Hakim Ziyech

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Jinne » ma jan 30, 2023 11:42 pm

Kan nu naar PSG. Huur zonder koopoptie. Is daar iemand geblesseerd of willen ze gewoon nog een extra optie?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door 999 » di jan 31, 2023 12:05 am

Kan ie daar weer banken ..

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mano » wo feb 01, 2023 9:14 am

Chelsea schijnt 3x de verkeerde documenten te hebben gestuurd waardoor het papierwerk niet op orde is.... :blush.gif:
dus niet banken in Parijs maar in London.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door columbus » wo feb 01, 2023 9:32 am

Stumperds. Misschien iets eerder organiseren zou je zeggen ipv op het allerlaatste moment

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Jinne » wo feb 01, 2023 9:36 am

De 600 miljoen aan uitgaven doorbreken met Fernández was kennelijk belangrijker.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Marillion » wo feb 01, 2023 11:03 am

columbus schreef:
wo feb 01, 2023 9:32 am
Stumperds. Misschien iets eerder organiseren zou je zeggen ipv op het allerlaatste moment
Daar verbaas ik me echt iedere transferperiode weer over. Waarom zoveel zaken tot het allerlaatste moment laten liggen? Ongetwijfeld is het motief om er nog een paar euro extra uit te persen of juist te besparen maar is dat onder de streep niet gewoon klein bier?

Het komt zo amateuristisch over en het gebeurd echt bij heel veel club. Regel je zaken nou gewoon op tijd.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Hakim Ziyech

Bericht door raymon » wo feb 01, 2023 12:26 pm

Marillion schreef:
wo feb 01, 2023 11:03 am
columbus schreef:
wo feb 01, 2023 9:32 am
Stumperds. Misschien iets eerder organiseren zou je zeggen ipv op het allerlaatste moment
Daar verbaas ik me echt iedere transferperiode weer over. Waarom zoveel zaken tot het allerlaatste moment laten liggen? Ongetwijfeld is het motief om er nog een paar euro extra uit te persen of juist te besparen maar is dat onder de streep niet gewoon klein bier?

Het komt zo amateuristisch over en het gebeurd echt bij heel veel club. Regel je zaken nou gewoon op tijd.
Ik vraag me oprecht wel eens af of er niet opzet bij zit. Chelsea wil in principe Ziyech niet kwijt, dus lossen ze dat op deze manier af. Kunnen ze de Legal afdeling de schuld geven.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mano » wo feb 01, 2023 5:01 pm

Marillion schreef:
wo feb 01, 2023 11:03 am
columbus schreef:
wo feb 01, 2023 9:32 am
Stumperds. Misschien iets eerder organiseren zou je zeggen ipv op het allerlaatste moment
Daar verbaas ik me echt iedere transferperiode weer over. Waarom zoveel zaken tot het allerlaatste moment laten liggen? Ongetwijfeld is het motief om er nog een paar euro extra uit te persen of juist te besparen maar is dat onder de streep niet gewoon klein bier?

Het komt zo amateuristisch over en het gebeurd echt bij heel veel club. Regel je zaken nou gewoon op tijd.
In cafe nol serveren ze ook klein bier maar ben vaak genoeg lam weggelopen.
als je maar voldoende poppen-pilsjes neemt :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Marillion » wo feb 01, 2023 5:54 pm

:biggrin.gif:

Dat is ook weer waar. Sterker nog. Een lekker koud fluitje smaakt beter dan een half lauwe halve liter. Misschien speelt dat effect bij transfers ook een rol.
Nil volentibus arduum

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door columbus » wo feb 01, 2023 6:44 pm

Heb vooral het idee dat men denkt dat het speelgoed is. Speeltjes en pionnetje. “Laten we nog eentje bij halen? Hoeveel miljoen?” Maakt niet uit. Lekker laks

Die bedragen die Chelsea uitgeeft. Echt om te kosten.

En blijf erbij, die hele wintertransferperiode is een draak en competitievervalsing. Dat zijn echt de dingen waardoor ik het voetballen echt minder en minder vind worden. Kopen om vooral te kopen

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door 999 » wo feb 01, 2023 6:47 pm

Zeker, speeltjes, maar spelers ( is natuurlijk best te begrijpen voor dat salaris ) laten zich ook wel als speeltjes gebruiken, want zou Ziyech nu echt hebben gedacht dat ie een onmisbare schakel in het Chelsea team zou worden .. Of bij Psg .. Kan het me niet voorstellen ..

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door columbus » wo feb 01, 2023 6:51 pm

999 schreef:Zeker, speeltjes, maar spelers ( is natuurlijk best te begrijpen voor dat salaris ) laten zich ook wel als speeltjes gebruiken, want zou Ziyech nu echt hebben gedacht dat ie een onmisbare schakel in het Chelsea team zou worden .. Of bij Psg .. Kan het me niet voorstellen ..
Oh zeker. Spelers gaan daar ook in mee. En tot op zekere hoogte kan ik daar best in mee. Bedoel je een basisplaats bij het huidige Chelsea of toen hij net bij Chelsea kwam? Ik denk dat hij toen we dacht een vaste plek te kunnen veroveren. Nu niet. Dan snap ik dat hij weg wil om aan spelen toe te komen. Maar dan snap ik de keuze voor PSG niet… Kies dan een club, net onder de top, waar de speelgarantie hoger is

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door 999 » wo feb 01, 2023 7:00 pm

columbus schreef:
wo feb 01, 2023 6:51 pm
999 schreef:Zeker, speeltjes, maar spelers ( is natuurlijk best te begrijpen voor dat salaris ) laten zich ook wel als speeltjes gebruiken, want zou Ziyech nu echt hebben gedacht dat ie een onmisbare schakel in het Chelsea team zou worden .. Of bij Psg .. Kan het me niet voorstellen ..
Oh zeker. Spelers gaan daar ook in mee. En tot op zekere hoogte kan ik daar best in mee. Bedoel je een basisplaats bij het huidige Chelsea of toen hij net bij Chelsea kwam? Ik denk dat hij toen we dacht een vaste plek te kunnen veroveren. Nu niet. Dan snap ik dat hij weg wil om aan spelen toe te komen. Maar dan snap ik de keuze voor PSG niet… Kies dan een club, net onder de top, waar de speelgarantie hoger is
Toen, maar toen ook niet ... Weet niet welke ex-speler het ooit zei ( volgens mij Gullit ) .. Als een trainer niet om je heen kan dan wordt je echt wel opgesteld .. Ik deel die mening :) ..

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Marillion » wo feb 01, 2023 7:08 pm

Spelen en (waarschijnlijk vooral) trainen met Messi, Neymar en Mbappe zal wel een rol hebben gespeeld schat ik zo in.

Nu ken ik dat elftal verder niet maar als deze drie al spelen lijkt de kans me persoonlijk niet zo groot dat Ziyech dan ook nog in de basis zou staan. Dus inderdaad. Als hij gewoon elke week wil spelen maakt hij straks beter een andere keuze.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door elliquido » wo feb 01, 2023 7:51 pm

Hij is toch klaar? Wil nu nog 5 jaar zakkenvullen, en terecht
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Marillion » wo feb 01, 2023 7:57 pm

Ik zou vooral nog een aantal seizoenen lekker willen ballen. Maar hij moet doen waar 'ie zin in heeft.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mano » do feb 02, 2023 5:19 pm

10mio per jaar pakken en dan de 'drive' blijven vinden om competitief te blijven. Je moet het maar kunnen.


Wat dat betreft hebben Messi en C.Ronaldo wel uitzonderlijk gepresteerd.
De vorige 'sterren' bleven korter aan de top. Een Ronaldinho bijv was na 4 absolute topjaren wel klaar.
toen gingen andere verleidingen een rol spelen in zijn leven.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Yopii » do feb 02, 2023 6:08 pm

Toen, maar toen ook niet ... Weet niet welke ex-speler het ooit zei ( volgens mij Gullit ) .. Als een trainer niet om je heen kan dan wordt je echt wel opgesteld .. Ik deel die mening :) ..
Cirkelredenering, lijkt me.

Het is maar wie je concurrenten zijn...

Deze transfer zal wel een idee zijn van die PSG-baas. Van Egyptische vrienden hoorde ik dat Marokko en de Marokkaanse spelers (dus ook Ziyech) ongekend populair zijn in de Arabische wereld.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door 999 » do feb 02, 2023 6:25 pm

Cirkel of niet, maar Ziyech heeft voor zijn kwaliteiten toch veeeels te weinig basisplaatsen opgeëist ... En hij is dus ook echt niet de enige die vanuit de NLD competitie gewoon niet bij " basis " hoort van zijn elftal ...,

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Alexander » ma jun 19, 2023 8:52 am

Treurig dat een voetballer als Ziyech, nog in de bloei van zijn carrière, ook dollars gaat halen in Saudi Arabië.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mano » ma jun 19, 2023 9:01 am

hij zit al 2,5 jaar op zijn gat. Het bevalt hem wel.
voor een A speler toch veel te weinig basis gestaan laatste jaren. Kon dus gewoon niet overtuigen

Gaat gewoon cashen en hoeft niet meer bij de beste van de wereld te horen. (is ook een keuze)
Vanuit SA kan hij ook afspreken met zijn mattie, Promes
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Andriy Demchenko » wo jun 21, 2023 8:30 am

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » wo jun 21, 2023 8:37 am

Ik las dat dat Clearlake (eigenaar Chelsea) voor een flink deel wordt gefund door de Saudis. Dus de Saudis helpen Chelsea om van hun ballast af te komen.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mano » wo jun 21, 2023 8:49 am

done deal!

Tja, heeft dus geen zin meer om te presteren maar wil alleen nog maar cashen.
Ach, ik begrijp het wel.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Yopii » wo jun 21, 2023 9:11 am

wimpey schreef:
wo jun 21, 2023 8:37 am
Ik las dat dat Clearlake (eigenaar Chelsea) voor een flink deel wordt gefund door de Saudis. Dus de Saudis helpen Chelsea om van hun ballast af te komen.
En andere clubs ook!

Dus kom er maar in, Saoedi-Arabië! Wij hebben nog een paar interessante spelers lopen... :headbang.gif:

Plaats reactie