Dennis Rommedahl

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door LucaS » za mar 27, 2010 10:24 am

Dus inmiddels is Rennis Ajacied, ook op het moment dat hij volgend seizoen elders zou spelen?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Daily Blind » za mar 27, 2010 11:25 am

Hij is gewoon niet goed genoeg. Het is dat hij nu redelijk rendeert, omdat Ajax bij een 2-0 voorsprong extra ruimtes voorin krijgt en hij als een dwaas in de grote ruimtes achter de defensie kan duiken. Maar een speler op de bank bij ajax moet ook gewoon functioneel zijn als het 0-0 staat er er moet is geforceerd worden. Dat kan deze vrolijke Deen niet.

Dus moeten we iemand voor een groot salaris behouden, die alleen leuk is om de voorsprong uit te breiden? Weggegooid geld! Daarnaast erger ik mij kapot dat een duurbetaalde prof nog niet eens een fatsoenlijke voorzet kan geven vanaf de achterlijn. Die belabberde stifje (wat iets anders kan hij niet om de bal hoog voor te geven) lijken nergens op.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Neefkens » za mar 27, 2010 11:37 am

Groot salaris? Duurbetaalde prof? Dat dus niet, zegt hij zelf ook.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Bert » za mar 27, 2010 11:38 am

En heeft iemand een betere optie dan Rommedahl? Er is namelijk vrij weinig bestedingsruimte.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Khraa » za mar 27, 2010 11:41 am

Rommedahl is ook een bruikbare speler voor Ajax bij 0-0. Iedereen doet alleen maar of hij alleen kan rennen, maar het is ook ene van de weinige spitsen van Ajax die niet voortdurend in de bal komt, diepte zoekt en loopt zonder bal. Hij heeft kwaliteiten die ik verder niet zie binnen de selectie en wat mij betreft dus gewoon een nieuw kortlopend contract aanbieden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door LucaS » za mar 27, 2010 11:58 am

Volgens mij was Rommedahl ook Europees betrokken bij een aantal belangrijke goals. Prima speler. De beste rechtsbuiten in de selectie
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Daily Blind » zo mar 28, 2010 9:28 pm

Khraa schreef:Rommedahl is ook een bruikbare speler voor Ajax bij 0-0. Iedereen doet alleen maar of hij alleen kan rennen, maar het is ook ene van de weinige spitsen van Ajax die niet voortdurend in de bal komt, diepte zoekt en loopt zonder bal. Hij heeft kwaliteiten die ik verder niet zie binnen de selectie en wat mij betreft dus gewoon een nieuw kortlopend contract aanbieden.

We hebben het weer gezien vandaag.. was wederom erg slecht. Loopt constant de ruimtes dicht en loopt veelal in de dekking.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Beloki » zo mar 28, 2010 9:34 pm

Zlatan Son of God schreef:
Khraa schreef:Rommedahl is ook een bruikbare speler voor Ajax bij 0-0. Iedereen doet alleen maar of hij alleen kan rennen, maar het is ook ene van de weinige spitsen van Ajax die niet voortdurend in de bal komt, diepte zoekt en loopt zonder bal. Hij heeft kwaliteiten die ik verder niet zie binnen de selectie en wat mij betreft dus gewoon een nieuw kortlopend contract aanbieden.

We hebben het weer gezien vandaag.. was wederom erg slecht. Loopt constant de ruimtes dicht en loopt veelal in de dekking.
In thuiswedstrijden heb je niks aan hem. Hij is goed bruikbaar in uitwedstrijden bij een 0-0 stand voor de counter, of bij een 0-1 voorsprong als je opponent ruimte weggeeft. Als je zelf het spel moet maken kun je hem beter niet opstellen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10342
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door WP_Legend » zo mar 28, 2010 10:13 pm

Zlatan Son of God schreef:
Khraa schreef:Rommedahl is ook een bruikbare speler voor Ajax bij 0-0. Iedereen doet alleen maar of hij alleen kan rennen, maar het is ook ene van de weinige spitsen van Ajax die niet voortdurend in de bal komt, diepte zoekt en loopt zonder bal. Hij heeft kwaliteiten die ik verder niet zie binnen de selectie en wat mij betreft dus gewoon een nieuw kortlopend contract aanbieden.

We hebben het weer gezien vandaag.. was wederom erg slecht. Loopt constant de ruimtes dicht en loopt veelal in de dekking.
was veruit de gevaarlijkste ajacied de eerste helft!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door joey » zo mar 28, 2010 10:50 pm

Beloki schreef:In thuiswedstrijden heb je niks aan hem. Hij is goed bruikbaar in uitwedstrijden bij een 0-0 stand voor de counter, of bij een 0-1 voorsprong als je opponent ruimte weggeeft. Als je zelf het spel moet maken kun je hem beter niet opstellen.
Mee eens. Daarom mag hij van mij weg. Als je werkelijk dominant voetbal wilt gaan spelen, kun je DSD niet gebruiken. En ooit moeten we dat toch gaan doen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Rooie » zo mar 28, 2010 10:50 pm

Dan hebben we naar een andere wedstrijd zitten kijken.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Duke » ma mar 29, 2010 9:25 am

Jol is erg tevreden over hem, las ik vandaag in het AD.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Marillion » ma mar 29, 2010 9:53 am

Tja, het is voor veel supporters 'not done' om positief over Rommedahl te zijn maar ik snap dat wel. Die jongen heeft met zijn snelheid en werklust een paar specifieke kwaliteiten die je kunt gebruiken om wedstrijden te beslissen en die verder nauwelijks in de spelersgroep zitten. Daarbij lijkt het een makkelijke speler voor in de groep want hij begint niet meteen te zeuren als hij een keer niet mee mag doen.
Nil volentibus arduum

Marcel
Berichten: 766
Lid geworden op: do feb 26, 2004 12:17 pm
Locatie: Belgie

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Marcel » ma mar 29, 2010 9:56 am

Verlengen. Zeer nuttige speler en speelt de laatste tijd gewoon prima.
Veel alternatieven zijn er ook niet op rechts. Daarnaast is het geld op, dus een nieuwe aankoop kunnen we vergeten.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11448
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Toppie » ma mar 29, 2010 10:13 am

Marcel schreef:Verlengen. Zeer nuttige speler en speelt de laatste tijd gewoon prima.
Veel alternatieven zijn er ook niet op rechts. Daarnaast is het geld op, dus een nieuwe aankoop kunnen we vergeten.
Dennis heeft zelf al aangegeven voor heel veel minder salaris bij Ajax te willen blijven en dat komt ook denk ik dat NL bevalt en Eriksen ook een Deen is en bij Ajax voorlopig balt dus waarom niet.

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door martijn401 » ma mar 29, 2010 10:17 am

Niet verlengen. Kan hij ook niet meer per ongeluk in de basis starten. En wat heb je aan een speler die alleen nuttig is als je al met 2-0 voorstaat?

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Lionel » ma mar 29, 2010 10:53 am

Ik zou zijn contract wel verlengen maar tegen een superlaag salaris.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10342
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door WP_Legend » ma mar 29, 2010 1:30 pm

Marcel schreef:Verlengen. Zeer nuttige speler en speelt de laatste tijd gewoon prima.
Veel alternatieven zijn er ook niet op rechts. Daarnaast is het geld op, dus een nieuwe aankoop kunnen we vergeten.
Ik vond gisteren de wisselwerking met Suarez heel interessant. Ze wisselden constant van positie waardoor er erg veel dreiging kwam. dit leverde ook bijna een doelpunt op (Suarez passte iets te hard op rommedahl die voor de goal stond).

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Daily Blind » ma mar 29, 2010 6:32 pm

WP_LeGeNd schreef:
Marcel schreef:Verlengen. Zeer nuttige speler en speelt de laatste tijd gewoon prima.
Veel alternatieven zijn er ook niet op rechts. Daarnaast is het geld op, dus een nieuwe aankoop kunnen we vergeten.
Ik vond gisteren de wisselwerking met Suarez heel interessant. Ze wisselden constant van positie waardoor er erg veel dreiging kwam. dit leverde ook bijna een doelpunt op (Suarez passte iets te hard op rommedahl die voor de goal stond).
Hier snap ik dus echt niks van. De vleugel was gisteren dramatisch bezet. Hij liep constant de ruimtes dicht en bij een aanval over de linkerkant stond hij zo erg naar binnen dan elke bal die erover heen ging balverlies was.
Wanneer vd Wiel de bal kreeg kwam hij weer naar binnen om de bal op te eisen, waardoor het veld klein werd gemaakt en ook nog eens de ballijn naar de spits en de Zeeuw eruit werden gehaald. (niet dat de Zeeuw er iets goeds mee had gedaan)

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10342
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door WP_Legend » ma mar 29, 2010 6:58 pm

Zlatan Son of God schreef:
WP_LeGeNd schreef:
Marcel schreef:Verlengen. Zeer nuttige speler en speelt de laatste tijd gewoon prima.
Veel alternatieven zijn er ook niet op rechts. Daarnaast is het geld op, dus een nieuwe aankoop kunnen we vergeten.
Ik vond gisteren de wisselwerking met Suarez heel interessant. Ze wisselden constant van positie waardoor er erg veel dreiging kwam. dit leverde ook bijna een doelpunt op (Suarez passte iets te hard op rommedahl die voor de goal stond).
Hier snap ik dus echt niks van. De vleugel was gisteren dramatisch bezet. Hij liep constant de ruimtes dicht en bij een aanval over de linkerkant stond hij zo erg naar binnen dan elke bal die erover heen ging balverlies was.
Wanneer vd Wiel de bal kreeg kwam hij weer naar binnen om de bal op te eisen, waardoor het veld klein werd gemaakt en ook nog eens de ballijn naar de spits en de Zeeuw eruit werden gehaald. (niet dat de Zeeuw er iets goeds mee had gedaan)
Ik vond dat hij het veld juist goed breed hield als hij vanaf rechts speelde (toen hij links ging spelen en Urby rechts was het inderdaad een drama). En elke keer als hij de spits positie over nam van Suarez leverde dat enorm veel paniek in de Groningen defensie!

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Lionel » di mar 30, 2010 9:22 am

Was ZSoG niet diegene die Pantelic zo fan-tas-tisch vindt?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Jesse » di apr 06, 2010 4:38 pm

Rommedahl weet niks van ontslagbrief
Dinsdag, 6 april 2010 om 16:32 |

Dennis Rommedahl gaat er vanuit dat hij komend seizoen nog gewoon bij Ajax voetbalt. De Deense aanvaller heeft een aflopend contract en zou om die reden een formele ontslagbrief hebben gehad. Tegenover Sportweek geeft de nog altijd pijlsnelle buitenspeler echter te kennen dat hij van niks weet.

“Er werd geschreven dat ik een ontslagbrief heb gekregen, maar dat klopt niet”, zegt de Deens international in het weekblad. “Ik heb geen brief gehad, of mijn vrouw moet hem verstopt hebben.” Rommedahl (31) lijkt er vanuit te gaan dat het dan ook allemaal wel goed zal komen. “Op dit moment praten we niet, maar Ajax weet wat ik wil.”

Sportweek meldt tevens dat Ajax nog altijd interesse heeft in Miroslav Stoch van FC Twente en Bas Dost van Heracles Almelo. Ook zouden de Amsterdammers de zinnen gezet hebben op Roy Beerens. De aanvaller van SC Heerenveen gaf onlangs al te kennen in Nederland alleen naar Ajax, PSV of AZ te willen verhuizen. Ook het Italiaanse Fiorentina toonde al interesse.
Typisch iets voor DSD. :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door wimpey » di apr 06, 2010 7:06 pm

DSD is me liever dan Beerens. En veel liever dan die Stoch.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Michael_B » vr apr 09, 2010 2:39 pm

Denk dat de geruchten rond Beerens en Stoch onzin zijn, of dat het backups zijn. Jol heeft vandaag aangekondigd Rommedahl graag te willen behouden.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10342
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door WP_Legend » vr apr 09, 2010 2:44 pm

Jol wil verder met Rommedahl
Dennis Rommedahl
AMSTERDAM - Trainer Martin Jol van Ajax wil ook na dit seizoen verder met Dennis Rommedahl. Hij verklaarde dat vrijdag tijdens het wekelijkse persgesprek bij de Amsterdamse club . „Dennis levert goede prestaties. Hij is vaak belangrijk geweest”, aldus Jol.

Het contract van Rommedahl bij Ajax loopt af. De Deen krijgt waarschijnlijk na de laatste competitiewedstrijd een verlaagde aanbieding. Het is nog onduidelijk hoeveel Rommedahl moet inleveren. Hij verklaarde zelf al dat hij wel met iets minder genoegen wil nemen. „Ik hoef niet meer naar een andere club. Ik ben gelukkig bij Ajax”, zei hij.

Ajax heeft ook nog geen overeenstemming met Marko Pantelic bereikt. De spits wil graag voor drie jaar bijtekenen. Ajax wil hem voor één seizoen vastleggen. De leiding van Ajax spreekt in de eerste week van mei waarschijnlijk verder met Pantelic.

bron: Telegraaf
Goed nieuws!!

Plaats reactie