Vito Wormgoor

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Neefkens
Erelid
Berichten: 573
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo aug 24, 2008 4:22 pm

Vedette-10 schreef:
Raymon schreef:Eigenlijk ben je een heel wijs man!
Dank je. Jongeman dan hè.
We moeten ons alleen wel open stellen voor zijn wijsheid.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 4:24 pm

Neefkens schreef: We moeten ons alleen wel open stellen voor zijn wijsheid.
Uiteraard :ajaxsmiley.gif: .

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 24, 2008 5:31 pm

Vedette-10 schreef:
Voetske schreef: Waarom Wormgoor niet terug kan komen heb ik tig keer proberen duidelijk te maken.En de rest ook .. afijn .. ik stop er mee ..
Maar ik vraag me af op basis waarvan jij inschat dat zijn ploeggenoten hem niet meer vergeven.
Omdat er niks zo erg is als het vertrouwen in iemand kwijt raken.Maar goed, blijkbaar heb jij er niet al te veel moeite mee dat er in een groep, team iemand zit die van jou(w) steelt.Dan geef jij hem een aai over zijn bol, en hoppa alles is weer goed.Dan moet ik open staan voor de beweegredenen en in samenspraakt met de dader een therapie programma op gaan zetten om hem weer op de goede weg te helpen.

AJAX kiest voor een andere therapie, dezelfde die ik ook zou kiezen ..

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 5:42 pm

Voetske schreef: Omdat er niks zo erg is als het vertrouwen in iemand kwijt raken.Maar goed, blijkbaar heb jij er niet al te veel moeite mee dat er in een groep, team iemand zit die van jou(w) steelt.Dan geef jij hem een aai over zijn bol, en hoppa alles is weer goed.Dan moet ik open staan voor de beweegredenen en in samenspraakt met de dader een therapie programma op gaan zetten om hem weer op de goede weg te helpen.

AJAX kiest voor een andere therapie, dezelfde die ik ook zou kiezen ..
Ik zou natuurlijk ook kwaad zijn(niet eeuwig, ik kan best vergeven), maar als iemand daardoor zijn toekomst verspeeld zou dat ook mij niet goed doen. Ik zou willen dat de club(want ik kan ook niet zomaar doen alsof er niks is gebeurd) zich over hem bekommert en zorgt voor rechtvaardigheid, dat hij daar zijn lessen uit trekt en dat hij na verloop van tijd weer in de smaak gaat vallen bij iedereen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 24, 2008 5:45 pm

Vedette-10 schreef:
Voetske schreef: Omdat er niks zo erg is als het vertrouwen in iemand kwijt raken.Maar goed, blijkbaar heb jij er niet al te veel moeite mee dat er in een groep, team iemand zit die van jou(w) steelt.Dan geef jij hem een aai over zijn bol, en hoppa alles is weer goed.Dan moet ik open staan voor de beweegredenen en in samenspraakt met de dader een therapie programma op gaan zetten om hem weer op de goede weg te helpen.

AJAX kiest voor een andere therapie, dezelfde die ik ook zou kiezen ..
Ik zou natuurlijk ook kwaad zijn(niet eeuwig, ik kan best vergeven), maar als iemand daardoor zijn toekomst verspeeld zou dat ook mij niet goed doen. Ik zou willen dat de club(want ik kan ook niet zomaar doen alsof er niks is gebeurd) zich over hem bekommert en zorgt voor rechtvaardigheid, dat hij daar zijn lessen uit trekt en dat hij na verloop van tijd weer in de smaak gaat vallen bij iedereen.
Dat mag ie nu ook, bij een andere club ..

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 5:52 pm

En waar is dat goed voor? Niet voor Ajax en niet voor Vito.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo aug 24, 2008 5:53 pm

Voetske schreef:Waarom Wormgoor niet terug kan komen heb ik tig keer proberen duidelijk te maken.En de rest ook .. afijn .. ik stop er mee ..

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 5:54 pm

Jabu schreef:
Voetske schreef:Waarom Wormgoor niet terug kan komen heb ik tig keer proberen duidelijk te maken.En de rest ook .. afijn .. ik stop er mee ..
¿Waarom zeg je dat nou: we zijn eindelijk weer on-speaking-terms.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo aug 24, 2008 5:55 pm

als team je moet elkaar 100% kunnen vertrouwen.
een dief, je kan niet meer 100% vertrouwen. Je laat zo iemand blijven, je hebt risico dat dit de eenheid kapot maakt.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 5:56 pm

Jansma schreef:als team je moet elkaar 100% kunnen vertrouwen.
een dief, je kan niet meer 100% vertrouwen. Je laat zo iemand blijven, je hebt risico dat dit de eenheid kapot maakt.
Ten eerste: je kan niemand vertrouwen. Ten tweede: hoezo moet je elkaar kunnen vertrouwen? Tenslotte: eens een dief is niet altijd een dief?

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » zo aug 24, 2008 6:05 pm

Vedette-10 schreef: Ten eerste: je kan niemand vertrouwen.
Theoretisch gezien kan je niemand 100% vertrouwen, ik ken echter genoeg mensen die dat bij mij benaderen. Iemand die steelt, zit sowieso niet meer dicht bij dat niveau en komt in de gradatie 'onbetrouwbaar'.
Ten tweede: hoezo moet je elkaar kunnen vertrouwen?
Wantrouwen legt een bom onder het groepsproces. In veel gevallen roept dit aggresiviteit op waar niemand binnen een team mee gediend is. Bij elk voorval dat volgt zal er met een vinger gewezen worden naar de persoon in kwestie, ongeacht of die persoon er ook echt iets mee te maken heeft.
Tenslotte: eens een dief is niet altijd een dief?
Zoals ik hierboven heb gezegd zal hij altijd de schijn tegen hebben. Verder is er ook daadwerkelijk een grotere kans op recidief bij iemand die zoiets al eerder heeft gedaan.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo aug 24, 2008 6:24 pm

verder, je kan het op twee manier oplossen. Je verwijder de schuldig persoon.

Of de team als heel, ze lossen het op. De heel team bestraft de speler physiek voor teleurstellen van de hele team, niet veel anders dan in de leger.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 24, 2008 7:01 pm

Jansma schreef:De heel team bestraft de speler physiek voor teleurstellen van de hele team, niet veel anders dan in de leger.
Ik hoop dat ik dit verkeerd begrijp
I think I lost my fucking headache

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo aug 24, 2008 7:14 pm

Jansma schreef:verder, je kan het op twee manier oplossen. Je verwijder de schuldig persoon.

Of de team als heel, ze lossen het op. De heel team bestraft de speler physiek voor teleurstellen van de hele team, niet veel anders dan in de leger.
Als ik het goed begrijp moet Wormgoor dus door de selectie van Jong Ajax in elkaar geslagen worden en dan is het weer goed?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo aug 24, 2008 7:16 pm

Weet jij hier meer van, Thijs?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » zo aug 24, 2008 7:22 pm

Natuurlijk is dieze jongen terecht ontslagen. Daarvoor hoef je niet in discussie met die 'vedette'.

Neefkens
Erelid
Berichten: 573
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo aug 24, 2008 7:40 pm

Een mooi moment om deze jongen de plaats te geven waar hij overduidelijk hoort: in het Archief.

Plaats reactie