Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » ma dec 20, 2010 10:30 am

Peter schreef:
Rishi schreef:Tja, waarom zou je niet ff naar een winkelcentrum kunnen als je ziek bent?
Meen je dit serieus? Jij meld je ziek bij je werk, maar gaat vervolgens wel naar een meubelboulevard? Ik vind dat altijd persoonlijk niet kunnen, hoor. OK, voor voetballers ligt dat nog net even wat anders, want bij ziekte kun je al gauw niet trainen, maar dan kun je wat mij betreft ook niet gaan shoppen.
Ik heb dat weleens gedaan. Big deal. Alleen ligt het voor hem anders natuurlijk. Ik verdien nog net geen twee miljoen :hypocrite.gif:

Geloven we in de ruzie?
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door D_skilled » ma dec 20, 2010 11:23 am

Ook vandaag is El Hamdaoui niet op de training aanwezig. Wie er nog twijfelde, hij wil een breuk forceren.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » ma dec 20, 2010 11:26 am

Een letterlijke quote van AN. :smallgrin.gif:

Ik snap het niet zo goed. Waarom is het nu zo overduidelijk? Omdat hij een dag extra ziek is?

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » ma dec 20, 2010 11:35 am

Als hij vandaag wel was komen opdagen dan was hij volgens de kenners dus helemaal niet zo ziek gisteren..

Misschien flasht hij de boel wel hoor, maar om nou te zeggen dat het allemaal overduidelijk is...
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » ma dec 20, 2010 12:39 pm

Misschien naïef, maar als Frank de Boer expliciet zegt dat El Hamdauoui ziek is, dan ben ik geneigd hem te geloven. Ik geloof eerder hem dan Genee of een of andere supporter die beweert dan hij EH in een woonboulevard heeft gezien. Ik heb Frank ontzettend veel interviews zien geven en hij zei altijd gewoon wat hij dacht. Hij is niet het type leugenaar.

El H. zal vast niet blij zijn geweest dat hij op de bank zat tegen Milan en misschien is hij zelfs boos geworden, maar of hij daarom thuis zit???
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » ma dec 20, 2010 1:04 pm

joey schreef:Misschien naïef, maar als Frank de Boer expliciet zegt dat El Hamdauoui ziek is, dan ben ik geneigd hem te geloven. Ik geloof eerder hem dan Genee of een of andere supporter die beweert dan hij EH in een woonboulevard heeft gezien. Ik heb Frank ontzettend veel interviews zien geven en hij zei altijd gewoon wat hij dacht. Hij is niet het type leugenaar.

El H. zal vast niet blij zijn geweest dat hij op de bank zat tegen Milan en misschien is hij zelfs boos geworden, maar of hij daarom thuis zit???
Kan best, maar het zou ook kunnen dat ie niet zo ziek is als ie tegen Frank de Boer heeft gezegd.Al heb ik Genee niet hoog zitten, roddelkip ..

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door beelzebub » ma dec 20, 2010 1:11 pm

Misschien was het wel een van z'n broers...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » ma dec 20, 2010 1:11 pm

joey schreef:Misschien naïef, maar als Frank de Boer expliciet zegt dat El Hamdauoui ziek is, dan ben ik geneigd hem te geloven. Ik geloof eerder hem dan Genee of een of andere supporter die beweert dan hij EH in een woonboulevard heeft gezien. Ik heb Frank ontzettend veel interviews zien geven en hij zei altijd gewoon wat hij dacht. Hij is niet het type leugenaar.

El H. zal vast niet blij zijn geweest dat hij op de bank zat tegen Milan en misschien is hij zelfs boos geworden, maar of hij daarom thuis zit???
Ben het met je eens maar denk je nu echt dat Frank de Boer eerlijk zou zeggen dat El Ham de boel belazerd?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » ma dec 20, 2010 1:35 pm

Ik denk dat El Hamdaoui in dat geval een heeeel groot probleem zou hebben. Ik kan me niet voorstellen dat De Boer het zou pikken, laat staan dat hij het met de mantel der liefde zou bedekken. Een beginnende trainer kan het zich ook niet permitteren om zich door een speler te laten piepelen. Dan is hij meteen zijn gezag kwijt.
Het stinkt aan alle kanten!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Mano » ma dec 20, 2010 2:36 pm

de griep heerst, er zijn nog een aantal spelers ziek, laten we het aankijken, als hij donderdag nog ziek is, klopt er niks van. Griep is max een week. :excited.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » ma dec 20, 2010 2:48 pm

Misschien is het een combi van griep en onvrede. Gekrenkt ego en 39.1. :smallgrin.gif:

Misschien moet Mounir dit jaar een kerstboom aanschaffen. Zo'n ding schijnt heilzaam te werken. En dan in 2011 er weer keihard tegenaan en in mei de titel vieren.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » ma dec 20, 2010 9:46 pm

Volgens Zwartkruis heeft de clubarts dus gezegd dat hij echt ziek was.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » ma dec 20, 2010 9:47 pm

En er komt dus schijnbaar een gesprek tussen zijn management en Ajax.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » wo dec 22, 2010 1:13 pm

'Frank bepaalt, Mounir moet volgen. Anders houdt het op'
Woensdag, 22 december 2010 om 13:05

Na de komst van Frank de Boer waait er weer een positieve wind door Ajax, maar toch zijn er op de achtergrond problemen. Mounir El Hamdaoui meldde zich deze week voor de derde keer ziek en daardoor begonnen de twijfels te komen: heeft de aanvaller echt griep, of speelt er meer? Algemeen directeur Rik van den Boog maakt in ieder geval duidelijk dat de wil van De Boer wet is.
/

De opvolger van Martin Jol passeerde El Hamdaoui voor het Champions League-duel met AC Milan en vervolgens meldde de Marokkaan zich ziek voor de wedstrijden tegen Vitesse en Feyenoord. Ook het bekerduel met AZ van donderdagavond komt te vroeg voor de aanvaller, die tussen de wedstrijden door nog wel wat getraind had, maar nu weer ziek op bed ligt.

Op Eredivisie Live werd afgelopen weekend beweerd dat er meer speelt en dat El Hamdaoui niet ziek is, maar gewoon teleurgesteld over zijn nieuwe status binnen Ajax. Waar hij onder Jol zeker was van zijn plekje in de punt van de aanval, daar heeft De Boer minder vertrouwen in de aanvaller. Presentator Wilfred Genee beweerde dat El Hamdaoui fel tekeer was gegaan tegen clubmensen.

Van den Boog wil niets over het vermeende griepje zeggen, maar vertelt aan Voetbal International wel dat El Hamdaoui zich moet aanpassen. “Mounir is een geweldige voetballer die toegevoegde waarde kan hebben voor Ajax, als hij zijn normale spel kan spelen", vertelt de algemeen directeur. “Dus ik hoop dat Frank en hij elkaar daarin kunnen vinden. Het kan niet zo zijn dat een trainer concessies doet. Frank bepaalt, Mounir moet hem volgen. En anders houdt het op."

VZ
Dit zorgt alleen maar voor meer speculatie.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » wo dec 22, 2010 1:14 pm

Nee hoor. Gewoon duidelijkheid.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » wo dec 22, 2010 1:40 pm

El Ham kan het niet opbrengen voor Ajax uit te komen. Volgens voetbalzone staat er een stukje in de Telegraaf.

Wat een lul is het zeg!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » wo dec 22, 2010 1:40 pm

AjaxLife schreef:El Hamdaoui voelt zich 'niet in staat te spelen'
nieuws Door: Redactie op 22 dec 2010

El Hamdaoui voelt zich 'niet in staat te spelen'.Het hoge woord is eruit: er is meer aan de hand met Mounir El Hamdaoui. De spits is niet ziek, maar voelt zich op dit moment lichamelijk en geestelijk niet in staat voor Ajax te spelen. Dit bevestigde Frank de Boer tijdens het persmoment rond het bekerduel met AZ.
Dit zegt genoeg. Werkweigering. Om te kotsen ons meneertje. :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » wo dec 22, 2010 1:41 pm

Inderdaad. Lekker een boete geven en dit aan de FIFA doorgeven.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » wo dec 22, 2010 1:43 pm

De hele tekst ondertussen op AjaxLife
El Hamdaoui voelt zich 'niet in staat te spelen'
nieuws Door: Redactie op 22 dec 2010

El Hamdaoui voelt zich 'niet in staat te spelen'.Het hoge woord is eruit: er is meer aan de hand met Mounir El Hamdaoui. De spits is niet ziek, maar voelt zich op dit moment lichamelijk en geestelijk niet in staat voor Ajax te spelen. Dit bevestigde Frank de Boer tijdens het persmoment rond het bekerduel met AZ.

Gepasseerd
Vanaf het moment dat De Boer het stokje overnam van Martin Jol als trainer van Ajax, is er stront aan de knikker. De interim-trainer passeerde de nummer negen voor het uitduel met AC Milan en hoewel hij nog wel inviel, is het sindsdien mis met El Hamdaoui.

"Mounir is op dit moment niet in staat te spelen of trainen," schetste De Boer de situatie. "Hij is hier woensdag geweest en toen hebben we met elkaar gesproken. Het was een goed gesprek, en hierin kwam naar voren dat hij op dit moment niet in staat is te spelen."

"Mounir heeft zijn situatie ook bij de dokter uitgelegd en ik neem geen spelers bij de selectie die zich niet honderd procent voelen," vervolgde De Boer. In het gesprek met de trainer heeft El Hamdaoui niet aangegeven dat hij weg wil bij Ajax.

De inhoud van het gesprek wilde De Boer verder niet openbaren omdat de bekerwedstrijd tegen AZ prioriteit geniet. Afgesproken is dat El Hamdaoui zich 4 januari weer meldt in Amsterdam als de eerste training van 2011 op het programma staat. Dan wordt verder gekeken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » wo dec 22, 2010 1:47 pm

Ik vind het maar een vreemd stuk. De quotes van De Boer gaan in op zijn ziekte, maar het wordt ingeleid met de stelling dat er meer aan de hand is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » wo dec 22, 2010 1:49 pm

Z'n 'ziekte' is mentaal, Bertje.... Hij is depressief/ongelukkig/ontevreden/boos en voelt zich daarom fysiek niet in staat om te spelen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » wo dec 22, 2010 1:49 pm

Hij is lichamelijk en geestelijk niet in staat om te spelen en dan is de conclusie dat Mounir niet ziek is? Uhuh.

Z'n ziekte is mentaal en fysiek. Geestelijk en lichamelijk namelijk. Misschien ziet die jongen tegen een burnout aan. Weten wij veel.

Echt, er wordt weer op los gespeculeerd van heb ik jou daar.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » wo dec 22, 2010 1:50 pm

Schop onder zijn dik-betaalde reet ...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » wo dec 22, 2010 1:51 pm

Peter schreef:Hij is lichamelijk en geestelijk niet in staat om te spelen en dan is de conclusie dat Mounir niet ziek is? Uhuh.

Z'n ziekte is mentaal en fysiek. Geestelijk en lichamelijk namelijk. Misschien ziet die jongen tegen een burnout aan. Weten wij veel.

Echt, er wordt weer op los gespeculeerd van heb ik jou daar.
Ja, klopt toch niets van? Het zou best kunnen hoor, maar het is in ieder geval niet uit deze woorden van De Boer op te maken.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » wo dec 22, 2010 1:53 pm

Bertje schreef:
Peter schreef:Hij is lichamelijk en geestelijk niet in staat om te spelen en dan is de conclusie dat Mounir niet ziek is? Uhuh.

Z'n ziekte is mentaal en fysiek. Geestelijk en lichamelijk namelijk. Misschien ziet die jongen tegen een burnout aan. Weten wij veel.

Echt, er wordt weer op los gespeculeerd van heb ik jou daar.
Ja, klopt toch niets van? Het zou best kunnen hoor, maar het is in ieder geval niet uit deze woorden van De Boer op te maken.
Het hele stuk is zo krom als een hoepel. Hij is niet ziek, want hij is geestelijk en lichamelijk niet in staat om te spelen. Hij stuurt aan op een breuk, want hij heeft in het gesprek aangegeven dat hij niet weg wil bij Ajax. :smallgrin.gif:

Plaats reactie