Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Alexander » do dec 23, 2010 12:28 pm

Kan Jol niet al die miskopen meenemen?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 12:59 pm

Ik heb even rondgeneusd op Duitse websites, maar vooralsnog zijn er alleen wat geruchten over Jol en Wolfsburg. El Hamdaoui kom ik al helemaal niet tegen.
Zelfs als Jol EH beloofd heeft hem mee te nemen, is het zeer de vraag wat die belofte waard is. EH is een dure jongen en de nieuwe club van Jol moet ook nog met een dergelijke grote transfer akkoord gaan. Bij Wolfsburg (waar het nu over gaat) hebben ze voorin al een paar grote jongens lopen.

Afgelopen zomer kreeg ik al de indruk dat El Hamdaoui niet zo nodig naar Ajax hoefde. Hij is vooral gekomen voor Jol. Tja, dan zal het wel een klap voor hem zijn dat Jol vertrokken is, en het wordt nog erger als de nieuwe trainer hem zonder uitleg op de bank zet. Ik kan me wel een beetje voorstellen dat hij boos en teleurgesteld is.

Neemt niet weg dat hij moet komen trainen en spelen als hij daartoe in staat is. Maar of hij daartoe in staat is, weten we nog steeds niet zeker.

Op nu.nl het volgende bericht:

'El Hamdaoui niet bezig met andere club'

AMSTERDAM - Ondanks alle berichtgeving is Mounir El Hamdaoui niet van plan om zo snel mogelijk naar de eerste de beste club te verhuizen. De Ajacied wil voorlopig geen commentaar geven.
© ProShotsBronnen uit zijn omgeving melden NUsport dat hij in ieder geval niet bezig is met een andere club. Hij gaat eerst op vakantie en zal zich, zoals het er nu naar uitziet, 4 januari weer melden bij Ajax om verder te praten over de gerezen problemen.

De suggestie dat hij Martin Jol zal volgen naar VfL Wolfsburg, alwaar de positie van coach Steve McClaren op de tocht staat, is volgens het kamp-El Hamdaoui volledig uit de lucht gegrepen.

Ondanks zijn goede band met Jol volgt de Marokkaan zijn eigen pad. Afgelopen zomer opteerde hij voor een vertrek naar het buitenland, met Spanje als voorkeur, maar de interesse van onder andere Valencia bleef in de sluimerstand.

Woedend

Uiteindelijk koos hij voor Ajax waar hij voor vier jaar tekende. Onder Frank de Boer is een lastige situatie ontstaan. Het grootste probleem voor El Hamdaoui is dat de nieuwe trainer niet de moeite nam om hem persoonlijk in te lichten dat hij tegen AC Milan niet zou spelen, terwijl dit feit 's middags al op internet circuleerde.

Slechts vier woorden 'Mounir, je speelt niet' waren voor de aanvaller genoeg geweest. De suggestie dat El Hamdaoui daar die middag 'woedend' over was, zoals het internetbericht vermeldde, klopt niet. 's Middags was hij immers nog niet ingelicht.


Patstelling

Nadat de spits hersteld was van griep bleek de vertrouwenskwestie nog altijd actueel. Daarop werd besloten om na 4 januari verder te praten. De spits ontbreekt daarom vanavond tegen AZ, maar de patstelling heeft dus nog geen concrete gevolgen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do dec 23, 2010 2:04 pm

Opzouten.Wat moet je met een speler met deze instelling ?.Die blijkbaar een uitleg wil hebben van drie kantjes lang in gouden letters geschreven ?.En inplaats van dan gewoon je ding te blijven doen voor de club die je betaalt, je collega's heeft ie een gekrenkt egootje ..

Wegwezen ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 2:44 pm

Als dat verhaal op nu.nl klopt, dan heeft De Boer een foutje gemaakt. Een trainer moet altijd eerst de speler vertellen dat hij niet speelt en dan pas de buitenwereld. De Boer zal dat nu ook wel beseffen, denk ik.

Jol: 'Wolfsburg-verhaal onzin'

Martin Jol ontkent dat hij iets heeft met Wolfsburg en al helemaal niet met Mounir El Hamdaoui, die hij zou meenemen naar Duitsland.

'Van dat Wolfsburg-verhaal weet ik niks. En dus ook niet dat ik Mounir mee zou nemen', zegt hij tegenover ELF Voetbal.

'Het wordt allemaal steeds gekker. In een bericht van een paar regels staan drie leugens. Vooral de toevoeging dat een overstap van mij naar een andere club goed nieuws voor Ajax zou zijn, omdat Ajax mij dan niet hoeft door te betalen en de tegelijkertijd de 'mentaal niet fitte' Mounir kwijt zou zijn is volslagen onzin en bewijst maar weer eens dat sommige kranten zo maar wat schrijven'.

'Zo is het toch gek dat - bijvoorbeeld - vandaag wel geschreven wordt dat Mounir niet op tijd tekende om tegen PAOK te spelen, maar dat men vergeet te vermelden dat hij ons enkele weken later tegen Kiev naar de Champions League heeft geschoten. Alleen al daardoor is hij voor Ajax iedere cent waard', aldus Jol tegenover ELF.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do dec 23, 2010 2:58 pm

Wie is El Ham om een basisplaats te eisen?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 3:01 pm

Rishi schreef:Wie is El Ham om een basisplaats te eisen?
Hoe weet je dat hij dat heeft gedaan? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do dec 23, 2010 3:07 pm

Als meneer zo woest is dat hij niet speelde of geen uitleg kreeg dan mag ik toch aannemen dat hij een basisplaats eist.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 3:13 pm

Hij was boos omdat hij van anderen moest horen dat hij niet speelde. Kun je je daar echt helemaal niets bij voorstellen?

Zou je eens met Suarez moeten doen. Die verbouwt de kleedkamer, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Duke » do dec 23, 2010 3:17 pm

Weten we zeker dat dat verhaal klopt?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do dec 23, 2010 3:21 pm

Je kan dan even boos zijn. De trainer om uitleg vragen en dan is het klaar.

Maar wat meneertje vervolgens doet...... :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 3:24 pm

Duke schreef:Weten we zeker dat dat verhaal klopt?
Nee. Misschien is óók dat verhaal van nu.nl onzin.

We weten eigenlijk nog steeds heel weinig.

Die jongen wordt geslacht door de media en de supporters terwijl ze niet eens weten wat er gebeurd is. Dat vind ik jammer. Misschien zit hij fout, misschien heeft hij gelijk of misschien ligt de waarheid ergens in het midden.
Laatst gewijzigd door joey op do dec 23, 2010 3:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door ferry » do dec 23, 2010 3:24 pm

Met Joey eens dat het niet slim is van De Boer om niet eerst tegen El Hamdaoui te zeggen dat hij niet speelt, voordat het in de media terecht kwam. Da's niet handig, en hopelijk heeft ie daarvan geleerd. Maar daarna hebben ze toch een gesprek gehad, tenminste als we de berichten mogen geloven? Dan praat je dat toch uit, klaar? Ik vind het een vreselijk overtrokken reactie van El Hamdaoui om daar dan moeilijk over te blijven doen, of niet in staat te zijn om te spelen voor Ajax. Jezus, 't is een grotemensenwereld hoor.

Ik weet wel dat het allemaal berichtgeving via de media is, maar hij heeft wel erg de schijn tegen wat mij betreft.

Edit: met Rishi eens dus... :-)

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door brigade zuid » do dec 23, 2010 3:41 pm

joey schreef:Hij was boos omdat hij van anderen moest horen dat hij niet speelde. Kun je je daar echt helemaal niets bij voorstellen?

Frank de Boer moet een kopje thee met die jongen gaan drinken! :eusa_liar.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jöhnk » do dec 23, 2010 3:42 pm

joey schreef:Zou je eens met Suarez moeten doen. Die verbouwt de kleedkamer, hoor.
En die zou dan vereerd worden door de supporters, denk ik. Ik heb ook nergens gelezen dat Suarez moet 'oprotten' omdat hij de ploeg in de steek heeft gelaten door een tegenstander te bijten.

Maar goed, rond El H. hing vanaf het begin al een negatieve beeldvorming. Net zoals nu zonder dat men wist wat er precies speelde.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door jabu » do dec 23, 2010 3:43 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef:Hij was boos omdat hij van anderen moest horen dat hij niet speelde. Kun je je daar echt helemaal niets bij voorstellen?

Frank de Boer moet een kopje thee met die jongen gaan drinken! :eusa_liar.gif:
Hij kan hem natuurlijk ook door z'n knieschijven schieten en met familie en al het land uitzetten.

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do dec 23, 2010 3:46 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Zou je eens met Suarez moeten doen. Die verbouwt de kleedkamer, hoor.
En die zou dan vereerd worden door de supporters, denk ik. Ik heb ook nergens gelezen dat Suarez moet 'oprotten' omdat hij de ploeg in de steek heeft gelaten door een tegenstander te bijten.

Maar goed, rond El H. hing vanaf het begin al een negatieve beeldvorming. Net zoals nu zonder dat men wist wat er precies speelde.
Appels met peren vergelijken..

Want ik begrijp best dat El Ham boos is geworden als hij het dus niet eerder wist dan de buitenwereld. Foutje van Frank. Maar zijn gedrag daarna is om te kotsen...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do dec 23, 2010 3:50 pm

joey schreef:Als dat verhaal op nu.nl klopt, dan heeft De Boer een foutje gemaakt. Een trainer moet altijd eerst de speler vertellen dat hij niet speelt en dan pas de buitenwereld. De Boer zal dat nu ook wel beseffen, denk ik.
Eeh Joey, je vraagt je af of dat de verhalen rondom EL.H kloppen maar je weet dan wel zeker dat de Boer een foutje heeft gemaakt ?.En dat beseft ie ?.

En dat geeft dan een speler het recht om zich " ziek " te voelen en effe met vakantie te gaan.Ik weet niet wat er allemaal waar is.Maar een paar dingetjes weten we wel uit het verleden van deze speler.AJAX kan een spits op dit moment goed gebruiken.En een beetje speler zou zich over al de wrevel heen stappen en zich beschikbaar stellen voor het elftal.Of dat nu links, midden in het veld of op de bank zitten is ..

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door beelzebub » do dec 23, 2010 3:58 pm

Tja, als de NOS uit de hesjes van de training voor de wedstrijd tegen Milan kan opmaken dat El Hamdaoui niet speelt, kan hij dat zelf ook wel.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do dec 23, 2010 4:02 pm

:smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jöhnk » do dec 23, 2010 4:13 pm

Rishi schreef:Appels met peren vergelijken..
Mwah, een tegenstander bijten komt aardig overeen met 7 wedstrijden op rij weigeren te spelen zonder enige reden.

El H. zit nog maar aan 1 wedstrijd (toen was hij ziek volgens De Boer), en over wat hem verder beweegt is nog maar weinig bekend.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 4:19 pm

McLaren blijft bij Wolfsburg. Tot zover al die lulverhalen over Jol die daar trainer zou worden. En El H. mee zou nemen. Blablabla.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do dec 23, 2010 4:26 pm

Dat geloofde toch ook niemand hier?

Suarez heeft iets stoms gedaan. Klaar.
El Ham werd misschien boos, de een vindt het terecht en de ander niet. Punt is dat het na een dag of twee over moet zijn.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 7:58 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef:Hij was boos omdat hij van anderen moest horen dat hij niet speelde. Kun je je daar echt helemaal niets bij voorstellen?

Frank de Boer moet een kopje thee met die jongen gaan drinken! :eusa_liar.gif:
Geen gek idee. :biggthumpup.gif:

Als de zaak (vooropgesteld dat er een zaak is) dusdanig escaleert dat El Hamdaoui weg móet bij Ajax, dan is Ajax de grote verliezer. Niet El Hamdaoui. Een speler met zijn kwaliteiten vindt heus een goede club. Want Ajax zal dan gedwongen zijn de transfersom tot (ver) onder de marktwaarde van EH te laten zakken.

Het is geen spelletje, het is business. Spelers die veel gekost hebben, kunnen zich een hoop permitteren. Vandaar ook dat vandaag de dag álle topcoaches, zonder uitzondering, goed met spelers kunnen omgaan. Trainer zijn in de top betekent continu iedereen binnenboord houden. En reken maar dat bij de Europese topclubs nog wel lastiger jongens rondlopen dan El Hamdaoui.

Dit allemaal ervan uitgaand dat er echt iets aan de hand is, hè? Daar ben ik op dit moment nog niet zeker van. Vooralsnog vind ik het een hoop stemmingmakerij om (bijna?) niets.
Het stinkt aan alle kanten!

jamie
Berichten: 898
Lid geworden op: zo apr 19, 2009 9:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door jamie » do dec 23, 2010 8:36 pm

Die El Hamdaoui moet gewoon volwassen worden. Hij gedraagt zich net als een klein kind. Wil je niet spelen voor ons dan geef ons effe die 5 miljoen terug en ga maar lekker in je sportzaak werken.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door ferry » do dec 23, 2010 8:39 pm

Frank de Boer zegt net in een een interview op Eredivisie Live duidelijk dat Mounir het nu nog niet op kan brengen om voor Ajax te spelen. Sorry hoor, maar dan ben je mentaal niet geschikt voor topvoetbal. Hij is er bij 1 wedstrijd naast gehouden en de communicatie daarover is niet optimaal geweest. Daarna hebben ze een gesprek gehad, dan moet dat toch uit de wereld zijn. Waarom kan meneer zich nu nog niet opladen om voor Ajax te spelen in godsnaam? Omdat hij geen garantie krijgt op een basisplaats?

Plaats reactie