Nicolás Lodeiro

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Jöhnk » ma jan 18, 2010 10:58 pm

Van het onbetrouwbare gedeelte van AS:
'Transfer Lodeiro kwestie van uren'
maandag 18 januari, door robson88, Helmond, 22:45u, Radio Imparcial

'De transfer Lodeiro is een kwestie van uren', aldus een presentratrice (niet de minste) op de Uruguayaanse TV.

Een snelle opsomming van het filmpje:

- De transfer is een kwestie van uren
- De onderhandelingen zijn nog aan de gang
- Saúl (TD Nacional) zegt vanuit Nederland dat de onderhandelingen 'vergevorderd' zijn
- Het is zeer waarschijnlijk dat Lodeiro in de komende weken al naar Nederland vertrekt en dus niet mee doet in de Campeonato Uruguayo en de Copa Libertadores
- Lodeiro vertrekt naar Ajax mede dankzij Luis Suárez en wordt gehaald voor de basis

In het restant van het filmpje praat Nico over het oefenpotje gisteren tegen aartsrivaal Peñarol (0-0, 6-5 winst na penalty's). De reporter vraagt hem op het einde: 'Weet je dat de president en afgevaardigde afgereisd zijn voor jouw toekomstige transfer?' waarop Lodeiro antwoordt: 'Ik heb iets gehoord ja, het is altijd goed als er over je gesproken wordt, maar ik blijf rustig.'

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door D_skilled » ma jan 18, 2010 10:58 pm

Je stuurde aan op een breuk tussen Gallegos en Danubio? :smallgrin.gif:

Basis. Nou zeg het maar. Voor wie erin?

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Beloki » ma jan 18, 2010 11:02 pm

D_skilled schreef:Je stuurde aan op een breuk tussen Gallegos en Danubio? :smallgrin.gif:

Basis. Nou zeg het maar. Voor wie erin?
Ik weet niet waar hij het beste is, maar als hij op links goed rendeert zou ik Urby LB neerzetten.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Feest » ma jan 18, 2010 11:07 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door D_skilled » ma jan 18, 2010 11:10 pm

En op termijn dan. Als Eriksen aan de deur klopt. 4-3-3 met de punt naar achteren...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Feest » ma jan 18, 2010 11:12 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 18, 2010 11:13 pm

Geen logische aankoop, dit is nu net het type speler dat Ajax al aan de lopende band opleidt. Eriksen staat te trappelen en we hebben in de selectie al vlieggewichten in overvloed. Komt Ajax weer met zo'n frivool tuinkaboutertje aanzetten.

Als dit de nieuwe Ronaldinho of de nieuwe Sneijder is hoor je mij niet klagen, maar op het eerste gezicht vind ik het geen slimme aankoop. Ik kon me goed vinden in de uitspraken van Van den Boog, dat Ajax behoefte heeft aan krachtpatsers en daarop meer moet scouten. En oja, een communicator was nodig. Twee weken later halen we voor een hoop miljoenen een Spaanstalige speler binnen met het postuur van Wesley Sneijder. Snappen jullie hem nog?
Ajax!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door D_skilled » ma jan 18, 2010 11:14 pm

Of 4-3-3 met Eriksen met de punt naar voren, en Lodeiro als linkshalf, is niet ondenkbaar? Of wordt het dan een te licht middenveld.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door joey » ma jan 18, 2010 11:16 pm

Giacomo Puccini schreef:Geen logische aankoop, dit is nu net het type speler dat Ajax al aan de lopende band opleidt. Eriksen staat te trappelen en we hebben in de selectie al vlieggewichten in overvloed. Komt Ajax weer met zo'n frivool tuinkaboutertje aanzetten.

Als dit de nieuwe Ronaldinho of de nieuwe Sneijder is hoor je mij niet klagen, maar op het eerste gezicht vind ik het geen slimme aankoop. Ik kon me goed vinden in de uitspraken van Van den Boog, dat Ajax behoefte heeft aan krachtpatsers en daarop meer moet scouten. En oja, een communicator was nodig. Twee weken later halen we voor een hoop miljoenen een Spaanstalige speler binnen met het postuur van Wesley Sneijder. Snappen jullie hem nog?


Nee. Temeer daar we overal hebben kunnen lezen dat Ajax moest bezuinigen. Maar ja, op het beleid van Ajax valt geen peil te trekken, hè?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Rooie » ma jan 18, 2010 11:17 pm

D_skilled schreef:Of 4-3-3 met Eriksen met de punt naar voren, en Lodeiro als linkshalf, is niet ondenkbaar? Of wordt het dan een te licht middenveld.
Zou je hem dan niet meer verwachten op de huidige positie van Urby, als hangende linksbuiten?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Jöhnk » ma jan 18, 2010 11:17 pm

Ik snap er ook weinig meer van. Wat niet wegneemt dat dit best een goede speler kan zijn.

Vooropgesteld dat hij komt.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door D_skilled » ma jan 18, 2010 11:20 pm

Met Lodeiro en Eriksen heb je wel ontzettend veel voetballend vermogen. Moet je wel een sterke controleur erachter zetten. Demy is dat niet, dus ja. Jol zei zelf dat als hij de beschikking had over nog een Sneijder en Vd Vaart, Eriksen niet zo snel gebracht zou zijn. Die gaat denk ik gewoon het seizoen afmaken in de beloften.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Lionel » ma jan 18, 2010 11:21 pm

Stekelenburg

Wiel, Vertonghen, ? , Urby

Enoh Zeeuw

Eriksen Lodeiro Suarez

Pantelic

zoiets?
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door D_skilled » ma jan 18, 2010 11:22 pm

Geen verkeerd systeem inderdaad. Zo zou Jol op termijn ook kunnen spelen. Maar dan Eriksen op 10. Rechts Suarez en links Lodeiro.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door jabu » ma jan 18, 2010 11:23 pm

Arme Enoh.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Rooie » ma jan 18, 2010 11:24 pm

Dan zou ik eerder dit verwachten

-------------Stekelenburg-----------

Wiel-------Jan----------Toby-------Urby

--------Enoh------------Zeeuw

--------------Eriksen/?-------------
----------------------------Lodeiro
-----Suarez-------------------------
--------------Pantelic------------

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door joey » ma jan 18, 2010 11:25 pm

Jöhnk schreef:Ik snap er ook weinig meer van. Wat niet wegneemt dat dit best een goede speler kan zijn.
O, dat kan best. Maar is hij zo goed dat je hem moet halen, in strijd met het beleid dat je hebt uitgestippeld? Dan moet je het inderdaad over de nieuwe Sneijder hebben.

http://www.forobolso.com/foro/viewtopic ... 297b2ab5d2

Ze hebben het nog over AZ.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Feest » ma jan 18, 2010 11:27 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Rooie » ma jan 18, 2010 11:30 pm

joey schreef:
Jöhnk schreef:Ik snap er ook weinig meer van. Wat niet wegneemt dat dit best een goede speler kan zijn.
O, dat kan best. Maar is hij zo goed dat je hem moet halen, in strijd met het beleid dat je hebt uitgestippeld? Dan moet je het inderdaad over de nieuwe Sneijder hebben.

http://www.forobolso.com/foro/viewtopic ... 297b2ab5d2

Ze hebben het nog over AZ.
Luis is daarover tegen AT5 vrij duidelijk. Dat zou alleen door kunnen gaan indien AZ bereid is meer te betalen dan Ajax.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 18, 2010 11:30 pm

joey schreef:
Giacomo Puccini schreef:Geen logische aankoop, dit is nu net het type speler dat Ajax al aan de lopende band opleidt. Eriksen staat te trappelen en we hebben in de selectie al vlieggewichten in overvloed. Komt Ajax weer met zo'n frivool tuinkaboutertje aanzetten.

Als dit de nieuwe Ronaldinho of de nieuwe Sneijder is hoor je mij niet klagen, maar op het eerste gezicht vind ik het geen slimme aankoop. Ik kon me goed vinden in de uitspraken van Van den Boog, dat Ajax behoefte heeft aan krachtpatsers en daarop meer moet scouten. En oja, een communicator was nodig. Twee weken later halen we voor een hoop miljoenen een Spaanstalige speler binnen met het postuur van Wesley Sneijder. Snappen jullie hem nog?
Nee. Temeer daar we overal hebben kunnen lezen dat Ajax moest bezuinigen. Maar ja, op het beleid van Ajax valt geen peil te trekken, hè?
Die berichten over het zogenaamde geldgebrek van Ajax heb ik altijd met een korrel zout genomen. Als je kijkt wie er allemaal voor grof geld verkocht zijn en wat voor sponsordeals Ajax sluit, dan is er geen twijfel mogelijk dat Ajax de rijkste club van Nederland is, ondanks het iedere keer mislopen van de Champions League. Ajax laat gewoon doelbewust zo nu en dan uitlekken dat het krap bij kas zit, dat is slim omdat je dan niet iedere keer Sulejmani bedragen hoeft te betalen voor nieuwe spelers......
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op ma jan 18, 2010 11:33 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ajax!

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Lionel » ma jan 18, 2010 11:30 pm

Denk het niet. Denk dat Jol hem echt gaat laten staan. En waarom ook niet? Hij loopt meer dan Aissati en De Jong bij elkaar..
IK GELOOF!!!!!!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Feest » ma jan 18, 2010 11:31 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Rooie » ma jan 18, 2010 11:31 pm

Giacomo Puccini schreef:Nee. Temeer daar we overal hebben kunnen lezen dat Ajax moest bezuinigen. Maar ja, op het beleid van Ajax valt geen peil te trekken, hè?
joey schreef:
Giacomo Puccini schreef:Geen logische aankoop, dit is nu net het type speler dat Ajax al aan de lopende band opleidt. Eriksen staat te trappelen en we hebben in de selectie al vlieggewichten in overvloed. Komt Ajax weer met zo'n frivool tuinkaboutertje aanzetten.

Als dit de nieuwe Ronaldinho of de nieuwe Sneijder is hoor je mij niet klagen, maar op het eerste gezicht vind ik het geen slimme aankoop. Ik kon me goed vinden in de uitspraken van Van den Boog, dat Ajax behoefte heeft aan krachtpatsers en daarop meer moet scouten. En oja, een communicator was nodig. Twee weken later halen we voor een hoop miljoenen een Spaanstalige speler binnen met het postuur van Wesley Sneijder. Snappen jullie hem nog?
Nee. Temeer daar we overal hebben kunnen lezen dat Ajax moest bezuinigen. Maar ja, op het beleid van Ajax valt geen peil te trekken, hè?
Die berichten over het zogenaamde geldgebrek van Ajax heb ik altijd met een korrel zout genomen. Als je kijkt wie er allemaal voor grof geld verkocht zijn en wat voor sponsordeals Ajax sluit, dan is er geen twijfel mogelijk dat Ajax de rijkste club van Nederland is, ondanks het iedere keer mislopen van de Champions League. Ajax laat gewoon doelbewust zo nu en dan uitlekken dat het krap bij kas zit, dat is slim omdat je dan niet iedere keer Sulejmani bedragen hoeft te betalen voor nieuwe spelers......
Mwah, de verliescijfers zijn wat dat betreft net teveel realiteit, hoor.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Rooie » ma jan 18, 2010 11:33 pm

Feest schreef:Op die plek gaat Lodeiro spelen.
Hoe gaat Jol het dan doen met de beste linksback van Nederland? Van Anita als back is hij volgens mij niet zo enthousiast.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Beloki » ma jan 18, 2010 11:33 pm

Feest schreef:Op die plek gaat Lodeiro spelen.
Maar op welke termijn is hij beschikbaar. In dat bericht eerder gepost staat dat hij binnen enkele weken naar Nederland kan komen. Dat kan dus best nog een paar wedstrijden duren.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Plaats reactie