Theo Janssen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Dubbel » do aug 23, 2012 2:15 pm

Ajax speelt komend weekend thuis. Wordt er vanuit F of 410 nog iets op poten gezet om Theo over te halen om te blijven?

wimpey
Berichten: 52054
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door wimpey » do aug 23, 2012 4:15 pm

6 ton is erg weinig. Resterende afschrijving? Meer dan 1.5 M. Zeg maar 1 M na aftrek van die 6 ton. Besparing salaris: laat het 1 M zijn.

Ik denk dat Janssen het waard is om 1.6 M aan kosten voor te hebben dit seizoen. Nogmaals, 10 goals en 10 assists haal je niet voor een prikkie ergens op.

Ik snap de haast van Janssen ook niet. Kampioen kan ie volgend seizoen met Vitesse ook nog wel worden. :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Theo Janssen

Bericht door Cruijff » do aug 23, 2012 5:00 pm

Dubbel schreef:Ajax speelt komend weekend thuis. Wordt er vanuit F of 410 nog iets op poten gezet om Theo over te halen om te blijven?
Zoiets zou ik in de basis toejuichen, maar ben bang dat het met Theo alleen nog maar genanter wordt. Dan is er na afloop een interview en zegt hij: "Leuk dat de supporters dit doen, maar voor mij verandert er weinig. Mijn beslissing staat al een paar weken vast."

En 1 of 2 dagen later tekent hij bij Vitesse.

Wouter
Berichten: 18992
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Theo Janssen

Bericht door Wouter » do aug 23, 2012 6:12 pm

wimpey schreef:6 ton is erg weinig. Resterende afschrijving? Meer dan 1.5 M. Zeg maar 1 M na aftrek van die 6 ton. Besparing salaris: laat het 1 M zijn.

Ik denk dat Janssen het waard is om 1.6 M aan kosten voor te hebben dit seizoen. Nogmaals, 10 goals en 10 assists haal je niet voor een prikkie ergens op.

Ik snap de haast van Janssen ook niet. Kampioen kan ie volgend seizoen met Vitesse ook nog wel worden. :smallgrin.gif:
Als je eenmaal het Vitessegevoel hebt, kom je daar nou eenmaal niet meer zo gauw vanaf, ook al zou je dat in slechte tijden wel willen. Ik snap Theo wel. Zou ook liever voor Vitesse spelen dan voor Ajax.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Theo Janssen

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 23, 2012 6:14 pm

Ik heb het ondertussen wel gehad met Theo. Als hij liever voor Vitesse wil spelen, moet hij maar gaan. Maar dan wel voor een marktconforme prijs. 2 miljoen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 52054
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door wimpey » do aug 23, 2012 9:50 pm

Wouter schreef: Als je eenmaal het Vitessegevoel hebt, kom je daar nou eenmaal niet meer zo gauw vanaf,
Vitesse is net een zware verkoudheid.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door M.. » do aug 23, 2012 10:15 pm

Wouter schreef:
wimpey schreef:6 ton is erg weinig. Resterende afschrijving? Meer dan 1.5 M. Zeg maar 1 M na aftrek van die 6 ton. Besparing salaris: laat het 1 M zijn.

Ik denk dat Janssen het waard is om 1.6 M aan kosten voor te hebben dit seizoen. Nogmaals, 10 goals en 10 assists haal je niet voor een prikkie ergens op.

Ik snap de haast van Janssen ook niet. Kampioen kan ie volgend seizoen met Vitesse ook nog wel worden. :smallgrin.gif:
Als je eenmaal het Vitessegevoel hebt, kom je daar nou eenmaal niet meer zo gauw vanaf, ook al zou je dat in slechte tijden wel willen. Ik snap Theo wel. Zou ook liever voor Vitesse spelen dan voor Ajax.
Daarom snap ik niet zo goed dat je vrijwillig inlogt op een Ajax forum, is dat nou echt omdat je ervan geniet om eens in de zoveel tijd te vertellen dat je stiekem een hekel hebt aan Ajax?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Toppie » vr aug 24, 2012 10:34 am

Theo Janssen was niet op de training einde Theo bij Ajax

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door mattie » vr aug 24, 2012 10:50 am

ik kan me wel voorstellen dat ie gek word van Vitesse en Ajax.. die jongen wil alleen maar voetballen.. Echter maar wel waar ie graag gewenst is.. Volgens mij bij beide niet.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Theo Janssen

Bericht door Mano » vr aug 24, 2012 10:51 am

ik vermoed dat Theo gaat uitbuiken bij Vitesse. :hypocrite.gif:

Theo heeft een goeie trap en wilt wel winnen maar niet werken.
Bij Twente werd het elftal om hem heen gebouwd.
Bij Ajax niet en werd er meer van hem verwacht. Je zag dat hij niet rendeerde zoals bij Twente.

Bij Vitesse heeft ie altijd de kantjes eraf gelopen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Alexander » vr aug 24, 2012 11:07 am

Ook volgens Mike Verweij van de Telegraaf is het de verwachting dat Janssen vandaag tekent bij Vitesse. Laat 'm maar lekker oprotten, als je niet trots bent om voor onze club te spelen moet je lekker oprotten.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Theo Janssen

Bericht door Michael_B » vr aug 24, 2012 11:09 am

Jammer, zeker nu Siem weer doorschuift naar de spits. Janssen zou genoeg spelen komend jaar. Hoop dat we er in ieder geval nog knap geld voor vangen, want voor nop of 6 ton slaat het nergens op.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Theo Janssen

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 24, 2012 11:23 am

Theo zit totdat duidelijk is of hij wel of niet naar Vitesse gaan, niet bij de selectie.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door 999 » vr aug 24, 2012 12:14 pm

Theo tekent over enkele uren bij Vitesse aldus de Boer ...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34436
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Theo Janssen

Bericht door Ramona » vr aug 24, 2012 12:26 pm

999 schreef:Theo tekent over enkele uren bij Vitesse aldus de Boer ...

Dat shirt staat 'm ook beter! :headbang.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Theo Janssen

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 24, 2012 1:35 pm

Theo is een watje.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Dubbel » vr aug 24, 2012 2:16 pm

Niet blij mee. Als ie echt voor een miljoen of nog minder vertrekt dan is dat wat mij betreft een blamage voor Frank, Marc en de rest.

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Ronald! » vr aug 24, 2012 2:38 pm

Tegen de onwil en opstand van Janssen was geen kruid meer gewassen als men hem had gedwongen te blijven. Ik denk niet dat ze de ruimte hadden om er meer uit te halen. Dan maar wegwezen.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Theo Janssen

Bericht door jabu » vr aug 24, 2012 2:44 pm

Als een jongen als Anita naar de PL kan en veel geld kan verdienen, dan is het lastig dat tegen te houden. Maar als Janssen van CL-deelnemer Ajax naar middenmoter Vitesse wil, dan hadden ze hem daar met een paar goede gesprekken echt wel van moeten kunnen weerhouden. Volgend jaar had hij ook transfervrij kunnen gaan.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Theo Janssen

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 24, 2012 2:52 pm

Bij een 'normale' voetballer wel, maar Theo heeft overal schijt aan. Een ongemotiveerde voetballer heb je niks aan. Ik hoop dat we er nog een 'flinke' transfersom uit hebben weten te slepen. Maar het zal wel rond die half miljoen zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Wouter
Berichten: 18992
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Theo Janssen

Bericht door Wouter » vr aug 24, 2012 3:45 pm

M schreef:
Wouter schreef:
wimpey schreef:6 ton is erg weinig. Resterende afschrijving? Meer dan 1.5 M. Zeg maar 1 M na aftrek van die 6 ton. Besparing salaris: laat het 1 M zijn.

Ik denk dat Janssen het waard is om 1.6 M aan kosten voor te hebben dit seizoen. Nogmaals, 10 goals en 10 assists haal je niet voor een prikkie ergens op.

Ik snap de haast van Janssen ook niet. Kampioen kan ie volgend seizoen met Vitesse ook nog wel worden. :smallgrin.gif:
Als je eenmaal het Vitessegevoel hebt, kom je daar nou eenmaal niet meer zo gauw vanaf, ook al zou je dat in slechte tijden wel willen. Ik snap Theo wel. Zou ook liever voor Vitesse spelen dan voor Ajax.
Daarom snap ik niet zo goed dat je vrijwillig inlogt op een Ajax forum, is dat nou echt omdat je ervan geniet om eens in de zoveel tijd te vertellen dat je stiekem een hekel hebt aan Ajax?
Nee, want ik heb geen hekel aan Ajax en al helemaal niet stiekem.

Ik zit hier omdat je hier goed kunt discussiëren. Niet alleen/zozeer over voetbal, maar ook over andere dingen (Het debat). Daarnaast is het natuurlijk wel leuk om af en toe Ajacieden te jennen... :aai.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14568
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 24, 2012 4:50 pm

Ajaciedjuh schreef:Theo is een watje.

+14.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 52054
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door wimpey » vr aug 24, 2012 5:24 pm

Ajax laat een van de beste spelers in NL wel erg makkelijk gaan. Janssen, Vertonghen, Anita 'out', Schöne, Moisander, Poulsen 'in'. Dan lever je kwaliteit in.

Mr. Ajax
Berichten: 14568
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 24, 2012 5:57 pm

wimpey schreef:Ajax laat een van de beste spelers in NL wel erg makkelijk gaan. Janssen, Vertonghen, Anita 'out', Schöne, Moisander, Poulsen 'in'. Dan lever je kwaliteit in.

Wimpey, Theo heeft zichzelf onmogelijk gemaakt met zijn gebrek aan realiteitszin en met zijn kut uitspraken. Hij wou van De Boer horen dat hij er no matter what ten alle tijden in staat. Dat kan een oprechte en integer man als De Boer hem niet beloven, en terecht. Theo is een geweldige voetballer, maar ook hij zal moeten knokken voor zijn plaats. Zo gaat dat in het topsport.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Theo Janssen

Bericht door Dubbel » vr aug 24, 2012 8:06 pm

Zeker eens met wimpey. Ik zou hem gewoon niet hebben laten gaan. Tenzij voor wat zo mooi heet; de hoofdprijs. Zelfs Theo Janssen moet toch snappen dat als je in 2011 voor 2 + jaar tekent dat je een jaar later niet zomaar kan verwachten dat Ajax maar even ruim een miljoen(?) versneld afschrijft omdat je anders de bokkenpruik dreigt op te zetten. Als hij 2 jenever besteld en er maar eentje opdrinkt dan verwacht hij zeker ook dat die 2e zomaar terug in de fles wordt gegoten. Dat (als?) Ajax daar intrapt vind ik echt naadje. Fokking amateurs.

Plaats reactie