dit seizoen best leuk voetbal, goed positiespel en spelen op balbezit. On-Engels, zeg maar.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door raymon » di mei 01, 2012 9:12 am

Baseman schreef:Jij slaat echt door :smallgrin.gif:
Ik was geen fan van Vorm, maar hij bewijst bij Swansea mijn ongelijk...hij keept een fantastisch seizoen en behoort samen met Krul (die het nog beter doet) tot de beste keepers in de PL. Dat is toch echt wat anders dan af en toe een goede wedstrijd keepen bij Ajax.

Vermeer heeft zichzelf de das omgedaan door te lang op de bank te blijven zitten, een probleem dat Cillessen ook gaat krijgen en dat zijn carriere flink kan beschadigen.
Overigens vind ik dat Vorm het beter doet dan Krul. Scheelt ook wel welke verdediging je voor je hebt lijkt me en desondanks heeft Swansea er maar 3 meer tegen gehad.

Verder vind ik Vermeer beter in vorm dan Krul (ook meer ervaren) en zou ik 'm meenemen als derde keeper naast Steek en Vorm. Overigens ben ik wel heel tevreden over de ontwikkeling van Vermeer. Kan volgend jaar heel belangrijk gaan worden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Bert » di mei 01, 2012 9:15 am

Valerius schreef:Volgens mij moet je bij Swansea ook redelijk mee kunnen voetballen. Die gasten spelen dit seizoen best leuk voetbal, goed positiespel en spelen op balbezit. On-Engels, zeg maar.
Precies. Kijken al die mensen hier die het zo goed weten ook wel eens een wedstrijd van Swansea? Vorm is juist gekocht omdat hij meedoet in het positiespel.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » di mei 01, 2012 9:20 am

En jij weet het natuurlijk wel hè :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door raymon » di mei 01, 2012 9:22 am

Ik zie regelmatig (vrijwel iedere week) alle samenvattingen en daarin zie je toch duidelijk dat Vorm goed meevoetbalt. Ook de verhalen in de pers zijn bijna louter positief dus ja, ik geef Bert hierin wel gelijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Marillion » di mei 01, 2012 9:31 am

Ik zie Vorm nooit spelen. Maar los van zijn niveau lijkt het me verstandig als Vermeer zich voorlopig nog even exclusief op Ajax concentreert. Nog niet zo lang geleden vond bijna iedereen hier dat hij er niets van kon en dat Cilllessen onder de lat moest. Nu hebben we een paar wedstrijden gewonnen en moet Vermeer ineens in Oranje. Dat gaat wel erg snel.

Ik ben redelijk tevreden over zijn ontwikkeling. Er is wat meer rust in zijn spel gekomen en zijn reflexen zijn uiteraard geweldig. Maar een hoge bal is nog steeds een lastig verhaal. Tegen Twente zat hij daar, ondanks een verder prima wedstrijd, toch ook weer twee keer mis.

Vermeer is volgend seizoen weer onze eerste keeper. Ik zie Cillessen er niet in komen. Maar mee naar de EK lijkt me wat vroeg.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » di mei 01, 2012 9:31 am

Ik vind het meevoetballen van Vermeer beter. Daarbij heeft hij CL-ervaring, twee keer kampioen met Ajax en stelt het niveau van de keepers niét veel voor in de PL. Gisteren zo een Hart.... En ook De Gea was belabberd.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Bert » di mei 01, 2012 10:03 am

Rishi schreef:En jij weet het natuurlijk wel hè :excited.gif:

:neutral.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Jesse » di mei 01, 2012 10:14 am

Rishi schreef:[...] en stelt het niveau van de keepers niét veel voor in de PL. Gisteren zo een Hart.... En ook De Gea was belabberd.
Ik begrijp dit argument niet. Dus omdat Hart en de Gea slecht waren zal Vorm er wel ook niet zoveel van kunnen?

Daarnaast vind ik meevoetballen nou niet bepaald het sterkste punt van Vermeer. Als hij een beetje onder druk komt te staan wil hij de ballen nog wel eens gemakkelijk over de zijlijn schieten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » di mei 01, 2012 10:17 am

Hart was genomineerd voor speler van het jaar. Zo geweldig vind ik hem ook weer niét.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door 999 » di mei 01, 2012 10:22 am

Tja, ik heb Hart en de Gea, Vorm meerdere keren aan het werk gezien, ik ga niet zeggen dat Vermeer beter is ( andere competitie, meestal een andere speelstijl ) .. Maar de eerste twee laten tot nu toe ook niks bijzonders zien en Vorm lijkt veel op Vermeer, goede reflexen wat minder bij hoge ballen .. Daar kun je aan werken door te zorgen dat je positioneel goed staat ..

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door bryan » wo mei 09, 2012 11:31 am

Swansea is inderdaad een voetballend elftal in de Engelse middenmoot. Zo ook Norwich, ook zo'n ploeg die aardig voetbalt met een heleboel Britten in het elftal. Eigenlijk is het de mode de laatste jaren dat de wat kleinere clubs in de Premier League succes hebben gevonden met goed voetbal. Zie ook Wigan die bal op de grond houden. En het zijn juist de clubs die kiezen voor de lange bal die dit jaar degraderen: Wolves, Blackburn en Bolton (waarschijnlijk).

Maar ja, het is makkelijker om te schrijven dat Swansea en Norwich lompe boeren zijn die met hoge ballen knallen. Meer hoef je in ieder geval niet te weten als je bij Voetbal International wil werken... :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door bryan » wo mei 09, 2012 11:33 am

Rishi schreef:Hart was genomineerd voor speler van het jaar. Zo geweldig vind ik hem ook weer niét.
Nee, maar hij is een Engelsman. Zo werd Parker ook genomineerd en Modric niet. Dat zegt eigenlijk genoeg.

Hart en Parker hebben ze enorm opgebouwd in de Engelse media dit jaar. Klaar om af te kraken bij hun eerste fout op het EK. Doen ze altijd. Eerst overdreven opbouwen, dan overdreven afkraken. Dat is de Engelse media.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door InnerHarbour » wo mei 09, 2012 12:50 pm

Vermeer was niks, is niks en zal nooit wat worden, een kabouter die bij elke hoge bal in de problemen komt. Verder heeft Rishi Swansea nog nooit zien spelen, dat is duidelijk.
YNWA

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » wo mei 09, 2012 1:47 pm

Net Barça ja..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door bryan » wo mei 09, 2012 1:52 pm

Haha, nee, dat zei niemand. Maar dat weet je ook.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door InnerHarbour » wo mei 09, 2012 3:44 pm

Rishi schreef:Net Barça ja..
Nee Barcelona is het niet, er zitten niet van die "vallers" in en bestormen ook de scheidsrechter niet bij elke overtreding zeurend om kaarten. :hypocrite.gif:

Swansea speelt combinatievoetbal met een opbouw van achteruit waarin Vorm een belangrijke taak heeft. Ik was bij Swansea-Everton en heb Vorm daarna ontmoet. Ook Vorm is te klein voor een keeper vind ik, minstens 1.90 moeten ze zijn, maar er staat wel een VENT. Niet een joch zoals Vermeer. Vermeer hoort niet eens in Ajax thuis, laat staan bij het Nederlands elftal.
YNWA

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » wo mei 09, 2012 3:50 pm

Via VCS?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door InnerHarbour » do mei 10, 2012 3:16 pm

Nee, ik ken John al 25 jaar.
YNWA

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Michael_B » do mei 10, 2012 3:28 pm

John?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » do mei 10, 2012 4:35 pm

John van Zweden. Eigenaar van Swansea. Komische man.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door sander » vr aug 10, 2012 11:52 am

Volgens VI heeft Vermeer nog een contract voor 1 jaar. De Boer heeft hem wel 1e keeper gemaakt. Raar,aangezien ze wel duidelijk zijn over VdW

Plaats reactie