Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door LucaS » zo okt 11, 2009 10:31 pm

Of misschien is het gewoon een jonge jongen die gek is van die hiphopper en daar koste wat het kost naartoe wilde. EN hij ging hem ook nog ontmoeten. Wat denken jullie nou, het zijn maar gewoon mensen.
I think I lost my fucking headache

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Daniel » zo okt 11, 2009 10:37 pm

En dan zijn we dus weer terug bij de waarden die je als voetballer stelt aan je sport. Wat jij dus nu mogelijk noemt is dat hij niet mee met het Nederlands elftal ging omdat de dokter hem dat afraadde, maar wel kostte wat kost naar dat concert wilde omdat hij idolaat was van die rapper. Dat kan ook. Maar dit heeft verder vrij weinig zin, Gregory zal er verder weinig over zeggen in de pers. Zal wel een gesprekje komen met BVM, sprake van een misverstandje te zijn geweest, klaar.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Rooie » zo okt 11, 2009 10:43 pm

Punt is dat als je bij een concert koppijn krijgt je meteen kunt vertrekken, in een vliegtuig gaat dat wat moeilijk. Probleem bij vliegen is dat er een andere druk heerst in het vliegtuig (gevolg: minder zuurstof relatief, hypoxie), wat nogal vervelende gevolgen kan hebben voor iemand die een (lichte) hersenschudding heeft of net heeft gehad. Of het vervolgens verstandig was om naar een concert te gaan is een tweede, maar vliegen was sowieso onverantwoord geweest.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » zo okt 11, 2009 10:52 pm

LucaS schreef:Of misschien is het gewoon een jonge jongen die gek is van die hiphopper en daar koste wat het kost naartoe wilde. EN hij ging hem ook nog ontmoeten. Wat denken jullie nou, het zijn maar gewoon mensen.
Dat begrijp ik wel, maar sommige dingen kunnen nu eenmaal niet. Zeker niet als je er ook nog over twittert. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Harm » ma okt 12, 2009 5:23 am

Benji schreef:Punt is dat als je bij een concert koppijn krijgt je meteen kunt vertrekken, in een vliegtuig gaat dat wat moeilijk. Probleem bij vliegen is dat er een andere druk heerst in het vliegtuig (gevolg: minder zuurstof relatief, hypoxie), wat nogal vervelende gevolgen kan hebben voor iemand die een (lichte) hersenschudding heeft of net heeft gehad. Of het vervolgens verstandig was om naar een concert te gaan is een tweede, maar vliegen was sowieso onverantwoord geweest.
De HMH is de zaal met het hardste geluid van Nederland. Die overdruk op je oren is zeker wel goed? Los van alle wietdampen die hij daar inademt...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door 999 » ma okt 12, 2009 7:41 am

BVM moet vd Wiel maar schorsen voor de eerst volgende keer dat het Nederlandse elftal weer zo'n trip maakt naar Australië ..

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Duke » ma okt 12, 2009 7:59 am

LucaS schreef:Of misschien is het gewoon een jonge jongen die gek is van die hiphopper en daar koste wat het kost naartoe wilde. EN hij ging hem ook nog ontmoeten. Wat denken jullie nou, het zijn maar gewoon mensen.
Oh, dat denk ik ook. Blijkbaar heeft ie er al lang naar uitgekeken, dus hij wilde er graag naar toe.

Maar of het allemaal verstandig was, zoals hij het aangepakt heeft? :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Jeroen126 » ma okt 12, 2009 8:38 am

Even los van of het oké is of hij er heen gaat of niet. Wat voor een gigantische oen ben je als je er dan ook nog eens om kwart voor vijf (!) 's ochtends foto's van op je twitter gaat zetten?
Deze jongen moet echt beschermd worden tegen zijn eigen domheid hoor. Alsjeblieeeeeeft geen interviews meer. Ik smeek je, Martin. Make it stop.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » ma okt 12, 2009 9:08 am

Duke schreef:
LucaS schreef:Of misschien is het gewoon een jonge jongen die gek is van die hiphopper en daar koste wat het kost naartoe wilde. EN hij ging hem ook nog ontmoeten. Wat denken jullie nou, het zijn maar gewoon mensen.
Oh, dat denk ik ook. Blijkbaar heeft ie er al lang naar uitgekeken, dus hij wilde er graag naar toe.
Ernaar uitgekeken? Hij moest toch voetballen aan de andere kant van de wereld?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Duke » ma okt 12, 2009 9:31 am

Zlatan Son of God schreef:Ik volgde hem voor de gein op zijn twitter pagina.. maar hij liep al weken te praten over dit concert.. En hij wist ook al weken dat hij niet zou kunnen, omdat deze interland al tijden vast stond.
Tja...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door LucaS » ma okt 12, 2009 9:50 am

Hij heeft met die rodaspeler afgesproken dat die een bal tegen zijn hoofd zou schieten zodat hij een hersenschudding kon faken! :neutral.gif:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » ma okt 12, 2009 10:03 am

Hij had beter iets anders kunnen faken inderdaad.

Hij heeft de wedstrijd gewoon uitgespeeld.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma okt 12, 2009 11:33 am

LucaS schreef:Hij heeft met die rodaspeler afgesproken dat die een bal tegen zijn hoofd zou schieten zodat hij een hersenschudding kon faken! :neutral.gif:
To fake or not to fake, that's not the question; wel: hoe dom is het om midden in de nacht foto's op je Twitter-account te plaatsen als je niet met het Nederlands elftal mee kan.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Bert » ma okt 12, 2009 11:47 am

999 schreef:BVM moet vd Wiel maar schorsen voor de eerst volgende keer dat het Nederlandse elftal weer zo'n trip maakt naar Australië ..
Ben ik ook voor! Nederlands elftal is toch alleen boeiend als er een toernooi gespeeld wordt!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 349
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door roelf » ma okt 12, 2009 2:04 pm

Daniel schreef:Nee, ik vind Waterreus gewoon altijd al vervelend met zijn chagerijnige baklap. Dat hij kritiek heeft op van der Wiel is terecht, alleen dat Waterreus het was vind ik niet zo verwonderlijk. Om de reden die ik noemde. That's all.
Beetje raar dat Afellay niet ter sprake kwam trouwens. Had ik wel verwacht eigenlijk :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » ma okt 12, 2009 4:15 pm

Ajax.nl schreef:‘Ik ben geschrokken van de ophef’

12 oktober 2009
Ajax hervat zaterdag om 18.45 uur de competitie tegen Willem II. Ajax.nl sprak met Gregory van der Wiel over het treffen in de ArenA, zijn herstel van een hersenschudding en het Nederlands elftal.
Je raakte geblesseerd in de competitiewedstrijd tegen Roda JC, ben je weer inzetbaar in de wedstrijd tegen Willem II, aanstaande zaterdag?
Ja, als het goed is wel.

Wat gebeurde er precies in de wedstrijd tegen Roda JC?
Ik kreeg de bal op mijn hoofd en lag meteen op de grond. Heel even was ik de weg een beetje kwijt. Na de wedstrijd was ik nog steeds duizelig. De dokter constateerde een lichte hersenschudding en daarom moest ik het rustig aan doen.

Kwam de interland met het Nederlands elftal tegen Australië te vroeg?

Ja, vooral de reis er naar toe kwam te vroeg. Kijk, de wedstrijd was pas zaterdag dus daar konden we weinig over zeggen. Maar ik moest de eerste 24 uur geobserveerd worden, ook wakker gemaakt worden tijdens het slapen en daarbij is reizen niet verstandig als je een hersenschudding hebt.

Er was veel ophef in de media over jouw concertbezoek op dinsdagavond, was dat wel verantwoord, aangezien je zondag een hersenschudding had opgelopen?
Ja, dat weet ik. Ik heb er over gelezen en ik ben enorm van geschrokken van alle ophef. Ik wil allereerst zeggen dat ik natuurlijk veel liever bij het Nederlands elftal wilde zijn. Ajax en Oranje zijn voor mij het allerbelangrijkst. Ik was op dinsdag al behoorlijk opgeknapt. Ik had ook alweer licht getraind en omdat ik toch hier was, ben ik naar dat concert gegaan. Ik was op tijd thuis en heb de foto toen ook op mijn twitter-pagina gezet. Niet meer en niet minder eigenlijk.

Je bent erop aangesproken door de trainer, klopt dat?
Ja, dat klopt. Hij vond het onverstandig, dat heeft hij tegen mij gezegd. Ik wil het er ook nog met bondscoach Bert van Marwijk over hebben.

Train je weer met de groep mee?

Ja, hoewel er, nu veel spelers bij hun nationale elftallen zijn, niet echt een grote groep is.

Aanstaande zaterdag nemen jullie het op tegen Willem II. Aan het eind van vorig seizoen werd het een doelpuntrijke wedstrijd. Ajax won met maar liefst 7-0. Motiverend in aanloop naar het duel?

Jazeker, daar willen we wel weer naartoe. Het motiveert, maar we moeten er zeker niet te makkelijk over denken. Elke wedstrijd staat op zich.

Jij hebt een vorig seizoen een spurt gekend in je ontwikkeling. Die stijgende lijn wordt prima doorgetrokken, want Martin Jol zegt dat jij de beste rechtsback bent van Nederland.
Ik voel me vereerd. Ik doe gewoon mijn best. Dit heb ik weten te bereiken, nu moet ik het vasthouden, of beter gezegd, ik moet me nog veel verder ontwikkelen, want dit is nog niet genoeg.

Je blijft dus wel kritisch tegenover jezelf. Waar werk je aan?
Natuurlijk ben ik kritisch, ik kan nog veel verbeteren. Ik wil mijn concentratie beter vasthouden, ik wil constanter spelen en voetballen met mijn linkerbeen kan bijvoorbeeld nog wel beter.

Niet alleen jij, maar de gehele achterhoede van Ajax in goede conditie. Het ziet er vertrouwd uit. Hoe kijk jij daar tegenaan?
Ja, we kennen elkaar inmiddels goed. We weten wat we van elkaar kunnen verwachten. We gaan zaterdag weer….
FF de negatieve publiciteit proberen te parkeren......
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » ma okt 12, 2009 8:15 pm

Weinig tot geen zelfkritiek weer.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door GangstaRiB » ma okt 12, 2009 8:17 pm

Van Gaal zat zonet bij Sport 1 United en die zou Van der Wiel nooit meer selecteren. Van Gaal had Wiel trouwens even op de radar voor Bayern.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door 999 » ma okt 12, 2009 8:23 pm

Tja, als zijn lichte hersenschudding dinsdag stukken minder was dan begrijp ik deze ophef dus niet ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door brigade zuid » ma okt 12, 2009 8:26 pm

martijn401 schreef:"Patiënten hebben rust nodig. Licht, tv, geluid, in de vrije natuur wandelen, etc., het kan ze allemaal te veel zijn. Patiënten moeten minder prikkels van buitenaf krijgen"

"Bij een lichte hersenschudding zijn in de meeste gevallen de symptomen na enkele weken verdwenen"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersenschudding

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door 999 » ma okt 12, 2009 8:38 pm

brigade zuid schreef:
martijn401 schreef:"Patiënten hebben rust nodig. Licht, tv, geluid, in de vrije natuur wandelen, etc., het kan ze allemaal te veel zijn. Patiënten moeten minder prikkels van buitenaf krijgen"

"Bij een lichte hersenschudding zijn in de meeste gevallen de symptomen na enkele weken verdwenen"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersenschudding
Nee dat begrijp ik BZ, maar misschien had ie een heel heel heel lichte hersenschudding.En dan kun je het risico natuurlijk niet nemen wat vliegen betreft.

Ander verhaal wordt het natuurlijk als ie ge-faked zou hebben, wat ik overgens niet geloof ..

Zou Afellay de hele dag thuis hebben gezeten met zijn blessure ?.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » ma okt 12, 2009 8:54 pm

GangstaRiB schreef:Van Gaal zat zonet bij Sport 1 United en die zou Van der Wiel nooit meer selecteren.
Van Gaal gelooft hem dus niet.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door brigade zuid » ma okt 12, 2009 9:07 pm

Ik ook niet, wie wel?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door LucaS » ma okt 12, 2009 9:11 pm

Ik. Ik ga er niet van uit dat mensen leugenaars zijn als ze iets doms doen.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » ma okt 12, 2009 9:34 pm

Ik geloof hem niet, en wel hierom:
Zlatan Son of God schreef:Ik volgde hem voor de gein op zijn twitter pagina.. maar hij liep al weken te praten over dit concert.. En hij wist ook al weken dat hij niet zou kunnen, omdat deze interland al tijden vast stond.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie