Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marillion » do jul 29, 2010 1:37 pm

Jöhnk schreef:Ik zou het verhaal van El H. ook wel eens willen horen.
Ik ook, gaat het nu uiteindelijk toch gewoon om de centen of ligt het in de sfeer dat hij en zijn familie in Rotterdam een probleem hebben.
Nil volentibus arduum

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Feest » do jul 29, 2010 2:14 pm

El Hamdaoui wacht gewoon op Galatasaray dat hem gaat halen als men Guiza heeft geloosd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do jul 29, 2010 2:15 pm

Vraag me af wat voor baat Verbeek heeft om het verhaal naar buiten te brengen ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door brigade zuid » do jul 29, 2010 2:22 pm

Snap niet dat AJAX hem een maand de tijd geeft.. kan ie lekker op het gemakje kijken of hij ergens een beter aanbod kan krijgen, mocht het niet lukken heeft ie altijd AJAX nog achter de hand.. ja daahaag, graag of helemaal niet hoor.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do jul 29, 2010 2:23 pm

Feest schreef:El Hamdaoui wacht gewoon op Galatasaray dat hem gaat halen als men Guiza heeft geloosd.
Hoe zeker is dat? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Feest » do jul 29, 2010 2:27 pm

Niet, want Guiza speelt bij Fener. :biggrin.gif:


Gewoon ff doorstoken...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do jul 29, 2010 2:27 pm

Dat gaat niet werken op deze manier. :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » do jul 29, 2010 2:39 pm

Verwacht jij dat El Hamdaoui nog tekent bij Ajax, Steef?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Scherrer » do jul 29, 2010 2:39 pm

Moeilijke situatie, hoor. Als je rationeel naar de situatie kijkt moet Ajax natuurlijk een grote vette streep door de naam van El Hamdaoui zetten. Die jongen wil niet graag naar Ajax komen, dus dan moet je er niet aan willen beginnen. Dat gaat nooit goed. Máár, aan de andere kant, een speler van dat niveau, bijna een zekerheidje op 20 goals, die vindt Ajax nergens anders voor vijf miljoen euro. Het is echt een buitenkans. Moeilijk, moeilijk.

Ik ben het wel eens met degenen hierboven die El Hamdaoui's kant van het verhaal wel eens willen horen. Het is toch wel merkwaardig, hoor, hij wordt door het AD, De T. en door Jol zelf redelijk door het slijk gehaald (dat hij is teruggekomen op zijn woord), maar reageert er totaal niet op. Opzich is dat wel knap, maar het maakt ook wel nieuwsgierig. Waarom horen we toch niets van hem?
***

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Feest » do jul 29, 2010 2:41 pm

Bertje schreef:Verwacht jij dat El Hamdaoui nog tekent bij Ajax, Steef?
Ik heb geen idee...geen bronnen...geen insiders...geen oempa loempas in de plantenbakken, geen neef van de oom van het schaap van...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jöhnk » do jul 29, 2010 2:43 pm

Dan ga je toch even naar Oberhausen?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do jul 29, 2010 3:01 pm

Wat een geknuppel weer bij Ajax. Er is al in geen weken iets veranderd, dus waarom we nu, in augustus, nog op El Hamdaoui zitten te wachten??? Deze transfer had drie weken geleden al afgerond kunnen worden. Maar nee, toen hadden de heren andere afspraken dan nu.

Het lijkt me duidelijk dat dit niet lang mag duren. Ajax heeft een spits nodig . Als El Ham niet weet of hij dat wil zijn of niet, gaat het over.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marillion » do jul 29, 2010 3:10 pm

Ik ben van mening dat we als club zelf de regie in handen moeten houden. Je kunt een speler best ruimte geven om een beslissing te nemen maar het moet wel de club zijn die deze ruimte geeft en niet de speler die de ruimte neemt.

Het kan niet zo zijn dat we zo lang mogelijk op El Hamdaoui gaan wachten om er vervolgens op het laatste moment achter te komen dat hij niet komt. Dan staan we met lege handen. Ajax moet nu gewoon doorschakelen naar de volgende optie. We zijn al veel te laat.
Nil volentibus arduum

Marcel
Berichten: 766
Lid geworden op: do feb 26, 2004 12:17 pm
Locatie: Belgie

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marcel » do jul 29, 2010 3:29 pm

Marillion schreef:Ik ben van mening dat we als club zelf de regie in handen moeten houden. Je kunt een speler best ruimte geven om een beslissing te nemen maar het moet wel de club zijn die deze ruimte geeft en niet de speler die de ruimte neemt.

Het kan niet zo zijn dat we zo lang mogelijk op El Hamdaoui gaan wachten om er vervolgens op het laatste moment achter te komen dat hij niet komt. Dan staan we met lege handen. Ajax moet nu gewoon doorschakelen naar de volgende optie. We zijn al veel te laat.
Precies, verder kijken. Als El Ham zich over 2 weken bedenkt en Ajax heeft nog geen spits, prima. Als Ajax ondertussen wel een nieuwe spits heeft gevonden is het jammer voor hem...

Trouwens als het echt klopt dat hij twijfelt vanwege die sportzaak dan kan ik dat vanuit zijn oogpunt wel begrijpen. Je kunt natuurlijk niet de broers in de problemen brengen omdat jij zo graag bij Ajax wil spelen. Aan de andere kant moet je natuurlijk niet van Ajax verwachten dat zij gaan bijspringen in de financiele crisis bij een dergelijke sportzaak.
Als El Ham echt denkt dat zijn familie er slechter van wordt, moet hij gewoon niet voor Ajax gaan spelen... simpel.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do jul 29, 2010 4:16 pm

Ondanks mogelijke transfer van broer naar Ajax:
Zaak El Hamdaoui loopt als een trein

ROTTERDAM, donderdag

„We hebben nog nooit zó veel Feyenoordshirtjes verkocht als de afgelopen dagen.” Fouad El Hamdaoui, eigenaar van Sportshop Kralingen aan de Rotterdamse Oudedijk, zegt geen hinder te ondervinden van het nieuws dat zijn broer, AZ-spits Mounir El Hamdaoui, waarschijnlijk voor Ajax gaat voetballen.

El Hamdaoui is samen met zijn bekende broer eigenaar van de sportzaak. Hij bestempelt de verhalen als zou de transfer naar de Amsterdammers zijn opgeschort vanwege de zaak, als klinkklare onzin. „Tachtig procent bij ons is vaste klant. Die blijven heus niet weg als Mounir bij Ajax gaat voetballen. De rest zal het ook niet veel uitmaken.”

Geruchten

Mounir El Hamdaoui, die een akkoord over zijn overgang van AZ naar Ajax had, zou op het allerlaatste moment met aanvullende voorwaarden zijn gekomen. Volgens de geruchten zou de spits bang zijn voor omzetderving van zijn winkel, omdat Rotterdammers hun sportkleding niet meer zouden willen kopen bij een Ajax-voetballer.

„Wij vrezen nergens voor. Het is echt heel bekrompen om te denken dat we minder omzet zouden gaan draaien door de clubkeuze van mijn broer. Hij heeft ook niet aan Ajax gevraagd om een soort schadevergoeding of zoiets. Nee, Ajaxshirts heb ik hier niet in de rekken hangen. Maar dat lijkt me logisch, want in Rotterdam is daar geen vraag naar”, aldus Fouad.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Scherrer » do jul 29, 2010 4:23 pm

Haha, die Fouad. Die Ajax-shirts hangen er nu inderdaad niet meer (ben vanmiddag even langs gelopen), maar vorig seizoen (zomer) gewoon nog wel. En dat er geen 'vraag naar is'? Er heeft zojuist nog een eikel naar gevraagd. :smallgrin.gif:
***

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door InnerHarbour » do jul 29, 2010 4:31 pm

Ik geloof die broer best wel kan me niet voorstellen dat het om zoiets gaat
YNWA

Gebruikersavatar
kruifie
Berichten: 326
Lid geworden op: vr apr 09, 2010 3:38 pm
Locatie: Brielle

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door kruifie » do jul 29, 2010 4:59 pm

999 schreef:
Ondanks mogelijke transfer van broer naar Ajax:
Zaak El Hamdaoui loopt als een trein

ROTTERDAM, donderdag

„We hebben nog nooit zó veel Feyenoordshirtjes verkocht als de afgelopen dagen.” Fouad El Hamdaoui, eigenaar van Sportshop Kralingen aan de Rotterdamse Oudedijk, zegt geen hinder te ondervinden van het nieuws dat zijn broer, AZ-spits Mounir El Hamdaoui, waarschijnlijk voor Ajax gaat voetballen.

El Hamdaoui is samen met zijn bekende broer eigenaar van de sportzaak. Hij bestempelt de verhalen als zou de transfer naar de Amsterdammers zijn opgeschort vanwege de zaak, als klinkklare onzin. „Tachtig procent bij ons is vaste klant. Die blijven heus niet weg als Mounir bij Ajax gaat voetballen. De rest zal het ook niet veel uitmaken.”

Geruchten

Mounir El Hamdaoui, die een akkoord over zijn overgang van AZ naar Ajax had, zou op het allerlaatste moment met aanvullende voorwaarden zijn gekomen. Volgens de geruchten zou de spits bang zijn voor omzetderving van zijn winkel, omdat Rotterdammers hun sportkleding niet meer zouden willen kopen bij een Ajax-voetballer.

„Wij vrezen nergens voor. Het is echt heel bekrompen om te denken dat we minder omzet zouden gaan draaien door de clubkeuze van mijn broer. Hij heeft ook niet aan Ajax gevraagd om een soort schadevergoeding of zoiets. Nee, Ajaxshirts heb ik hier niet in de rekken hangen. Maar dat lijkt me logisch, want in Rotterdam is daar geen vraag naar”, aldus Fouad.
Wat een lul joh, in de gemiddelde sportzaak in rotterdam hangen gewoon ajaxshirtjes :S Zelfs op de pleintjes zie je wel eens n verdwaalde tiener met n Ajax shirt aan.

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door mtrules » do jul 29, 2010 6:16 pm

Bronnen melden aan Soccerlife.nl dat Ajax en El Hamdaoui het eens zijn. Ajax heeft El Hamdaoui een pand in de binnenstad van Amsterdam aangeboden waar hij een tweede sportzaak kan gaan beginnen voor zijn familie. Hiermee lijkt het er op dat Ajax het alsnog eens wordt met de AZ-speler.
Soccerlife.nl

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Daily Blind » do jul 29, 2010 6:24 pm

Ofzouten met die Kut El Danmaarnie.

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door sander » do jul 29, 2010 6:26 pm

mtrules schreef:
Bronnen melden aan Soccerlife.nl dat Ajax en El Hamdaoui het eens zijn. Ajax heeft El Hamdaoui een pand in de binnenstad van Amsterdam aangeboden waar hij een tweede sportzaak kan gaan beginnen voor zijn familie. Hiermee lijkt het er op dat Ajax het alsnog eens wordt met de AZ-speler.
Soccerlife.nl
Lijkt mij een onzin bericht.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Neefkens » do jul 29, 2010 6:26 pm

Wie heeft er ook een grote duim? Het wordt steeds gekker. :1evil.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door brigade zuid » do jul 29, 2010 6:26 pm

mtrules schreef:
Bronnen melden aan Soccerlife.nl dat Ajax en El Hamdaoui het eens zijn. Ajax heeft El Hamdaoui een pand in de binnenstad van Amsterdam aangeboden waar hij een tweede sportzaak kan gaan beginnen voor zijn familie. Hiermee lijkt het er op dat Ajax het alsnog eens wordt met de AZ-speler.
Soccerlife.nl
haha dit is echt te grappig!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marillion » do jul 29, 2010 6:36 pm

Degene die dat heeft verzonnen heeft vermoedelijk het bericht van 999 over de goedlopende zaak in Kralingen even over het hoofd gezien. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door gaizka » do jul 29, 2010 6:54 pm

Zlatan Son of God schreef:Ofzouten met die Kut El Danmaarnie.
Ach, als hij er 2 inschiet scandeert iedereen zijn naam...

Plaats reactie