Marko Pantelic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marcel
Berichten: 766
Lid geworden op: do feb 26, 2004 12:17 pm
Locatie: Belgie

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marcel » di nov 10, 2009 3:57 pm

Ik heb dat altijd vreselijk gevonden. Ik wil als ik op een tribune sta, niet worden behandeld als een wilsonbekwame imbeciel. Bij concerten ben ik ook meteen weg als all the fellows in the house hun handen moeten waven like they just don’t care. Dat bepaal ik zelf wel.
So true.
Mooie column inderdaad... we zijn ook gewoon een stelletje azijn zeikerds. Het is nooit goed...
Maar goed, zo is het nu eenmaal, deal with it.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » di nov 10, 2009 4:34 pm

Haha, dus jij en Nico zijn die andere twee gasten die niet op commando beginnen te zwaaien bij een concert... :smallgrin.gif:

Wat Pantelic betreft viel het me inderdaad al op dat hij tegen Feyenoord een aantal keren probeerde om het publiek mee te krijgen. Tja, wat wil je. Die jongen is gewend dat het publiek er bij dit soort wedstrijden bovenop zit. Maar daarvoor moet je helaas niet in nederland zijn.
Nil volentibus arduum

Velibor Vasovic
Berichten: 78
Lid geworden op: vr jul 10, 2009 7:33 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Velibor Vasovic » di nov 10, 2009 8:09 pm

Waarom gaat die Jol niet met Pantelic mee naar Berlijn aankomende winter?

Die andere jankerd van een aansteller zit immers ook al lekker weggestopt in Duitsland.

Van Gaal versus Jol tijdens de na -en voorbeschouwing van Bayern versus Hertha, misplaatste arroganties versus calimero gedrag. Heerlijk lijkt me dat.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » ma nov 23, 2009 10:20 am

Wat deed hij nou gek gisteren?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Beloki » ma nov 23, 2009 10:21 am

Rishi schreef:Wat deed hij nou gek gisteren?
Gek?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » ma nov 23, 2009 10:22 am

Ja, hij begon in één keer ballen te kaatsen, vast te houden, een mooi doelpunt te maken.....
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Beloki » ma nov 23, 2009 10:24 am

Rishi schreef:Ja, hij begon in één keer ballen te kaatsen, vast te houden, een mooi doelpunt te maken.....
Dat deed hij hiervoor ook al, maar dat mocht je van niemand zeggen. Pantelic was immers kut en daarmee basta. Waar zijn die mensen nu?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » ma nov 23, 2009 10:34 am

Hij was toch ook zwaar kut?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » ma nov 23, 2009 10:47 am

Hij kan wel voetballen maar hij is erg traag.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » ma nov 23, 2009 10:56 am

Als Ajax zoals gisteren tegen Heerenveen bij het doelgebied speelt kan hij van grote waarde zijn. Gisteren vond ik hem echt goed spelen en dat verbaast me wel steeds minder. Maar hij heeft zeker zijn beperkingen.. Maar goed, gisteren was hij prima!
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door D_skilled » ma nov 23, 2009 11:06 am

De Zeeuw kan prima over Pantelic heengaan. Gisteren was die wisselwerking uitstekend. Pantelic maakt ruimte en de Zeeuw duikt het gat in.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » ma nov 23, 2009 11:22 am

Yup... al werd er slecht verdedigd door Heerenveen hoor.. Iedere lange bal was gevaarlijk.. dat moet je als speler toch ook wel een keer door hebben?
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door FlaFlu » ma nov 23, 2009 12:15 pm

Het lijkt inderdaad toch een kwestie van ritme te zijn. Er gaat natuurlijk nog meer dan genoeg fout, maar er zitten iedere wedstrijd ook een aantal goede momenten tussen. Al blijft dat gebrek aan snelheid een probleem. Zelfs Breuer haalde hem gistermiddag een aantal keer in.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Jöhnk » ma nov 23, 2009 12:23 pm

Hij is inderdaad erg traag. Ik vraag me af of hij ook nut heeft in wedstrijden waarin Ajax minder spelaandeel heeft.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7387
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Marko Pantelic

Bericht door Trab » ma nov 23, 2009 12:24 pm

D_skilled schreef:De Zeeuw kan prima over Pantelic heengaan. Gisteren was die wisselwerking uitstekend. Pantelic maakt ruimte en de Zeeuw duikt het gat in.
Ik was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens in de Arena en ik heb me verbaasd over Pantelic. Dat hij redelijk technisch is en een bal vast kan houden wist ik wel, maar dat hij zo slim is met ruimte scheppen voor anderen en positie kiezen wist ik niet. De 1e helft speelde hij echt uitstekend.
Verder dacht ik na dat vreselijke intervieuw in de VI dat het echt een vervelend mannetje was, maar als ik hem gisteren zag spelen dan is hij juist een echte teamplayer. Daar waar anderen zoals Suarez en Urby voor eigen succes bleven gaan, bleef hij juist simpel spelen.
Zo zie je maar weer hoe je je kan vergissen.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » ma nov 23, 2009 12:25 pm

Daar zou Ajax met Suarez in de spits moeten spelen en bijvoorbeeld een Gabri op het middenveld erbij. Lekker counteren... Zeker Europees lijkt me dat straks een goed plan. En thuis slopen gewoon!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Daily Blind » ma nov 23, 2009 7:15 pm

Trab schreef:
D_skilled schreef:De Zeeuw kan prima over Pantelic heengaan. Gisteren was die wisselwerking uitstekend. Pantelic maakt ruimte en de Zeeuw duikt het gat in.
Ik was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens in de Arena en ik heb me verbaasd over Pantelic. Dat hij redelijk technisch is en een bal vast kan houden wist ik wel, maar dat hij zo slim is met ruimte scheppen voor anderen en positie kiezen wist ik niet. De 1e helft speelde hij echt uitstekend.
Verder dacht ik na dat vreselijke intervieuw in de VI dat het echt een vervelend mannetje was, maar als ik hem gisteren zag spelen dan is hij juist een echte teamplayer. Daar waar anderen zoals Suarez en Urby voor eigen succes bleven gaan, bleef hij juist simpel spelen.
Zo zie je maar weer hoe je je kan vergissen.
Ja dat roep ik dus al weken.. Gewoon een uitstekende spits voor dit team.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door peter » ma nov 23, 2009 7:27 pm

Zeker. Leuk en aardig dat hij traag is, maar mag het ook? We zijn Ajax en als die Pantelic geen minpunten had gehad, dan had hij nooit bij Ajax gespeeld, maar bij Milan ofzo. Nee, de Pantelic van gisteren is een uitstekende toevoeging voor de selectie van Ajax. Nu die Cvitanich nog een keer lozen, want daar kan nu echt niemand meer over praten. Pantelic is beter. Punt uit.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » ma nov 23, 2009 8:06 pm

Ik heb liever niet dat hij traag is, hehe.

Cvitanich moeten we proberen kwijt te raken, want die jongen heeft geen toekomst meer en is veel te duur om in Jong Ajax te spelen. Het lijkt me ook frustrerend voor hem.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Daily Blind » ma nov 23, 2009 10:21 pm

joey schreef:Ik heb liever niet dat hij traag is, hehe.

Cvitanich moeten we proberen kwijt te raken, want die jongen heeft geen toekomst meer en is veel te duur om in Jong Ajax te spelen. Het lijkt me ook frustrerend voor hem.
FC Groningen..

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » di nov 24, 2009 9:56 am

Denk dat hij lekker naar een Getafe ofzo moet gaan. Wilt Sevilla geen spelers meer van ons?
IK GELOOF!!!!!!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Daniel » vr nov 27, 2009 5:07 pm

Hoe doet onze Servische "hulpvader" het? Heb niet veel kunnen volgen de afgelopen weken, maar wat ik gezien heb; Hij maakt zijn goals en heeft zijn kleine aandelen?
Maar dat is gebaseerd op samenvattingen. Is het voor de rest meestal erg statisch en niet erg aanvullend nog steeds of zijn die "momenten" meer "wedstrijden" geworden?

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door Rooie » vr nov 27, 2009 6:04 pm

http://www.ajax.nl/web/Ajax-TV/Vooruitb ... e-Ajax.htm

Vanaf ongeveer de helft de voorbeschouwing geleverd door onze Marko!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Daily Blind » vr nov 27, 2009 7:50 pm

Daniel schreef:Hoe doet onze Servische "hulpvader" het? Heb niet veel kunnen volgen de afgelopen weken, maar wat ik gezien heb; Hij maakt zijn goals en heeft zijn kleine aandelen?
Maar dat is gebaseerd op samenvattingen. Is het voor de rest meestal erg statisch en niet erg aanvullend nog steeds of zijn die "momenten" meer "wedstrijden" geworden?
Gewoon een belangrijke schakel in dit team. Het middenveld heeft erg veel profijt van als spits. Hij is een aanspeelpunt en heeft oog voor zijn mede spelers.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Marko Pantelic

Bericht door Kowalczyk » zo nov 29, 2009 1:43 pm

Zo.

Eentje met de rug naar de goal, in de draai.

Eén tegenvoetse kopbal.

En eentje alleen op de keeper af.

Kortom: een demonstratie van alle aspecten van het spits-zijn. Tien met een griffel, en een dikke lange neus naar alle drabbers die alweer gezien hadden dat 'ie er niks van kon.

K.
Still alive...

Plaats reactie