Marko Pantelic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » wo feb 17, 2010 10:58 am

Als de rest van het team beter is, en dat verwacht ik na een jaar Jol, dan kan Suk goed meedoen.
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 571
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Neefkens » wo feb 17, 2010 11:58 am

Dat hoop je?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » wo feb 17, 2010 11:58 am

Nou weer Suk als toverwoord voor AJAX ?.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » wo feb 17, 2010 12:01 pm

Goed lezen..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » wo feb 17, 2010 12:03 pm

Ja, dat doe ik.Maar ik kom echt niet verder dan dat Suk het voor ons moet gaan doen mocht Pantelic vertrekken op het einde van dit seizoen ..

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » wo feb 17, 2010 12:04 pm

Omdat er geen geld is toch? Ik geef ook aan dat ik verwacht dat we ook met een 'mindere' spits beter kunnen presteren. Omdat ik het team hoger inschat komend seizoen (als niemand vertrekt van de bepalende spelers) en omdat we met Eriksen en Lodeiro twee creatieve spelers erbij hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » wo feb 17, 2010 12:22 pm

Tja, ik hoop het voor je.Maar ik zou er toch graag wat " oudere " speler er bij hebben, iets wat we steeds in een eerder stadium riepen.Pantelic heeft zijn beperkingen, maar ook zijn kwaliteiten.

Het probleem blijft dat Suk nog niks heeft laten zien waaraan je kan zien dat ie het gaat redden.Zelfs Ericksen moet het allemaal nog maar gaan bewijzen en wie heeft Lodeiro zien spelen ?.Natuurlijk, Pantelic niet ten koste van alles, maar als je hem laat gaan zul je verekte zeker van je zaak moeten zijn toch .. want volgend seizoen telt zeker niet meer het als, misschien en hadden we nu maar ..

Maar Pantelic als aanspeeltpunt, volgens mij heeft ie daar de kwaliteiten, het overzicht enz. voor.Dat zou toch ook kunnen met al die jonkies.En dan kan Suk lekker rustig zijn minuten mee gaan pikken ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » wo feb 17, 2010 12:36 pm

999 schreef:Ja, dat doe ik.Maar ik kom echt niet verder dan dat Suk het voor ons moet gaan doen mocht Pantelic vertrekken op het einde van dit seizoen ..
Daar is hij voor gehaald. Ajax kan geen drie ton (minstens) per jaar besteden aan een speler die bij de reserves rondhangt.

Pantelic wil duidelijk nog een keer een klapper maken en een langdurig contract tekenen. Dat kan dus niet bij ons.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » wo feb 17, 2010 12:41 pm

Tja, als je zo gaat denken dan schaf de reserves maar af ..

Wat Pantelic gaat doen weet niemand nog, ook jij niet ..

Neefkens
Erelid
Berichten: 571
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Neefkens » wo feb 17, 2010 12:45 pm

Suk is nog heel jong en onervaren, die kun je niet tot eerste spits bombarderen. En 3 ton voor een groot talent is een prikkie.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Harm » wo feb 17, 2010 12:48 pm

Ik denk dat joey doelt op het jaarsalaris van Suk. Ik vind 3 ton per jaar voor een talent nogal.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Marko Pantelic

Bericht door GangstaRiB » wo feb 17, 2010 12:57 pm

Harm schreef:Ik denk dat joey doelt op het jaarsalaris van Suk. Ik vind 3 ton per jaar voor een talent nogal.
Non-EU speler...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » wo feb 17, 2010 12:58 pm

Precies, Harm.

Als hij goed is, waarom zou hij dan (na een half jaar tijd om te acclimatiseren) komend seizoen niet de spits van Ajax kunnen worden? :confused.gif:

Ik weet niet precies hoeveel zo'n speler die niet uit de EU komt moet verdienen, maar het bedrag ligt tussen de drie en vier ton, heb ik begrepen. Dat is nou ook weer geen jeugdcontract.
Laatst gewijzigd door joey op wo feb 17, 2010 12:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » wo feb 17, 2010 12:58 pm

Tja, wat is veel.Als ie het talent blijkt te zijn dan is het een prikkie.Doe je een aankoop komt die ook niet voor minder .. Zie hier ook steeds het dillemma kwa scouten .. Vroeger had je voor zo'n bedrag drie spelers, als er dan eentje afviel was je nog steeds spekkoper .. En natuurlijk, als je scout zou je zeker van je zaken moeten zijn .. maar die scout met zo'n rendement moet ik nog tegenkomen ..

Vroeger had je honderden spelers die meer tijd nodig hadden dan een half jaartje ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo feb 17, 2010 1:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » wo feb 17, 2010 1:02 pm

Gezien de aanbieding voor Pantelic zal het de bedoeling van Ajax zijn om Suk rustig te brengen en dat lijkt me ook niet onverstandig. Pantelic als 1e spits en Suk daarachter als 2e keuze zodat hij voldoende minuten kan en langzaam naar de rol van 1e spits toe kan groeien.

Wat Pantelic betreft is het afwachten. Eerst maar eens zien welke aanbiedingen hij krijgt. Misschien is die van Ajax voor hem straks toch de meest interessante. Wat Ajax verder kan doen hangt grotendeels af van wat er met alle overbodige spelers gaat gebeuren.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » wo feb 17, 2010 1:09 pm

Hoe rustig is dan rustig? Hij heeft een contract tot 2011, met een optie voor nog een jaar.

Je denkt dat Pantelic gaat wachten? Zo goed is dat afgelopen zomer niet bevallen. Ik denk dat hij de clubs niet voor het uitzoeken heeft. Maar hij kan vast nog wel ergens in Duitsland terecht voor meer dan hij bij ons kan krijgen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » wo feb 17, 2010 1:16 pm

Hoe rustig of snel het met Suk gaat zal van zijn ontwikkeling afhangen. Dat kan ik ook niet inschatten. Maar zo gek is het niet om hem komend seizoen als 2e keuze zijn minuten te laten maken. Als hij zich goed ontwikkelt kan hij in de loop van het seizoen steeds meer gaan spelen.

Pantelic heeft een aanbieding van Ajax op zak. Tja, nu maar zien wat hij doet. Die verhalen die naar buiten komen zijn natuurlijk gewoon van zijn zaakwaarnemer afkomstig. Maar zoals je zelf al zegt zal hij de clubs niet voor het uitkiezen hebben. Ik moet nog zien of hij ergens een betere aanbieding krijgt. Als hij die wel krijgt en hij vertrekt dan zal Ajax wat anders moeten verzinnen.

Maar wat Ajax betreft lijkt het verhaal me op zich niet zo ingewikkeld. We kunnen niet het nieuwe seizoen in gaan met 1 spits die nog niet of nauwelijks iets heeft laten zien. Die jongen kan het moeilijk hebben, uberhaupt tegenvallen of geblesseerd raken. En dan?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Khraa » wo feb 17, 2010 1:24 pm

Ook moet er maar eens gekeken worden wat er met de uitgeleende spitsen gaat gebeuren.

Cvitanich en Bodul komen ook nog terug. Eerst maar eens kijken of je die weer kan slijten. Ik neem aan, oh nee, ik hoop dat daar al onderhandelingen over worden gevoerd. Beiden hebben geen toekomst bij Ajax (onder Jol).
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » wo feb 17, 2010 1:25 pm

Ja, dat is absoluut ook een belangrijke factor. Beide lijken geen toekomst te hebben maar ze staan nog wel onder contract.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » wo feb 17, 2010 1:31 pm

joey schreef:Hoe rustig is dan rustig? Hij heeft een contract tot 2011, met een optie voor nog een jaar.

Je denkt dat Pantelic gaat wachten? Zo goed is dat afgelopen zomer niet bevallen. Ik denk dat hij de clubs niet voor het uitzoeken heeft. Maar hij kan vast nog wel ergens in Duitsland terecht voor meer dan hij bij ons kan krijgen.
En ?, wat is jou probleem dan als Pantelic vertrekt ?.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » wo feb 17, 2010 1:48 pm

Niets. Van mij mag hij gaan. Ik ben niet kapot van hem.

We hebben al drie andere centrumspitsen onder contract staan, Marillion. Cvitanich, Castillion, Suk. Bovendien kan Suarez ook nog in de spits spelen.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Marko Pantelic

Bericht door Bert » wo feb 17, 2010 1:50 pm

En als die andere spitsen (nog) niet voldoen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » wo feb 17, 2010 1:59 pm

Kijk, ik snap heel goed dat Ajax terug moet in het aantal contracten. Het kan niet zo zijn dat we dadelijk vier of vijf dikbetaalde spitsen hebben lopen. Aan de andere kant kan het ook niet zo zijn dat we dadelijk met Suk en Castillion het nieuwe seizoen in moeten. Die twee hebben bij elkaar nog geen 30 minuten in Ajax 1 gespeeld en nog geen doelpunt gemaakt.

Wij hebben geen goed overzicht van de situatie. Ik weet in ieder geval niet hoe het bijvoorbeeld staat met Cvitanich en Bodul. Komen die jongens terug, blijven ze op huurbasis weg of vertrekken ze definitief. Er staat me van Cvitanich iets bij dat hij tot in januari sowieso in Mexico zit.

Als we Suk en Castillion hebben dan is Suarez in het centrum het enige alternatief maar je kunt je ook serieus afvragen of die jongen volgend jaar nog bij Ajax onder contract staat.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » wo feb 17, 2010 2:03 pm

En als Suarez weggaat komt er zoveel geld vrij dat je een nieuw elftal kan kopen hoor. Dus dat zou misschien nog het beste uitkomen. Van het geld dat hij oplevert 3 spelers kopen. Niet dat ik dat wil maar het zou niet slecht zijn (40 miljoen dan he)
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » wo feb 17, 2010 2:05 pm

Bertje schreef:En als die andere spitsen (nog) niet voldoen?
Tja, waarom heb je drie centrumspitsen onder contract staan van wie er (blijkbaar) niet een geschikt is? :confused.gif:

O, en dan was ik Bodul nog vergeten.

Dus we hebben onder contract staan: Suarez, Suk, Castillion, Bodul, Cvitanich. Vijf spelers die centraal in de aanval kunnen spelen. Met Pantelic erbij dus zes. Eerst maar eens deze of gene proberen te lozen, zou ik zeggen, voordat we een zevende halen.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie