Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Marillion » do aug 20, 2009 10:06 pm

En wat als ze het op tafel leggen? Dan zijn we de pineut.

Ok, het is wel heel veel geld. Maar dan leggen we er vervolgens 15 neer voor Alves, en nog 10 voor een verdediger die tegenvalt. We missen de titel en spelen weer geen CL. Nee, niet gaan praten. Luis lijkt bepaald niet ongelukkig in Amsterdam. En als hij het hele jaar zo doorgaat is hij volgend jaar als de crisis weer wat voorbij is nog meer waard ook.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door joey » do aug 20, 2009 10:08 pm

Dat wordt nog amper voor Ribéry betaald. Nee, ik kan me niet voorstellen dat een club dat bedrag zal bieden.
Het stinkt aan alle kanten!

jamie
Berichten: 898
Lid geworden op: zo apr 19, 2009 9:51 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door jamie » do aug 20, 2009 10:28 pm

Ik denk dat ze hem onder geen beding verkopen. Ook al komt ManU met een grote zak met geld. Dit Ajax is helemaal niks zonder Suarez. En dat is ook eigenlijk te triest voor woorden.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » do aug 20, 2009 10:36 pm

Suarez heeft zijn woord gegeven.
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Aristides » do aug 20, 2009 10:40 pm

LucaS schreef:Suarez heeft zijn woord gegeven.
Je gelooft het zelf!

Was het niet Wesley Sneijder die (vanaf zijn ??? al bij Ajax spelend) die een toast uitbracht op zijn verblijf bij Ajax om vervolgens te verhuizen naar Madrid???

Ik lees jouw opmerking als een opzet voor het (opnieuw?) zwart maken van Suarez (heeft ons al de uefa-cup en een paar titels gekost?) mocht hij voor 01-09-2009 vertrekken, wel een erg doorzichtige opzet.

Suarez moet zo snel mogelijk worden verkocht, beter voor Suarez, beter voor Ajax.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » do aug 20, 2009 11:00 pm

Ik heb zo mijn mening ja, maar opzet en zwart maken? Beste Aristides, toch!

Kijk even in het topic van de wedstrijd van vanavond, ik ben zeer te spreken over Louis! :blub.gif:
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Aristides » do aug 20, 2009 11:26 pm

LucaS schreef:Ik heb zo mijn mening ja, maar opzet en zwart maken? Beste Aristides, toch!

Kijk even in het topic van de wedstrijd van vanavond, ik ben zeer te spreken over Louis! :blub.gif:
Je mag je mening hebben, sterker: kom altijd uit voor je mening! Ik doe dat ook!!! Met opzet zwart maken? Ik heb toch jouw naam niet genoemd? Ik kan trouwens veel meer namen opzoeken als het gaat om het al of niet aanwezige talent van Suarez!

De topic over de wedstrijd? Heb weinig gelezen, meer naar de wedstrijd gekeken.

Ik blijf er wel bij dat Suarez vannacht moet worden verkocht, nog steeds om de eerder genoemde redenen. Ik was twee jaar geleden na "30 minuten Suarez" verkocht, laat dat duidelijk zijn (maar dat weet je wel, denk ik) Voor spelers als Suarez ga ik naar de Arena, zoals ik ook voor Zlatan ging, voor spelers MvB en JC! Ik plaats Suarez nog niet in dit rijtje, dat kan pas als hij heeft uitgeblonken in een serieuze competitie, maar hij brengt iets extra's.

Het gaat mij om Ajax en Ajax heeft ruim 100 jaar bestaan zonder enige notie te hebben van ene Suarez en ik hoop dat Ajax in het tijdperk na Suarez ook nog lang successen zal weten te boeken. Nu is hij de smaakmaker, verkoop hem nu, want één trap van een randdebiel en hij kan adieu zeggen tegen een echte carrière! Ajax kan met het geld dat er voor hem wordt gevangen een sterker team samenstellen en daar gaat het uiteindelik om.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Thijs » vr aug 21, 2009 12:54 am

Suarez verkopen = Thijs gaat slopen.

Serieus, ik stop met supporter zijn als hij wordt verkocht. Maar we laten 'm niet gaan hoor.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » vr aug 21, 2009 7:33 am

Suarez:"Ik blijf bij Ajax"
AMSTERDAM - Luis Suarez heeft aangegeven bij Ajax te blijven. De Uruquyaan nam vier van de vijf doelpunten voor zijn rekening in de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen Slovan Bratislava. De aanvaller zei niet te zullen zwichten voor interesse van topclubs.
"Ik heb mijn zaakwaarnemer verteld dat ik dit jaar wil blijven. Ik word niet boos als Ajax me niet laat gaan, ik wil voor Ajax spelen. "
In zijn derde seizoen voor Ajax scoorde hij tot dusver in vier officiële duels 9 keer. Suarez heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2012.

21 augustus 2009 - 0:17

www.rtvnh.nl
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door joey » vr aug 21, 2009 8:11 am

Wat een wedstrijd speelde Luis gisteren. Ik zit er nog van bij te komen. :biggthumpup.gif:

MOET BLIJVEN MOET BLIJVEN MOET BLIJVEN MOET BLIJVEN
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Toppie » vr aug 21, 2009 8:13 am

joey schreef:Wat een wedstrijd speelde Luis gisteren. Ik zit er nog van bij te komen. :biggthumpup.gif:

MOET BLIJVEN MOET BLIJVEN MOET BLIJVEN MOET BLIJVEN

FC Grunn bedankt voor het goede scouten en wanneer gaan wij zulke spelers scouten :blush.gif:





Suarez, de aorta van het aanvallende Ajax spel

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Jeroen126 » vr aug 21, 2009 9:13 am

8 uit 4. Debiel zeg.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Thijs » vr aug 21, 2009 9:16 am

9 uit 4 zelfs. Drie tegen RKC, twee tegen PSV en vier tegen Bratislava. De laatste drie wedstrijden dus gewoon gemiddeld drie goals per wedstrijd.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Marillion » vr aug 21, 2009 9:25 am

Tja, Luis moet gedacht hebben: "We moeten toch wat met die verdediging van ons".

Zondag spelen we tegen Sparta. Moet je niet naar staan te kijken als hij er weer 2 of 3 binnen schiet.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Daily Blind » vr aug 21, 2009 9:40 am

Marillion schreef:Tja, Luis moet gedacht hebben: "We moeten toch wat met die verdediging van ons".

Zondag spelen we tegen Sparta. Moet je niet naar staan te kijken als hij er weer 2 of 3 binnen schiet.
Je zag tijdens de close ups in de eerste helft ook voldoende ergenis op het gezicht van Suarez. Hij was volgens mij over niemand te spreken.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door brigade zuid » vr aug 21, 2009 9:59 am

Is er concrete belangstelling voor hem dan? Ik zeg niet per definitie dat ik tegen ben.. liever niet natuurlijk want AJAX is wel erg afhankelijk van hem maar je hebt altijd offers you can't refuse.. sowiezo onder de 30 miljoen niet laten gaan.. daarboven wordt het wat mij betreft al interessant hoor.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Rooie » vr aug 21, 2009 10:07 am

brigade zuid schreef:Is er concrete belangstelling voor hem dan? Ik zeg niet per definitie dat ik tegen ben.. liever niet natuurlijk want AJAX is wel erg afhankelijk van hem maar je hebt altijd offers you can't refuse.. sowiezo onder de 30 miljoen niet laten gaan.. daarboven wordt het wat mij betreft al interessant hoor.
Als Suarez zelf graag wil vertrekken dan vind ik dat Ajax hem dat eigenlijk niet mag onthouden. Hoeft hij zelf echter niet per se en drukt Ajax het er doorheen, dan vind ik dat zeer kwalijk, zeker gezien je er volgend jaar ook nog een fantastische transfersom uit kan halen.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door gaizka » vr aug 21, 2009 10:10 am

Hij blijft m.i. zeker dit seizoen, hij is tevreden. Daarnaast is hij hier de man waar alles om draait en het belangrijkste: hij wilde naar het WK met Uruguay.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Thijs » vr aug 21, 2009 10:13 am

Benji schreef:
Als Suarez zelf graag wil vertrekken dan vind ik dat Ajax hem dat eigenlijk niet mag onthouden.
Waarom niet? Hij heeft gewoon nog een contract hoor, en mag bovendien tot de winterstop toch geen Europees meer spelen voor een andere club. We kunnen wel uit pure nobelheid Luis een transfer gunnen, maar laten we wel wezen...Zonder Suarez kunnen we inpakken en wegwezen, en weer op zomervakantie.

30 Miljoen, 40 miljoen, interesseert me geen reet. Die jutezak met euro's knalt de doelpunten er heus niet in dit seizoen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door M.. » vr aug 21, 2009 10:16 am

Het zou al een stuk helpen als Thijs de telefoonlijnen in de arena per ongeluk doorknipt :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luis Suárez

Bericht door peter » vr aug 21, 2009 10:16 am

We moeten ons wel beseffen dat dit de enige speler is waar we flink voor gaan cashen (dit jaar of volgend jaar). Geeft helaas te denken.

Mag hij ook niet meer in de CL spelen? Jewel, toch?

Anyway, ik zou Suarez sowieso aan zijn contract houden. Tot op zekere hoogte uiteraard. Als Manchester United langskomt met een zak met 50 miljoen erin, dan kún je niet weigeren. Zo is het dan ook wel weer.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Rooie » vr aug 21, 2009 10:20 am

Ik denk dat dat voor een boel heibel zou zorgen, zijn zowel Ajax als Suarez niet bij gebaat.

Het gaat me ook meer om de mogelijke scenario's. Het scenario waarbij Suarez graag vertrekt en Ajax hem die kans gunt (uiteraard wel tegen de juiste vergoeding) vind ik een stuk positiever dan het scenario waarbij Suarez niet zo nodig hoeft en Ajax de transfer vanwege het geld er doorheen drukt (terwijl hij over een jaar nog steeds een fantastische transfersom zal opbrengen). Suarez heeft al aangegeven nog te willen blijven (al zullen er hier mensen zijn die twijfelen aan die woorden), maar over hoe het bestuur met een hoog bod omgaat, tast ik in het duister

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luis Suárez

Bericht door peter » vr aug 21, 2009 10:26 am

Ik lees overigens dat sommigen denken dat hij blijft vanwege het WK. Alsof Suarez opeens wordt gepasseerd als hij naar Manchester United zou vertrekken, denk ik dan. Forlan zat daar vaak op de bank en was nog altijd de belangrijkste kracht voor Uruguay. Nee, dat argument kan wat mij betreft echt de prullemand in.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Arwin » vr aug 21, 2009 10:31 am

Suarez wil graag blijven en we gaan hem dus ook niet verkopen. Ajax koopt toch geen goede vervangers voor het geld dat we eventueel zouden ontvangen, dus sportief ga je er altijd op achteruit. Ik denk zelfs dat we moeten proberen Suarez nog twee jaar bij Ajax te houden. Voorwaarde is wel dat we volgend jaar dan CL spelen, anders zal hij niet willen. Maar wanneer we CL spelen volgend seizoen, zie ik hem nog wel een jaartje blijven ook, hij heeft het hier prima naar zijn zin volgens mij. Een transfer naar een topclub is daarna een formaliteit met nog maar 1 jaar contract. Wij vangen er dan niet meer de hoofdprijs voor, maar dat is juist goed voor Ajax. We moeten dan creatiever zijn in de scouting van nieuwe spelers en zullen niet overal de hoofdprijs hoeven te betalen. Want, zoals gezegd, met een zak vol geld heeft Ajax zijn selectie nog nooit weten te versterken.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door Thijs » vr aug 21, 2009 10:44 am

M schreef:Het zou al een stuk helpen als Thijs de telefoonlijnen in de arena per ongeluk doorknipt :hypocrite.gif:
Wat denk je waar ik mee bezig ben? :smallgrin.gif:

Ik hoorde vanochtend dat hij tot de winterstop niet meer Europees voor een andere club mag uitkomen, maar ik ken niet precies alle regels hierover.

Ik denk dat Suarez niet 'zomaar een topaanvaller' is. Veel supporters kopen ook een seizoenkaart om hém te zien. Mensen gaan straks naar de poulewedstrijden in de Europa Cup om Suarez te zien, dáár komen mensen voor naar het stadion. Shirtjes, reclame, hij levert zoveel op. En bovendien, zonder Suarez zie ik ons momenteel die CL niet halen en zijn we wéér minimaal 10 miljoen kwijt.

Dus mijn devies: Hou hem hier, geniet nog een jaar met volle teugen van zijn voetbal (is mij veel meer waard dan een grote bankrekening en wie weet schiet 'ie ons die CL in. (Wat mij betreft bieden we hem dan een jaarsalaris van 4 miljoen aan + een ferrari). Anders is het hetzelfde als met Zlatan, én met Sneijder...Ze zijn weg, we hebben een mooie zak geld maar de schwung is uit het elftal en in december zitten we hier met z'n allen te zeiken dat er geen goede vervangers zijn gehaald. Al krijgen we 100 miljoen, we kunnen er nergens een 'Suarez' voor terugkopen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Plaats reactie