Kolbeinn Sigthórsson

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

columbus
Berichten: 5408
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door columbus » vr aug 29, 2014 1:14 pm

Allemaal leuk en aardig maar ik vind het dus echt wel knullig overkomen allemaal. Sigthorsson was niet goed genoeg en mocht uitkijken naar een andere club. Prima, doorselecteren is m.i. een absolute must. Vervolgens is er interesse in een Eto'o en waar Ajax best veel geld voor over had. Die komt uiteindelijk niet. Ajax roeptoetert in de media dat er wel gezocht wordt naar een spits met ervaring en prima staat van dienst, een speler uit de A-categorie. Puntje bij paaltje verleng je het contract met de speler die in eerste instantie niet meer in de plannen voor zou komen.

Dat vind ik dus echt knullig en amateuristisch overkomen. Het doorselecteren en het eventueel daarmee samenhangende aankoopbeleid is prut.

Godzijdank hebben ze wel Dijks verkocht! Voor hetzelfde geld hadden ze ook nog zijn contract verlengd :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door peter » vr aug 29, 2014 1:39 pm

Ik snap natuurlijk wel wat van de vragen van Zeux. Die Sigi heb ik vervloekt en is iemand die voetballend niks toevoegt bij Ajax (op basis van potjes van vorig seizoen). En reken maar dat 'ie weer weken in de ziekenboeg zit, want die gozer heeft altijd wat. In dat opzicht had ik er goede hoop op dat Milik verder zou zijn en dat we Sigi gewoon voor een dikke som kunnen verpatsen.

Die discussie over een ervaren spits (Eto'o is voor mij een uitzondering vanwege de pure klasse), heb ik nooit begrepen. Als je Milik en Zivkovic haalt, dan moet het goed genoeg zijn. Zeker met de overige bezetting voorin.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2014 1:42 pm

zeux schreef: Hele post lezen.

Plus mijn eerdere bijdrage over zijn mogelijke nut voor Ajax binnen het team en in bijv. Europa.
Ik lees je hele verhaal. Bij Eto' heb je de vrijwel zekerheid van een substantiële verbetering. Die heb je bij Soriano niet. Plus dat die laatste naar verluidt ook nog eens 6.5 M moet kosten.

Het zal, Marillion stelt dat m.i. terecht, niet de bedoeling zijn geweest dat Sig 1e spits is dit seizoen. Maar Ajax dient op de timeline van Zivkovic een gap te vullen. Daarom Sig (die natuurlijk ook kapitaal vertegenwoordigt) en niet bijv. Soriano. En daarom wilde men wél dolgraag in zee met substantiële verbetering Eto'o. Die qua betaling natuurlijk een veelvoud kost van Soriano, maar op wie geen afschrijvingskosten van toepassing zijn.

Nogmaals: ik heb begrip. Ik vind het niet ideaal. Maar 6.5 M in een 29-jarige schutterskoning van Oostenrijk investeren: dat zou ik als directeur van Ajax ook niet zo gemakkelijk doen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33602
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door zeux » vr aug 29, 2014 2:01 pm

wimpey schreef:
zeux schreef: Hele post lezen.

Plus mijn eerdere bijdrage over zijn mogelijke nut voor Ajax binnen het team en in bijv. Europa.
Ik lees je hele verhaal. Bij Eto' heb je de vrijwel zekerheid van een substantiële verbetering. Die heb je bij Soriano niet. Plus dat die laatste naar verluidt ook nog eens 6.5 M moet kosten.

Het zal, Marillion stelt dat m.i. terecht, niet de bedoeling zijn geweest dat Sig 1e spits is dit seizoen. Maar Ajax dient op de timeline van Zivkovic een gap te vullen. Daarom Sig (die natuurlijk ook kapitaal vertegenwoordigt) en niet bijv. Soriano. En daarom wilde men wél dolgraag in zee met substantiële verbetering Eto'o. Die qua betaling natuurlijk een veelvoud kost van Soriano, maar op wie geen afschrijvingskosten van toepassing zijn.

Nogmaals: ik heb begrip. Ik vind het niet ideaal. Maar 6.5 M in een 29-jarige schutterskoning van Oostenrijk investeren: dat zou ik als directeur van Ajax ook niet zo gemakkelijk doen.
I beg to differ of Soriano minder verbetering is dan Eto'o.

Eto'o: broodvoetballer, 33, op zijn retour. Nog gemotiveerd????
Soriano: mooie stats bij Salzburg. Niet over één seizoen, niet op basis van één goal, maar 106 competitiewedstrijden (96 goals, 35 assists, zie hierboven, in EL zelfs 11 goals in elf wedstrijden, met ook nog 5 assists). Hij heeft Europese ervaring. Zou dus precies passen in de omschrijving die Columbus aanhaalt: Ajax roeptoetert in de media dat er wel gezocht wordt naar een spits met ervaring en prima staat van dienst, een speler uit de A-categorie. (je kunt alleen nog steggelen over het begrip 'A'-categorie, maar wanneer je binnen de 4-8 miljoen range kijkt (en meer lijkt Ajax écht niet te willen uitgeven), dan moet je die omschrijving anders definiëren).

Ik vertrouw hierbij ook enigszins op het kennersoog van Co. Of vertrouw jij dat niet?

Soriano wordt eind september pas 29. Is dus nu - bij eventuele koop - 28. Is hij echt 'stop gap' (één seizoen) dan is hij 29 in de zomer-transferperiode. Bij verkoop na twee seizoenen (in feite 1 3/4 jaar) is hij 30. Als hij dan 0 waard zou zijn, dan investeert toch niemand 6,5 miljoen (zijn marktwaarde) en is hij dus zijn marktwaarde (economisch) niet waard (op dat argument reageer je steeds niet, terwijl je het wel als 'bezwaar' opvoert).

Als jij een speler van 28 geen investering van 6.5 miljoen waard vindt vanwege potentieel waardeverlies, op welke leeftijd dan wel?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Demosthenes » vr aug 29, 2014 2:09 pm

In eerste instantie zou Milik eerste spits worden, is om die reden voor een jaar gehuurd, met optie tot koop als het een soort Lewandowski blijkt te zijn. Vervolgens krijgt Ajax (net als veel meer clubs) Eto'o aangeboden (Ik verwacht over twee jaar weer een Eto'o die wel naar Ajax wil) en omdat Sightorsson moet verdwijnen, in de media vind je berichten dat Ajax al akkoord is met QPR, gaat het zoeken naar een ervaren spits gewoon verder na het afhaken van Eto'o. Wat blijkt? Sightorsson raakt Ajax niet kwijt, tekent bij (anders gaat de regel gelden dat hij niet meer wordt opgesteld, nu Schöne en Vermeer nog) en nu is hij ineens veel beter dan uit de wedstrijdverslagen blijkt.

Vorig jaar deed El Ghazi het in de spits bij de A1 beter dan als rechtsbuiten in de A1 (mijn mening), hij zou zo maar in de spits kunnen spelen en is minder afhankelijk van voorzetten van een klassieke buitenspeler. Ajax zou ook Höner of Hendriks kunnen testen, beiden zijn vorig jaar gekocht en beiden zijn spits.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2014 2:16 pm

Sigthórsson kon kiezen uit topcompetities: ‘Maar beter om bij Ajax te blijven’

Ajax heeft het contract van Kolbeinn Sigthórsson opengebroken en met een jaar verlengd. De IJslandse spits lag aanvankelijk nog tot het eind dit seizoen vast, maar daar is nu een jaar bijgekomen. Marc Overmars bevestigde de verlengde samenwerking vrijdag in De Telegraaf en gaf aan, dat iedereen bij Ajax hoopt dat Sigthórsson een topjaar gaat draaien in Amsterdam.

Zelf hoopt Sigthórsson dat ook van harte. In zijn eerste twee jaren bij de kampioen maakte hij zeven doelpunten per seizoen en in het seizoen 2013/14 eindigde hij met tien treffers. Er was wel serieuze belangstelling voor hem, maar hij kiest er toch voor bij Ajax te blijven. Daar lonkt de strijd om de titel en kan hij in de Champions League spelen. “Ik kon naar clubs uit alle topcompetities, maar voor mij is het beter nog een jaar bij Ajax te blijven.”
“Ik voel het vertrouwen van de technische staf en heb een goed gevoel over hoe het nu gaat”, laat Sigthórsson weten aan Voetbal International. De 24-jarige aanvaller zegt dat het goed is, dat aan de onzekerheid nu een einde is gekomen. “Ik wil een goed seizoen draaien bij Ajax en dan zullen we zien wat er volgend jaar in de zomer gaat gebeuren.”
Laat het maar zien. :biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2014 2:18 pm

zeux schreef: I beg to differ of Soriano minder verbetering is dan Eto'o.
Nou, Eto'o deed het vorig seizoen nog prima in top PL en CL. Op dat niveau heeft Soriano nog nooit gespeeld.
Ik vertrouw hierbij ook enigszins op het kennersoog van Co. Of vertrouw jij dat niet?
Nee. Hij was bijv. helemaal wild van Pasanen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33921
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Duke » vr aug 29, 2014 2:22 pm

Beetje flauw altijd, dat soort opmerkingen. Zo is er van elke trainer wel een lijstje te maken van minder geslaagde aankopen. Ik denk niet dat er hier iemand twijfelt aan de voetbalkennis van Adriaanse.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2014 2:26 pm

Ik ben het overigens een met Zeux als het gaat om de keuze voor een eventuele extra spits. Als ik Ajax was zou ik eerder voor iemand met het profiel van Soriano zijn gegaan dan voor Eto'o. Van die laatste ben ik echt blij dat het niet is doorgegaan. Was een flater geworden.

Maar eigenlijk hoop ik dat Milik na zijn koude start waardevol blijkt te zijn en dat Zivkovic redelijk vlot kan doorschuiven naar het eerste elftal. We hebben twee jonge gasten gehaald. Geef ze dan ook maar de ruimte om te spelen en te ontwikkelen. Het zou mooi zijn als ze Sigthórsson in de winterstop naar de bank hebben verwezen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33602
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door zeux » vr aug 29, 2014 2:29 pm

wimpey schreef:
zeux schreef: I beg to differ of Soriano minder verbetering is dan Eto'o.
Nou, Eto'o deed het vorig seizoen nog prima in top PL en CL. Op dat niveau heeft Soriano nog nooit gespeeld.
Wel CL. Binnen een beduidend ander team, dat wel.

Voor Eto'o is verhuizing naar Ajax zowel in niveau als context een flinke achteruitgang ten opzichte van de PL. Veel grotere kans op gebrek aan motivatie. Zijn jaren gaan ooit tellen.

Voor Soriano is Ajax minimaal gelijkwaardig. Ajax speelt CL (tegen twee geprofileerde clubs). Gezien zijn leeftijd zou hij na Ajax nog een transfer kunnen maken, potentieel gemotiveerd dus, zeker in de CL-etalage (en wie weet EL daarna). Bewezen op Europees niveau ook te kunnen scoren.

Als je de twee zo afweegt is Eto'o kwa absoluut voetbaltalent (veel) beter (ander salaris ook, ander transferbedrag in zijn prime), maar leeftijd en vooral potentiële motivatie lijkt mij bij Soriano veel gunstiger.

Uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om de keuze tussen Eto'o of Soriano, maar om de vraag of je een ervaren speler moet aantrekken. En aan welke criteria die kan/mag voldoen. 6,5 miljoen is ook weer geen krankzinnig hoog bedrag in de hedendaagse voetbalwereld.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door peter » vr aug 29, 2014 2:31 pm

Mwoah. Co heeft wel verstand van het spelletje, maar ik twijfel wel aan zijn oog voor goede spitsen inderdaad. Die gozer was altijd helemaal wild van Elleboog of Hesselink. Niet serieus te nemen.

Ik snap alleen niet waarom Zeux zo vast blijft houden aan die Soriano. Die gozer heb je hoogstens 2x zien spelen, toch? Afgaan op iemand anders vind ik per definitie niks waard.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 29, 2014 2:34 pm

Zakelijk zal het een weloverwogen en slimme beslissing zijn om Kolbeinns contract met een jaar te verlengen maar mijn god wat komt dit knullig over zeg na de Eto'o affaire en het plan B waar Overmars vervolgens op zou over gaan. De huur van Milik is achteraf ook totaal overbodig gebleken.

Ik vestig mijn hoop op El Ghazi en Zivkovic. In het ideale scenario speelt Kolbeinn zich de komende maanden in de kijker, verdient hij een mooie transfer in de winterstop, en zijn AEG en/of Zivkovic er tegen die tijd klaar voor.
Ajax!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Yopi » vr aug 29, 2014 2:41 pm

Soriano heeft tot zijn zevenentwintigste op een laag niveau gespeeld.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Soriano

Daar zal wel een reden voor zijn. Op je vierentwintigste in Barcelona B spelen, dat schiet niet op.
Bij Salzburg doet hij het goed, maar een garantie voor succes zou ik hem gezien zijn stats niet willen noemen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2014 2:42 pm

peter schreef:Mwoah. Co heeft wel verstand van het spelletje, maar ik twijfel wel aan zijn oog voor goede spitsen inderdaad. Die gozer was altijd helemaal wild van Elleboog of Hesselink. Niet serieus te nemen.

Ik snap alleen niet waarom Zeux zo vast blijft houden aan die Soriano. Die gozer heb je hoogstens 2x zien spelen, toch? Afgaan op iemand anders vind ik per definitie niks waard.
Het gaat dan met name om het profiel. Kies je voor iemand achterin de 20 die al jarenlang makkelijk scoort in de nationale competitie en in de EL of kies je voor een wat oudere afbouwende ex topper met een wat dubieuze reputatie als het gaat om ego en teambelang.

Edit:
In het geval Soriano is jarenlang van mijn kant wat overdreven zie ik. Maar dat doet niets af aan de vergelijking die ik wil maken.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33602
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door zeux » vr aug 29, 2014 2:46 pm

peter schreef:Mwoah. Co heeft wel verstand van het spelletje, maar ik twijfel wel aan zijn oog voor goede spitsen inderdaad. Die gozer was altijd helemaal wild van Elleboog of Hesselink. Niet serieus te nemen.

Ik snap alleen niet waarom Zeux zo vast blijft houden aan die Soriano. Die gozer heb je hoogstens 2x zien spelen, toch? Afgaan op iemand anders vind ik per definitie niks waard.
Uhm, ik begon vanochtend als volgt:
by zeux » Fri Aug 29, 2014 10:02 am
peter wrote:
zeux wrote:
Waarom niet die spits van Co?

Kan me daar wel wat bij voorstellen. Is bijna 29, verdient 1.5 miljoen bij Salzburg en moet ongeveer 6.5 miljoen kosten. Nu zullen ze die jongen vast op een lijstje hebben, maar blijkbaar is men dus ook weer niet zo overtuigd van 'm.

Dat laatste zou goed kunnen.

Het eerste zou wel zorgwekkend zijn.
(en later heb ik zijn 'kwaliteit' als potentieel breekpunt genoemd en gevraagd wie dit soort jongens scout bij Ajax)

Ik heb aangegeven dat ik op Co af ging, ben daar dus 'eerlijk' in. Omdat ik hem kijk vind hebben op het spelletje.
En net zomin als ik hem door en door ken, kent Wimpey hem ook niet. Dus zowel 'ophemelen' als 'afserveren' is feitelijk onterecht.
Wat wel voor hem spreekt zijn zijn stats. Die gaan over meerdere jaren. Stats zeggen absoluut niet alles, maar ook niet niks.

Vervolgens ontspon zich een meer technocratische discussie of je voor jongens van 28/29 6,5 miljoen moet uitgeven (investeringsrisico), in feite een andere discussie, waarbij het meer over grondhouding bij Ajax gaat.
Laatst gewijzigd door zeux op vr aug 29, 2014 2:59 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33602
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door zeux » vr aug 29, 2014 2:51 pm

Yopi schreef:Soriano heeft tot zijn zevenentwintigste op een laag niveau gespeeld.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Soriano

Daar zal wel een reden voor zijn. Op je vierentwintigste in Barcelona B spelen, dat schiet niet op.
Bij Salzburg doet hij het goed, maar een garantie voor succes zou ik hem gezien zijn stats niet willen noemen.
Kortom: hij komt misschien te kort voor de top van de Spaanse competitie in concurrentie met hele grote jongens, maar hij voldoet (op basis van zijn stats) goed in de Oostenrijkse competitie én in de EL (zelfs CL).

Ajax is feitelijk EL niveau en de NL-competitie durf ik inmiddels niet meer wezenlijk beter dan de Oostenrijkse te noemen.

Kortom op het niveau waarop Ajax acteert, functioneert Soriano al meerdere jaren. Lijkt mij een prima lakmoesproef.
Laatst gewijzigd door zeux op vr aug 29, 2014 2:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33602
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door zeux » vr aug 29, 2014 2:56 pm

zeux schreef:Soriano heeft ook verdomd mooie stats bij Salzburg.

106 wedstrijden competitie - 96 goals, 37 assists
7 wedstrijden CL - 3 goals, 1 assist
11 wedstrijden EL - 11 goals, 5 assists

bron
Even correctie.

De 106 wedstrijden zijn totaal aantal voor Salzburg

Competie: 77 wedstrijden, 70 goals, 27 assists
EL: 11 wedstrijden, 11 goals, 5 assists
CL: 7 wedstrijden, 3 goals, 1 assist

In competitie en EL draait hij dus ongeveer op 1 goal per wedstrijd gemiddeld.

Ik zou juist zeggen: veel kans op succes, op basis van zijn stats.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Neefkens
Erelid
Berichten: 571
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Neefkens » vr aug 29, 2014 3:21 pm

Wie weet, met de nieuwe vleugels en het nieuwe elan van zijn verlengde contract gaat ie ons allemaal verbazen. Ik vond hem de laatste wedstrijden wel beter spelen en daar was ik niet de enige in.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2014 3:32 pm

Het zou lekker zijn als hij er zondag in Groningen gewoon één of twee maakt. Zolang hij speelt moet Ajax hem zo goed mogelijk in stelling zien te brengen. Gebruik de kwaliteiten die hij wel heeft en leg niet de nadruk op het meevoetballende gedeelte.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Demosthenes » za aug 30, 2014 6:15 am

Neefkens schreef:Wie weet, met de nieuwe vleugels en het nieuwe elan van zijn verlengde contract gaat ie ons allemaal verbazen. Ik vond hem de laatste wedstrijden wel beter spelen en daar was ik niet de enige in.
Beter spelen dan? Beter dan in voorgaande jaren of beter dan Milik? Hj zal de geschiedenis niet ingaan als een "echte Ajaxspits", je kunt hem dat niet kwalijk nemen, hij kan niet beter en inderdaad als er buitenspelers komen die buitenom gaan, kan hij, zeker tegen Nederlandse verdedigers, nog wat doelpunten maken, zijn marktwaarde opschroeven. Europees gezien zal het lastig worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Neefkens
Erelid
Berichten: 571
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2014 8:15 am

Dan eerder.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Lionel » za aug 30, 2014 8:19 am

De Boer moet vleugels opstellen en ze voorzetten laten geven. Anders schiet het ook niet op.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za aug 30, 2014 8:26 am

Met AEG en Kishna zou dat zomaar eens kunnen gebeuren.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Lionel » za aug 30, 2014 8:34 am

Precies. Schone zou op het middenveld kunnen op de plek van Blind (linkshalf).
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 571
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Kolbeinn Sigthórsson

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2014 1:33 pm

QPR verkoopt Remy aan Chelsea voor ruim 10 miljoen euro, kunnen ze net Kolbein voor krijgen....

Plaats reactie