Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 4:08 pm

Dat is gewoon tweederde van wat Ajax voor hem betaald heeft.

Feyenoord wilde het zelfs betalen, dus waarom PSV niet?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 4:18 pm

joey schreef:Dat is gewoon tweederde van wat Ajax voor hem betaald heeft.

Feyenoord wilde het zelfs betalen, dus waarom PSV niet?
En ?, als jij op vakantie bent betaal jij dan ook als je aan het onderhandelen bent wat een eerder persoon betaald heeft voor het zelfde object ( pfft wat een zin ).Eerder schreef ik " Als er echt een groot verschil inzit dan ben ik bang van niet.Terecht, AJAX bepaald de prijs niet Psv. ", en hoe groot het verschil is weet ik niet.Ik zou me kunnen voorstellen dat beide wat water bij de wijn doen ( als het verschil niet al te groot is natuurlijk ) ..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do jun 21, 2007 4:49 pm

joey schreef:Natuurlijk, maar uitgerekend PSV...
Tja dat zullen ze bij psv ook gedacht hebben toen HvdZ ging verkassen.

Feyenoord is vooralsnog geen concurrentie.
Nog niet maar dat wou ik graag zo houden, vooral geen goede spelers heen laten gaan.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do jun 21, 2007 4:50 pm

joey schreef:Dat is gewoon tweederde van wat Ajax voor hem betaald heeft.

Feyenoord wilde het zelfs betalen, dus waarom PSV niet?
Ergens heb ik steeds het gevoel dat AJAX van Psv meer wil dan wat ze van Fnoord willen.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jun 21, 2007 6:37 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef:Dat is gewoon tweederde van wat Ajax voor hem betaald heeft.

Feyenoord wilde het zelfs betalen, dus waarom PSV niet?
Ergens heb ik steeds het gevoel dat AJAX van Psv meer wil dan wat ze van Fnoord willen.
Dat zou ik ook niet meer dan normaal vinden..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 7:50 pm

BZ, dat gevoel heeft iedereen, maar of het ook zo is weten we niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do jun 21, 2007 7:50 pm

Inderdaad, ik zie niet wat daar zo raar aan is...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 7:58 pm

Als dat het geval is en daar is bewijs voor, dan kan Perez wel naar de arbitrage stappen en heeft hij een goede kans. Maar goed, vooralsnog zijn er erg veel geruchten en erg weinig feiten. Zo valt ook de genoemde prijs van 1,8 miljoen onder de geruchten.

Van Geel heeft zelfs nog geen prijs doorgegeven aan PSV :wink.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do jun 21, 2007 7:59 pm

Baseman schreef:Als dat het geval is en daar is bewijs voor, dan kan Perez wel naar de arbitrage stappen en heeft hij een goede kans. Maar goed, vooralsnog zijn er erg veel geruchten en erg weinig feiten. Zo valt ook de genoemde prijs van 1,8 miljoen onder de geruchten.

Van Geel heeft zelfs nog geen prijs doorgegeven aan PSV :wink.gif:
Nu geloof je MvG? Heeft psv al om een vraagprijs gevraagd?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » do jun 21, 2007 8:04 pm

Baseman schreef:Als dat het geval is en daar is bewijs voor, dan kan Perez wel naar de arbitrage stappen en heeft hij een goede kans. Maar goed, vooralsnog zijn er erg veel geruchten en erg weinig feiten. Zo valt ook de genoemde prijs van 1,8 miljoen onder de geruchten.

Van Geel heeft zelfs nog geen prijs doorgegeven aan PSV :wink.gif:
Van Geel is wel resoluut in het van de tafel vegen van boden :hypocrite.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 11:05 pm

Nieuws!

Transfer Perez van de baan

AMSTERDAM/EINDHOVEN - De transfer van Kenneth Perez van Ajax naar PSV lijkt voorlopig van de baan.


Er gaapt zo’n kloof tussen het bedrag dat de Amsterdammers voor de Deen vragen en de som die PSV bereid is te betalen, dat er gisteren een streep onder de onderhandelingen is gezet.

Daarmee lijkt de laatste poging van PSV om Perez naar Eindhoven te halen gestrand. Technisch-manager Stan Valckx laat weliswaar weten dat de landskampioen nog altijd interesse heeft, in Amsterdam rekenen ze nergens meer op.


,,Er zat een groot verschil tussen vraag en aanbod,’’ zegt technischdirecteur Martin van Geel namens Ajax. ,,En PSV heeft heel duidelijk aangegeven dat het een finaal bod betrof. Toen hebben we er maar een streep onder gezet.’’

Een kleine twee weken terug leek het vrijwel zeker dat Perez naar Eindhoven zou verhuizen. De speler was akkoord met de landskampioen, die op basis van signalen uit Amsterdam concludeerde dat de clubs er wel uit zouden komen. Binnen PSV stelt men dat Ajax sindsdien de transfersom fors heeft verhoogd, iets wat in de hoofdstad wordt tegengesproken.


Hoe het nu verder moet met Kenneth Perez is onduidelijk. De speler heeft overeenstemming met PSV over een contract voor drie jaar, maar de Eindhovenaren kunnen hem niet betalen. Er is wel een akkoord tussen Ajax en Feyenoord over de transfersom van de Deen, maar Perez heeft tot nog toe aangegeven naar PSV te willen.

Gezien de verstoorde werkverhouding met Ajax-trainer Henk ten Cate lijkt het uitgesloten dat Perez alsnog bij Ajax zal blijven. Wellicht wordt het dan toch Rotterdam. De speler heeft nooit gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil, maar heeft een voorkeur voor PSV.


Als Perez alsnog bij Feyenoord terecht komt, zal er wel gesproken moeten worden. Bij zijn presentatie eerder deze week zei trainer Bert van Marwijk dat het niet logisch zou zijn als Perez alsnog naar Feyenoord komt, juist omdat hij zo nadrukkelijk voor PSV heeft gekozen.
AD
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13403
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » do jun 21, 2007 11:15 pm

MvG meldt het ook. Transfer van de baan.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jun 22, 2007 2:10 am

:cheer.gif: Hoe minder goede voetballers bij de grote concurrent hoe beter. Van Geel, bedankt!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 6:43 am

Perez komt (voorlopig) dus niet. Aan de ene kant jammer, hij is een goede voetballer. Aan de andere kant niet jammer, we hebben al aardig wat aanvallers en ik weet niet of hij een plaats op de bank zou accepteren.

Koeman heeft er nu eenmaal een handje van om veel aanvallers te kopen, alsof dat alles oplost. En wat mij betreft heeft PSV voldoende aanvallers.
Demosthenes schreef:Nu geloof je MvG? Heeft psv al om een vraagprijs gevraagd?
Euhm, jij weet wat een knipoog inhoudt ?
En natuurlijk heeft PSV om een vraagprijs gevraagd, of denk jij dat clubs altijd lukraak in het wild gaan bieden ?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr jun 22, 2007 7:41 am

joey schreef:Dat is gewoon tweederde van wat Ajax voor hem betaald heeft.

Feyenoord wilde het zelfs betalen, dus waarom PSV niet?
Ook Perez lijkt voorlopig niet bij Ajax weg te gaan. De onderhandelingen tussen Ajax en PSV over een transfer van de Deen zijn vandaag door beide clubs afgebroken. Van Geel vertelde nogmaals dat Ajax wil meedenken over een transfer van Perez, maar dat er grenzen zijn aan hoe makkelijk Ajax hem laat vertrekken. Hij gaf verder aan dat de vraagprijs van 1,8 miljoen die hier en daar genoemd werd volledig uit de lucht gegrepen is.
Tien.

Dus Feyenoord wilde helemaal geen 1.8 miljoen betalen ... meer lijkt me stug .. minder lijkt me waarschijnlijker ... ver staat er " er zijn grenzen hoe makkelijk AJAX hem laat vertreken ".Kweet niet maar lees ik hier dat van Geel eigenlijk geen voorstander is van het vertrek van Perez.

PEREZ ZIET OVERGANG AFKETSEN

Van onze Telesportredactie


AMSTERDAM, vrijdag
Ajax heeft de onderhandelingen met PSV over een transfer van Kenneth Perez afgekapt. ,,Een transfer is wat ons betreft van de baan”, aldus technisch directeur Martin van Geel. ,,PSV heeft zijn uiterste prijs genoemd en wij vinden dat bedrag niet voldoende. Het heeft daarom geen zin meer om door te praten. Daar is PSV het overigens mee eens.” Kenneth Perez reageerde bij monde van zijn manager Karsten Aabrink zeer teleurgesteld. ,,Wij zijn heel verrast door deze move van Ajax. Dit is een grote teleurstelling. We moeten een manier vinden om hiermee om te gaan”, aldus Aabrink. Ajax had wel een akkoord met Feyenoord over een afkoopsom. Van Geel: ,,Maar Perez heeft duidelijk gemaakt dat hij daar niet naartoe wil, dus dat is geen optie meer. Er zijn op dit moment geen alternatieven. Zoals de situatie nu is, verwachten we Perez gewoon op 5 juli bij de eerste training.”
De T.
Laatst gewijzigd door 999 op vr jun 22, 2007 10:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jun 22, 2007 10:27 am

Ja, en dan heb je nu een speler in je team die al niet de makkelijkste is en nog eens weg wilt nu... en niet mag... weet niet wat je daarmee opschiet
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 11:43 am

Daar komt nog wel een oplossing voor. En zo niet, dan moet Perez zijn contract gewoon uitdienen. Hij heeft het tenslotte zelf getekend.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jun 22, 2007 5:27 pm

Ik zie er niks in. Dat wordt een drama tussen Perez en Ten Cate. Ik denk dat geen van beiden er in deze situatie professioneel genoeg voor is om het niet uit te laten lopen op een nieuw conflict. Ze zijn allebei te opvliegerig en snel gekrenkt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 6:38 pm

Perez kiest eieren voor zijn geld, let maar op!
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr jun 22, 2007 6:57 pm

Ik vind overigens dat MvG zich gisteren goed kon verplaatsen in Perez, hij begreep wel dat je op zijn leeftijd meer wilt spelen en vond ook dat Perez het goed gedaan had bij AJAX.

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » vr jun 22, 2007 6:59 pm

Juist en hij wilde ook graag meedenken om tot een oplossing te komen, maar het moest niet te gek worden. PSV maakte het dus te gek.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr jun 22, 2007 7:00 pm

Ja maar het viel me dus gisteren weer op en al vaker dat ik het idee heb dat MvG veel positiever over Perez is dan HtC.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 22, 2007 7:03 pm

Ben ik nou gek of heeft HTC eerder precies hetzelfde gezegd, BZ?

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » vr jun 22, 2007 7:09 pm

Jij bent niet gek.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr jun 22, 2007 7:12 pm

C'est le ton qui fait la musique.

Plaats reactie