Ze Eduardo

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door FlaFlu » di sep 01, 2009 8:53 pm

Ik zal de laatste zijn die het allemaal goed praat Luuk, maar Pantelic voor een jaartje kan ik nog wel in komen. Daarnaast is het best mogelijk dat Zé Eduardo en Kerlon langer gehuurd worden dan een jaar. Toen PSV aan die Alex-deal begon wist alleen niemand wat er aan de hand was, terwijl Ajax meer openheid van zaken moet geven. Ik verwacht alleen niet dat Raiola deze spelers snel aan Ajax zal verkopen. Hij zal ze eerst nog een paar seizoenen willen stallen en dan hopen op een echte klapper.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door Marillion » di sep 01, 2009 8:58 pm

Kortlopende huur zonder een aantrekkelijke optie is wat mij betreft alleen interessant als het gaat om een noodverband. Een speler halen die er direct zou moeten staan op een positie waar je een probleem hebt. Gevalletje Pantelic dus inderdaad. Zo'n Alex deal is op zich niet slecht geweest voor PSV. Ze hebben er immers een tijdje een zeer sterke speler voor gehad die ze anders nooit hadden kunnen opstellen.

Als Raiola in een geval als dat van Ze Eduardo niet wil verkopen en dus ook geen optie wil opnemen zou wat mij betreft alleen een huur voor een langere periode acceptabel zijn. Anders zie ik meer nadelen dan voordelen. Want die laatste zijn er dan niet of nauwelijks.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13424
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door Arthur » di sep 01, 2009 8:58 pm

Wat vind je van Kerlon en Ze Eduardo zelf, Enganche? (sorry als ik het ergens gemist heb) Gaan zij Ajax sterker maken?

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ze Eduardo

Bericht door Michael_B » di sep 01, 2009 8:59 pm

Enganche schreef:Ik zal de laatste zijn die het allemaal goed praat Luuk, maar Pantelic voor een jaartje kan ik nog wel in komen. Daarnaast is het best mogelijk dat Zé Eduardo en Kerlon langer gehuurd worden dan een jaar. Toen PSV aan die Alex-deal begon wist alleen niemand wat er aan de hand was, terwijl Ajax meer openheid van zaken moet geven. Ik verwacht alleen niet dat Raiola deze spelers snel aan Ajax zal verkopen. Hij zal ze eerst nog een paar seizoenen willen stallen en dan hopen op een echte klapper.
Wat vind je van de voetballer Kerlon Enganche? Even afgezien van zijn entourage en het luchtje wat eraan hangt. Is het een goede speler die pech heeft gehad of is het gewoon de zoveelste overschatte braziliaan?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ze Eduardo

Bericht door Michael_B » di sep 01, 2009 9:01 pm

Arthur schreef:Wat vind je van Kerlon en Ze Eduardo zelf, Enganche? (sorry als ik het ergens gemist heb) Gaan zij Ajax sterker maken?
Enganche heeft Eduardo niet veel zien spelen, maar wat hij gezien heeft was hij een felle middenvelder die veel duels won met een goede pass in de benen. Geen optie voor de verdediging.

(Sorry als ik voor je praat Enganche)
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door FlaFlu » di sep 01, 2009 9:02 pm

Marillion schreef:Kortlopende huur zonder een aantrekkelijke optie is wat mij betreft alleen interessant als het gaat om een noodverband. Een speler halen die er direct zou moeten staan op een positie waar je een probleem hebt. Gevalletje Pantelic dus inderdaad. Zo'n Alex deal is op zich niet slecht geweest voor PSV. Ze hebben er immers een tijdje een zeer sterke speler voor gehad die ze anders nooit hadden kunnen opstellen.

Als Raiola in een geval als dat van Ze Eduardo niet wil verkopen en dus ook geen optie wil opnemen zou wat mij betreft alleen een huur voor een langere periode acceptabel zijn. Anders zie ik meer nadelen dan voordelen. Want die laatste zijn er dan niet of nauwelijks.
Plus dat Alex natuurlijk al een ervaren en zeer volwassen speler was. Zé Eduardo heeft niet of nauwelijks eerste elftal ervaring. Ik meen me trouwens wel te herinneren dat er rond Ajax ook vrijwel iedere zomer gesteggel was of hij nou wel of niet een jaartje langer zou blijven. Een langdurige huurperiode was er dus niet afgesproken. Zé Eduardo zal dus wel gewoon blijven zolang hij bevalt en er geen beduidend betere club voor hem komt, lijkt mij zo.

Bij Cruzeiro speelde hij vrijwel nooit, maar tijdens de Sudamericano sub-20 viel hij me op als fysiek sterk, goed in de duels en met een aardig oog voor het team. Toen speelde hij ook lang niet alles, maar dat is geen schande voor de jongste van de selectie.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door goodfella » di sep 01, 2009 9:28 pm

El Clavo schreef:Youtube krijgt het druk :drecul.gif:

Precies Daniel. Nee, we zullen niets aan hem verdienen, maar je kan echt wel wat als je in Jong Brazilie speelt. Als dit soort jongens mede verantwoordelijk zijn voor een kampioenschap hoor ik in mei niemand meer klagen. Ja Joey misschien :smallgrin.gif:
Kulargument. Atouba schijnt ook international te zijn...

Luque had ook een mooie cv en Oleguer had de cl met Barcelona gewonnen. :smallgrin.gif: Zelden zulke bizar slechte voetballers gezien.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ze Eduardo

Bericht door Scherrer » di sep 01, 2009 9:38 pm

Enganche schreef:Ik zal de laatste zijn die het allemaal goed praat Luuk, maar Pantelic voor een jaartje kan ik nog wel in komen. Daarnaast is het best mogelijk dat Zé Eduardo en Kerlon langer gehuurd worden dan een jaar. Toen PSV aan die Alex-deal begon wist alleen niemand wat er aan de hand was, terwijl Ajax meer openheid van zaken moet geven. Ik verwacht alleen niet dat Raiola deze spelers snel aan Ajax zal verkopen. Hij zal ze eerst nog een paar seizoenen willen stallen en dan hopen op een echte klapper.
Op Kerlon heeft Ajax toch een optie tot koop bedongen?

Voor de rest moet er denk ik soms even logisch geredeneerd worden. Ajax heeft niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets aan het huren van een 18-jarige speler met bijzonder weinig ervaring voor één seizoen. Dat is nutteloos, dan leidt je alleen maar spelers op zonder er zelf de vruchten van te plukken. Want vrijwel niemand is op z'n 18e van zodaige meerwaarde dat een dergelijke deal is te rechtvaardigen.

Ajax heeft er dus geen profijt van, ergo er móet meer achter zitten. Opties (amongst others):

Ajax kan hem zeer waarschijnlijk voor meer seizoen huren?

Deze deal is 'wisselgeld' voor andere spelers, Ajax moet deze speler huren om Kerlon/Pantelic te krijgen (net als het verhaal van Tardelli bij PSV)?

Jol/Raiola verdient hieraan en verder niets (voor Ajax geen enkel voordeel, dus onwaarschijnlijk, tenzij Van den Boog de weg kwijt is)?

Jol/Raiola verdient hieraan en belooft in ruil daarvoor een andere topspeler binnenkort bij Ajax te brengen?

Concluderend, er móet een staartje aan dit verhaal zitten. Ajax gaat nooit 'zomaar' een 18-jarige huren voor één seizoen zonder verdere voorwaarden.

Twee observaties: 1. Joey had gelijk. Oprechte excuses, de maffia zit tot aan de elleboog in Ajax. 2. Die !%#*% rat van een Raiola is weer helemaal terug bij Ajax. Onbegrijpelijk dat ze die smeerlap na de situaties rond Maxwell, Grygera en Zlatan nog binnen laten, Ik heb hem toen vervloekt, maar vervloek de idioten die deze beroepsgriezel binnen hebben gelaten nu nnog veel meer. Raiola zuigt de club leeg en laat hem straks weer berooid achter. Dat wéét je vantevoren. En toch trappen we er weer in.
***

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door FlaFlu » di sep 01, 2009 9:49 pm

Scherrer schreef:
Enganche schreef:Ik zal de laatste zijn die het allemaal goed praat Luuk, maar Pantelic voor een jaartje kan ik nog wel in komen. Daarnaast is het best mogelijk dat Zé Eduardo en Kerlon langer gehuurd worden dan een jaar. Toen PSV aan die Alex-deal begon wist alleen niemand wat er aan de hand was, terwijl Ajax meer openheid van zaken moet geven. Ik verwacht alleen niet dat Raiola deze spelers snel aan Ajax zal verkopen. Hij zal ze eerst nog een paar seizoenen willen stallen en dan hopen op een echte klapper.
Op Kerlon heeft Ajax toch een optie tot koop bedongen?

Voor de rest moet er denk ik soms even logisch geredeneerd worden. Ajax heeft niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets aan het huren van een 18-jarige speler met bijzonder weinig ervaring voor één seizoen. Dat is nutteloos, dan leidt je alleen maar spelers op zonder er zelf de vruchten van te plukken. Want vrijwel niemand is op z'n 18e van zodaige meerwaarde dat een dergelijke deal is te rechtvaardigen.

Ajax heeft er dus geen profijt van, ergo er móet meer achter zitten. Opties (amongst others):

Ajax kan hem zeer waarschijnlijk voor meer seizoen huren?

Deze deal is 'wisselgeld' voor andere spelers, Ajax moet deze speler huren om Kerlon/Pantelic te krijgen (net als het verhaal van Tardelli bij PSV)?

Jol/Raiola verdient hieraan en verder niets (voor Ajax geen enkel voordeel, dus onwaarschijnlijk, tenzij Van den Boog de weg kwijt is)?

Jol/Raiola verdient hieraan en belooft in ruil daarvoor een andere topspeler binnenkort bij Ajax te brengen?

Concluderend, er móet een staartje aan dit verhaal zitten. Ajax gaat nooit 'zomaar' een 18-jarige huren voor één seizoen zonder verdere voorwaarden.

Twee observaties: 1. Joey had gelijk. Oprechte excuses, de maffia zit tot aan de elleboog in Ajax. 2. Die !%#*% rat van een Raiola is weer helemaal terug bij Ajax. Onbegrijpelijk dat ze die smeerlap na de situaties rond Maxwell, Grygera en Zlatan nog binnen laten, Ik heb hem toen vervloekt, maar vervloek de idioten die deze beroepsgriezel binnen hebben gelaten nu nnog veel meer. Raiola zuigt de club leeg en laat hem straks weer berooid achter. Dat wéét je vantevoren. En toch trappen we er weer in.
Met Jol lijkt het nu een stuk erger te zijn geworden, Scherrer. Heb in mei al aangegeven dat Raiola weer binnen zou komen bij Ajax:
Enganche op 26 mei schreef:Nou, ik ben erg benieuwd. Er staat waarschijnlijk weer wat te gebeuren. Raiola krijgt weer een voet tussen de deur bij Ajax en die Aleksic zal nu wel naar Amsterdam komen. Ben benieuwd met welke Serviërs Lemic en Raiola nog meer op de proppen komen.
Ok, dat met Aleksic had ik even flink verkeerd begrepen, maar soit. :blush.gif:

De opties die jij noemt lijken mij ook reëel, maar ik gok toch op wat ik al eerder aangaf. Zé Eduardo wordt hier gestald zolang hij Ajax bevalt en totdat er een grote klapper gemaakt kan worden. Ik denk niet dat Raiola de transferrechten uit handen zal geven aan Ajax.

Ik haalde hier eerder ook niet voor niets het verhaal van Filipe Kasmirski aan. Ajax huurde hem destijds ook (al weet ik niet of dat wel met een optie tot koop was) voor een jaar. Ging ook om een jonge Braziliaan waarvan je je af kon vragen hoeveel nut het had om zo'n jongen te huren. Vervolgens heeft Ajax hem laten gaan, maar is hij daarna nog een paar seizoenen lang verhuurd aan andere clubs. En ook daar was met Rentistas zo'n vage umbrella-club bij betrokken.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Ze Eduardo

Bericht door Feest » di sep 01, 2009 10:31 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2170
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Ze Eduardo

Bericht door Cluijffert » di sep 01, 2009 10:51 pm

maar, zijn we nu gewoon een breederclub geworden voor de europese (sub)top of gewoon onderdeel van een zaakwaarnemers maffia ring?

gek, toen met het geval Psv-Alex riepen hier mensen dat in dat geval ze Ajax de rug toe zouden draaien.

Misschien kunnen we Reker lenen?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ze Eduardo

Bericht door LucaS » wo sep 02, 2009 5:23 am

De rug toekeren gaat wat ver, dat gaat me uberhaupt niet lukken, maar ik word er wel kotsmisselijk van.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ze Eduardo

Bericht door InnerHarbour » wo sep 02, 2009 6:52 am

Enganche schreef:
InnerHarbour schreef:
Enganche schreef: Nogmaals, ik vind het prima dat InnerHarbour niet meegaat in mijn gedachtegang. Het is natuurlijk niet alsof ik de bankrekening van Jol heb bekeken en dat ik alles honderd procent zeker weet.
Mooi, ik ben blij dat je toegeeft dat je geen schijntje bewijs hebt en het zou je sieren als je ophoudt Jol te beschuldigen van zelfverrijking die o.a. inhoudt dat hij onze club opzadelt met spelers enkel en alleen voor zijn eigen gewin. Hartelijk dank.
Waarom reageer je niet even volwassen? Je geeft zelf al aan dat je niet helemaal snapt hoe zo'n deal met Zé Eduardo is beklonken, terwijl ik vlak voordat Ajax.nl ermee kwam voorspelde hoe het waarschijnlijk zal gaan. Je kan wel blijven roepen dat het allemaal toeval is, maar dat komt een beetje dommig over. Ik zeg overigens niet dat Jol Ajax opzadelt enkel en alleen voor zijn eigen gewin. Al is het in het geval van Atouba wel erg moeilijk te geloven dat hij er een goede speler in ziet. Verder verwijs ik je naar de vele anderen die met soortgelijke berichten naar buiten komen.
Pardon, volwassen reageren….. en dat komt van iemand die zonder enig bewijs de trainer beschuldigd dat deze verdient aan transfers? Laat me niet lachen je bent totaal ongeloofwaardig net zoals net zoals dat rebellenclubje waar je zo graag deel van uitmaakt, ik zal echter wel degelijk mijn mening blijven geven over jouw ongefundeerde beschuldigingen of je dat nu leuk vind of niet.
YNWA

Neefkens
Erelid
Berichten: 571
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door Neefkens » wo sep 02, 2009 7:02 am

LucaS schreef:Hou nou toch op Neef, wat moet Ajax in hemelsnaam met drie spelers voor één jaar?
Dat heet risicomanagement, er is bij 2 een optie tot koop bedongen namelijk. Dit voorkomt gevalletjes Luque.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ze Eduardo

Bericht door LucaS » wo sep 02, 2009 7:33 am

Is dat zo? Voor zover ik uit de media berichten kan opmaken is er slechts bij 1 speler een optie tot koop opgenomen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door 999 » wo sep 02, 2009 7:34 am

InnerHarbour schreef:
Enganche schreef:
InnerHarbour schreef:
Mooi, ik ben blij dat je toegeeft dat je geen schijntje bewijs hebt en het zou je sieren als je ophoudt Jol te beschuldigen van zelfverrijking die o.a. inhoudt dat hij onze club opzadelt met spelers enkel en alleen voor zijn eigen gewin. Hartelijk dank.
Waarom reageer je niet even volwassen? Je geeft zelf al aan dat je niet helemaal snapt hoe zo'n deal met Zé Eduardo is beklonken, terwijl ik vlak voordat Ajax.nl ermee kwam voorspelde hoe het waarschijnlijk zal gaan. Je kan wel blijven roepen dat het allemaal toeval is, maar dat komt een beetje dommig over. Ik zeg overigens niet dat Jol Ajax opzadelt enkel en alleen voor zijn eigen gewin. Al is het in het geval van Atouba wel erg moeilijk te geloven dat hij er een goede speler in ziet. Verder verwijs ik je naar de vele anderen die met soortgelijke berichten naar buiten komen.
Pardon, volwassen reageren….. en dat komt van iemand die zonder enig bewijs de trainer beschuldigd dat deze verdient aan transfers? Laat me niet lachen je bent totaal ongeloofwaardig net zoals net zoals dat rebellenclubje waar je zo graag deel van uitmaakt, ik zal echter wel degelijk mijn mening blijven geven over jouw ongefundeerde beschuldigingen of je dat nu leuk vind of niet.
Tja, mijn mening is ook dat denken hoe het gaat een groot verschil is met precies weten hoe het gaat.Roepen dat Jol dik aan deze tranfers verdiend omdat hij dezelfde zaakwaarnemer heeft is voor ook niet genoeg.Vraag me dan ook af wat de bedragen zijn die Jol dan in zijn zakken mag steken.En hoe dat dan door AJAX weggemoffeld gaat worden in de boeken.En hoe de belastingdienst dat dan weer in de gaetn aan het houden is, of wordt Jol zwart betaald ?.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Ze Eduardo

Bericht door Baseman » wo sep 02, 2009 8:02 am

Zo, sommigen hier zijn nog wat naief blijkbaar...met name IH lijkt absoluut niet te (willen?) begrijpen hoe het werkt. Waarom denk je dat PSV Lemic buiten heeft gewerkt vorig seizoen ? Een bevriende makelaar gebruiken kan zeer handig zijn, maar je moet ze wel kort houden en er af en toe een vriendendienstje tegenover stellen (huur Tardelli in dit geval). Dat lukte bijv. Hiddink wel bij Lemic, maar zijn opvolgers niet en dan gaat het dus de foute kant op. En Ajax lijkt daar weinig van geleerd te hebben, gezien de vreemde acties die Jol nu uithaalt.

PS: Alex werd oorspronkelijk gehuurd voor 2 jaar (meen ik, kan eventueel ook 1 jaar geweest zijn), maar PSV had geluk dat Mourinho het niet zag zitten in Alex. Hierdoor heeft PSV nog 2 jaar langer mogen genieten van Alex. Maar inderdaad, Alex was reeds bekend in Brazilie en dat kan niet gezegd worden van die Eduardo.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ze Eduardo

Bericht door InnerHarbour » wo sep 02, 2009 8:06 am

Ik begrijp het allemaal prima. Komen er nu spelers binnen via het netwerk van Jol? Komen er nu spelers binnen via ‘bevriende’ makelaars, tuurlijk maar zolang je geen bewijst hebt dat diezelfde Jol ook daadwerkelijk verdient aan deze transfers behoor je dit niet te sugereren cq te stellen, tenminste niet als je enig fatsoen in je flikker hebt.
YNWA

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo sep 02, 2009 8:09 am

Het interesseert me allemaal geen ruk meer, of dit ethisch verantwoord is, of niet. Ik hunker naar de derde ster en als dat op deze maniet kan, so be it.

Wat ik niét begrijp is dat, zelfs via deze constructie, geen verdediger te halen bleek. ik hoop dat de schade beperkt blijft tot de winterstop en dat dan alsnog (minimaal) een goeie c.v. wordt gehaald.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ze Eduardo

Bericht door Mano » wo sep 02, 2009 8:12 am

Okay, misschien verdient Jol eraan... zal me verder een worst zijn.

Het probleem is toch gewoon weer het scoutingsbeleid ???
Omdat dat niet goed staat bij Ajax, en Ajax wel versterkingen nodig heeft, moet Jol toch iets?
Dan lijkt het me een simpel belletje naar zijn eigen zaakwaarnemer en vraagt: ik zoe dit en dat, heb je nog wat?
Ja dan wordt er van alles aangeboden en als die zaakwaarnemer niks heeft, belt hij zijn collega en biedt hij zijn handel aan (waar hij dan ook weer een klein beetje aan verdient)

dit probleem zou de kop ingedrukt worden als Ajax een goed, op zichzelf staand scoutingsbeleid zou hebben.
Je zoekt een verdediger? we hebben deze 5 gescout, make your pick!

aan de andere kant, ook die scouts worden euro's voor gehouden... en je moet verdomd stevig in je schoenen staan als men dat doet...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 571
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door Neefkens » wo sep 02, 2009 8:19 am

Ik denk dat uiteindelijk het gebrek aan geld ons toch de kop heeft gekost. Door het niet kunnen slijten van Oleguer, Ogararu en Cvitanich is er gewoon weinig ruimte in de salarispot. Anders was die Braziliaan Thiago H. wel gewoon gekomen.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Ze Eduardo

Bericht door Baseman » wo sep 02, 2009 8:20 am

InnerHarbour schreef:maar zolang je geen bewijst hebt dat diezelfde Jol ook daadwerkelijk verdient aan deze transfers behoor je dit niet te sugereren cq te stellen, tenminste niet als je enig fatsoen in je flikker hebt.
Stel je niet aan zeg :smallgrin.gif:
Als je op deze manier gaat redeneren kun je elke discussie meteen de kop indrukken, aangezien van zo ongeveer ieder gespreksonderwerp niemand alleen de keiharde feiten kent.
Mano schreef:Omdat dat niet goed staat bij Ajax, en Ajax wel versterkingen nodig heeft, moet Jol toch iets?
Blijkbaar kent Jol dan niemand die een CV in de aanbieding heeft...hij gaf ook zelf aan dat Ajax daar nog naar op zoek was.

Ajax Rules
Berichten: 31547
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door Ajax Rules » wo sep 02, 2009 8:21 am

Neefkens schreef:
LucaS schreef:Hou nou toch op Neef, wat moet Ajax in hemelsnaam met drie spelers voor één jaar?
Dat heet risicomanagement, er is bij 2 een optie tot koop bedongen namelijk. Dit voorkomt gevalletjes Luque.
Huh? Bij wie dan? Alleen bij Kerlon toch?

Het zit me overigens zeeeeeeer dwars dat ze geen optie hebben bij Ze Eduardo. Dat maakt die hele transactie bijzonder merkwaardig. Bij Pantelic vind ik het ook jammer, als was daar behoefte aan een korte-termijn oplossing en wordt Panetlic sowieso elk jaar wat minder waarschijnlijk.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ze Eduardo

Bericht door Mano » wo sep 02, 2009 8:22 am

Jol wil er misschien aan verdienen (we gaan dr ff vanuit dat het waar is, voor de discussie)
maar hij wil als eerste het team beter maken. (en dan er misschien nog aan verdienen)
anders had ie echt wel een verdediger kunnen scoren. maar waarschijnlijk in zijn ogen geen toegevoegde waarde
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Ze Eduardo

Bericht door Daniel » wo sep 02, 2009 9:32 am

Baseman schreef:
InnerHarbour schreef:maar zolang je geen bewijst hebt dat diezelfde Jol ook daadwerkelijk verdient aan deze transfers behoor je dit niet te sugereren cq te stellen, tenminste niet als je enig fatsoen in je flikker hebt.
Stel je niet aan zeg :smallgrin.gif:
Als je op deze manier gaat redeneren kun je elke discussie meteen de kop indrukken, aangezien van zo ongeveer ieder gespreksonderwerp niemand alleen de keiharde feiten kent.
Dus moeten we "hersenspinselen" aannemen als waarheid of zeer plausibel? Ok dan heb ik nog wel wat discussievoer, ehm, ff kijken, laat ik iets interessants bedenken; Ron Jans heeft nauwe banden met de maffia en weet hierdoor zo nu en dan punten weg te smokkelen door omkooppraktijken.
Kom nou. Het is toch heel logisch dat je onderwerpen of beschuldiging waar nauwelijks bewijs voor is tegen probeert te gaan?

Plaats reactie