Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 8:00 am

Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat Perez zo dom is om de opmerking "Natuurlijk garandeer ik geen basisplaats" te vertalen met "Je past niet in mijn voetbalvisie". Zijn namelijk heel andere dingen
I think I lost my fucking headache

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jun 14, 2007 8:16 am

Transfersoap Perez
Door PETER VAN DUYL EN SJOERD MOSSOU

AMSTERDAM/EINDHOVEN - Als Kenneth Perez had gewild dat hij volgend seizoen voor Feyenoord zou spelen, was zijn overgang al lang rond geweest.

De Rotterdammers waren zondag vrijwel akkoord met Ajax over de transfersom voor de Deen, toen Perez plotseling zijn voorkeur voor PSV duidelijk maakte.

Nu de aanvaller naar Eindhoven wil vertrekken, stelt Ajax zich minder soepel op.

Zo wordt het steeds duidelijker dat Ajax de linksbuiten liever naar Feyenoord ziet vertrekken dan naar een directe concurrent voor de titel.

Perez is persoonlijk al rond met PSV over een contract voor drie jaar, maar een overeenkomst tussen de twee topclubs blijft vooralsnog uit.

De technische leiding van Ajax heeft de afgelopen dagen contact met Perez opgenomen om hem tot een transfer naar Feyenoord te bewegen, hoewel technisch-directeur Martin van Geel zich hierover op de vlakte houdt.

,,Feyenoord kan over een jaar ook weer een directe concurrent zijn,’’ nuanceert Van Geel.

Officieel heet het zelfs dat Ajax de Deen het liefst in Amsterdam wil houden. ,,Kenneth heeft dit seizoen een heel hoog rendement gehad, hij hoeft dus niet weg,’’ zegt Van Geel.

Hij benadrukt dat wat hem betreft Feyenoord nog steeds een heel serieuze optie is als nieuwe club voor Perez.

,,Maar,’’ onderkent de directeur wel, ,,het zou voor ons makkelijker zijn om Kenneth naar een buitenlandse club te laten vertrekken.’’

De harde opstelling van de Amsterdamse clubleiding begint ‘het kamp Perez’ ondertussen behoorlijk te irriteren.

De speler zelf voelt er op dit moment niets voor om zijn gedachten aan de buitenwereld prijs te geven en verwijst voor commentaar naar zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink. Deze zegt de opstelling van Ajax niet goed te begrijpen.

,,Misschien is Kenneth toch wel een betere speler dan ze bij Ajax in eerste instantie wilden toegeven, hij was nota bene aanvoerder in de laatste twee wedstrijden tegen AZ waarin Ajax Champions League-voetbal afdwong’’ aldus Aabrink. ,,We hebben van Ajax toestemming gekregen om met andere clubs te praten. Waarschijnlijk hadden ze niet verwacht dat het PSV zou worden. Maar het kan niet zo zijn dat Ajax bepaalt waar Kenneth naar toe gaat.’’

Ondanks de moeizame onderhandelingen tussen PSV en Ajax blijft Perez volledig achter zijn keuze staan. De Deen heeft een goed gesprek met Feyenoord en kandidaat-trainer Bert van Marwijk achter de rug, maar heeft vervolgens zijn voorkeur voor landskampioen PSV uitgesproken.

Titelverdediger PSV is nog altijd vast van plan om Perez naar Brabant te halen. In de onderhandelingen met Ajax heeft PSV het bod al een aantal keren verhoogd.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jun 14, 2007 8:33 am

Voor Psv geldt gewoon een speciale prijs. :1evil.gif:

Komt wel goed.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jun 14, 2007 8:43 am

Voor de juiste prijs gaat ie echt wel naar PSV. De vraag is alleen of PSV dat wil betalen. Eens kijken hoe graag ze hem willen hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

goodfella

Bericht door goodfella » do jun 14, 2007 9:00 am

LucaS schreef:Gelukkig kunnen meningen altijd verschillen; dat maakt een discussieforum ook een stuk leuker!
Wat een gezwets Lucas. Over sommige feiten kan je nooit van mening verschillen. Ajax heeft vorig seizoen een negatief record gevestigd. Een record wat je als Ajax supporter nooit voor mogelijk had gehouden, namelijk 10 competitienederlagen. Maar dat is dus jouw nieuwe norm. Dus hou op met zeiken op HtC.
wimpey schreef: Dat de heren v.w.b. Perez niet op één lijn zitten - en bij het aantrekken van Ogararu, Leonardo en Roger blijkbaar wél - doet vrezen voor de toekomst.

'Puin in', 'kwaliteit uit', is dat het motto van H&M?!
Ook jij kan beter fan worden van een andere club en je hier ajb uitschrijven! Maar wel leuk dat jij Stam, Davids & Gabri als puin ziet. Pleur lekker op naar az.netwerk.to :headbang.gif:

999

Bericht door 999 » do jun 14, 2007 9:11 am

Geloof dat dit alweer de 312415425 keer is dat jij bepaald dat andere AT maar fan moeten worden van een andere club en zich van dit forum dienen te verwijderen ... Wie ben jij eigenlijk ...
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » do jun 14, 2007 9:14 am

Voetske schreef:Geloof dat dit alweer de 312415425 keer is dat jij bepaald dat andere AT maar fan moeten worden van een andere club en zich van dit forum dienen te verwijderen ... Wie ben jij eigenlijk ...
Wie ik ben? Keer een biertje doen bij Ajax? Dan weet je gelijk wie ik ben.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 9:14 am

goodfella schreef:
LucaS schreef:Gelukkig kunnen meningen altijd verschillen; dat maakt een discussieforum ook een stuk leuker!
Wat een gezwets Lucas. Over sommige feiten kan je nooit van mening verschillen. Ajax heeft vorig seizoen een negatief record gevestigd. Een record wat je als Ajax supporter nooit voor mogelijk had gehouden, namelijk 10 competitienederlagen.
Ik zal ook zeker niet ontkennen dat er vorig jaar 10 nederlagen werden geleden.
Maar dat is dus jouw nieuwe norm. Dus hou op met zeiken op HtC.

Nee en nee
wimpey schreef: Dat de heren v.w.b. Perez niet op één lijn zitten - en bij het aantrekken van Ogararu, Leonardo en Roger blijkbaar wél - doet vrezen voor de toekomst.

'Puin in', 'kwaliteit uit', is dat het motto van H&M?!
Ook jij kan beter fan worden van een andere club en je hier ajb uitschrijven! Maar wel leuk dat jij Stam, Davids & Gabri als puin ziet. Pleur lekker op naar az.netwerk.to :headbang.gif:
Grappig ben je. Jij maakt niet uit hoe iemand zijn supporterschap en liefde voor Ajax beleeft

goodfella

Bericht door goodfella » do jun 14, 2007 9:18 am

LucaS schreef: Nee en nee
Dat is wel jouw nieuwe norm, aangezien jij van mening bent dat er vorig seizoen beter werd gevoetbald dan dit seizoen.

999

Bericht door 999 » do jun 14, 2007 9:21 am

goodfella schreef:
Voetske schreef:Geloof dat dit alweer de 312415425 keer is dat jij bepaald dat andere AT maar fan moeten worden van een andere club en zich van dit forum dienen te verwijderen ... Wie ben jij eigenlijk ...
Ik drink niet, maar tis toch geen dreigement hé :aai.gif:
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 9:24 am

goodfella schreef:
LucaS schreef: Nee en nee
Dat is wel jouw nieuwe norm, aangezien jij van mening bent dat er vorig seizoen beter werd gevoetbald dan dit seizoen.
Dan heb je mijn mening niet goed gelezen. Ik heb gezegd dat je in aanmerking moet nemen hoe de omstandigheden zijn. Timisela speelde 4 wedstrijden, Sarpong een stuk of 10 en Sneijder slechts 19. Daarnaast waren er wat aflopende contracten en spanden een aantal zich niet echt meer in. Maar goed, dat heb ik allemaal al opgeschreven, jouw vertaling ervan in "dat ik denk dat er vorig seizoen beter werd gevoetbald" suggereert dat ja of het niet hebt gelezen, of niet hebt begrepen of het niet wil begrijpen. Aangezien ik niet denk dat je dom bent zal het meer dan waarschijnlijk optie 1 of 3 zijn.

goodfella

Bericht door goodfella » do jun 14, 2007 9:33 am

Voetske schreef:
goodfella schreef:
?

Waar slaat dat nou op? Ik hou gewoon van fel discussieren. En soms op de man spelen ja. Lekker boeiend toch?

999

Bericht door 999 » do jun 14, 2007 9:41 am

goodfella schreef:
Voetske schreef:
goodfella schreef: Wie ik ben? Keer een biertje doen bij Ajax? Dan weet je gelijk wie ik ben.
?

Waar slaat dat nou op? Ik hou gewoon van fel discussieren. En soms op de man spelen ja. Lekker boeiend toch?
Goodfella, telkens als jou iets niet bevalt, of iemand anders de scherpe puntjes op de i zet wat betreft de AJAX selectie, het AJAX bestuur of over de AJAX trainer, kom je bijna steevast met " Ook jij kan beter fan worden van een andere club en je hier ajb uitschrijven! Pleur lekker op naar az.netwerk.to " o.i.d.

Men mag toch een andere kijk hebben op het hele AJAX, HtC en in dit geval het Perez gebeuren zonder meteen steeds weer te moeten lezen dat " WE " maar fan moeten worden van een andere club of op moeten pleuren ...
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » do jun 14, 2007 9:43 am

LucaS schreef:
Dan heb je mijn mening niet goed gelezen. Ik heb gezegd dat je in aanmerking moet nemen hoe de omstandigheden zijn. Timisela speelde 4 wedstrijden, Sarpong een stuk of 10 en Sneijder slechts 19. Daarnaast waren er wat aflopende contracten en spanden een aantal zich niet echt meer in. Maar goed, dat heb ik allemaal al opgeschreven, jouw vertaling ervan in "dat ik denk dat er vorig seizoen beter werd gevoetbald" suggereert dat ja of het niet hebt gelezen, of niet hebt begrepen of het niet wil begrijpen. Aangezien ik niet denk dat je dom bent zal het meer dan waarschijnlijk optie 1 of 3 zijn.
Motiveren is ook de taak van de coach! :aai.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 9:44 am

Natuurlijk, maar in sommige gevallen lukt dat beter dan in andere. Ik begreep dat Rosenberg ook erg ongemotiveerd was dit jaar, dat maakt Ten Cate toch niet perse een slechte coach? Maar ik ben met je eens dat dat een heel belangrijk deel van het werk van eeen trainer is.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 1:36 pm

Bertje schreef:
LucaS schreef:
LucaS schreef: Van Geel meldt alleen maar dat hij niet weg 'moet'. Tja, het zou ook wel heel dom zijn om wat anders te zeggen. Als er iemand belang heeft om te liegen, is het Van Geel en niet Perez.
Dus nu maakt het opeens niet uit wat mensen zeggen?
Uiteraard, maar je maakt toch een afweging in hoeverre iets betrouwbaar is?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 1:38 pm

Dat doet niets af aan mijn stelling dat er nergens gezegd wordt dat Perez niet hoeft te vertrekken. Maar we herhalen ons, beetje saai.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 14, 2007 2:33 pm

"Henk ten Cate heeft gekregen wat hij wil. Ten Cate wil niet meer werken met Perez. Dit was geen verrassing meer voor ons. We wisten het al een half jaar. Dat moeten wij accepteren. Maar daarmee is de rol van Ten Cate uitgespeeld. Het is niet Ten Cate of Ajax die bepaalt waar Perez nu gaat spelen".
Wat een mafketel. Ten Cate heeft niets met die onderhandelingen te maken, die is allang op vakantie.

Voor de rest: poot stijf houden, Martin!
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 2:35 pm

Mwa, na de opmerkingen van Perez over een bepaalde grensrechter, was hij uit de gratie bij HTC. Inderdaad is Perez al een half jaar min of meer genegeerd door Ten Cate. De zaakwaarnemer heeft dus in zoverre gelijk dat als de trainer niet door wil met een speler, de club de speler natuurlijk niet opeens aan zijn contract kan gaan dreigen te houden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 2:42 pm

LucaS schreef: Van Geel meldt alleen maar dat hij niet weg 'moet'. Tja, het zou ook wel heel dom zijn om wat anders te zeggen. Als er iemand belang heeft om te liegen, is het Van Geel en niet Perez.
Feiten:

Perez is tot nu toe de enige die heeft gezegd dat hij niet in de voetbalvisie past van de trainer. Daarnaast heeft niemand bij Ajax gezegd dat Perez weg moet bij Ajax. Ajax heeft gezegd dat het Perez het liefst wil behouden.
Perez wil naar PSV.

Als ik die feiten zo bekijk kan ik wel redenen vinden waarom Perez zou liegen door te zeggen dat hij niet in de visie van de trainer past hoor.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 2:44 pm

Natuurlijk, want dan gaat Ajax vast wel door de knieen met die transfersom?

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 14, 2007 2:46 pm

Maar daarmee is de rol van Ten Cate uitgespeeld. Het is niet Ten Cate of Ajax die bepaalt waar Perez nu gaat spelen".
Volgens mij suggereert die gek wel degelijk dat HtC iets met de huidige impasse van doen zou hebben. Alsof HtC vanaf zijn vakantieadres zit te bellen om Perez te dwarsbomen. :aai.gif:

Maar ja, wat kun je anders verwachten van een kankerneger, hè? Niet te vertrouwen, die zwartjes. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 2:48 pm

LucaS schreef:Natuurlijk, want dan gaat Ajax vast wel door de knieen met die transfersom?
Nee, maar dan kan Perez eerder iets forceren bij een eventuele rechtszaak, lijkt mij.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 2:48 pm

Natuurlijk heeft Ten Cate iets met de huidige impasse te maken. Ten Cate heeft immers in woord en daad laten blijken dat Perez bij hem niet echt welkom is.
Thomas schreef:
LucaS schreef:Natuurlijk, want dan gaat Ajax vast wel door de knieen met die transfersom?
Nee, maar dan kan Perez eerder iets forceren bij een eventuele rechtszaak, lijkt mij.
Ik denk niet dat de meeste rechters iets doen met onbevestigde beweringen van belanghebbenden, als degene die de opmerkingen gemaakt zou hebben, deze ontkent.
Laatst gewijzigd door LucaS op do jun 14, 2007 2:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 2:49 pm

Niet waar.

Wat zit je HtC nou zwart te maken?;)

Plaats reactie