Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za sep 09, 2006 9:43 am

Wat praat je me na :D
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Bericht door sander » za sep 09, 2006 10:31 am

Wat een geouwehoer hier op t forum. Was toch voor Transfers & Geruchten?????

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 09, 2006 10:48 am

Dat krijg je als er niets gebeurt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za sep 09, 2006 12:50 pm

Heitinga zei gisteren op RTVNH dat hij niets weet van belangstelling van Man. Utd. Niemand heeft hem of zijn manager benaderd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » za sep 09, 2006 1:23 pm

joey schreef:
'Ajax is niet de club van Theo Lucius'

In een interview met de Metro heeft Feyenoord-aanvoerder Theo Lucius aangegeven dat hij eventuele interesse van Ajax na zijn vertrek bij PSV niet serieus had genomen.
"Van interesse van Ajax is me niets bekend en had ik sowieso meteen afgekapt. Ik zit niet op Ajax te wachten, dat is gewoon mijn club niet", aldus Lucius.
eredivisie.com

Hahaha, Ajax wilde hem heus niet. In de Arena gelden strenge brandvoorschriften... :D

Nu Lucius dit gezegd heeft, zal Feyenoord waarschijnlijk zijn contract openbreken en verlengen tot 2020... ;)
Lucius is dus ook al een meester in de supporterzoethoudertjesverhaaltjes.
Hij weet precies wat de Feyenoord suporters graag willen horen.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » za sep 09, 2006 1:58 pm

Dat is ook niet zo moeilijk. Wie heeft beelden van hun feestje gezien? :whatsthat:
Thomas schreef:
Marco schreef:Kijk eens naar het CV van Litmanen...
Die speelde bij de CL-winnaar en gold als een Europese topspeler. Litmanen met Van Bommel vergelijken is een diepe belediging. Van Bommel speelde in een PSV dat er jaren lang in de eerste ronde van de CL uitvloog.
En de halve finale haalde met PSV en inmiddels een CL op zijn erelijst heeft bijgeschreven. Lekker eenzijdig weer.

Ik vergelijk CV's, dat is van hetzelfde niveau als de argumenten die jij aandraagt om van Bommel een subtopper te noemen. Als je van Bommel zonodig in een hokje wilt stoppen (waar ik het nut sowieso niet van inzie), pak hem dan op zijn grote wedstrijden. Voer genoeg, lijkt me.

Diepe belediging? Ach, Thomas... :aai:
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za sep 09, 2006 1:59 pm

Michael Reiziger heeft ook de CL gewonnen.

Litmanen was bij Ajax een dragende speler, Van Bommel pendelde bij Barcelona tussen de bank en de basis.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za sep 09, 2006 2:07 pm

Wat heeft dit allemaal te maken met mogelijke transfers naar AJAX?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za sep 09, 2006 2:09 pm

Niets. Wij wachten op nieuws. :blush:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 09, 2006 2:10 pm

Wij willen nieuws over paniekaankopen! :furious3:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za sep 09, 2006 2:29 pm

Dan moet je in de Feyenoord-topic zijn. :aai:

Voorlopig is hier niets te melden. Of het moet zijn dat Ajax Jonathan Reis contracteert.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za sep 09, 2006 3:06 pm

joey schreef:Dan moet je in de Feyenoord-topic zijn. :aai:

Voorlopig is hier niets te melden. Of het moet zijn dat Ajax Jonathan Reis contracteert.
Heb je nieuws over dat laatste? Heb je hem zien trainen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 09, 2006 3:11 pm

In october komt hij weer langs toch? Volgens mij zei Van Geel over hem dat hij op beide vleugels uit de voeten kon, sterk was en een goede techniek had.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za sep 09, 2006 7:12 pm

Vers van de pers, Bertje naar de graafschap ...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 09, 2006 7:26 pm

Da's een beetje beneden mijn stand, hè. Volgens opa ben ik de nieuwe Rensenbrink op rechts! :cheer:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za sep 09, 2006 7:27 pm

Bertje schreef:Da's een beetje beneden mijn stand, hè. Volgens opa ben ik de nieuwe Rensenbrink op rechts! :cheer:
Opa moet eens naar Anders gaan ;)

wimpey
Berichten: 52007
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za sep 09, 2006 8:54 pm

joey schreef: Litmanen was bij Ajax een dragende speler, Van Bommel pendelde bij Barcelona tussen de bank en de basis.
En Jari was bij Barca, Liverpool en Ajax (2e keer) eigenlijk constant geblesseerd. Ik vond het gekkenwerk dat Ajax hem terughaalde en da´s ook wel gebleken, lijkt me...

Van Bommel en Litmanen zijn trouwens moeilijk te vergelijken. Litmanen heeft meer aanleg, maar Van Bommel heeft een veel beter fysiek.

Jari speelde trouwens 2 goede interlands tegen Polen en Portugal. Hij weet van geen ophouden.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za sep 09, 2006 10:18 pm

Marco schreef:
Thomas schreef:
Marco schreef:Kijk eens naar het CV van Litmanen...
Die speelde bij de CL-winnaar en gold als een Europese topspeler. Litmanen met Van Bommel vergelijken is een diepe belediging. Van Bommel speelde in een PSV dat er jaren lang in de eerste ronde van de CL uitvloog.
En de halve finale haalde met PSV en inmiddels een CL op zijn erelijst heeft bijgeschreven. Lekker eenzijdig weer.

Ik vergelijk CV's, dat is van hetzelfde niveau als de argumenten die jij aandraagt om van Bommel een subtopper te noemen. Als je van Bommel zonodig in een hokje wilt stoppen (waar ik het nut sowieso niet van inzie), pak hem dan op zijn grote wedstrijden. Voer genoeg, lijkt me.
Nee hoor. Ik heb ook 'gewone' argumenten over waarom ik Van Bommel niets speciaals vindt, maar die zijn al bekend, neem ik aan.
wimpey schreef:
joey schreef: Litmanen was bij Ajax een dragende speler, Van Bommel pendelde bij Barcelona tussen de bank en de basis.
En Jari was bij Barca, Liverpool en Ajax (2e keer) eigenlijk constant geblesseerd. Ik vond het gekkenwerk dat Ajax hem terughaalde en da´s ook wel gebleken, lijkt me...
Opzich was het niet zo'n slechte transfer. Het was jammer dat Jaris loopbaan bij Ajax wat in mineur eindigde vanwege al z'n blessures maar hij heeft Ajax heel weinig gekost en is in een aantal grote wedstrijden (CL en toppers in de Eredivisie) van waarde geweest.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za sep 09, 2006 10:52 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Litmanen was bij Ajax een dragende speler, Van Bommel pendelde bij Barcelona tussen de bank en de basis.
En Jari was bij Barca, Liverpool en Ajax (2e keer) eigenlijk constant geblesseerd. Ik vond het gekkenwerk dat Ajax hem terughaalde en da´s ook wel gebleken, lijkt me...

Van Bommel en Litmanen zijn trouwens moeilijk te vergelijken. Litmanen heeft meer aanleg, maar Van Bommel heeft een veel beter fysiek.

Jari speelde trouwens 2 goede interlands tegen Polen en Portugal. Hij weet van geen ophouden.
Niet de voetballer Litmanen, maar zijn blessuresleed was het grote risico.Toen ik dat hier poste werd ik bijna de nek omgedraaid.Eigenlijk zonde van zo'n grote voetballer.Ajax had beste bedoelingen met Litmanen, was het niet op het wedstrijdveld, dan op het trainingsveld.Daar zou ie zeker zijn meerwaarde voor de jeugd kunnen hebben, helaas zag de jeugd Jari alleen maar rondjes draven rondt het veld, na de/het zoveels blessure herstel programma.

Verder zou Litmanen weinig respect hebben gekregen van spelers als VdV en WS, voor wat het waard is.Jammer, sympathieke Fin, met schitterende akties en doelpunten achter zijn naam zal tot het einde van z'n leven steeds maar weer worden herinnerd aan het hoe blessure gevoelig hij wel niet was ..

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 10, 2006 11:10 am

K*tman stelde Jari ook niet op als ie fit was
I think I lost my fucking headache

Yo
Berichten: 168
Lid geworden op: ma sep 29, 2003 2:39 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Yo » zo sep 10, 2006 11:59 am

Demosthenes schreef:
joey schreef:Dan moet je in de Feyenoord-topic zijn. :aai:

Voorlopig is hier niets te melden. Of het moet zijn dat Ajax Jonathan Reis contracteert.
Heb je nieuws over dat laatste? Heb je hem zien trainen?
Ik niet, maar staat een column van Steerpike op AN van een tijdje terug.

Gebruikersavatar
gertjuh410
Berichten: 180
Lid geworden op: za jan 29, 2005 12:29 pm

Bericht door gertjuh410 » ma sep 11, 2006 10:49 pm

Ik weet niet oftie al ergens staat maar zag dat jullie het over Jari hadden.. vriend van me heeft wel mooi filmpje over hem gemaakt:-) Dis de link.. http://media.putfile.com/Jari-Litmanen-Ajax-in-Person .. staat ook op ajaxshowtime.nl!! Sorry, geen transfernieuws, kweet het ma heb weinig tijd!! Veel plezier ermee:-)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di sep 12, 2006 8:57 am

Zie hier, Gert (en anderen).

Hier weer over transfernieuws.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo sep 20, 2006 1:12 pm

Ten Cate gaat vandaag in de nieuwe VI in op het gerucht dat Sneijder in de belangstelling zou staan van Barcelona. Hij denkt dat Laporta desgevraagd uit beleefdheid aardige dingen over Sneijder heeft gezegd, omdat hij Ajax een warm hart toedraagt. Als Barcelona Sneijder wilde hebben, zegt HtC, dan zou hij (HtC) dat als eerste moeten weten. Het lijkt hem ook sterk dat er iets van dit verhaal waar is, want wat doet Barcelona dan met Iniesta, Xavi en Deco?
Ook meldt de VI dat het contract van Stanley Aborah is ontbonden. Aborah loopt momenteel stage bij Arminia Bielefeld.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr sep 22, 2006 11:36 am

Sneijder bij Barca....Haha. Hebben ze het team niet voor
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten