Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di aug 08, 2006 12:51 pm

KJH is onvervangbaar in de huidige selectie hoor.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 08, 2006 12:53 pm

'We worden ook wel kampioen zonder....'

Wanneer heb ik dat eerder gehoord?

KJH moet blijven. Wij hebben hem nodig en hij wordt alleen maar meer waard.
Het stinkt aan alle kanten!

ub40_bboy
Berichten: 56
Lid geworden op: do jul 27, 2006 12:09 pm

Bericht door ub40_bboy » di aug 08, 2006 12:55 pm

Steef schreef:KJH is onvervangbaar in de huidige selectie hoor.
Hij word sooner or later toch verkocht.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 08, 2006 12:56 pm

ub40_bboy schreef:
Steef schreef:KJH is onvervangbaar in de huidige selectie hoor.
Hij word sooner or later toch verkocht.
Dan moet je dus zorgen dat je het dan kunt opvangen. Het is ongelooflijk dom om een speler te verkopen als je daardoor met een gat in je selectie komt te zitten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di aug 08, 2006 12:57 pm

KJH heeft nog nooit ergens zn contract uitgediend. Ik weet zeker als ie dit jaar weer goed draait dat ie weg is. Trouwens eind van het seizoen kun je ook nog heel veel voor hem vangen, daarvoor hoef je hem nu niet te verkopen.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di aug 08, 2006 12:58 pm

ub40_bboy schreef:
Steef schreef:KJH is onvervangbaar in de huidige selectie hoor.
Hij word sooner or later toch verkocht.
Ja, en dan hoop je z'n vervanger al klaar te hebben staan of op het oog te hebben.

Nou, ik kan met moeite tot een lijstje van 5 a 6 man komen. En (bijna)allemaal zijn ze (nog) niet KJH-nivo.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di aug 08, 2006 1:01 pm

brigade zuid schreef:KJH heeft nog nooit ergens zn contract uitgediend. Ik weet zeker als ie dit jaar weer goed draait dat ie weg is. Trouwens eind van het seizoen kun je ook nog heel veel voor hem vangen, daarvoor hoef je hem nu niet te verkopen.
Volgens mij ligt KJH t/m 2010 vast. Die kan dus je dus nog wel langer houden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 08, 2006 1:02 pm

Zoals Steef zegt, het contract van KJH loopt nog lang genoeg. In tegenstelling tot dat van Zlatan destijds.

Ik wil nog even van KJH genieten. Een half jaar is te weinig. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di aug 08, 2006 1:07 pm

Volgens mij is er totaal geen sprake van een vertrek van KJH. Lyon zou op de tribune hebben gezeten. Nou, big deal zeg.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 08, 2006 1:10 pm

Dat zeg ik. KJH staat op de scoutingslijst bij Lyon, meer niet. Ik neem aan dat hij bij nog twintig clubs op de scoutingslijst staat.

Ik kan me niet voorstellen dat hij nu al weg wil. En ik kan me ook niet voorstellen dat Ajax hem laat gaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di aug 08, 2006 1:11 pm

brigade zuid schreef:Makaay en ik zou Kluivert nog een kans geven. In de Nederlandse competitie zou ie toch nog wel goed zijn voor een doelpuntje of 20+?
Kluivert is in zijn hele carriere nooit goed geweest voor 20+ doelpunten per seizoen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

ub40_bboy
Berichten: 56
Lid geworden op: do jul 27, 2006 12:09 pm

Bericht door ub40_bboy » di aug 08, 2006 1:14 pm

Steef schreef:
ub40_bboy schreef:
Steef schreef:KJH is onvervangbaar in de huidige selectie hoor.
Hij word sooner or later toch verkocht.
Ja, en dan hoop je z'n vervanger al klaar te hebben staan of op het oog te hebben.

Nou, ik kan met moeite tot een lijstje van 5 a 6 man komen. En (bijna)allemaal zijn ze (nog) niet KJH-nivo.
`
Noem dat lijstje eens op dan.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di aug 08, 2006 1:14 pm

:nooo:

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di aug 08, 2006 1:17 pm

Die jongen speelt pas een half jaar bij Ajax. Die blijft nog zeker 2 jaar.

En waarom denken jullie dat hij naar Lyon zal gaan. Ik vind Lyon een mooie club, goede club ook, maar als ik KJH was zou ik alleen naar de echte top gaan.

Lyon is dan wel echte top, de competitie niet.
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 1:30 pm

ub40_bboy schreef:
joey schreef:Lyon wil veel liever Trezeguet. :yes:
Trezeguet verdiend 5 miljoen per jaar ofzo. Dat wil/kan Lyon niet betalen.
Lyon kan behoorlijk dik betalen, volgens mij. Als Trezeguet ook maar een klein beetje inlevert gaat Trezeguet naar Lyon, denk ik.
ub40_bboy schreef:
joey schreef:Lyon wil veel liever Trezeguet. :yes:
Trezeguet verdiend 5 miljoen per jaar ofzo. Dat wil/kan Lyon niet betalen.
Lyon kan behoorlijk dik betalen, denk ik. Als Trezeguet ook maar een klein beetje inlevert gaat Trezeguet naar Lyon, lijkt mij.
brigade zuid schreef:Als je geen CL haalt kun je het ook wel uitzingen met Rosenberg, Charisteas en Babel. Ik zou een verkoop ook alleen overwegen als er echt een mega bod is.
Die jongens hebben juist bewezen het moeilijk te hebben in de basis van Ajax. Met Huntelaar verlies je zo'n 40 goals en ik denk dat je er met Rosenberg in de spits nog geen 20 voor terugkrijgt. Die heeft in het systeem van Ajax nog veel meer kans om als linksbuiten tot zo'n aantal te komen. Hetzelfde geldt voor Babel, al zal die er iets meer maken. Charisteas komt misschien tot de 30, maar ik denk dat hij vooral in het systeem veel meer toe zou voegen dan Rosenberg en het in dat opzicht nog redelijk zou doen.

Nee, Ajax zou met die jongens qua spitsen net zo'n seizoen draaien als 2004/2005.
ub40_bboy schreef:
Steef schreef:KJH is onvervangbaar in de huidige selectie hoor.
Hij word sooner or later toch verkocht.
Dus verkopen we de meest doelpuntrijke spits van de laatste 13 jaar maar na een half seizoen? Wat een onzin zeg. Huntelaar heeft nog een contract dat lang doorloopt en er is geen enkele reden voor Ajax om hem op dit moment te verkopen.

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di aug 08, 2006 5:52 pm

ub40_bboy schreef:
Neefkens schreef:Je kan blijkbaar geen namen verzinnen ??
Enige die in mij op komt is Tevez. Maar er zullen genoeg andere spelers in de wereld rondlopen maar ik run geen scoutingsbureau.
Na ja, we hebben op het WK kunnen zien dat Tevez de Messiah ook niet is. Hij beet zijn tanden stuk op zijn tegenstanders. ;)

Moet nog maar zien of die gozer het überhaupt redt in Europa.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 5:53 pm

Als hij het niet redt, zal het aan z'n mentaliteit en karakter liggen.

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di aug 08, 2006 5:59 pm

Thomas schreef:Als hij het niet redt, zal het aan z'n mentaliteit en karakter liggen.
En aan zijn kwaliteiten. Vond de man tegen Duitsland maar matig spelen. Als je zo vaak tot speler van Zuid-Amerika bent gekozen, lijkt me dat je er in dat soort potjes moet staan. En hij stond er dus niet.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 6:03 pm

Laten we niet vergeten dat hij tegen Duitsland als een soort veredelde linkerflankspeler moest spelen terwijl hij een echte aanvaller is die veel voor de goal moet komen (en veel scoort). Bovendien kan ik me herinneren dat Friedrich de eerste helft soms handen en voeten nodig had om Tevez af te stoppen (al is dat geen wereldprestatie van Tevez tegen die prutser).

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di aug 08, 2006 6:06 pm

Thomas schreef: Bovendien kan ik me herinneren dat Friedrich de eerste helft soms handen en voeten nodig had om Tevez af te stoppen (al is dat geen wereldprestatie van Tevez tegen die prutser).
Da's inderdaad wel heel knap: de grote Friedrich in de luren leggen!

Ik vond Tevez niet beter dan Saviola en Crespo en die waren toch echt niet lekker bezig. Steef's idool was nog de beste Argentijnse aanvaller. De verhalen over Tevez waren beter dan de werkelijkheid.

Maar... we dwalen af. Ik zou KJH nog niet willen ruilen tegen 10 van die Tevez-en!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 6:09 pm

Mooi om te zien dat je Tevez niet afrekent op welgeteld één (!) wedstrijd terwijl onnoembaar veel mensen het er over eens zijn dat hij zich heeft bewezen in Brazilië.

Tevez komt er wel hoor. Daar doet een matige wedstrijd op een positie die niet de zijne is niets aan af.

Ik vond dat hij tegen zowel Nederland als Duitsland hard werkte, z'n lichaamskracht en behendigheid toonde en een aantal mooie acties liet zien.

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di aug 08, 2006 6:14 pm

Thomas schreef:Mooi om te zien dat je Tevez niet afrekent op welgeteld één (!) wedstrijd terwijl onnoembaar veel mensen het er over eens zijn dat hij zich heeft bewezen in Brazilië.
Niet zomaar een wedstrijd, Thomas. Een échte topper staat er in zo'n wedstrijd en rekent met 'kanjers' als Metzelder en Friedrich af. Basta. De écht groten stonden er op de leeftijd die Tevez heeft in zulke wedstrijden, Tevez zelf niet. En o.b.v. wat ik verder tijdens het WK van hem zag, kreeg ik nou niet de indruk dat ie zich onder de absolute toppers van het mondiale voetbal gaat scharen. Dan geef ik KJH eerlijk gezegd meer kans daarop.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 6:16 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef:Mooi om te zien dat je Tevez niet afrekent op welgeteld één (!) wedstrijd terwijl onnoembaar veel mensen het er over eens zijn dat hij zich heeft bewezen in Brazilië.
Niet zomaar een wedstrijd, Thomas. Een échte topper staat er in zo'n wedstrijd en rekent met 'kanjers' als Metzelder en Friedrich af. Basta. De écht groten stonden er op de leeftijd die Tevez heeft in zulke wedstrijden, Tevez zelf niet. En o.b.v. wat ik verder tijdens het WK van hem zag, kreeg ik nou niet de indruk dat ie zich onder de absolute toppers van het mondiale voetbal gaat scharen. Dan geef ik KJH eerlijk gezegd meer kans daarop.
Want Huntelaar speelde natuurlijk geen butpot tegen Inter in Milaan. En Farfan, Kalou, Rooney, Messi, etc spelen natuurlijk nooit slechte wedstrijden.

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di aug 08, 2006 10:27 pm

Dan bestaat heel Brazilie uit prutsers. Lekker makkelijk Wimpey. En Cruz de beste Argentijnse aanvaller, laat me niet lachen.

Ik geef toe. Tevez is een hype, maar hij is ook gewoon echt goed
IK GELOOF!!!!!!

ub40_bboy
Berichten: 56
Lid geworden op: do jul 27, 2006 12:09 pm

Bericht door ub40_bboy » di aug 08, 2006 10:33 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef:Mooi om te zien dat je Tevez niet afrekent op welgeteld één (!) wedstrijd terwijl onnoembaar veel mensen het er over eens zijn dat hij zich heeft bewezen in Brazilië.
Niet zomaar een wedstrijd, Thomas. Een échte topper staat er in zo'n wedstrijd en rekent met 'kanjers' als Metzelder en Friedrich af. Basta. De écht groten stonden er op de leeftijd die Tevez heeft in zulke wedstrijden, Tevez zelf niet. En o.b.v. wat ik verder tijdens het WK van hem zag, kreeg ik nou niet de indruk dat ie zich onder de absolute toppers van het mondiale voetbal gaat scharen. Dan geef ik KJH eerlijk gezegd meer kans daarop.
Dan kan Ronaldinho ook niet voetballen. Want waar was hij dit wk?

Gesloten