Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do sep 25, 2008 11:57 am

Thomas schreef:Het zou natuurlijk wel dramatisch zijn als die mensen binnenkomen en Ajax meteen met een speler van 16 miljoen opschepen die vanwege z'n fysiek een miskoop is.
Dat zou inderdaad dramatisch zijn, maar met Ajax sta ik werkelijk nergens meer van te kijken. Je kunt ook zeggen dat er nieuwe mensen zitten die geen ervaring hebben met topvoetballers.
Hoe dan ook, ik weet niet of ik zestien miljoen had neergeteld voor een speler met 'aparte knieën'. Lijkt me een groot risico.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do sep 25, 2008 12:00 pm

Precies. Die hamstringblessure is een gevalletje van overbelasting.

Met z'n knieen leek me niets mis in de wedstrijden die ik hem heb zien spelen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do sep 25, 2008 12:00 pm

joey schreef:
Thomas schreef:Het zou natuurlijk wel dramatisch zijn als die mensen binnenkomen en Ajax meteen met een speler van 16 miljoen opschepen die vanwege z'n fysiek een miskoop is.
Dat zou inderdaad dramatisch zijn, maar met Ajax sta ik werkelijk nergens meer van te kijken. Je kunt ook zeggen dat er nieuwe mensen zitten die geen ervaring hebben met topvoetballers.
Hoe dan ook, ik weet niet of ik zestien miljoen had neergeteld voor een speler met 'aparte knieën'. Lijkt me een groot risico.
Nou, het is natuurlijk niet de taak van een trainer om dit in te schatten. Hij moet af kunnen gaan op zijn medische staf. Wanneer die zeggen dat het geen groot risico met zich meebrengt, gaan de lichten voor de technische staf op groen.

Op AN meldt iemand dat Sulejmani Nedved-knieen heeft. Dat zou op zich geen probleem betekenen, want Nedved is nu op vergevorderde leeftijd nog steeds topfit.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do sep 25, 2008 12:06 pm

Thomas schreef:Nou, het is natuurlijk niet de taak van een trainer om dit in te schatten. Hij moet af kunnen gaan op zijn medische staf. Wanneer die zeggen dat het geen groot risico met zich meebrengt, gaan de lichten voor de technische staf op groen.
Zolang de trainer zich er niet mee bemoeit, heb je gelijk. Maar het lijkt me voor een clubarts niet meevallen om zijn veto uit te spreken over een zo gewilde transfer. Werkelijk iedereen wil Sulejmani in een Ajax-shirt zien en dan kom jij als arts met de mededeling dat je het beter niet kan doen vanwege iets met de knieën van de speler dat een probleem kan worden. Dan moet je stevig in je schoenen staan, lijkt me.

Hoe dan ook, hopelijk valt het mee. We kunnen het er denk ik over eens zijn dat een eventuele lijdensweg van Sulejmani ook een lijdensweg voor Ajax zou betekenen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 25, 2008 12:07 pm

joey schreef:
Wat er exact aan de hand is, daar over laat Ajax niets horen. Trainer Van Basten zei er woensdag op de persdag het volgende over: “Hij heeft andere knieeen dan meeste mensen. Dat wisten we bij aankoop. Maar het is een klein probleem, er was dus geen twijfel over kopen of niet.”
AT5
.. Krijgen we nou weer ... het zal zodadelijk toch niet hé ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do sep 25, 2008 12:09 pm

Lijkt me ook lastig om hem voor nóg meer door te verkopen als hij werkelijk iets aan zijn knieën heeft.
Het stinkt aan alle kanten!

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » do sep 25, 2008 12:14 pm

Voetske schreef:
joey schreef:
Wat er exact aan de hand is, daar over laat Ajax niets horen. Trainer Van Basten zei er woensdag op de persdag het volgende over: “Hij heeft andere knieeen dan meeste mensen. Dat wisten we bij aankoop. Maar het is een klein probleem, er was dus geen twijfel over kopen of niet.”
AT5
.. Krijgen we nou weer ... het zal zodadelijk toch niet hé ...
Zal wel meevallen. Zolang het maar geen knikkende knieën zijn.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 25, 2008 12:16 pm

Jim schreef:
Voetske schreef:
joey schreef: AT5
.. Krijgen we nou weer ... het zal zodadelijk toch niet hé ...
Zal wel meevallen. Zolang het maar geen knikkende knieën zijn.
.. nou tis te hopen .. alleen dat " maar het is een klein probleem " .. wordt ik niet zo vrolijk van ...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do sep 25, 2008 12:36 pm

joey schreef:
Thomas schreef:Nou, het is natuurlijk niet de taak van een trainer om dit in te schatten. Hij moet af kunnen gaan op zijn medische staf. Wanneer die zeggen dat het geen groot risico met zich meebrengt, gaan de lichten voor de technische staf op groen.
Zolang de trainer zich er niet mee bemoeit, heb je gelijk. Maar het lijkt me voor een clubarts niet meevallen om zijn veto uit te spreken over een zo gewilde transfer. Werkelijk iedereen wil Sulejmani in een Ajax-shirt zien en dan kom jij als arts met de mededeling dat je het beter niet kan doen vanwege iets met de knieën van de speler dat een probleem kan worden. Dan moet je stevig in je schoenen staan, lijkt me.

Hoe dan ook, hopelijk valt het mee. We kunnen het er denk ik over eens zijn dat een eventuele lijdensweg van Sulejmani ook een lijdensweg voor Ajax zou betekenen.
Dat is zo, maar daar zijn die mensen ten slotte voor aangesteld. Je kan niet verwachten van de technische staf dat ze niet laten blijken dat ze een beoogde aankoop graag willen hebben.

Kijk, een speler kan altijd een doodschop krijgen. In die zin is 16 miljoen uitgeven natuurlijk enigszins een risico, maar zolang het gaat om een topfitte speler is het in mijn ogen wel een aanvaardbaar risico. Een speler kopen met vooraf aanwijsbare fysieke gebreken is dat dan weer niet.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma okt 20, 2008 8:42 pm

Heeft iemand info over hoe hij ervoor staat? Is inmiddels al weer 4 weken uitgeschakeld, dus zou nu op de helft moeten zijn...

Ik zit stiekem een beetje te bidden dat hij erbij is tegen PSV en AZ.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma okt 20, 2008 8:44 pm

Ik hoorde afgelopen weekend dat iedereen 'op schema' ligt qua revalidatie (dus ook Aissati bijv.). Dus dan is het even een kwestie van rekenen.

Ze lopen beide in ieder geval gewoon normaal, dus dat is al een goed teken.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma okt 20, 2008 8:45 pm

Dank Thijs!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » ma okt 20, 2008 10:16 pm

Miralem Sulejmani ligt op schema
Door MAARTEN WIJFFELS

AMSTERDAM - Miralem Sulejmani werkt toe naar een rentree eind volgende week bij Ajax. De aanvaller die herstelt van een hamstringblessure zit dan in de zesde week van zijn revalidatie.

,,FC Twente-uit op 1 november is een reëel doel. Miralem ligt dan op schema,’’ zegt zaakwaarnemer Radonjic. Zowel Radonjic als Ajax benadrukt dat men elk risico wil vermijden.

Ondertussen scout Ajax deze week een ‘nieuwe Sulejmani’ in de persoon van Filip Djurichic. Deze jeugdinternational van Servië onder 17 jaar wordt gevolgd tijdens een kwalificatietoernooi in Kroatië. Ajax-scout Gerrie Mühren zag Djurichic, een nummer 10, daar gisteren aan het werk tijdens Servië – Moldavië. Hij neemt het talent ook morgen onder de loep tijdens Servië – Zweden.

Ajax zou snel kunnen handelen met Djurichic, die niet meer gebonden is aan een club sinds hij drie maanden geleden wegging bij Rode Ster Belgrado en nu tijdelijk op amateurbasis speelt in een lagere divisie.

Zaakwaarnemer Radonjic hoopt zo problemen zoals eerder met Sulejmani te voorkomen. Die werd toen hij naar Heerenveen kon speelbal in een financieel conflict tussen zijn toenmalige club Partizan Belgrado en de Friezen. De FIFA legde Sulejmani uiteindelijk een speelverbod van een halfjaar op wegens contractbreuk.
ad.nl

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di okt 21, 2008 6:37 am

Dat zou mooi zijn (1 november!). Ik kan het me niet voorstellen, want dan moet Sulejmani nu al volop in training zijn en eigenlijk al aansluiten met de groep.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » di okt 21, 2008 8:16 am

Als hij maar niet te snel wordt gebracht, zoals de vorige keer. Daar heb je helemaal niks aan op langere termijn.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di okt 21, 2008 8:37 am

Ik reken niet op hem voor de winterstop. Hij kan beter eerst echt fit worden.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di okt 21, 2008 8:38 am

Eerst dat buikje er maar eens af.

Lionel
Berichten: 47575
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di okt 21, 2008 11:52 am

Echt he!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di okt 21, 2008 11:56 am

Dit zijn wel heel vervelende blessures hoor.Dat kan er zomaar weer inschieten.Ik zou er extra voorzichtig mee zijn, desnoods dan maar een paar weken langer gedoseerd de trainings arbeid uitbreiden ..

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di okt 21, 2008 11:59 am

Jabu schreef:Eerst dat buikje er maar eens af.
Die was toch al weg? Of is ie tijdens deze blessureperiode weer terug gekomen?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di okt 21, 2008 11:59 am

Voetske schreef:Dit zijn wel heel vervelende blessures hoor.Dat kan er zomaar weer inschieten.Ik zou er extra voorzichtig mee zijn, desnoods dan maar een paar weken langer gedoseerd de trainings arbeid uitbreiden ..
Klopt, je bent minimaal 6 weken kwijt. Maar als je al niet 100% fit was / bent keert zo'n blessure extra snel weer op.
Ik dnek dat we hem pas eind November begin december terug zien.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di okt 21, 2008 12:13 pm

LucaS schreef:Die was toch al weg? Of is ie tijdens deze blessureperiode weer terug gekomen?
Al was dat buikje niet weg, met buikje was hij alsnog onze beste speler.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47575
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di okt 21, 2008 12:35 pm

Toch moet dat buikje eraf. Beste speler of niet!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13417
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » di okt 21, 2008 12:37 pm

Precies.

We spelen dalijk tegen PSV thuis en AZ uit. We hebben Sulejmani keihard nodig!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di okt 21, 2008 12:37 pm

Prima. Mag hij die er gedurende de wedstrijden af lopen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie