Demy de Zeeuw

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door GangstaRiB » do jul 23, 2009 8:07 pm

sander schreef:
GangstaRiB schreef: En het lijkt me dat Urby basisspeler wordt, dus voor hem moet er ook nog een plaatsje gezocht worden, of Ajax moet met 4 middenvelders gaan spelen
Jol speelt al met 2 systemen. 4-3-3 en 4-4-2. in een 4-4-2 zal Urby zeer waarschijnlijk een basisplek hebben. Aisatti zal vast en zeker de toevoer naar de spitsen worden (we hebben niemand anders op 10 op dit moment) Dan zijn er nog 2 plekken te verdelen (Donald, Sarpong, Anita, de Zeeuw, Lindgren, Gabri, Vertonghen, Enoh en evt. Kennedy en Sno). Ik ben ook erg benieuwd!
Ik was nog wat namen vergeten.... Ik denk dat Donald ook nog wel eens door kan breken dit seizoen. Sterke gozer en als hij athletisch en snel is, dan heb je er een goede bij. Ik weet alleen niet hoe hij is verder. Is het een Sno/Engelaar type, of meer Kluivert.
Whitey on the moon.

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » do jul 23, 2009 8:46 pm

Goede aankoop mocht het waar zijn.
Ik zou graag nog een aankoop voor elke andere linie willen.
Denk dat er geen verdedigers meer bijkomen echter...

Met de Zeeuw, een fitte Gabri en Enoh staat er wel een middenveld hoor, zeker voor Eredivisie-begrippen.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Rednose

Bericht door Rednose » do jul 23, 2009 9:12 pm

Zlatan Son of God schreef:
wat moet hij op de toekomst? Ze trainen deze week naast de arena. Misschien was het wel gewoon Gabri die wat rondjes liep op de toekomst. Allebei klein en kaal!
Eerst een jaartje wennen bij de jeugd?
Ik weet niet of we echt blij met hem moeten zijn. Er is een goed voetballende zwaargewicht nodig met overwicht op de rest.
Heeft ie dat....mwa.......
Tja, en in de kleedkamer is de eerste vraag natuurlijk of ie zijn vriendin de thee wil laten brengen.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » do jul 23, 2009 9:17 pm

Als Ajax nu maar niet ineens Urby aan Bayern gaat verkopen. Dan word ik GEK!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 24, 2009 5:07 am

Sportwereld schreef:‘Deal Demy de Zeeuw snel beklinken’

Martin Jol hoopt dat de transfer van Demy de Zeeuw naar Ajax volgende week rondkomt. Ajax’ nieuwe oefenmeester zei dat gisteren op de persconferentie van het Amsterdam Tournament, dat vanavond begint.
Afbeelding
afbeelding vergroten Martin Jol (r), hier met Rommedahl en Suarez, hoopt snel te kunnen beschikken over Demy de Zeeuw. FOTO PRO SHOTS
,,Wij hebben interesse geuit in De Zeeuw, we hebben er behoorlijk wat voor over en ik hoop dat het volgende week rondkomt.’’

AZ vindt dat Ajax aan zet is in de transferzaak en het lijkt er op dat Ajax zal toewerken naar een bedrag van rond de zeven miljoen euro.

Ondertussen verscheen De Zeeuw gisteren niet op de ochtendtraining van de Alkmaarse club. Vanwege een dikke knie, zo was de officiële verklaring. Woensdag werd De Zeeuw al buiten de selectie gelaten voor het oefenduel van AZ tegen Hamburger SV.

Voor alle partijen is het zaak om de transfer zo snel mogelijk te beklinken. Hoe langer er gewacht wordt, hoe minder tijd Jol heeft om De Zeeuw in zijn elftal te integreren.

Jol wil tijdens het Amsterdam Tournament spelen met een elftal dat volgende week zondag in de eerste competitiewedstrijd van het seizoen tegen FC Groningen ook wel eens in het veld kan staan. ,,En daar kunnen best wat verrassingen tussen zitten,’’ zei Jol gisteren.

Ajax’ nieuwe coach probeerde in de voorbereiding zowel verschillende spelers als verschillende systemen uit. Opvallend was dat hij in de laatste twee oefenwedstrijden in Engeland uitging van het 4-4-2 systeem met een ruit op het middenveld. ,,Ik ga op het toernooi niet met twee verschillende elftallen spelen, de opstellingen zullen voor het grootste gedeelte hetzelfde zijn.’’

Tijdens het toernooi komt Ajax voor het eerst in aanraking met tegenstanders van hoog niveau. Na wedstrijden in de provincie tegen amateurelftallen speelde Ajax in Engeland tegen clubs uit lagere divisies. De tegenstanders op het Tournament, Atlético Madrid en Benfica, zijn van een andere orde.

Aankoop Timothée Atouba zal het vriendschappelijke toernooi aan zich voorbij moeten laten gaan. De Kameroener arriveerde dinsdag pas in Amsterdam en heeft een conditionele achterstand.

,,Atouba is wel fit,’’ zei Jol, ,,maar nog niet fit genoeg om aan een wedstrijd mee te doen. Hij zal tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen FC Groningen waarschijnlijk een gedeelte kunnen spelen.’’

Bij Ajax ontbreken ook Eyong Enoh en Gabri. Het is de grote vraag of de Spanjaard op tijd speelklaar is voor de seizoensouverture.

Het mag overigens een wonder heten als er vanavond fatsoenlijk een bal kan rollen in de Amsterdam Arena. Gisteren lag er aan het eind van de middag nog geen grasspriet in het stadion. Maandag en dinsdag was de Arena decor voor de concerten van U2. ,,Maar ik neem aan dat het gaat lukken om er een mat neer te leggen,’’ zei Jol gisteren.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Thafunk

Bericht door Thafunk » vr jul 24, 2009 7:23 am

:scared.gif: Dus er moet vandaag nog een grasmat gelegd worden waar vanavond op gespeeld moet gaan worden?? Ik zie de grasplaggen alweer oprollen bij iedere sliding...

(Overigens ben ik blij dat U2 er was! :headbang.gif: Dán maar een wat mindere grasmat bij het AT.)

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 24, 2009 8:25 am

Hot hot hot van de pers.

De Zeeuw is inderdaad in gesprek met Ajax, maar het is nog niet rond. Het schijnt dat Ajax hem gelokt heeft met het aanvoerderschap. Bij AZ was hem het aanvoerdersschap beloofd, maar niet gekregen.

Bron ga ik niet prijsgeven, maar die zit letterlijk dicht bij/op het vuur.... :hypocrite.gif:
Whitey on the moon.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr jul 24, 2009 8:26 am

Thnx iig! :biggthumpup.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 24, 2009 8:39 am

En gelokt met salaris denk ik. Ik neem in ieder geval aan dat De Zeeuw grootverdiener wordt en dan verdient hij al gauw het viervoudige van nu.

Demy de Zeeuw vind ik wel een kwaliteitsinjectie, maar ik blijf het jammer vinden dat we de focus niet op andere plaatsen leggen. We kunnen nu eindeloos combineren op het middenveld, maar bij een schorsing van Suarez en een blessure (wat zeker gaat gebeuren) bij Cvitanich heb je een probleem. Achterin heb je hetzelfde probleem, want daar heb je wel manschappen genoeg, maar daar is het kwalitatief weer armoedig.

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 24, 2009 8:43 am

GangstaRiB schreef:Hot hot hot van de pers.

De Zeeuw is inderdaad in gesprek met Ajax, maar het is nog niet rond. Het schijnt dat Ajax hem gelokt heeft met het aanvoerderschap. Bij AZ was hem het aanvoerdersschap beloofd, maar niet gekregen.

Bron ga ik niet prijsgeven, maar die zit letterlijk dicht bij/op het vuur.... :hypocrite.gif:
Was jij niet de man van het Vu Zkh die voor medische keuring ,daar iemand kent die weet wanneer een voetballer gekeurd gaat worden bij een nieuwe speler als die is aangetrokken.
Laatst gewijzigd door Toppie op vr jul 24, 2009 8:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jul 24, 2009 8:47 am

Peter schreef:En gelokt met salaris denk ik. Ik neem in ieder geval aan dat De Zeeuw grootverdiener wordt en dan verdient hij al gauw het viervoudige van nu.

Demy de Zeeuw vind ik wel een kwaliteitsinjectie, maar ik blijf het jammer vinden dat we de focus niet op andere plaatsen leggen. We kunnen nu eindeloos combineren op het middenveld, maar bij een schorsing van Suarez en een blessure (wat zeker gaat gebeuren) bij Cvitanich heb je een probleem. Achterin heb je hetzelfde probleem, want daar heb je wel manschappen genoeg, maar daar is het kwalitatief weer armoedig.
Voorin hebben we voor 2 plaatsen Suarez, Sulejmani en Cvitanich. Gezien de geruchten rond Mido en nu weer Keirrison komt er nog een spits bij. Vraag me alleen af waar we Sulejmani dan gaan laten, want ik zie Suarez geen plaats maken in een 4-4-2.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 24, 2009 8:51 am

Dus dan gaan ze de band van Suarez afpakken? Dat kan toch niet? Dat is een klap in het gezicht van Luis.
Het stinkt aan alle kanten!

Arthur

Bericht door Arthur » vr jul 24, 2009 8:51 am

Bedoel je dat ze De Zeeuw beloven dat hij aanvoerder wordt? Dat kunnen ze toch niet maken tegenover Suarez?

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jul 24, 2009 8:52 am

Dat ligt eraan of Suarez ervan op de hoogte is.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 24, 2009 8:52 am

Twee zielen, één gedachte, Arthur. :biggthumpup.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 24, 2009 8:59 am

Arthur schreef:Bedoel je dat ze De Zeeuw beloven dat hij aanvoerder wordt? Dat kunnen ze toch niet maken tegenover Suarez?
Tja als we alles moeten geloven wat er op het internet gezegd wordt.
YNWA

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 24, 2009 9:24 am

GangstaRiB schreef:Bron ga ik niet prijsgeven, maar die zit letterlijk dicht bij/op het vuur.... :hypocrite.gif:
Letterlijk? Dat hoop ik niet voor je bron. :smile-ajax.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 24, 2009 9:26 am

LouisXIV & co schreef:
GangstaRiB schreef:Bron ga ik niet prijsgeven, maar die zit letterlijk dicht bij/op het vuur.... :hypocrite.gif:
Vervang vuur door De Zeeuw.. en dan is het misschien minder erg voor de bron...... :hypocrite.gif:
Whitey on the moon.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jul 24, 2009 9:51 am

Jij kent de vriendin van Demy?

Je bent niet toevallig Boy Waterman of Ryan Donk? :ajaxsmiley.gif:

Thafunk

Bericht door Thafunk » vr jul 24, 2009 9:59 am

LouisXIV & co schreef:
Misschien is de bron 666? :666.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 24, 2009 10:04 am

Waar zit 666 eigenlijk? Is hij op vakantie in Alkmaar? :666.gif:

columbus

Bericht door columbus » vr jul 24, 2009 10:25 am

Sorry hoor, maar gelokt worden door een aanvoerdersband lijkt me echt sterk. Altijd gedacht en ook hier gelezen is dat een aanvoeder o.a. iemand moet zijn die de club enigszins kent. Hij is nieuw, speelde voor de 'vijand' en zou dan nu ineens binnen gelokt worden als de nieuwe aanvoerder van Ajax. In mijn optiek moet je de aanvoerdersband verdienen, niet zomaar toegespeeld krijgen.

De redenen waarom de Zeeuw wel naar Ajax gelokt wordt zijn veel simpeler. Hij kan gewoon centraal gaan voetballen ipv aan de zijkant, hij is toe aan iets nieuws en ziet in dat het in het komende seizoen alleen maar minder kan gaan worden. Bovendien zal zijn salaris er echt niet minder van worden...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jul 24, 2009 10:35 am

Dat lijkt me ook. Bovendien heeft Suarez die band net gehad en die is er trots op. Lijkt me geen goed plan om die jongen dan meteen weer teleur te stellen door hem die band weer af te pakken. Zo ga je niet met spelers om.

De Zeeuw zal gewoon voor de club, het geld en zijn positie in het elftal naar Ajax willen komen. Eventueel nog wat aangewakkerd door de problemen die hij bij AZ heeft.
Nil volentibus arduum

M..

Bericht door M.. » vr jul 24, 2009 10:45 am

Als De Zeeuw bij az weg zou willen omdat hij de aanvoerdersband niet gekregen heeft dan wil dat natuurlijk niet meteen zeggen dat hij deze bij Ajax ook geëist zou hebben.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 24, 2009 3:36 pm

Sportwereld schreef:AZ en Ajax praten weer over De Zeeuw
ALKMAAR - Ajax en AZ hebben vrijdag de gesprekken over een transfer van Demy de Zeeuw hervat. Dat bevestigde een woordvoerder van AZ. Een eerste bod van de Amsterdammers, twee weken geleden, werd door de clubleiding van de landskampioen resoluut van tafel geveegd omdat het bij lange na niet voldeed aan de vraagprijs.
De Zeeuw heeft bij trainer Ronald Koeman al aangegeven graag naar Ajax te willen vertrekken. De middenvelder ontbrak afgelopen woensdag in de selectie van AZ voor de oefenwedstrijd tegen Hamburger SV omdat hij mede vanwege de transferperikelen niet gefocust was op voetballen. De 26-jarige international maakt zaterdag ook geen deel uit van de selectie van Koeman voor de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen SC Heerenveen. Dat komt echter niet door zijn flirt met Ajax, maar door een lichte knieblessure die De Zeeuw deze week tijdens de training opliep.
Waar moeten ze nog over praten als het volgens de insiders al rond is? :hypocrite.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie