Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jul 12, 2007 11:21 pm

Geen idee.

Zoals gezegd, Perez wordt wel erg opgehemeld. Alsof we het hebben over een topper van jewelste. Hoeveel interlands heeft hij eigenlijk gespeeld?

Hier is geregeld beweerd dat Perez had moeten spelen en niet Babel. Maar vraag het 50 trainers en 49 van hen zullen waarschijnlijk voor Babel kiezen. Die ene is Danny Blind. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 12, 2007 11:22 pm

Bij AZ werden de strafschoppen de laatste jaren door Landzaat genomen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 12, 2007 11:23 pm

joey schreef:Hier is geregeld beweerd dat Perez had moeten spelen en niet Babel. Maar vraag het 50 trainers en 49 van hen zullen waarschijnlijk voor Babel kiezen. Die ene is Danny Blind. :smallgrin.gif:
Dat lijkt me wat overdreven, joey.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jul 13, 2007 7:11 am

Wat de absurde ophemeling van Perez betreft, heeft Joey wel weer gelijk. Ajax kan heus wel zonder Perez hoor. Het is alleen jammer dat er een goede voetballer naar PSV vertrekt.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr jul 13, 2007 7:42 am

Grappig, ik vind het juist andersom. Perez is nog niet verkocht aan PSV of hij wordt hier neergezet als beperkte voetballer.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jul 13, 2007 8:01 am

Zo bedoel ik het niet. Perez is een goede speler. Hij heeft het ook goed gedaan bij Ajax. Wat ik wilde zeggen is dat hij jaren bij AZ heeft rondgelopen zonder dat een grotere club hem wilde. Toen Ajax hem haalde, was er totaal geen concurrentie. Het afgelopen jaar is er een bepaald beeld van hem neergezet. De weergaloze winnaar die miskend wordt door zijn rancuneuze coach. Zoiets. Hij is een cultfiguur geworden. Natuurlijk, hij heeft lopen kankernegeren en er kwamen berichten naar buiten dat Perez slecht lag in de groep, maar blijkbaar maakten die dingen minder indruk. Een door Ajax miskende speler is blijkbaar - ook publicitair- uitermate aantrekkelijk voor de concurrentie. Die redeneert wellicht als volgt: wacht maar tot Perez tot volle bloei komt, niet langer gehinderd door de intriges van de slangenkuil Ajax!
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr jul 13, 2007 11:17 am

Perez doet zelf water bij de wijn
door onze Telesportredactie

EINDHOVEN - Dat Kenneth Perez onder geen beding bij Ajax wenste te blijven, was bekend. Maar hoe graag hij naar PSV wilde, bleek gisteren na de keuring en de ondertekening van het contract in Eindhoven. De beoogde verbintenis van drie jaar werd op verzoek van de club omgezet in twee seizoen, met optie tot nog een jaar. En daarnaast deed hij ook financieel water bij de wijn.

"Dat zou heel goed kunnen", antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies. De Deen maakte op de Herdgang een opgeluchte indruk, nadat Ajax en PSV alsnog tot een akkoord waren gekomen over de transfersom van 1,7 miljoen euro. "Hoe langer het duurde, hoe meer ik begon te twijfelen of de deal nog wel doorging."

Die twijfel was terecht, beaamde manager voetbalzaken Stan Valckx. "Als Andre Guardado was gekomen, denk ik niet dat we Kenneth hadden aangetrokken." Dat deerde de PSV-fans niet. Zij begroetten Perez, die vandaag voor het eerst meetraint, met luid gejuich.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr jul 13, 2007 11:29 am

LucaS schreef:Grappig, ik vind het juist andersom. Perez is nog niet verkocht aan PSV of hij wordt hier neergezet als beperkte voetballer.
Heb ik nog niet gelezen.

Er zijn op AT Perezianen, maar het zou mij niet verbazen dat een deel van deze groep meer anti-HtC is dan voor Perez. Het ernaast zetten van Perez moet dan wel uitgelegd worden als onzin, omdat Perez de "goede voetballer" is. Zijn diegenen ook niet zij "die Babel maar niets vinden" of zit ik er dan naast?

Mijn mening is in ieder geval niet veranderd: goede invaller, maar als basispeler heb ik weinig goeds van hem gezien.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr jul 13, 2007 11:40 am

Demosthenes schreef:Er zijn op AT Perezianen, maar het zou mij niet verbazen dat een deel van deze groep meer anti-HtC is dan voor Perez.
Daar heb je vast gelijk in (geldt overigens niet voor mijzelf), maar dit hele verhaal kan je ook andersom redeneren met pro-HtCianen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr jul 13, 2007 11:46 am

Precies, ik denk dat veel mensen positiever over Babel zijn gaan denken vanwege de lovende woorden van MVB en HTC. Vorig seizoen werd Babel niet zo zuinig afgemaakt door mensen die zichzelf nu tot de Babelianen rekenen.

Waar niets mis mee is hoor, ik verander ook zo vaak van mening. Zeker wat betreft Babel kan ik het me goed voorstellen, want dat is een wat merkwaardige speler.

Quizvraagje: wie ging er helemaal over de rooie toen Ajax het waagde Charisteas te kopen terwijl men met Babel zo'n veelbelovende centrumspits in huis had?

Lionel
Berichten: 47597
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr jul 13, 2007 12:02 pm

Ik werd gek maar niet omdat ik zo een vertrouwen had in Babel. Ik had wel vertrouwen in hem maar nog niet. Ik was pissed dat Charisteas a-technisch is.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr jul 13, 2007 12:08 pm

Ik bedoelde eigenlijk Lucas. :wink.gif:

Zo zie je maar.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jul 13, 2007 12:11 pm

Jöhnk schreef:Precies, ik denk dat veel mensen positiever over Babel zijn gaan denken vanwege de lovende woorden van MVB en HTC. Vorig seizoen werd Babel niet zo zuinig afgemaakt door mensen die zichzelf nu tot de Babelianen rekenen.
Wij hebben Babel nu een heel seizoen als basisspeler aan het werk kunnen zien. Daarvoor zat hij veel op de bank en (daardoor) worstelde hij met zichzelf. Ik denk ook dat hij van HtC meer vrijheid heeft gekregen dan van Blind. Blind wilde dat hij buitenom passeerde. Daar ligt niet zijn kracht.

Als je me vraagt of ik Babel zwak vond onder Blind, dan zeg ik ja. Maar als je me vraagt of die jongen talent heeft, dan zeg ik ook ja
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr jul 13, 2007 12:39 pm

Johnk, dat was toch als centumspits? Ik nam toen aan dat hij een talent was op die positie, als linksbuiten weten we inmiddels dat hij daar (nog?) niet goed genoeg voor is.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » wo jul 18, 2007 7:19 am

Perez, straks in vorm beslist wedstrijden in de competitie en HTC gaf de voorkeur aan Babel.Babel is pleite. Perez aan Pisvee verkocht voor een Appel en Ei , Ajax presteerd slecht in cpmpetite en ontslaat de trainer en we hebben weer een HTC erfenis. Ik blijf een kutgevoel houden bij de verkoop van Perez.

Sorry het moest er even uit. :crazy.gif:

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo jul 18, 2007 7:20 am

Ach, ik ben ook niet altijd meteen vrolijk als ik net wakker ben.
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo jul 18, 2007 7:28 am

Kan die man geen spreekverbod krijgen. :icon_exclaim.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » wo jul 18, 2007 7:31 am

Jesse schreef:Kan die man geen spreekverbod krijgen. :icon_exclaim.gif:
Sinds wanneer bepaal jij wat er wordt geschreven over een mening van een ajacied

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » wo jul 18, 2007 7:49 am

Niet alleen niet vrolijk, maar ook een beetje fel :)

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo jul 18, 2007 8:15 am

Toppie schreef:
Jesse schreef:Kan die man geen spreekverbod krijgen. :icon_exclaim.gif:
Sinds wanneer bepaal jij wat er wordt geschreven over een mening van een ajacied
Ik bepaal helemaal niks.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid
Berichten: 576
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 18, 2007 8:22 am

We kunnen alleen wel zeggen dat we het totale nonsens vinden. :ajaxsmiley.gif:

Er is een wisselspeler verkocht voor een mooi bedrag gezien zijn leeftijd en er is een jong talent verkocht voor een astronomisch bedrag waar we hele mooie dingen mee kunnen doen.

Dat jij dan nu meteen al begint over falen in de comp en het ontslag van HtC, is misschien wat overdreven, vind je niet?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33961
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di sep 04, 2007 12:57 pm

Voetske schreef:
joey schreef:Op Radio 1 wordt net gezegd dat Perez rond was met Peter Bosz, maar dat toen PSV kwam met een beter aanbod.
Dat zou dus de reden zijn dat BVM zo reageerde.
Dat denk ik dus niet :
• Hoewel Feyenoord een akkoord heeft met Ajax over een transfer van Kenneth Perez, rekent Van Marwijk niet meer op de komst van de Deen. „Hij wil zelf naar PSV. Spelers die naar Feyenoord komen, moeten graag naar Feyenoord komen en anders niet.”
De T.

Dat zegt dus BVM, en niet Radio 1.En steeds weer het zelfde verhaal .. AJAX had een akkoord met Feyenoord, of Perez een akkoord had met Feyenoord wordt nergens gemeld ...
Inmiddels weten we dus dat Perez al in april een akkoord had met Feyenoord, het duurde hem alleen te lang.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma sep 24, 2007 9:30 pm

Perez was net op TV, Duke. :666.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33961
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di sep 25, 2007 7:48 am

Jöhnk schreef:Perez was net op TV, Duke. :666.gif:
Oh Ja? :drecul.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie