Christian D. Eriksen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door wimpey » wo jul 10, 2013 11:17 am

Yopi schreef: Maar serieus, ik zou Roma laten passeren als ik Eriksen was. Dit schrijf ik dan, terwijl ik zelf voor Roma ben. :blush.gif:
Ik denk dat Roma 1 van de circa 20 clubs is die Eriksen zouden interesseren. Maar Pjanic zit daar nog...

In dat artikel in Il Tempo worden BVB en Atletico Madrid ook genoemd. BVB kan ie shaken, maar Atletico... :blush.gif: Die zouden graag Diego definitief overnemen van Wolfsburg, maar die heeft nog een jaar contract ter waarde van € 8.2 M!!

Ik vind Atletico trouwens een prachtige club, post Gil-y-Gil. En met Simeone hebben ze ook een FdB-achtige succestrainer.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 10, 2013 11:33 am

Atletico is inderdaad geweldig. Madrid ook een fantastische stad.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo jul 10, 2013 12:28 pm

wimpey schreef:Eriksen + Strootman
Woensdag 10 juli 2013, 10:39

AS Roma laat het niet bij alleen Kevin Strootman, maar heeft zich ook opnieuw gemeld bij Ajax voor Christian Eriksen, aldus Il Tempo. De Italiaanse club ziet in de Deense spelmaker een geschikte vervanger als Miralem Pjanic vertrekt.

De krant denkt dat Roma de Amsterdammers kan overtuigen als het 7 miljoen euro biedt voor Eriksen. Tal van clubs werden al in verband gebracht met de 21-jarige international, wiens contract in de zomer van 2014 afloopt. Nog geen enkele slaagde erin zaken te doen met Ajax.

:excited.gif:
Valt het tegen? :hypocrite.gif:
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jul 10, 2013 12:37 pm

Nee, het is een lulverhaal.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 10, 2013 1:25 pm

Voor 7 miljoen krijgen ze een pizza van Vapiano.
IK GELOOF!!!!!!

Khraa

Bericht door Khraa » wo jul 10, 2013 1:38 pm

Rishi schreef:Voor 7 miljoen krijgen ze een pizza van Vapiano.
Vapiano, dat is echt een enorme kuttent. Mijn broertje heeft er gewerkt en de verhalen die je dan hoort maken je niet vrolijk.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 10, 2013 1:49 pm

Vertel! Ik ga er best vaak :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Khraa

Bericht door Khraa » wo jul 10, 2013 2:05 pm

Qua eten is het wel goed geloof ik. Alleen als personeelslid word je volledig afgeknepen. s Nachts moeten sluiten en 's ochtends moeten openen, laat je planning te horen krijgen, nauwelijks mogen drinken tijdens het werk (per werkdag geloof ik 1 a 2 drankjes). Het management schijnt echt enorm naar te zijn. Mijn broertje is er hard weggerend

Een beetje lief zijn voor het personeel dus daar!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jul 10, 2013 2:15 pm

Vapiano is een beetje de MacDonalds van het Italiaanse eten. Een fastfood keten waar het personeel aan de lopende band een pizza of pasta voor je produceert. Het liefst hebben ze natuurlijk personeel van een jaar of 16 dat ze met een eurootje of 6 per uur naar huis kunnen sturen. Nu moet ik zeggen dat de pasta's er behoorlijk lekker zijn, je kunt ook behoorlijk aardig zelf bepalen wat je precies wilt hebben en de ingrediënten ogen vrij vers.

De pizza's zijn ook niet verkeerd en voor een bezoeker is de sfeer in de meeste vestigingen zeker niet ongezellig. Een personeelslid kan het regime wellicht als een soort van moderne slavernij ervaren, dat neem ik direct van je aan Khraa. :smile-ajax.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » do jul 11, 2013 9:59 am

GangstaRiB schreef:
wimpey schreef: De krant denkt dat Roma de Amsterdammers kan overtuigen als het 7 miljoen euro biedt voor Eriksen. Tal van clubs werden al in verband gebracht met de 21-jarige international, wiens contract in de zomer van 2014 afloopt. Nog geen enkele slaagde erin zaken te doen met Ajax.

:excited.gif:
Valt het tegen? :hypocrite.gif:
Het valt mij ook tegen, maar als je nou heel droogjes kijkt naar alle wedstrijden dan heb ik niet vaak een speler van meer dan 7 miljoen gezien.
Wollt ihr den totalen Mensch?

zeux

Bericht door zeux » do jul 11, 2013 10:10 am

Blijkbaar wordt daar internationaal ook zo naar gekeken. Strootman 20 miljoen, Eriksen 7 miljoen. Als je de bewieroking op AT leest (en het afzeiken van Strootman), zou het andersom moeten zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.

Bericht door Le T. » do jul 11, 2013 10:19 am

Zeux schreef:Blijkbaar wordt daar internationaal ook zo naar gekeken. Strootman 20 miljoen, Eriksen 7 miljoen. Als je de bewieroking op AT leest (en het afzeiken van Strootman), zou het andersom moeten zijn.
De markt voor spelers van het type Strootman is ook vrij goed. Trainers willen graag een taakbewuste klootzak, maar tegenwoordig moet de handelingssnelheid en de techniek wel iets beter omdat het spel aanvallender wordt. Er zijn dan ook best veel clubs voor wie Strootman een versterking zou zijn.

Eriksen heeft op zich het pure voetbaltalent om een echte spelmaker bij een topteam te zijn, en die zijn dan nog zeker 10 miljoen meer waard. Alleen zo ver is Eriksen nog niet en het is de vraag of hij dat nog gaat worden, dan komt ineens heel precies qua club en manier van spelen en dat drukt de prijs enorm.
Wollt ihr den totalen Mensch?

beelzebub

Bericht door beelzebub » do jul 11, 2013 10:21 am

Wij hebben dan ook een erg roze/roodwitte bril. :ajaxsmiley.gif:

Zonder dollen, Eriksen heeft nog maar een eenjarig contract en Strootman is wel de (reserve)aanvoerder van Oranje
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jul 11, 2013 11:11 am

beelzebub schreef:Wij hebben dan ook een erg roze/roodwitte bril. :ajaxsmiley.gif:

Zonder dollen, Eriksen heeft nog maar een eenjarig contract en Strootman is wel de (reserve)aanvoerder van Oranje
Ook is strootman 2 jaar ouder!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 11, 2013 11:13 am

Eriksen moet gewoon nog lekker een jaar in Amsterdam blijven voetballen. Hij moet nog een seizoen draaien zoals Vertonghen in het tweede gedeelte van zijn laatste jaar bij Ajax heeft gedaan. Echt wekelijks het elftal aan de hand nemen en laten zien dat je de beste bent. Als dat lukt gaan er betere opties voorbij komen dan Roma.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 11, 2013 11:15 am

Zeux schreef:Blijkbaar wordt daar internationaal ook zo naar gekeken. Strootman 20 miljoen, Eriksen 7 miljoen. Als je de bewieroking op AT leest (en het afzeiken van Strootman), zou het andersom moeten zijn.
Omdat een of ander roddelkrantje een bedrag van 7 miljoen dropt?! :confused.gif:

Blijkbaar willen een paar AT-ers o.b.v. wat BS hun 'gelijk' halen.
Laatst gewijzigd door wimpey op do jul 11, 2013 1:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jul 11, 2013 1:13 pm

Sulejmani kostte Ajax 16,3 miljoen. Moet je nagaan hoe goed die jongen wel niet was. Of Drenthe! 13 miljoen heeft Real betaald voor dat kereltje. Eriksen mag de schoenveters nog niet strikken van Drenthe inderdaad.

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 11, 2013 1:48 pm

Peter schreef:Sulejmani kostte Ajax 16,3 miljoen. Moet je nagaan hoe goed die jongen wel niet was. Of Drenthe! 13 miljoen heeft Real betaald voor dat kereltje. Eriksen mag de schoenveters nog niet strikken van Drenthe inderdaad.
Blijkbaar zijn GR, Zeux en Le T. liberalen in hart en nieren.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 12, 2013 4:56 am

Volgens AD Sport hebben zowel Liverpool en AS Roma serieuze belangstelling voor Eriksen. :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 12, 2013 7:03 am

Ajaciedjuh schreef:Volgens AD Sport hebben zowel Liverpool en AS Roma serieuze belangstelling voor Eriksen. :1evil.gif:
Zolang het niet in De T. staat, hoef je je niet druk te maken...

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 14, 2013 7:56 am

Liverpool heeft 25,5 miljoen over voor Toby en Eriksen. Dit gaat Ajax niet laten lopen. Deze spelers ook niet. Kutzooi!
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 14, 2013 7:56 am

Liverpool heeft 25,5 miljoen over voor Toby en Eriksen. Dit gaat Ajax niet laten lopen. Deze spelers ook niet. Kutzooi!
IK GELOOF!!!!!!

Toppie

Bericht door Toppie » zo jul 14, 2013 8:01 am

Ze gaan sowieso weg

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jul 14, 2013 8:13 am

Rishi schreef:Liverpool heeft 25,5 miljoen over voor Toby en Eriksen. Dit gaat Ajax niet laten lopen. Deze spelers ook niet. Kutzooi!
Zolang het niet in De T. staat, hoef je je niet druk te maken...
Als het bedrag van € 8 miljoen voor Alderweireld klopt (Norwich) en ik lees dat Eriksen over een nog één jaar durend contract beschikt, dan zal Ajax dit zeker niet laten lopen, maar wat is de bron van die € 25,5 (of zijn het ponden, dat liever), een Engels boulevardblad? Ajax moet een dergelijk officieel bod toch melden voor de beurs?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

gaizka

Bericht door gaizka » zo jul 14, 2013 8:31 am

Het zijn slechts nog geruchten momenteel, hopen dat het daar bij blijft (wat Eriksen betreft)

Plaats reactie