Kenneth Vermeer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Arthur » ma apr 08, 2013 12:59 pm

Ik zie ergens staan dat een beroep geen opschortende werking heeft. Dan kan hij dus sowieso zondag niet spelen, toch?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Marillion » ma apr 08, 2013 1:01 pm

Vermeer had kennelijk nog een duel voorwaardelijk staan? En beroep zou volgens datzelfde bericht op AN op donderdagavond dienen. Dan gaat hij er dus zondag niet bij zijn en in dat geval heeft beroep niet zoveel zin. Die voorwaardelijke schorsing krijg je niet weg en het belangrijkste doel zou wat mij betreft zijn dat je zondag twee goede en ervaren keepers tot je beschikking hebt.
Nil volentibus arduum

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Michael_B » ma apr 08, 2013 1:11 pm

Lijkt me een zinloos beroep inderdaad, gezien het geen opschortende werking heeft.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13858
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Jinne » ma apr 08, 2013 1:11 pm

Voorwaardelijk had ie nog staan ja vanwege zijn rode kaart tegen Feyenoord vorig seizoen voor hetzelfde vergrijp. Vreemd. Ik dacht dat je voor doorgebroken speler altijd standaard maar 1 wedstrijd kreeg.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Michael_B » ma apr 08, 2013 1:12 pm

Hoelang blijft een voorwaardelijke schorsing staan dan eigenlijk? Als die van vorig seizoen is...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13720
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Thijs » ma apr 08, 2013 1:20 pm

Die is allang verlopen, ik vermoed dat Ajax daarom ook in beroep gaat.

http://bin617-02.website-voetbal.nl/sit ... 202011.pdf
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Rooie » ma apr 08, 2013 1:24 pm

Dan lijkt het me terecht dat Ajax in beroep gaat. De overtreding an sich was niet zo hard dat het een 2e wedstrijd schorsing rechtvaardigt.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13720
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Thijs » ma apr 08, 2013 1:27 pm

Ze geven nota bene zelf toe dat de tweede wedstrijd wordt gegeven wegens de 'strafkaart' (lees: voorwaardelijke schorsing)
De aanklager betaald voetbal heeft maandagmiddag drie schikkingen verstuurd naar:

- Vermeer (Ajax): 2 wedstrijden, vanwege het ontnemen van een duidelijke scoringskans (er is rekening gehouden met de strafkaart van de speler);
Kortom: logisch dat Ajax geen extra schorsing accepteert voor een strafmaat die al lang en breed verlopen is.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door InnerHarbour » ma apr 08, 2013 1:39 pm

Volkomen terecht wij hebben twee wedstrijden een behoorlijke keeper in de goal staan.
YNWA

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13858
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Jinne » ma apr 08, 2013 1:44 pm

Thijs schreef:Ze geven nota bene zelf toe dat de tweede wedstrijd wordt gegeven wegens de 'strafkaart' (lees: voorwaardelijke schorsing)
De aanklager betaald voetbal heeft maandagmiddag drie schikkingen verstuurd naar:

- Vermeer (Ajax): 2 wedstrijden, vanwege het ontnemen van een duidelijke scoringskans (er is rekening gehouden met de strafkaart van de speler);
Kortom: logisch dat Ajax geen extra schorsing accepteert voor een strafmaat die al lang en breed verlopen is.
Broddelwerk van de KNVB dan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23049
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door raymon » ma apr 08, 2013 2:09 pm

Gewoon donderdag avond een bommelding bij de KNVB zodat ze het beroep niet kunnen behandelen en moeten uitstellen naar volgende week :hypocrite.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door gaizka » ma apr 08, 2013 9:00 pm

Volgens Johan Derksen zat Valencia gister voor hem op de tribune.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Marillion » ma apr 08, 2013 10:40 pm

Het zou mij niet verbazen als Vermeer komende zomer vertrekt. Met zijn reflexen op de lijn valt hij op, hij is international geworden en speler van Ajax. Daar is wel iets mee te doen op de transfermarkt. En ondanks dat hij zich uitstekend ontwikkelt denk ik dat het voor Ajax niet onbespreekbaar is. Met Cillessen is de vervanger dan immers al in huis.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » di apr 09, 2013 6:33 am

Dan moet hij alleen niet naar Valencia. Die hebben twee topkeepers waarvan er dus eentje zal vertrekken.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11448
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Toppie » vr apr 12, 2013 8:03 am

Aanklager: 'overtreding Vermeer tegen ernstig gemeen spel aan'
12 april 2013

Kenneth Vermeer stelde voor de tuchtcommissie donderdag niet te pleiten voor vrijspraak, maar de straf van twee duels te hoog te vinden. Volgens Vermeer was er geen enkele intentie de doelman te raken.
Ajax Netwerk
De aanklager bleef ook bij de tuchtcommissie bij zijn eis van twee duels. "Bij een onreglementaire tackle is twee duels, waarvan één voorwaardelijk, ons uitgangspunt", zei de aanklager volgens De Telegraaf. "De overtreding is nogal stevig en zit tegen ernstig gemeen spel aan. Vermeer nam een behoorlijk risico Castillion te blesseren. De tweede reden voor een hogere eis is de strafkaart van Vermeer, die op 24 oktober 2011 ook een rode kaart kreeg. Als hij nog in zijn proeftijd van een jaar had gezeten, was mijn voorstel zelfs drie wedstrijden geweest."

Mertens slaat 2 wedstrijden :1evil.gif: :excited.gif:

Verbeek heeft gelijk marchanderen

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Arthur » vr apr 12, 2013 8:50 am

De tweede reden voor een hogere eis is de strafkaart van Vermeer, die op 24 oktober 2011 ook een rode kaart kreeg. "
Ja ja, dus ook al is zijn voorwaardelijke straf verlopen wordt die nog wel meegenomen in de huidige beoordeling? Mooi staaltje rechtspraak.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » vr apr 12, 2013 9:05 am

Misschien is het 1 seizoen?
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Baseman » vr apr 12, 2013 9:38 am

Vooral roepen dat PSV zich aanstelde toen het klaagde over de aanklager betaald voetbal...zoals zo vaak blijkt ook nu weer dat de gehele procedure belachelijk, ondoorzichtig en volkomen willekeurig is.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door wimpey » vr apr 12, 2013 9:48 am

Baseman schreef:Vooral roepen dat PSV zich aanstelde toen het klaagde over de aanklager betaald voetbal...
You're better than that. :blush.gif:

Sla iemand met je elleboog: 2 potjes. Glij uit en haal iemand in je val neer: 2 potjes. Vreemd.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Lionel » vr apr 12, 2013 9:55 am

wimpey schreef:
Baseman schreef:Vooral roepen dat PSV zich aanstelde toen het klaagde over de aanklager betaald voetbal...
You're better than that. :blush.gif:
Sla iemand met je elleboog: 2 potjes. Glij uit en haal iemand in je val neer: 2 potjes. Vreemd.
Al heel lang niet meer overigens. Ook/zelfs is de nodige realiteitszin verloren als het om PSV gaat.

Hoe kan je nou voor de stomp/elleboog van Mertens dezelfde straf geven als voor Vermeer?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door zeux » vr apr 12, 2013 10:02 am

Misschien moet je niet ieder bericht onder de scanner 'hoe is hier bij psv op gereageerd' leggen Baseman. Juist dat verongelijkte is nogal calimero. Het beeld dat psv een verongelijkte klaag- en zeurclub is, wordt er eerder mee bevestigd dan dat het beeld wordt bijgesteld.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door jabu » vr apr 12, 2013 10:02 am

Volgens mij is Baseman zijn punt niet dat de overtredingen gelijk van aard zijn, maar juist dat de aanklager niet serieus te nemen is omdat hij willekeurig is en dat men daar nu over klaagt omdat het over een Ajacied gaat en hij daarop werd aangesproken toen het om een PSV'er ging.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Jöhnk » vr apr 12, 2013 10:16 am

Ik heb geen moeite met twee wedstrijden (want Vermeer kwam inderdaad nogal fors in) maar wel met de argumentatie. Eerst was het de strafkaart, en nu weer iets anders. Naar je conclusie toe redeneren heet dat. Wat dat betreft lijkt Baseman gewoon gelijk te hebben.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door zeux » vr apr 12, 2013 10:20 am

Jabu schreef:Volgens mij is Baseman zijn punt niet dat de overtredingen gelijk van aard zijn, maar juist dat de aanklager niet serieus te nemen is omdat hij willekeurig is en dat men daar nu over klaagt omdat het over een Ajacied gaat en hij daarop werd aangesproken toen het om een PSV'er ging.
Yep, klopt, maar dat bedoel ik dus ook: te gespitst op 'onrecht' ten opzichte van psv.

Misschien klaagt ajax terecht en psv niet. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door zeux » vr apr 12, 2013 10:25 am

Jöhnk schreef:Ik heb geen moeite met twee wedstrijden (want Vermeer kwam inderdaad nogal fors in) maar wel met de argumentatie. Eerst was het de strafkaart, en nu weer iets anders. Naar je conclusie toe redeneren heet dat. Wat dat betreft lijkt Baseman gewoon gelijk te hebben.
Redenering is toch hetzelfde gebleven?

Blijkbaar treedt niet 'formeel' de voorwaardelijke straf in werking, omdat deze is verlopen, maar geldt het voor de aanklager wel als recidive. Als hij echter zo begint, zijn er nog wel een paar andere spelers die een forse 'historie' hebben opgebouwd. :-) :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie