David Neres

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: David Neres

Bericht door LucaS » di jul 31, 2018 3:47 pm

InnerHarbour schreef:
LucaS schreef:Bovendien staat hij op het punt om voor het Braziliaanse elftal uitgenodigd te worden. Dan is 35 miljoen helemaal niet zoveel in de huidige markt. Er zijn zelfs achterlijke clubjes die twee keer dat bedrag voor een keeper betalen
Oh heb jij een lijntje met de Braziliaanse bondscoach of het je de dikke duim van AC geleend?
Er zijn zelfs achterlijke clubjes die twee keer dat bedrag voor een keeper betalen
We gaan zien wat dat "achterlijke clubje" heel laat van Ajax mochten jullie de pech hebben dat Ajax op Liverpool stuit, moeten jullie eerst nog even 3 voorrondes doorkomen, ik kijk er naar uit. :biggthumpup.gif:
Als je alleen aan tv geld al net zoveel krijgt als de totale begroting van Ajax, zou alles anders dan een overwinning een schande zijn. Niets om een grote mond over op te zetten. Je zou eens moeten zien wat er in die onderlinge wedstrijd gebeurt als Ajax net als liverpool zijn beste spelers kan houden
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: David Neres

Bericht door InnerHarbour » di jul 31, 2018 4:06 pm

Ga je ook nog antwoord op mijn vraag geven?
YNWA

Yopii
Berichten: 19037
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: David Neres

Bericht door Yopii » di jul 31, 2018 4:25 pm

Jongens, niet zo happen. :smallgrin.gif:

Zullen we het weer over Neres hebben? Een interessanter onderwerp dan Liverpool FC.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: David Neres

Bericht door InnerHarbour » di jul 31, 2018 4:52 pm

Yopii schreef:
Zullen we het weer over Neres hebben? Een interessanter onderwerp dan Liverpool FC.
Daar ben ik het niet mee eens :smallgrin.gif: maar je hebt wel gelijk dat dit het Neres topic is. Aardige voetballer dal was hij afgelopen woendag niet echt aanwezig, misschien morgen als Ajax wat meer ruimte krijgt.
YNWA

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: David Neres

Bericht door Gaizka1985 » di jul 31, 2018 8:12 pm

LucaS schreef:Bovendien staat hij op het punt om voor het Braziliaanse elftal uitgenodigd te worden. Dan is 35 miljoen helemaal niet zoveel in de huidige markt. Er zijn zelfs achterlijke clubjes die twee keer dat bedrag voor een keeper betalen
Die geruchten gaan inderdaad wel, het schijnt dat die bondscoach wil doorselecteren, Willian is inmiddels 30 zie ik. Daarna zouden met name Malcom (inmiddels Barcelona) en Neres in beeld komen voor die positie.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9109
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: David Neres

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jul 31, 2018 10:04 pm

InnerHarbour schreef:
Yopii schreef:
Zullen we het weer over Neres hebben? Een interessanter onderwerp dan Liverpool FC.
Daar ben ik het niet mee eens :smallgrin.gif: maar je hebt wel gelijk dat dit het Neres topic is. Aardige voetballer dal was hij afgelopen woendag niet echt aanwezig, misschien morgen als Ajax wat meer ruimte krijgt.
Voor alleen al zo’n heerlijke actie op de achterlijn als tegen SG kom ik naar het stadion. Fijn voetballertje.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 01, 2018 6:39 am

InnerHarbour schreef:Een Braziliaan kopen voor 20 miljoen lijkt mij niet de slimste zet die Ajax kan doen. Hoe groot is de kans dat die gozer zo goed is dat je hem nog met winst kan verkopen? Ik bedoel als we over nog grotere bedragen gaan praten, hij is al 19 was hij dan al niet veel eerder weggeweest naar een echte competitie?
Wel grappig om het topic terug te lezen, maar leeftijd zegt dus ook niet alles. Wel een mooi vooruitzicht dat er dus in Brazilie nog talenten rondlopen die voor Ajax haalbaar zijn en daarnaast een versterking.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: David Neres

Bericht door InnerHarbour » wo aug 01, 2018 6:50 am

Gekocht voor 12 miljoen en verkopen voor 35 zou een prachtige klapper zijn meer wordt hij toch niet waard, als je de kans krijgt doen! :biggthumpup.gif:
YNWA

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: David Neres

Bericht door LucaS » wo aug 01, 2018 6:56 am

De echte klapper zou zijn als Ajax de ploeg een paar jaar bij elkaar weet te houden
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: David Neres

Bericht door InnerHarbour » wo aug 01, 2018 7:00 am

Dat ben ik met je eens maar daar geloven maar weinige nog in.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo aug 01, 2018 7:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: David Neres

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 01, 2018 7:02 am

Idd, € zijn niet interessant. We willen spelers met kwaliteiten op het veld hebben staan.

Hoop niet dat het bericht klopt, dat Labyad ipv Neres speelt.

Of Neres is geblesseerd... maar iedereen is fit die mee is, volgens Ten Hag of hij vindt Labyad beter vanaf links dan Neres.... op zich heeft hij daar wel een punt. Neres is een stuk beter vanaf rechts.

Alleen je haalt de enige speler met diepte in het spel, uit het elftal. En je zult juist kansen krijgen in de diepte nu Sturm Graz moet komen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: David Neres

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 01, 2018 7:14 am

InnerHarbour schreef:Dat ben ik met je eens maar daar geloven maar weinige nog in.
Is inderdaad niet reëel, iemand als de Ligt is zeker na dit seizoen klaar voor een volgende stap.

Die jongens motiveer je niet jarenlang met wedstrijden tegen Emmen, Heracles & Groningen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: David Neres

Bericht door LucaS » wo aug 01, 2018 8:28 am

InnerHarbour schreef:Dat ben ik met je eens maar daar geloven maar weinige nog in.
We zijn het weer eens! :onfire.gif:
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 19037
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: David Neres

Bericht door Yopii » wo aug 01, 2018 9:48 am

LucaS schreef:
InnerHarbour schreef:Dat ben ik met je eens maar daar geloven maar weinige nog in.
We zijn het weer eens! :onfire.gif:
Niet zo klef doen! :excited.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: David Neres

Bericht door InnerHarbour » wo aug 01, 2018 2:32 pm

LucaS schreef:
InnerHarbour schreef:Dat ben ik met je eens maar daar geloven maar weinige nog in.
We zijn het weer eens! :onfire.gif:

Moet niet gekker worden. :biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: David Neres

Bericht door Toppie » vr aug 03, 2018 7:33 am

'AS Roma komt naar Amsterdam en brengt 40 miljoen euro uit op David Neres'
Volgens het Braziliaanse UOL Esporte staat David Neres in de nadrukkelijke belangstelling van AS Roma. De Italianen zullen op vrijdagmiddag zelfs naar Amsterdam komen, waar om 13:00 uur een vergadering met Ajax staat gepland. AS Roma wil 40 miljoen gaan bieden op de Braziliaanse vleugelaanvaller. AN
Jammer dat dat soort clubs met Maffia praktijken altijd bij Ajax aan de deur kloppen :1evil.gif:

De Dominee
Berichten: 5960
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: David Neres

Bericht door De Dominee » vr aug 03, 2018 8:25 am

Opflikkeren. Nee. Kom volgend jaar maar terug als jullie erachter zijn dat Kluivert hopeloos overschat is.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 52067
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: David Neres

Bericht door wimpey » vr aug 03, 2018 8:50 am

Die is weg. Ajax wil Neres houden en Ziyech dumpen. Roma wil Ziyech niet echt en Neres echt wel. Wat weegt het zwaarst? Ajax wil Ziyech kwijt om geen splijtzwam in de selectie te hebben. Roma tikt 60M (40 voor Neres, 20 voor Ziyech) af en it's a deal.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: David Neres

Bericht door Arthur » vr aug 03, 2018 9:06 am

Het zou echt balen zijn als hij weggaat. Hij is een ideale flankspeler voor dit Ajax.
Volgens Aad de Mos zou Overmars zijn vervanger al op het oog hebben, trouwens. Een andere jonge Braziliaan.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: David Neres

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 03, 2018 9:22 am

Probleem is dat je waarschijnlijk een talent als opvolger haalt die weer tijd nodig heeft. Of je moet nog een keer in de categorie Tadic kunnen vissen voor een buitenspeler.

Neres, De Ligt, Frenkie, Onana zijn wat mij betreft dit jaar een NO. Ziyech blijven graag, maar dat is op te vangen, zeker als je dan een talentvolle buitenspeler binnenhaalt (die volgend jaar Neres weer kan opvolgen).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: David Neres

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 9:30 am

Tadic heeft die afgelopen jaren juist op die positie in een veel zwaardere competitie gespeeld, ik zie werkelijk het probleem niet.
YNWA

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: David Neres

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 03, 2018 9:33 am

InnerHarbour schreef:Tadic heeft die afgelopen jaren juist op die positie in een veel zwaardere competitie gespeeld, ik zie werkelijk het probleem niet.
Zeker, Tadic is weer 1 klasse beter dan Ziyech. Desalniettemin is en blijft Ziyech een goede speler, die ik graag in het elftal zie. Ziyech is wel op te vangen. Vertrek van Neres, Onana, De Ligt en Frenkie is veel lastiger. Vooral de eerste 3.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopii
Berichten: 19037
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: David Neres

Bericht door Yopii » vr aug 03, 2018 10:12 am

wimpey schreef:Die is weg. Ajax wil Neres houden en Ziyech dumpen. Roma wil Ziyech niet echt en Neres echt wel. Wat weegt het zwaarst? Ajax wil Ziyech kwijt om geen splijtzwam in de selectie te hebben. Roma tikt 60M (40 voor Neres, 20 voor Ziyech) af en it's a deal.
Zou kunnen.

Neres is weg als zijn zaakwaarnemers dat willen. Zag je vorig jaar ook met Sanchez.

Waarschijnlijk kloppen er dan nog een paar bij Overmars aan. Het is nog lang geen 1 september.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: David Neres

Bericht door Laudrup » vr aug 03, 2018 10:38 am

wimpey schreef:Die is weg. Ajax wil Neres houden en Ziyech dumpen. Roma wil Ziyech niet echt en Neres echt wel. Wat weegt het zwaarst? Ajax wil Ziyech kwijt om geen splijtzwam in de selectie te hebben. Roma tikt 60M (40 voor Neres, 20 voor Ziyech) af en it's a deal.
En weer geen kampioenschap. Overmars graaft zijn eigen graf als hij Neres laat gaan.
15 mei 2011.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: David Neres

Bericht door elliquido » vr aug 03, 2018 10:41 am

Waarom zouden we Neres überhaupt verkopen ? Waarom iemand sowieso?
Als je dit een jaar bij elkaar houdt (wellicht alleen ziyech weg, maar hoeft niet) dan speel je toch voor alle prijzen mee en kun je zelfs in de CL (als we dat halen) met een beetje mazzel nog overwinteren ook.

Met het geld van Ziyech zouden we nog een spits moeten halen. Als spits kun je nu je marktwaarde ook opvijzelen lijkt me met zoveel creativiteit achter je.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie