Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Harm » do jul 16, 2009 11:35 am

Ik las op PN dat Afellay ook aanvoerder was gemaakt. Maar ik vind het beiden geen aanvoerders hoor. Ze hebben genoeg aan hun eigen spel en zijn niet echt op een positieve manier bezig met anderen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door 999 » do jul 16, 2009 11:55 am

Tja, mijn idee van een aanvoerder is ook een andere, maar misschien wil Jol t.o.v. de buitenwereld laten zien dat Suarez verantwoordelijker is geworden w.b. zijn gedrag in het veld ..

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 16, 2009 11:59 am

999 schreef:Tja, mijn idee van een aanvoerder is ook een andere, maar misschien wil Jol t.o.v. de buitenwereld laten zien dat Suarez verantwoordelijker is geworden w.b. zijn gedrag in het veld ..
Dat is meteen het probleem van deze selectie. We hebben namelijk geen aanvoerder in onze selectie. Dan vind ik Suarez nog de minst slechte oplossing: het is een winnaar en verzaakt nooit (m.b.t. inzet).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Jöhnk » do jul 16, 2009 12:03 pm

Bij gebrek aan aanvoerders vind ik het een goede keuze. Je moet er niet aan denken dat een dooie als Stekelenburtg aanvoerder wordt omdat hij Nederlands en ervaren is.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door jabu » do jul 16, 2009 12:17 pm

Je kan je afvragen of het verstandig is om de speler die zo ongeveer de meeste kaarten van de selectie pakt en volgens de complotdenkers van AT persona non grata is bij Neerlands scheidsrechterscorps tot aanvoerder te benoemen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door joey » do jul 16, 2009 12:33 pm

Ik zie niet in wie het anders moet worden. Urby of zo? Suarez is de belangrijkste speler, dus deze keuze ligt voor de hand.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door jabu » do jul 16, 2009 12:35 pm

Dus Afellay als aanvoerder van PSV zie je ook wel zitten?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Harm » do jul 16, 2009 12:45 pm

Ik zie in Vertonghen wel een goede aanvoerder. Hij doet me in veel zaken aan Van Bommel denken.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door joey » do jul 16, 2009 12:57 pm

In de toekomst wel, maar op dit moment heeft hij daar nog niet de status voor, vind ik.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door 999 » do jul 16, 2009 1:05 pm

Een Wielaert, heeft het spel voor zich.Alleen of dat hij een zekerheidje bij Jol is ?.

Ik zou altijd voor iemand in de achterste linie kiezen, mits hij Nederlands spreekt.Dan nog liever een Steek dan Suarez.Vertonghen, en anders Lindgren ..

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Giacomo Puccini » do jul 16, 2009 2:44 pm

De keuze voor Suárez is een logische, had niet anders verwacht. Geen ideale aanvoerder maar in de huidige selectie lopen simpelweg geen geschiktere kandidaten rond.
Ajax!

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door wimpey » do jul 16, 2009 8:04 pm

Giacomo Puccini schreef: Geen ideale aanvoerder maar in de huidige selectie lopen simpelweg geen geschiktere kandidaten rond.
Hij doet alles om te winnen. Geen slechte eigenschap voor een aanvoerder.

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door wimpey » do jul 16, 2009 8:05 pm

joey schreef:Hennie Meijer aanvoerder van Ajax, het moet niet gekker worden. :hypocrite.gif:
Maak je nou de ster-aankoop van je idool belachelijk?! :1evil.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door 999 » do jul 16, 2009 8:14 pm

wimpey schreef:
Giacomo Puccini schreef: Geen ideale aanvoerder maar in de huidige selectie lopen simpelweg geen geschiktere kandidaten rond.
Hij doet alles om te winnen. Geen slechte eigenschap voor een aanvoerder.
Maar hij is altijd met zichzelf bezig, daarbij wat is zijn tactisch inzicht ?.

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Lionel » do jul 16, 2009 9:36 pm

Ach, het is maar een band. Als hij daarmee zijn teamgenoten nog meer kan bespelen om ALLES te geven en het publiek voor zich wint vind ik het al genoeg. Laat het tactische gedeelte maar over aan jongens als Aissati, Wielaert en Vertonghen...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door jabu » do jul 16, 2009 11:40 pm

Het is natuurlijk wel meer dan 'maar een band'. Een aanvoerder moet de club binnen en buiten het veld op een goede manier vertegenwoordigen. Bovendien moet hij binnen de spelersgroep voldoende gezag hebben om een dergelijke belangrijke rol te vervullen. De beste spelers is niet direct de beste aanvoerder, maar een aanvoerder moet in mijn ogen wel bij de bepalende spelers horen.

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Lionel » vr jul 17, 2009 12:16 am

Dat hoort hij toch ook?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13831
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Luis Suárez

Bericht door Jinne » vr jul 17, 2009 7:30 am

wimpey schreef:
joey schreef:Hennie Meijer aanvoerder van Ajax, het moet niet gekker worden. :hypocrite.gif:
Maak je nou de ster-aankoop van je idool belachelijk?! :1evil.gif:
Joey is in ieder geval op papier graag onder de dikke mensen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door sander » vr jul 17, 2009 7:45 am

Harm schreef:Ik zie in Vertonghen wel een goede aanvoerder. Hij doet me in veel zaken aan Van Bommel denken.
Vertonghen heeft vorig jaar zelf aangegeven geen aanvoerder te willen zijn, omdat hij zich daarin nog niet goed genoeg in vindt.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 17, 2009 7:50 am

999 schreef:
wimpey schreef:
Giacomo Puccini schreef: Geen ideale aanvoerder maar in de huidige selectie lopen simpelweg geen geschiktere kandidaten rond.
Hij doet alles om te winnen. Geen slechte eigenschap voor een aanvoerder.
Maar hij is altijd met zichzelf bezig, daarbij wat is zijn tactisch inzicht ?.
Het schijnt dat Suárez door de band juist veel meer met anderen bezig is (geluiden uit Ajax-kamp). Is natuurlijk nog maar heel pril, maar we zullen zien.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door jabu » vr jul 17, 2009 8:44 am

Rishi schreef:Dat hoort hij toch ook?
Hij is inderdaad één van de beste en bepalende spelers. Of hij de club op een juiste wijze uitdraagt is een tweede.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Ajaciedjuh » wo jul 29, 2009 10:39 am

VI schreef: Ajax wil contract Suarez opwaarderen

29/07/2009 09:45

EXCLUSIEF - Luis Suarez staat op de nominatie om door Ajax ruimer beloond te worden. De Uruguayaanse topscorer behoort bij de Amsterdamse club niet tot de topverdieners, terwijl zijn prestaties van vorig seizoen daar aanleiding toe gaven. Dat wil Ajax binnenkort rechttrekken.

Commercieel directeur Henri van der Aat, verantwoordelijk voor de contractbesprekingen bij de club, wil niet op namen ingaan. ‘Maar in zijn algemeenheid houden nieuwe trainers de salarisstructuur tegen het licht’, aldus Van der Aat. ‘Dan wordt er door de technische staf gekeken hoe de prestaties en de lonen van de spelers zich tot elkaar verhouden. Waar dat nodig en haalbaar is, wordt dat in overleg met de directie aangepast.’

De nieuwe trainer, Martin Jol, is zeer te spreken over Suarez. Jol benoemde de aanvaller twee weken geleden tot aanvoerder en roemde tijdens het trainingskamp in Engeland het spel en de betrokkenheid van zijn belangrijkste speler.

Vorig seizoen was Suarez de spil om wie het spel van Ajax draaide. De Uruguayaanse international scoorde 22 van de 74 competitiedoelpunten en leverde veertien assists, waarmee hij direct bij 48,6 procent van de doelpuntenproductie was betrokken.
Opvallend dat dit nog niemand heeft geplaatst. Ik vind dit heel positief. Je beste speler moet je het beste belonen. Hopelijk kunnen ze goede afspraken maken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Arwin » wo jul 29, 2009 10:41 am

Ajaciedjuh schreef:
VI schreef: Ajax wil contract Suarez opwaarderen

29/07/2009 09:45

EXCLUSIEF - Luis Suarez staat op de nominatie om door Ajax ruimer beloond te worden. De Uruguayaanse topscorer behoort bij de Amsterdamse club niet tot de topverdieners, terwijl zijn prestaties van vorig seizoen daar aanleiding toe gaven. Dat wil Ajax binnenkort rechttrekken.

Commercieel directeur Henri van der Aat, verantwoordelijk voor de contractbesprekingen bij de club, wil niet op namen ingaan. ‘Maar in zijn algemeenheid houden nieuwe trainers de salarisstructuur tegen het licht’, aldus Van der Aat. ‘Dan wordt er door de technische staf gekeken hoe de prestaties en de lonen van de spelers zich tot elkaar verhouden. Waar dat nodig en haalbaar is, wordt dat in overleg met de directie aangepast.’

De nieuwe trainer, Martin Jol, is zeer te spreken over Suarez. Jol benoemde de aanvaller twee weken geleden tot aanvoerder en roemde tijdens het trainingskamp in Engeland het spel en de betrokkenheid van zijn belangrijkste speler.

Vorig seizoen was Suarez de spil om wie het spel van Ajax draaide. De Uruguayaanse international scoorde 22 van de 74 competitiedoelpunten en leverde veertien assists, waarmee hij direct bij 48,6 procent van de doelpuntenproductie was betrokken.
Opvallend dat dit nog niemand heeft geplaatst. Ik vind dit heel positief. Je beste speler moet je het beste belonen. Hopelijk kunnen ze goede afspraken maken.
Terecht uiteraard, maar er zal helaas wel geen opwaardering van het aantal contractjaren inzitten voor Ajax...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » wo jul 29, 2009 10:42 am

Als onder elke nieuwe trainer de salarissen opnieuw bekeken worden, verklaart dat wel waarom die salarissen zo hoog liggen. Verlagen zit er niet in, dus als elke trainer een paar belangrijke spelers 'opwaardeert', zit je natuurlijk zo op een te hoog nivo qua salarissen. Wat overigens niet wegneemt dat ik vind dat Suarez topverdiener binnen deze selectie hoort te zijn.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door joey » wo jul 29, 2009 10:43 am

Eindelijk. Al is het nu wellicht te laat om het contract van Suarez nog verlengd te krijgen.
‘Maar in zijn algemeenheid houden nieuwe trainers de salarisstructuur tegen het licht’, aldus Van der Aat. ‘Dan wordt er door de technische staf gekeken hoe de prestaties en de lonen van de spelers zich tot elkaar verhouden. Waar dat nodig en haalbaar is, wordt dat in overleg met de directie aangepast.’
Van Basten vond het dus niet nodig. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie