Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52116
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za jan 13, 2007 10:37 pm

Maarten127 schreef: natuurlijk jochie.. volgens mij krijg jij een harde plasser wanneer je htc ergens op kan betrappen..
Je hebt me helemaal door!! Echt een enorm volwassen reactie trouwens!! Bravo!! :cheer:
En volgens mij zitten sommigen hier te wachten tot Ajax punten laat liggen zodat ze Danny Blind kunnen ophemelen en de grote satan kunnen neersabelen.
Hmmm, vorig seizoen was Danny Blind de anti-christ. Maar dat was wél okay. Toch?
Trieste mensen zitten hier... en dan heb ik het vooral over de zieligerds die nog erger zijn dan jij.
Ho ho, daar neem ik geen genoegen mee! Ik wil de zieligste zijn!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jan 13, 2007 10:41 pm

wimpey schreef:
Maarten127 schreef: natuurlijk jochie.. volgens mij krijg jij een harde plasser wanneer je htc ergens op kan betrappen..
Je hebt me helemaal door!! Echt een enorm volwassen reactie trouwens!! Bravo!! :cheer:
X'C je vind mijn reactie niet volwassen! Kut voor je dat ik jouw (en vooral een Lucas') gezeik irritant genoeg vind om er kinderachtig op te reageren.
En volgens mij zitten sommigen hier te wachten tot Ajax punten laat liggen zodat ze Danny Blind kunnen ophemelen en de grote satan kunnen neersabelen.
Hmmm, vorig seizoen was Danny Blind de anti-christ. Maar dat was wél okay. Toch?
Niet bij mij. Pas aan het einde van het seizoen heb ik Blind opgegeven. Vooral door zijn vieze media-spelletje.

Maar dat is het dus.. Blind is ontslagen. Dus moet htc op zijn minst na een half jaar tijd er ook uit. Want een jaar zonder ontslagen trainer is een k*nker jaar voor jou he?
Trieste mensen zitten hier... en dan heb ik het vooral over de zieligerds die nog erger zijn dan jij.
Ho ho, daar neem ik geen genoegen mee! Ik wil de zieligste zijn![/quote]
kut voor je
Laatst gewijzigd door M.. op za jan 13, 2007 10:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Bericht door thaumaturgy » za jan 13, 2007 10:41 pm

Ik zie nergens een directe quote dat HTC de opleidingen wil samenvoegen. Het enige wat er eventueel op kan duiden is dit:

Wat dat betreft krijg je de ideale speler als je, zeker wat betreft de filosofie, de Ajax-opleiding naast die van Feyenoord legt. Nu hebben we veel van dezelfde type voetballers in de selectie.’’

Afkomstig uit het dagboek nr 8 stuk van ajax.nl . En daar lijkt hij alleen maar aan te geven dat de Ajax opleiding, net als die van Feyenoord, spelers niet compleet maakt. Maar ik kan er niets uit op leiden dat hij de opleidingen wil fuseren. Daarnaast is dat zijn verantwoordelijkheid ook niet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jan 13, 2007 10:42 pm

Ik heb helemaal geen slechte resultaten nodig om Blind op te hemelen. Al wint HTC met Ajax de CL, dan nog zal ik beweren dat Blind dat ook wel was gelukt.

Volgens mij is de invloed van een trainer namelijk vrij beperkt. Al is kijk op het spelletje en tactisch inzicht wel vereist. En dat heeft Ten Cate. De vrij slechte resultaten neem ik HtC ook helemaal niet kwalijk. Wat ik wel storend vind is dat HtC de club Ajax regelmatig niet waardig (genoeg) uitdraagt.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za jan 13, 2007 11:05 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jan 13, 2007 10:43 pm

Een trainer die de hele wedstrijd naar zijn schoenen zit te kijken doet dat wel? Een trainer die het publiek tegen het bestuur opstookt in een laatste krampachtige poging zijn hachje te redden na het slechtste seizoen sinds de uitvinding van de kleuren tv doet dat wel?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jan 13, 2007 10:58 pm

Jim schreef:Goed, voordat een en ander weer uitmondt in een zinloze PSV versus Ajax discussie. To the point, over het gezemel van Henk ten Cate.

Henk ten Cate, op 17 november 2006, toen het allemaal nog aardig ging met Ajax:
"...nu is het resultaat de norm. Ik vind dat zorgelijk. Want dan gaan we als Nederland afhaken, ...
Henk ten Cate twee maandjes en een aantal nederlagen cq. verlies van punten later:
...een goed resultaat in de wacht te slepen. Als er maar wordt gewonnen,...
Zo wat duidelijker?.
Volgens mij staat het hier gewoon hoor Thomas. Daar hoef je echt niet voor te zoeken. De belangrijkste reden om Blind te ontslaan was dat er geen Ajaxwaardig spel werd getoond en dat er geen vooruitgang werd geboekt. Nu een half jaar later wijst steeds meer erop dat het spel helemaal niet (meer?) belangrijk is. Voor het eerst in heel lange tijd (de vorige was Ivic geloof ik) wordt een trainer en TD die suggeren dat er 'realistischer' gevoetbald moet worden (en dan ga ik ervan uit dat we ten Cates laatste opmerkingen wel serieus moeten nemen) gesteund door het publiek. Sterker nog, als je er wat van zegt krijg je bijna agressieve medesupporters over je heen. De tijden veranderen echt.

Jammer voor je Wimpey, maar ik ben toch echt de zieligste! :bis:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jan 13, 2007 10:58 pm

Ten Cate wil aandacht voor scouten

Henk ten Cate vindt dat Ajax qua opleiding moet doen waar de club goed in is en niet het type speler à la Feyenoord moet gaan opleiden. Dit zei hij in Zuid Afrika waar de club aan het trainen is.
Ten Cate vindt dat ze types Stam en Gabri moeten scouten en dat de scouting dus moet verbeteren. Hij noemde zelfs de optie dat de opleiding van Ajax en Feyenoord samengevoegd zou kunnen worden.
De trainer liet zich positief uit over Mitchell Donald. Hij is fysiek al heel sterk, is stabiel en zit goed in zijn vel.
AT5

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jan 13, 2007 11:02 pm

Zal Winpey dan nu zelfs quotes verzinnen om htc onderuit te kunnen halen?

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Bericht door thaumaturgy » za jan 13, 2007 11:04 pm

Voetske schreef:
Ten Cate wil aandacht voor scouten

Henk ten Cate vindt dat Ajax qua opleiding moet doen waar de club goed in is en niet het type speler à la Feyenoord moet gaan opleiden. Dit zei hij in Zuid Afrika waar de club aan het trainen is.
Ten Cate vindt dat ze types Stam en Gabri moeten scouten en dat de scouting dus moet verbeteren. Hij noemde zelfs de optie dat de opleiding van Ajax en Feyenoord samengevoegd zou kunnen worden.
De trainer liet zich positief uit over Mitchell Donald. Hij is fysiek al heel sterk, is stabiel en zit goed in zijn vel.
AT5
Volgens mij is dat gewoon misinterpretatie van at5's kant. Er staat ook geen quote die daarna refereert.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jan 13, 2007 11:10 pm

Maarten127 schreef:Zal Winpey dan nu zelfs quotes verzinnen om htc onderuit te kunnen halen?
Ik heb geen reden om aan de woorden van Wimpey te twijfelen.HtC is er gek zat voor, moet nu wel uitkijken want er begint iets hard te worden ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jan 13, 2007 11:13 pm

Voetske schreef:
Ten Cate wil aandacht voor scouten

Henk ten Cate vindt dat Ajax qua opleiding moet doen waar de club goed in is en niet het type speler à la Feyenoord moet gaan opleiden. Dit zei hij in Zuid Afrika waar de club aan het trainen is.
Ten Cate vindt dat ze types Stam en Gabri moeten scouten en dat de scouting dus moet verbeteren. Hij noemde zelfs de optie dat de opleiding van Ajax en Feyenoord samengevoegd zou kunnen worden.
De trainer liet zich positief uit over Mitchell Donald. Hij is fysiek al heel sterk, is stabiel en zit goed in zijn vel.
AT5
Uhh, hier staat toch gewoon wat Wimpey meldde?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jan 13, 2007 11:14 pm

Niet zo zoeken Johnk!
I think I lost my fucking headache

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jan 13, 2007 11:14 pm

Dan was ik over enthousiast

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jan 13, 2007 11:17 pm

Maarten127 schreef:Dan was ik over enthousiast
Mag ik vragen hoe oud je bent ?.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jan 13, 2007 11:24 pm

ja hoor.. maar dat gaat je geen zak aan. het maakt me geen zak uit of je denkt dat ik twaalf ben of dat je denkt dat ik vijftig ben.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jan 13, 2007 11:28 pm

Maarten127 schreef:ja hoor.. maar dat gaat je geen zak aan. het maakt me geen zak uit of je denkt dat ik twaalf ben of dat je denkt dat ik vijftig ben.
Nu daar ging het me niet over .. dus laat dan maar .. verder doet het me niks dat gebral van je ...

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jan 13, 2007 11:31 pm

jouw eeuwige geziek en negatief geouwehoer doet me ook verder niets... het is maar internet.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jan 13, 2007 11:33 pm

Maarten127 schreef:jouw eeuwige geziek en negatief geouwehoer doet me ook verder niets... het is maar internet.
Zegt genoeg, kusjes en slaap zacht jongetje :aai:

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jan 13, 2007 11:36 pm

sorry.. ik was even vergeten dat voor sommige bezoekers van dit forum internet gelijk staat aan hun leven. Of houdt het op bij dit forum?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jan 13, 2007 11:38 pm

leven wat is dat ...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 13, 2007 11:39 pm

Jim schreef:Zo wat duidelijker?.
Het is intussen in elk geval zonneklaar dat Henk het volkomen eens was met de nieuwjaartoespraak van Jaakke, waarin die het resultaat voor alles stelde.
Weet jij veel wat Jaakke een goed resultaat vindt? Ik denk dat Jaakke goed voetbal een goed resultaat vindt.

Voor de rest laat ik deze topic maar voor wat het is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jan 13, 2007 11:41 pm

Bertje schreef:
Jim schreef:Zo wat duidelijker?.
Het is intussen in elk geval zonneklaar dat Henk het volkomen eens was met de nieuwjaartoespraak van Jaakke, waarin die het resultaat voor alles stelde.
Weet jij veel wat Jaakke een goed resultaat vindt? Ik denk dat Jaakke goed voetbal een goed resultaat vindt.

Voor de rest laat ik deze topic maar voor wat het is.
Ik denk dat Jaake resultaat een goed resultaat vindt ..

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 13, 2007 11:41 pm

Oké.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jan 13, 2007 11:56 pm

En Maarten begon de avond nog zo goed.
Maarten127 schreef:Ach Joey.. je weet toch dat er hier mensen op dit forum zitten die élk woord van ten cate net zo lang lezen tot ze iets vinden waarop ze kunnen zeiken? Ik snap niet dat je de discussie nog met ze aan gaat.
Bertje for President!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo jan 14, 2007 12:03 am

tja..

Plaats reactie