Nemanja Gudelj

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door InnerHarbour » za nov 05, 2016 10:55 pm

Weggooier, OKWW
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo nov 06, 2016 12:05 am

Wtf = okww?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Lionel » zo nov 06, 2016 12:54 am

Slotje!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door InnerHarbour » zo nov 06, 2016 7:49 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wtf = okww?
Oprotten
YNWA

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Demosthenes » zo nov 06, 2016 10:21 am

Gudelj is 187 cm lang (Wikipedia), met zijn voetbalschoenen aan haalt hij de 190 cm, die lengte is gewild in Engeland, die levert genoeg op.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door DelToro » zo nov 06, 2016 10:31 am

Als je VD Hoorn al voor een paar miljoen kan dumpen bij Swansea, dan moet het met Gudelj ook wel lukken lijkt me inderdaad.

Verder is dit natuurlijk een geschenk uit de hemel. De beste man heeft zich onmogelijk gemaakt, stuurt aan op een breuk en andere - betere - voetballers krijgen nu eerder een kans. Kon niet beter.

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 06, 2016 11:03 am

Ben echt wel benieuwd naar zijn ant van het verhaal... Dit is toch te bizar voor woorden, kan me echt nauwelijks voorstellen dat het allemaal zo simpel is.

Mocht het wel volledig waar zijn - wat een ongekende mieterige loser, echt te gek voor woorden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door elliquido » zo nov 06, 2016 11:27 am

Ik gok,

hiërarchie in de kleedkamer is belangrijk. Deze is aan het veranderen doordat betere voetballers de leiding nemen. (ziyech, sanchez, schone). de pseudo leiders als bazoer en gudelj moeten inbinden inclusief hun gevolg. En dat is niet naar hun zin.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 06, 2016 11:52 am

En dat in combi met de supporters die negatief op hen reageren. Dan komt de trots bovendrijven....
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door 999 » zo nov 06, 2016 12:13 pm

Velen van die "vedettes" hebben heel weinig gepresteerd, zowel binnen als buiten het veld.Een zelfbeeld en zelfkritiek is hun vreemd.B.v. zo'n EL G. kan een paar trucjes die C. Ronaldo ook doet ( en de pupillen ook ) en vind zichzelf dan zo goed.Of Gudelj die na 1300 vrije trappen en schoten op doel eindelijk raak schiet en teert dan daar weer tig wedstrijden op ...

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Le T. » zo nov 06, 2016 12:19 pm

Mr. Ajax schreef:Ben echt wel benieuwd naar zijn ant van het verhaal... Dit is toch te bizar voor woorden, kan me echt nauwelijks voorstellen dat het allemaal zo simpel is.

Mocht het wel volledig waar zijn - wat een ongekende mieterige loser, echt te gek voor woorden.
Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is voor iemand die en leider wil zijn, op het tweede plan raakt, regelmatig uitgefloten wordt en bijna nog een mooie avond verpest met zijn invalbeurt, dan tegen zijn oude club. Dan heb je ook nog types die het op de bank zitten zelf en naar de wedstrijd kijken heel slecht trekken, niet zozeer het niet in de basis gezet worden. Als hij dan bijvoorbeeld eerlijk zegt dat het hem allemaal wat teveel wordt en dat hij niet klaar is voor een goede invalbeurt dan kan ik daar ergens ook nog wel respect voor hebben. Je zit op de bank om goed in te vallen, als je denkt dat je dat niet gaat lukken moet je niet op de bank gaan zitten.

Punt is dat het niet gaat om prive-omstandigheden of zo en er niks extreems gebeurt, er komt wel veel samen maar dat hoort allemaal bij het profbestaan. Hier wordt hij niet voor betaald. Hopelijk kan hij nog een knop omzetten voor zijn laatste wedstrijden bij Ajax, maar als 'ruzie met de trainer' beter is voor zijn marktwaarde dan 'mentaal te zwak' dan mag het van mij ook zo heten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 06, 2016 12:50 pm

Le T. schreef:
Mr. Ajax schreef:Ben echt wel benieuwd naar zijn ant van het verhaal... Dit is toch te bizar voor woorden, kan me echt nauwelijks voorstellen dat het allemaal zo simpel is.

Mocht het wel volledig waar zijn - wat een ongekende mieterige loser, echt te gek voor woorden.
Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is voor iemand die en leider wil zijn, op het tweede plan raakt, regelmatig uitgefloten wordt en bijna nog een mooie avond verpest met zijn invalbeurt, dan tegen zijn oude club. Dan heb je ook nog types die het op de bank zitten zelf en naar de wedstrijd kijken heel slecht trekken, niet zozeer het niet in de basis gezet worden. Als hij dan bijvoorbeeld eerlijk zegt dat het hem allemaal wat teveel wordt en dat hij niet klaar is voor een goede invalbeurt dan kan ik daar ergens ook nog wel respect voor hebben. Je zit op de bank om goed in te vallen, als je denkt dat je dat niet gaat lukken moet je niet op de bank gaan zitten.

Punt is dat het niet gaat om prive-omstandigheden of zo en er niks extreems gebeurt, er komt wel veel samen maar dat hoort allemaal bij het profbestaan. Hier wordt hij niet voor betaald. Hopelijk kan hij nog een knop omzetten voor zijn laatste wedstrijden bij Ajax, maar als 'ruzie met de trainer' beter is voor zijn marktwaarde dan 'mentaal te zwak' dan mag het van mij ook zo heten.

Als het je niet lukt om je club (werkgever) boven je eigen trots te plaatsen, moet je geen profvoetballer gaan worden. En nee, dit heeft 0,0 met het profbestaan te maken. Heel misschien dat je zoiets in de E2 tegenkomt. Heeft niks met profvoetbal te maken in ieder geval.

En hoe bedoel je eigenlijk dat hij hier niet voor betaald wordt? Die jongen wordt toch fokkink stevig betaald om te doen wat de technische staf hem voorlegt? In het belang van de club dus.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo nov 06, 2016 12:55 pm

Le T. schreef:
Mr. Ajax schreef:Ben echt wel benieuwd naar zijn ant van het verhaal... Dit is toch te bizar voor woorden, kan me echt nauwelijks voorstellen dat het allemaal zo simpel is.

Mocht het wel volledig waar zijn - wat een ongekende mieterige loser, echt te gek voor woorden.
Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is voor iemand die en leider wil zijn, op het tweede plan raakt, regelmatig uitgefloten wordt en bijna nog een mooie avond verpest met zijn invalbeurt, dan tegen zijn oude club. Dan heb je ook nog types die het op de bank zitten zelf en naar de wedstrijd kijken heel slecht trekken, niet zozeer het niet in de basis gezet worden. Als hij dan bijvoorbeeld eerlijk zegt dat het hem allemaal wat teveel wordt en dat hij niet klaar is voor een goede invalbeurt dan kan ik daar ergens ook nog wel respect voor hebben. Je zit op de bank om goed in te vallen, als je denkt dat je dat niet gaat lukken moet je niet op de bank gaan zitten.

Punt is dat het niet gaat om prive-omstandigheden of zo en er niks extreems gebeurt, er komt wel veel samen maar dat hoort allemaal bij het profbestaan. Hier wordt hij niet voor betaald. Hopelijk kan hij nog een knop omzetten voor zijn laatste wedstrijden bij Ajax, maar als 'ruzie met de trainer' beter is voor zijn marktwaarde dan 'mentaal te zwak' dan mag het van mij ook zo heten.
Als je het niet trekt om op de bank te zitten en goed in te vallen als dat nodig is verdien zelf geen greintje respect, maar het oordeel dat je niet geschikt bent als profvoetballer.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Le T. » zo nov 06, 2016 12:56 pm

Mr. Ajax schreef:
Le T. schreef:
Mr. Ajax schreef:Ben echt wel benieuwd naar zijn ant van het verhaal... Dit is toch te bizar voor woorden, kan me echt nauwelijks voorstellen dat het allemaal zo simpel is.

Mocht het wel volledig waar zijn - wat een ongekende mieterige loser, echt te gek voor woorden.
Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is voor iemand die en leider wil zijn, op het tweede plan raakt, regelmatig uitgefloten wordt en bijna nog een mooie avond verpest met zijn invalbeurt, dan tegen zijn oude club. Dan heb je ook nog types die het op de bank zitten zelf en naar de wedstrijd kijken heel slecht trekken, niet zozeer het niet in de basis gezet worden. Als hij dan bijvoorbeeld eerlijk zegt dat het hem allemaal wat teveel wordt en dat hij niet klaar is voor een goede invalbeurt dan kan ik daar ergens ook nog wel respect voor hebben. Je zit op de bank om goed in te vallen, als je denkt dat je dat niet gaat lukken moet je niet op de bank gaan zitten.

Punt is dat het niet gaat om prive-omstandigheden of zo en er niks extreems gebeurt, er komt wel veel samen maar dat hoort allemaal bij het profbestaan. Hier wordt hij niet voor betaald. Hopelijk kan hij nog een knop omzetten voor zijn laatste wedstrijden bij Ajax, maar als 'ruzie met de trainer' beter is voor zijn marktwaarde dan 'mentaal te zwak' dan mag het van mij ook zo heten.

Als het je niet lukt om je club (werkgever) boven je eigen trots te plaatsen, moet je geen profvoetballer gaan worden. En nee, dit heeft 0,0 met het profbestaan te maken. Heel misschien dat je zoiets in de E2 tegenkomt. Heeft niks met profvoetbal te maken in ieder geval.
Dat is wat ik zeg ja.
En hoe bedoel je eigenlijk dat hij hier niet voor betaald wordt? Die jongen wordt toch fokkink stevig betaald om te doen wat de technische staf hem voorlegt? In het belang van de club dus.
Dat zeg ik ja.

Het enige wat ik daarbij opmerkte is dat als hij mentaal niet klaar bent om goed in te vallen, hoe verwijtbaar dat ook is, hij er op zich goed aan doet om dat te zeggen. Dat is ook wel zo collegiaal, zijn teamgenoten en zijn trainer rekenen immers op hem.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door wimpey » zo nov 06, 2016 1:29 pm

Speler mist kwaliteit en wordt links en rechts voorbij gestreefd door meer getalenteerde spelers. Dan gaat het wrijven.

Hij is er toch een uit de stal van Lemic? Remember Huilrelho Gomes. Bonje schoppen om de prijs te drukken.

Anyway, Ajax zal deze speller niet missen. Hij had sowieso nooit gehaald mogen worden en al helemaal niet voor 6 M.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Giacomo Puccini » zo nov 06, 2016 1:33 pm

Nu gebeurt wat ik en met mij nog velen hier op dit forum al in de zomer voorspeld hebben, namelijk dat Gudelj buiten de boot zou gaan vallen. Het was in de zomer niet zo ingewikkeld om dit probleem op te lossen, want Gudelj had veel wedstrijden voor AZ en Ajax gespeeld, Servisch international, goede leeftijd, zo'n speler verkopen is een simpel klusje. Behalve voor Overmars... Nu wordt het al lastiger, hij koste ons tegen Celta bijna de 3 punten, hij is een probleem geworden binnen de selectie, dat kan andere clubs afschrikken en in onderhandelingen drukt het de verkoopprijs.

Dat Gudelj niet met de realiteit kon omgaan zag je aankomen. Zijn zelfbeeld is niet realistisch. Het enige vreemde is dat Bosz hem zo lang gespaard heeft. Hij is immers minder dan Klaassen, Zyech, Schöne, Bazoer, Van de Beek. Dat kwartje is bij Bosz laat gevallen, maar beter laat dan nooit.

Younes en Veltman graag snel volgen.
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Jöhnk » zo nov 06, 2016 2:15 pm

Tijd voor een tegengeluid:
Jan Joost van Gangelen laat bij Fox Sports weten van binnenuit Ajax vernomen te hebben dat Ajax zich bikkelhard zal opstellen richting Nemanja Gudelj. Hoewel de middenvelder nog een contract voor 2,5 jaar heeft, zal Ajax in de winter dan ook geen genoegen nemen met een lagere transfersom om een vertrek mogelijk te maken.

David Endt nam het tijdens de uitzending van Fox Sports op voor de middenvelder. 'Er speelt bij Gudelj meer dan de rol als reserve. Hij is gebroken door de negatieve houding van de fans aan zijn adres. Dat kan, het is ook een mens.'
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/4 ... elj%27.php

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 06, 2016 2:20 pm

Jöhnk schreef:Tijd voor een tegengeluid:
Jan Joost van Gangelen laat bij Fox Sports weten van binnenuit Ajax vernomen te hebben dat Ajax zich bikkelhard zal opstellen richting Nemanja Gudelj. Hoewel de middenvelder nog een contract voor 2,5 jaar heeft, zal Ajax in de winter dan ook geen genoegen nemen met een lagere transfersom om een vertrek mogelijk te maken.

David Endt nam het tijdens de uitzending van Fox Sports op voor de middenvelder. 'Er speelt bij Gudelj meer dan de rol als reserve. Hij is gebroken door de negatieve houding van de fans aan zijn adres. Dat kan, het is ook een mens.'
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/4 ... elj%27.php

Is die aanname ergens op gebaseerd? Endt heeft toch niet veel meer met Ajax te maken? Niet dat het veel verandert trouwens.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Arthur » zo nov 06, 2016 2:57 pm

Leest hij mee op AT dan? In het stadion hoor je niks van een negatieve benadering van de fans.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo nov 06, 2016 3:15 pm

Arthur schreef:Leest hij mee op AT dan? In het stadion hoor je niks van een negatieve benadering van de fans.
hij werd af en toe al wel uitgefloten.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Sandro » zo nov 06, 2016 9:15 pm

Als hij bij psv of Fnoord had gespeeld, had hij minder snel commentaar gekregen. Maar dit is Ajax. Daar moet je mee om kunnen gaan en dat kan hij dus niet. Zijn zaakwaarnemer zal ook wel geen goede invloed hebben. Kijk naar de koele stats op dit moment en je hebt een speler die goed in de markt ligt: International van Servië, speler van Ajax...reservebank verpest dat plaatje compleet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door wimpey » zo nov 06, 2016 9:36 pm

Arthur schreef:Leest hij mee op AT dan? In het stadion hoor je niks van een negatieve benadering van de fans.
Hij past keurig in het rijtje Dijks, vd Hoorn, Serero, Younes, Veltman. Nogal a-technische spelers waar het Ajax-publiek niet erg op zit te wachten.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Alexander » zo nov 06, 2016 10:30 pm

Lees net ergens dat Vuur en Passie al zijn Ajax collega's heeft verwijderd op Instagram, behalve Cerny. Wat een volstrekt krankzinnige gozer is dit.

Schijnt trouwens een hele nare sfeer in de spelersgroep te zijn. Allemaal groepjes en continu ruzies onderling.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Lionel » zo nov 06, 2016 11:25 pm

Groepjes heb je altijd en overal.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door elliquido » zo nov 06, 2016 11:35 pm

Alexander schreef:Lees net ergens dat Vuur en Passie al zijn Ajax collega's heeft verwijderd op Instagram, behalve Cerny. Wat een volstrekt krankzinnige gozer is dit.

Schijnt trouwens een hele nare sfeer in de spelersgroep te zijn. Allemaal groepjes en continu ruzies onderling.
Als het groepje dolberg, Ziyech, Klaassen maar goed marcheert
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie