Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Daniel

Bericht door Daniel » vr jul 13, 2007 5:47 pm

Ajax Rules schreef:Sneijder stelt zich klasse op!!!!! :anew.gif:
Ik denk dat het vooral ook komt doordat Sneijder zelf echt een Ajacied is en het naar zijn zin heeft. Hij is dus begaan met de club en is volkomen bewust hoe waardevol hij is en dat Ajax veel voor hem kan vangen.

gaizka

Bericht door gaizka » vr jul 13, 2007 6:24 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Ach, Sneijder heeft ook zijn beperkingen. Er komt vast wel een ander.
Zo lust ik er nog een paar, joey. Iedere speler heeft zijn beperkingen. Maar zie maar eens een aanvallende middenvelder aan te trekken die er 18 in legt en er 9 voorbereidt.

Als Babel 17 mio opbrengt, moet Sneyder minimaal het dubbele opleveren. Sneyder is een significant betere speler, simpel zat.
In het hedendaagse voetbal is meer vraag naar fysiek dan techniek, dus die logica dat Sneyder het dubbele moet inleveren kan nog wel eens tegenvallen. 20 a 25 miljoen zou netjes zijn.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr jul 13, 2007 6:52 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Ach, Sneijder heeft ook zijn beperkingen. Er komt vast wel een ander.
Zo lust ik er nog een paar, joey. Iedere speler heeft zijn beperkingen. Maar zie maar eens een aanvallende middenvelder aan te trekken die er 18 in legt en er 9 voorbereidt.

Als Babel 17 mio opbrengt, moet Sneyder minimaal het dubbele opleveren. Sneyder is een significant betere speler, simpel zat.
Als je Babel vergelijkt met Sneijder toen hij 20 was, dan zou ik niet durven zeggen dat Sneijder een significant betere speler is. Het zijn sowieso nauwelijks met elkaar te vergelijken spelers, want op welke onderdelen van het voetbal vergelijk je ze? Babel is 2x zo sterk en 2x zo snel als Sneijder. Misschien wel de twee belangrijkste eigenschappen van een voetballer.
Ajax!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jul 13, 2007 7:07 pm

Inzicht en doeltreffendheid, misschien wel de twee belangrijkste eigenschappen van een voetballer. :ajaxsmiley.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr jul 13, 2007 8:56 pm

Een snelle en sterke Perez had het ook gered bij Ajax.

Als snelheid en kracht volgens jullie niet zo belangrijk zijn dan denken de topclubs daar blijkbaar toch anders over, want anders speelde Sneijder nu niet meer voor Ajax. Voor 17-18 miljoen was Sneijder ook te koop geweest. Ik denk dat topclubs toch twijfels hebben over zijn geschiktheid voor een niveau hoger.

Iedere speler heeft zwakke punten, zelfs de beste spelers. Maar je ziet wel vaak dat de echte topspelers bepaalde kwaliteiten hebben waar ze in uitblinken. Door spelers elkaar aan te laten vullen creëer je een team dat sterker is dan de som der delen, waardoor die zwakke punten niet zo belangrijk meer zijn.

Zowel Babel als Sneijder hebben uitzonderlijke kwaliteiten en deze verschillen totaal van elkaar. Dat maakt het onmogelijk deze spelers met elkaar te vergelijken. Afgelopen seizoen was Sneijder absoluut belangrijker voor Ajax dan Babel. Maar dat zegt niet automatisch dat Sneijder ook degene is die het het verst gaat schoppen van de twee..
Ajax!

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 13, 2007 9:45 pm

SP meld dat valencia zeer weer heeft gemeld , nou als die ook weg gaat kunnen we beter de heleboel verkopen. Wat een tyfus zooi , dag kampioenschap :00001595.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » vr jul 13, 2007 9:46 pm

Toppie schreef:SP meld dat valencia zeer weer heeft gemeld , nou als die ook weg gaat kunnen we beter de heleboel verkopen. Wat een tyfus zooi , dag kampioenschap :00001595.gif:
Wat is SP?

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 13, 2007 9:46 pm

Daniel_vT schreef:
Toppie schreef:SP meld dat valencia zeer weer heeft gemeld , nou als die ook weg gaat kunnen we beter de heleboel verkopen. Wat een tyfus zooi , dag kampioenschap :00001595.gif:
Wat is SP?
Studio sport nos sorry SS wordt een beetje wanhopig van dit soort berichten..

Sportjournaal: Valencia doet aanzienlijk hoger bod op Sneijder
Volgens NOS Sportjournaal is de kans dat ook Wesley Sneijder deze zomer nog vertrekt toegenomen. Valencia zou een nieuw bod hebben uitgebracht op de middenvelder. Dat bod zou aanzienlijk verhoogd zijn ten opzichte van het bod dat de Spaanse club eerder uitbracht.

:laughing.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » vr jul 13, 2007 10:04 pm

Godverdomme, als hij ook nog weggaat word ik echt goed gek.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr jul 13, 2007 10:17 pm

Als Valencia het maar uit zijn/haar hoofd laat om Sneijder te gaan benaderen...

WESLEY SNEIJDER IS NIET TE KOOP! :ajaxscarf.gif:
Ajax!

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 13, 2007 10:21 pm

De heren uit Valencia komen maandag waarschijnlijk naar Adam , wedden.

Dokter kunt uw even komen, met het beste medicijn. Want Ajax heeft er jaren last van. Wat dan , het kampioenschap syndroom. :icon_evil.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 14, 2007 12:00 am

Giacomo Puccini schreef:Een snelle en sterke Perez had het ook gered bij Ajax.

Als snelheid en kracht volgens jullie niet zo belangrijk zijn dan denken de topclubs daar blijkbaar toch anders over, want anders speelde Sneijder nu niet meer voor Ajax. Voor 17-18 miljoen was Sneijder ook te koop geweest. Ik denk dat topclubs toch twijfels hebben over zijn geschiktheid voor een niveau hoger.

Iedere speler heeft zwakke punten, zelfs de beste spelers. Maar je ziet wel vaak dat de echte topspelers bepaalde kwaliteiten hebben waar ze in uitblinken. Door spelers elkaar aan te laten vullen creëer je een team dat sterker is dan de som der delen, waardoor die zwakke punten niet zo belangrijk meer zijn.

Zowel Babel als Sneijder hebben uitzonderlijke kwaliteiten en deze verschillen totaal van elkaar. Dat maakt het onmogelijk deze spelers met elkaar te vergelijken. Afgelopen seizoen was Sneijder absoluut belangrijker voor Ajax dan Babel. Maar dat zegt niet automatisch dat Sneijder ook degene is die het het verst gaat schoppen van de twee..
Dit ben ik helemaal met je eens! :worshippy.gif:

Topclubs hebben twijfels over Sneijder, dus willen ze tot op heden de hoofdprijs niet betalen. En laten we wel wezen, een jaar geleden hadden wij die twijfels ook nog. Zo gek is dat dus niet.
Komt Valencia terug met een hoger bod? O ja? Hoeveel hoger? Moet ik nog zien. De trainer wilde hem toch niet?
Het stinkt aan alle kanten!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 14, 2007 9:20 am

joey schreef:
Giacomo Puccini schreef:Een snelle en sterke Perez had het ook gered bij Ajax.

Dit ben ik helemaal met je eens! :worshippy.gif:

Topclubs hebben twijfels over Sneijder, dus willen ze tot op heden de hoofdprijs niet betalen. En laten we wel wezen, een jaar geleden hadden wij die twijfels ook nog. Zo gek is dat dus niet.
Komt Valencia terug met een hoger bod? O ja? Hoeveel hoger? Moet ik nog zien. De trainer wilde hem toch niet?
Juist, ik moet het ook nog maar zien dat hij gaat en als ze dan toch zo nodig moet, de juiste prijs vangen, een strik eromheen en naar Schiphol brengen. Ik maak me hele leven al mee dat we opleiden voor de rest van Europa, begonnen met Johan, over Schneider komen we ook wel weer heen.
YNWA

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 14, 2007 9:53 am

Kan niets vinden in de Marca, de AS, EMD of Las Provincias over hernieuwde belangstelling voor Sneijder. Volgens de AS wil Valencia nog steeds Lucho Gonzalez van FC Porto, maar Porto heeft een bod van 16 miljoen afgewezen. Porto zou 25 miljoen willen. De zaak ligt overigens gecompliceerd, omdat Lucho voor 50% eigendom is van een of andere investeringsmaatschappij.
Het zou dus kunnen dat Valencia terugkomt voor Sneijder als de transfer van Lucho afketst. Maar dan nog hoeven we geen enorme bedragen te verwachten, gezien het feit dat Valencia ook niet echt de portemonnee trekt voor Lucho. Valencia denkt (in mijn ogen) in heel andere termen dan onlangs Liverpool mbt Babel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jul 14, 2007 3:09 pm

Het verhaal van Studio Sport klopt niet, lijkt mij. Bij Valencia zit de trainer die Sneijder niet hoeft er nog steeds, terwijl de TD die Sneijder wel graag wilde halen ontslagen is. Nee, ik denk dat SS even z'n spierballen wilde tonen op het Ajax-front. Het komt een beetje over als een treurige laatste zucht. Een wanhopige poging. :aai.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » za jul 14, 2007 3:36 pm

Thomas schreef:Het verhaal van Studio Sport klopt niet, lijkt mij. Bij Valencia zit de trainer die Sneijder niet hoeft er nog steeds, terwijl de TD die Sneijder wel graag wilde halen ontslagen is. Nee, ik denk dat SS even z'n spierballen wilde tonen op het Ajax-front. Het komt een beetje over als een treurige laatste zucht. Een wanhopige poging. :aai.gif:
Zou je denken, Studio Sport is wel een betrouwbare bron..

gaizka

Bericht door gaizka » zo jul 15, 2007 9:58 am

Helguera wil naar Valencia

www.voetbalonline.nl, 14 juli 2007 21:55 - Valencia maakt een goede kans om Ivan Helguera over te nemen. De verdediger van Real Madrid heeft de leiding van zijn werkgever erop aangedrongen om gebruik te mogen maken van een vrije transfer. Door de komst van Metzelder en Pepe is de kans dat hij nog een basisplaats zal krijgen bij de Spaanse kampioen gering. Valencia wil de speler wel overnemen mits hij transfervrij is. Helguera zou in de sinaasappelmetropool de opvolger van Ayala kunnen worden en heeft daar zeker een basisplaats zolang de schorsing van Navarro (vanwege zijn rol bij de klopjacht na Valencia-Inter) van kracht is. De clubleiding van Valencia ontkent de onderhandelingen met Ajax over een transfer van Wesley Sneijder te hebben heropend. Wel verkocht de club linkshalf Regueiro aan Murcia en lopen er onderhandelingen om Lucho Gonzalez van Porto over te nemen.
Studio Sport is dus toch niet zo betrouwbaar, of dit bericht ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 15, 2007 11:31 am

Een rondje Spaanse sportkranten levert opnieuw niets op.

Maar Studio Sport zal het niet van nergens hebben. Dat is een betrouwbare bron. Heeft Sneijder al gereageerd op dit gerucht?

Rembrandt III

Bericht door Rembrandt III » zo jul 15, 2007 11:40 am

joey schreef:Een rondje Spaanse sportkranten levert opnieuw niets op.
bij mij wel:

http://www.as.com/articulo/futbol/Aparc ... ftb_6/Tes/

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 15, 2007 11:47 am

Apart. Stond er net nog niet, want AS heb ik ook aangedaan. Maar dat was wel een uurtje geleden.

Haha, die Ruiz heeft videos van Sneijder zitten bekijken, zou hij hem niet kennen? Hoe dan ook, Valencia is blijkbaar terug in de race.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 15, 2007 12:52 pm

Die willen geen 20 miljoen neerleggen voor Lucho Gonzalez dus zullen ze ook geen 20 neerleggen voor Sneijder. In dat geval blijft ook Sneijder gewoon lekker hier!
IK GELOOF!!!!!!

Daniel

Bericht door Daniel » zo jul 15, 2007 1:03 pm

Rishi schreef:Die willen geen 20 miljoen neerleggen voor Lucho Gonzalez dus zullen ze ook geen 20 neerleggen voor Sneijder. In dat geval blijft ook Sneijder gewoon lekker hier!
Zou ik ook zeggen, maar of Sneijder's boekje nog niet vol is na een tweede (of inmiddels dan al een derde afwijzing) vrees ik toch wel..

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jul 15, 2007 1:55 pm

15/7/2007 - Sneijder: geen arbitragezaak om transfer af te dwingen
(Gepost door RvN)

BRON: FCUpdate.nl

Wesley Sneijder hoopt nog steeds dat Ajax en Valencia eruit komen en wel voor 14 augustus, de deadline die hij zelf gesteld heeft. Een arbitragezaak, zoals Suarez heeft ingesteld ziet hij echter niet zitten, zo liet hij weten tegenover Langs de Lijn.

"In principe niet", zei hij. "Zo zit ik niet in elkaar. Als ik bij Ajax moet blijven is dat ook zeker niet met tegenzin. Maar ik geef de moed niet op. Vaak wint een speler in een dergelijke zaak toch. Ik hoop dat Ajax deze week met Valencia gaat praten."
AN

Daniel

Bericht door Daniel » zo jul 15, 2007 4:12 pm

Schijnt dat Valencia bezig is om 20 miljoen op tafel te leggen. :excited.gif:
wwww.sportweek.nl schreef:Valencia kan Ajax 20 miljoen euro bieden voor Sneijder
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 15-jul-2007 07:43
Door Michel Abbink

Valencia struint nog steeds de transfermarkt af in de zoektocht naar een centrale middenvelder. Na een lange ronde zijn Los Ches terug bij het beginpunt: Ajacied Wesley Sneijder. Volgens de Spaanse krant AS richt het offensief zich momenteel op Lucho Gonzalez van FC Porto. Maar de Champions League-winnaar van 2004 verwacht een Pepe-achtig bedrag voor Lucho. Verdediger Pepe verhuisde voor 30 miljoen euro naar Real Madrid en Valencia weigert mee te doen in de ‘economische oorlog.’

Valencia zou met het voor Lucho vrijgemaakte transfergeld, zo’n twintig miljoen euro, een hoger bod kunnen uitbrengen op Sneijder dan de eerdere twaalf miljoen euro. Sportief directeur Miguel Angel Ruiz heeft trainer Quique Sanchez Flores in ieder geval beloofd dat er nog één of twee versterkingen worden gehaald.

Ruiz, de opvolger van Amadeo Carboni, die in onmin leefde met Flores, zou zijn eerste werkdagen hebben besteed met het bekijken van video’s van Sneijder. De Ajacied heeft voor zichzelf de deadline van 14 augustus gesteld voor een transfer. Op die dag speelt Ajax (en trouwens ook Valencia) de derde voorronde van de Champions League.
http://www.sportweek.nl/detail.asp?grou ... wsid=34212

Of ze het willen is de tweede vraag bedenk ik mij net, maar als ze het kunnen maakt het al snel gemakkelijker..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo jul 15, 2007 6:48 pm

Voor 20 miljoen hebben ze mn zegen, dan heb je 45 miljoen om je selectie op pijl te krijgen. Volgend jaar krijg je het er nooit meer voor. Je kan wel zeggen ja maar Babel levert 17 op en Sneijder is veel beter dus die moet wel 35 opleveren maar zo werkt het niet, voor Babel is gewoon belachelijk veel betaald. 20 Miljoen voor Sneijder is gewoon netjes.

Plaats reactie