Mohammed Kudus
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Mohammed Kudus
Here we go! 45 mio inclusief bonussen en doorverkooppercentage aldus Fabries.

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dat lijkt me ook. Een doorverkooppercentage kun je nu niet waarderen.
We speelden op 13 Sept. jl. tegen Liverpool. Van de basisploeg zijn er nog 5 over. We hadden 12 reserves. Daarvan zijn er nog 4 bij Ajax.
45M inclusief bonussen + een percentage bij doorverkoop. Zo moet je dat inderdaad lezen.
Prima deal.
Prima deal.
Nil volentibus arduum
Gezien de clubs die zich gemeld hebben voor Kudus wel, ja. Brighton, West Ham, dat kaliber zal geen 60,70 miljoen betalen.
Het is nu gelukkig afgehandeld, we kunnen door. Deze jongen wilde niet meer voor Ajax spelen, dan niet.
Het is nu gelukkig afgehandeld, we kunnen door. Deze jongen wilde niet meer voor Ajax spelen, dan niet.
plettenbergDetails:
€43-44m transfer fee
€3m possible add-ons
10 % sell-on clause for Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ajax.nlAjax en West Ham United FC hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Mohammed Kudus naar de Londense club. De aanvallende middenvelder stond nog tot en met 30 juni 2025 onder contract bij Ajax. Ajax kwam met West Ham United FC een transfersom overeen van ruim € 43 miljoen. Dat bedrag kan middels variabelen nog oplopen tot ruim € 46 miljoen.
Prima bedrag, voor iemand die nooit constant heeft gepresteerd tijdens 3 jaar Ajax.
Zo'n bedrag betaal je normaliter voor iemand die vaak levert. Ik vind bijv. Gakpo veel beter. Die ging voor 42M.
Zo'n bedrag betaal je normaliter voor iemand die vaak levert. Ik vind bijv. Gakpo veel beter. Die ging voor 42M.

Die heeft nooit in de CL uitgeblonken. En ook niet in een Ajax-shirt gespeeld.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zit in Londen gewoon op de bank vandaag hè.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
HIj viel nog in.
Het zal hem een worst zijn, hij heeft het vette salaris waar hij op uit was.
Het zal hem een worst zijn, hij heeft het vette salaris waar hij op uit was.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kudus die vdVen in zijn gezicht slaat en, na tussenkomst VAR, rood krijgt. Hij maakte nog de 0-1 voor WHU, maar werd met een 4-1 achterstand van het veld gestuurd. Die jongen blijft ook gewoon dommig he. Denk niet dat er veel topclubs zullen zijn die zich daar ooit aan gaan wagen. Leuk voor een subtopper in de PL.
City zou dat geld beter kunnen investeren in goede verdedigers ( ook als back-up ) .. 

Blij met de punten ...
Sutalo, Gvardiol... Leuk duo...
- Jinne
- Site Admin
Hij zal wel denken dat ie misschien nu wat anders moet met zijn spelers.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Kudus heeft veel talent, misschien krijgt Guardiola hem zover dat hij ook de arbeid levert. Het zou zomaar geen winnende combi kunnen zijn.
Die jongen heeft het enorm hoog in de bol, maar Guardiola is niet zomaar iemand. Die trapt hem er ook uit als hij verzuimt.
Die jongen heeft het enorm hoog in de bol, maar Guardiola is niet zomaar iemand. Die trapt hem er ook uit als hij verzuimt.