Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marillion » di jul 27, 2010 10:00 am

Bertje schreef:En al is het niet 'normaal', het is zijn goed recht.
Tuurlijk is het dan ook zijn goed recht. Ik zou er als club in dat geval alleen behoorlijk moeite mee hebben. Als het om echt relevante zaken gaat had hij dat gewoon tijdens de onderhandelingen op tafel moeten leggen. Dan moet je niet wachten tot na de keuring en vlak voor een belangrijk duel. Daar zou ik een nare smaak van in de mond krijgen.

Dat hij niet traint zonder arbeidsovereenkomst is op zich normaal want dan ben je niet verzekerd.
Nil volentibus arduum

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Arwin » di jul 27, 2010 10:00 am

El Hamdaoui schijnt FuelSave te willen tanken, waar Ajax niet verder wil gaan dan Euro95...

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Scherrer » di jul 27, 2010 10:02 am

Jöhnk schreef:Misschien wil hij wel Ajaxshirtjes gaan verkopen in zijn sportwinkel in Kralingen. :headbang.gif:
Bij mij in de straat! :onfire.gif:

Kan makkelijk, Kralingen is niet bepaald de meest Feyenoord-minded wijk van de stad.
***

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 10:21 am

Jöhnk schreef:Volgens mij mag hij niet eens trainen zonder contract, want hij is nog van AZ. Stel je voor dat hij zijn been op vier plaatsen :hypocrite.gif: breekt, wat dan?
Of 5! :666.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 27, 2010 10:42 am

Goal.com schreef:Ajax ontkent presentatie El Hamdaoui
Het is nog allerminst zeker of Mounir El Hamdaoui dinsdagmiddag wordt gepresenteerd als Ajax-speler en woensdag op het veld staat tegen PAOK Saloniki.

Door Wout Stravers
27 jul. 2010 11:11:00


De aanvaller zou volgens eerdere berichten rond zijn met de club en maandagmiddag medisch gekeurd zijn. In de aanloop naar het belangrijke duel met PAOK Saloniki hoopte Ajax de speler dinsdag na de laatste training te kunnen presenteren.

"Maar vooralsnog is er geen sprake van een presentatie", zegt Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis tegen Goal.com. "Hij is contractspeler van AZ, dus dan moet je bij hun zijn. Er is geen officieel persbericht de deur uitgedaan. Mocht dat gebeuren dan staat daar ook in wanneer de club hem presenteert."

El Hamdaoui lijkt op het laatste moment extra eisen aan zijn contract te hebben gesteld. Martin Jol dacht maandag al dat het rond was, getuige een interview in het Algemeen Dagblad eerder vanochtend. "Mounir is wat wij nodig hadden. Ik heb met hem gewerkt bij Tottenham Hotspur. Hij is in staat om dit Ajax beter maken."
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » di jul 27, 2010 10:44 am

Goal.com? :excited.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13451
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Nihad » di jul 27, 2010 10:44 am

joey schreef:We weten niet eens waarom het gaat. Misschien is het doodnormaal wat El H. vraagt.
Ik voel mij nogal gestigmatiseerd, doordat je zijn achternaam afkort, joey. :hypocrite.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » di jul 27, 2010 10:45 am

Boabdil schreef:
joey schreef:We weten niet eens waarom het gaat. Misschien is het doodnormaal wat El H. vraagt.
Ik voel mij nogal gestigmatiseerd, doordat je zijn achternaam afkort, joey. :hypocrite.gif:
Jij? Waarom dan? :hypocrite.gif:

Het duurt dus nog even. Ach, de wedstrijd van morgen komt toch te vroeg.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 11:07 am

Is de deadline van AZ niet gisteravond verlopen? Misschien claimt AZ dat het bij een gebrek aan een akkoord van Ajax met Hamdaoui de transfer af kan blazen en heeft Ajax een nieuw bod moeten faxen?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 27, 2010 11:10 am

Benji schreef:Goal.com? :excited.gif:
Idd :blush.gif: Ik ben zo aan het F5-en dat ik helaas ook deze bron een keer heb gepost.

IK WIL EEN BEVESTIGING ZIEN!!!! :bonk.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 11:20 am

De Dominee schreef:Is de deadline van AZ niet gisteravond verlopen? Misschien claimt AZ dat het bij een gebrek aan een akkoord van Ajax met Hamdaoui de transfer af kan blazen en heeft Ajax een nieuw bod moeten faxen?
Zie dat Miel Brinkhuis ook refereert aan AZ, de bal lijkt nu weer bij hun te liggen? Die moeten weer akkoord gaan met een nieuw bod van Ajax. Ajax zal hetzelfde bod hebben gedaan, AZ zal nu wellicht opeens iets meer willen?
Face your fears and live your dreams, No Fear

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door goodfella » di jul 27, 2010 11:46 am

joey schreef:
goodfella schreef:En toch liet van Gaal hem staan. Moet je nagaan hoe goed hij is. :smallgrin.gif:
Maar Van Gaal haalt hem heus niet naar Bayern.

Goed in verhouding tot wat daar verder rondliep, dat zeker. We hebben het over de Nederlandse competitie.
Eenzijdige Joey met zijn halve leugentjes. Van Gaal gaat liever voor een kwalitatief sterke spits als Gabric of Pelle.

:drecul.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » di jul 27, 2010 11:47 am

Hij haalt hem niet naar Bayern, GF. Wel lezen, a.u.b.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door goodfella » di jul 27, 2010 11:50 am

joey schreef:Hij haalt hem niet naar Bayern, GF. Wel lezen, a.u.b.
Nee, van Gaal vindt Badsturber ook een betere rechtsback dan v/d Wiel. En Pranjic en Braafheid voegen ook echt wat toe. Klose en Podolski zijn bovendien heel matig, dat hebben ze nog maar weer eens laten zien op het WK.

Geen halve leugentjes erbij halen a.u.b. Consequent zijn a.u.b.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » di jul 27, 2010 11:54 am

Wie heeft het over Badstuber? Je vliegt alle kanten op. :confused.gif:

Podolski zit niet eens meer bij Bayern.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door D_skilled » di jul 27, 2010 11:55 am

goodfella schreef: Nee, van Gaal vindt Badsturber ook een betere rechtsback dan v/d Wiel. En Pranjic en Braafheid voegen ook echt wat toe. Klose en Podolski zijn bovendien heel matig, dat hebben ze nog maar weer eens laten zien op het WK.

Geen halve leugentjes erbij halen a.u.b. Consequent zijn a.u.b.
Badstuber is geen rechtsback, maar lcv en bij nood lb.
De Dominee schreef:Zie dat Miel Brinkhuis ook refereert aan AZ, de bal lijkt nu weer bij hun te liggen? Die moeten weer akkoord gaan met een nieuw bod van Ajax. Ajax zal hetzelfde bod hebben gedaan, AZ zal nu wellicht opeens iets meer willen?

De deadline is pas vandaag om 24:00.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door goodfella » di jul 27, 2010 11:56 am

joey schreef:Wie heeft het over Badstuber? Je vliegt alle kanten op. :confused.gif:

Podolski zit niet eens meer bij Bayern.
Ik vlieg niet alle kanten op. Ik haal alleen voorbeelden aan waaruit blijkt dat de mening van Van Gaal over een speler niet bepalend is of die speler nu goed genoeg is voor Bayern.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door D_skilled » di jul 27, 2010 12:04 pm

Geen El Hamdaoui tegen PAOK, volgens Jol. Vooralsnog helemaal geen El Hamdaoui. 'Pas op de plaats.' #ajapao
Ajaxlife

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » di jul 27, 2010 12:04 pm

Het ging hierom:
joey schreef:
goodfella schreef:En toch liet van Gaal hem staan. Moet je nagaan hoe goed hij is. :smallgrin.gif:
Maar Van Gaal haalt hem heus niet naar Bayern.

Goed in verhouding tot wat daar verder rondliep, dat zeker. We hebben het over de Nederlandse competitie.
Jij begon er zelf over.

Maar ik geef toe, de concurrentie van Podolski verandert de zaak. :666.gif: :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » di jul 27, 2010 12:07 pm

Ajaxlife
Geen El Hamdaoui tegen PAOK, volgens Jol. Vooralsnog helemaal geen El Hamdaoui. 'Pas op de plaats.' #ajapao
3 minutes ago via mobile web
We wachten.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 27, 2010 12:08 pm

D_skilled schreef:
Geen El Hamdaoui tegen PAOK, volgens Jol. Vooralsnog helemaal geen El Hamdaoui. 'Pas op de plaats.' #ajapao
Ajaxlife
Zwaar klote. Ik had al zo'n onderbuikgevoel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 12:08 pm

D_skilled schreef:
Geen El Hamdaoui tegen PAOK, volgens Jol. Vooralsnog helemaal geen El Hamdaoui. 'Pas op de plaats.' #ajapao
Ajaxlife
Zogenaamde 'bronnen' bij AZ schijnen te hebben aangegeven dat er buitenlandse interesse is voor Hamdaoui. Salariseisen daardoor omhoog NA het mondeling akkoord, bij Ajax in verkeerde keelgat. Akkoord lijkt verder weg dan ooit.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » di jul 27, 2010 12:10 pm

Wtf?!?!??!?!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Laudrup » di jul 27, 2010 12:13 pm

Lekker dan.
15 mei 2011.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door D_skilled » di jul 27, 2010 12:14 pm

Pff, zelden zo'n gekke transfersoap meegemaakt. Die jongen moet wel een enorme geldwolf zijn, als hij na een mondeling akkoord nog met eisen komt.

Plaats reactie